| Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] | |
|
|
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 11 dec 2013 - 17:01 | |
| Hi Gast,
In de rpg kwamen Kasumi en Mr. Bond elkaar tegen. En na een tijdje posten hebben we contact met elkaar opgenomen en bedacht wat we wouden gaan doen. Alles is nu gebeurd en nu komt natuurlijk het allerleukste stuk. Kittens!
Het verhaallijntje eromheen word besproken met de gekozen kittens of eerder hier gepost. Het aantal kitten weten we nog niet, maar we weten wel dat ze rond de na de kerstvakantie geboren zullen worden. En voor het verhaallijntje weten we ook al dat er uit het nestje 1 poesje komt die sprekend op Kasumi lijkt en Bond zijn lievelingetje is. Meer zeg ik even niet. ;3
Informatie moeder:
Algemeen uiterlijk: Een lapjespoes met een groene ogen, roze voetkussentjes, en witte buik. Vachtlengte: Halflang Oogkleur: Groen Bouw: Heel dun gebouwd, ze is aardig snel en is goed getraind in jagen en klimmen. Karakter (kort): Mysterieus en wat brutaal.
Informatie vader:
Algemeen uiterlijk: Een grijze kater. Vachtlengte: Kort Oogkleur: Groen Bouw: Sterk gebouwd en gespierd. Karakter (kort): Mysterieus brutaal maar aardig en sarcastisch.
Let hierop tijdens je aanmelding! - De kittens worden rogue. - Laat het van vader en van moeders kant wat hebben.
Jullie mogen zelf een mooie aanmelding maken. Ik laat jullie jullie fantasie daarvoor gebruiken.
Met vriendelijke groet, Dani aka Kasumi & Emma aka Mr. Bond.
- ::
Veel die nog gemaakt worden. ^^ - Amy met Lady:
Naam:Lady Geslacht:She-cat?
Leeftijd:idk,pasgeboren. Inside:Lady is een echte speelse poesje. Ze is altijd vrolijk en volg haar ouders overal,ja echt overal. Ze is half een stalker xd. Lady is erg schattig en aardig. Het poesje is dan ook erg rustig en behulpzaam.Met momenten kan ze hyper en wild zijn,en dan is ze ook erg koppig en af en toe stout maar dat hoort erbij als je een kitten bent. Outside:Lijkt hard op haar moeder,uiterlijk komt nog. More:~Flut lijstje i know~
- Fairsoul met Zeppelin:
Naam: Zeppelin Leeftijd: Unborn Geslacht: Poes Karakter: Zeppelin is erg geliefd. Ze speelt graag met de andere kittens. Het liefste wat ze doet is dansen. Pasjes die op de 'muziek' van de natuur zijn gebaseerd. Ze houd van haar moeder, vader en broertjes en/of zussjes. Uiterlijk: Zeppelin heeft een grijze vacht. Haar poten zijn wit net zoals haar neus, kin en borst. Haar ogen zijn donkergrijs omrand. Haar neusje en pootkussentjes zijn roze. Ze heeft appelgroene ogen. Clan: Rogue Ouders: Kasumi [M] & Mr. Bond [F] Broers-Zussen: ? Grootouders: ? Neven-Nichten: ? Tantes-Nonkels: ?
- Rosemarykit met Lola:
/ik meld me aan voor de speciale kitten/ ¿ General ¿
Name: Lola Age: Unborn Parrents: Kasumi × Mr. Bond Siblings: .........? Clan:Rogue
¿ Outside ¿
(ik maak voor poesje wat is beschreven in het begin. Als dit niet kan wil ik het altijd wel veranderen)
Fur: Een lapjeskat. En ze lijkt sprekend op haar moeder
- zo ziet Lola er ongeveer uit:
ik vind dit plaatje echt sprekend op de moeder lijken. Ja ik heb gechekt hoe Kasumi eruit zag So what.... Eyecollor: Green like a leaf Nose: "Pink Pawpads: Pink with a bit of Gray
¿ Inside ¿ ||Sweet||Cheeky||Helpful||Sometimes Amusing||
||Her Character|| Lola is een lief en zorgaam poesje. Al is ze wel eens brutaal en koppig. Soms kan ze ook best vermakend zijn, maar meestal heeft ze dat zelf dan niet eens door. Wat betreft haar zorgzame kant laat ze die pas zien als het echt nodig is maar haar lieve kant laat ze gelukkig wel best vaak zien. Gemeen doen ligt gewoon niet echt in haar aard. (en ik kan niet slechte, gemene katten spelen dus daarom ook) En dat brutale heeft ze van haar moeder én haar vader, als is het nou niet zo heel erg. Maar ze zegt altijd wel wat ze denkt over iets, en gaat het dus niet met allemaal mooi, dure woordjes zeggen. Ze zegt dus gewoon als iets niet eens is "Daar ben ik het niet mee eens" in plaats van "Ik wil toch zeggen dat ik niet echt een voorstander van dat ben" (bijv.) En nu je en betere blik van haar hebt dan dat je alleen de keywords boven dit stukje leest, kun je beter beslissen of je haar kiest of niet.
¿ About Me ¿
My Name: Elvira My Age: 12 My Motivation: Ik wil echt heel grag kitten van dit nestje zijn!!!! En Lola heeft nog geen fam. En die wil ik heel graag voor haar. Extra: Als ze niet de kitten uit het begin mag zijn, mag het dan eventueel wel een andere ik kan vacht ook veranderen enz.
Laatst aangepast door Kasumi op zo 15 dec 2013 - 8:22; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 11 dec 2013 - 17:32 | |
| leeftijd: 13jaar rpg ervaring: 2.5 jaar _____________________ Basics Naam kat: //Gloomy// Geslacht: //girl// leeftijd: //unborn// Special ----------//BLIND//---------- extra info hierover: Gloomy wordt blind vlak na de geboorte, wanneer ze word geboren en opzoek is naar de tepels stoot ze erg hard met haar hoofdje tegen de grond waardoor de steentjes in haar ogen komen, haar oogjes zitten dan vol bloed en er is zo'n schade aangericht dat ze nooit meer zou kunnen zien dan een erg dichte witte mist.
Kwaliteiten Snelheid: 8.5/10 zicht:1.5 /10 sterkte: 7/10 lenigheid:10 /10 slim: 8/10 inzicht: 5/10 jagen:9.5 /10 moed:2/10 Outside
Ogen : //groen// Diepe groene ogen die je altijd lijken te doorgronden, maar als je goed oplet zie je dat Gloomys ogen staren en altijd vlak boven/onder/naast je kijken. Gloomy is blind. Oren: //rond// pluizige ronde oortjes waar Gloomy perfect mee kan horen, elk kleinste geluidje hoort ze. Dit is een "componsatie" met het feit dat Gloomy blind is. Vacht: //halflang// een zachte dikke halflange vacht Vacht kleur: //gevlekt// een gevlekte 3-kleurige (tri-color) vachtje. Bouw : //klein, lenig// een dun en tenger klein lijfje, maar een ruggengraat zo soepel als maar kan. Deze kitten geraakt OvErAl, ze verstopt zich in het kleinste, onmogenlijkste en onvoorspelbaarste nisje en spleetje. Je geraakt haar makkenlijk kwijt en dan slaat de kleine kitten toe en jaagt je de stuipen op je lijf.
Inside
Karakter: //Sluw, aardig, onvoorspelbaar, stille sluiper, stil, blind, speels, jager, plager, venijnig af en toe,// Gloomy is een kitten die alles geeft om vrienden en familie te helpen. Ze heeft nogal weinig zelfvertrouwen doordat ze blind is en dus niets ziet, dit maakt haar goed gehoor dan weer goed. Je kunt haar gewoonweg niet besluipen zonder dat ze het door heeft maar Gloomy besluipt jou wel zonder dat jij het door hebt. Ze kan erg goed jagen maar vergiet niet graag bloed. Ze heeft nogal een onvoorspelbaar en mysterieuz karakter dat zomaar om kan slaan in jouw voordeel of anderzom. Ze is erg speels en "stout" zowel als kit al waneer ze ouder word blijft ze het behouden, verder houdt ze ervan de wereld en zijn bewonders rondom haar te ontdekken. (verder karakter word uitgewerkt in de RPG en hangt volledig af van de gebeurtenissen)
+- Pluspunten:waar je kat goed in is. ://Jagen, sluipen, horen, verstoppen, ontdekken, ontsnappen, vertstoppertje spelen, onvoorspelbaar zijn, uitdagen//
Minpunten: //zien, (BLIND) diepte/hoogte inschatten (BLIND) en af en toe mond houden Motivatie: //ENORM// lijkt me supper om van deze 2 rogue katjes kitten te zijn! ben vaaaak on (behalve nu omdat ik exames heb) pootjes Gloomy
Laatst aangepast door Gloomy op zo 15 dec 2013 - 18:11; in totaal 12 keer bewerkt |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 11 dec 2013 - 19:11 | |
| (Die avatar van Bond heb ik gemaakt =3)
Ik denk dat ik me hier ga aanmelden met Bumpy, aangezien dat nestje er waarschijnlijk toch nooit komt en ik ben ze momenteel nogal aan het verwaarlozen aangezien ze nog niet geboren is... c'; |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 11 dec 2013 - 22:06 | |
| -Waarschijnlijk kan ik me niet inhouden, en komt hier een aanmelding ;3- |
|
| |
Eµµ∂ 121 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons of misery yet, how many more to go?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] wo 11 dec 2013 - 22:25 | |
| Nog bedankt daarvoor Lis ^^
Voor mensen die het nog wilden weten, hier is de vader, *Hand omhoog*
Yo! |
|
| |
Loïs 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 8:27 | |
| Oehhh leuk! Er komt hier een aanmelding, als dat mag |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 10:39 | |
| I... Don't... Know.... MAYBE KOMT IE HIER D: |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 14:24 | |
| Veel plezier met maken iedereen. ^^ |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 14:34 | |
| Zou je het erg vinden als ik voor m'n aanmelding gewoon dezelfde aanmelding gebruik als ik had bij Ty en Demeter met een paar kleine aanpassingen of hebben jullie liever dat ik een geheel nieuwe aanmelding maak? Wanneer gaan jullie de aanmeldingen eigenlijk ongeveer sluiten? Dan weet ik of ik tijd genoeg heb om een geheel nieuwe aanmelding te maken want ik zit momenteel namelijk in m'n examenperiode... ;$ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 14:56 | |
| Naam:Lady Geslacht:She-cat? Leeftijd:idk,pasgeboren. Inside:Lady is een echte speelse poesje. Ze is altijd vrolijk en volg haar ouders overal,ja echt overal. Ze is half een stalker xd. Lady is erg schattig en aardig. Het poesje is dan ook erg rustig en behulpzaam.Met momenten kan ze hyper en wild zijn,en dan is ze ook erg koppig en af en toe stout maar dat hoort erbij als je een kitten bent. Outside:Lijkt hard op haar moeder,uiterlijk komt nog. More:~Flut lijstje i know~ |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 15:50 | |
| @Lis Nee geen probleem. ;3 Jullie hebben nog zeker twee weken de tijd. En anders nog langer.
Dankje voor de aanmelding. ^^ |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] do 12 dec 2013 - 21:44 | |
| ~General~Name: Äike{Storm} Age:Unborn. Gender:She-Cat Lifestyle:Rogue Parents:Kasumi and Mr.Bond Siblings:Unknown Other Family: Unknown. _____________________________ ~Outside~Outside: Äike is een halflange Calico poes met een pluizige vacht. Ze heeft zeegroene ogen. Äike is licht gebouwd, maar is wel opvallend groot en lang. Ze heeft hiermee ook wat langere poten en staart. Moving: Door haar wat grotere en langere lichaamsbouw kan de poes soepel bewegen en springen, maar ze heeft meer moeite sluipen dan een andere. _____________________________ ~Inside~Caracter kitten: Äike is als een kitten een onbezorgde losbol en wuift graag de problemen weg. Ze houdt er niet van als iemand verdrietig is en ze weet niet zo goed hoe ze hiermee om moet, dus ontwijkt ze dit liever. Äike is niet erg trouw en gaat vaak haar eigen gang. Toch kan ze leuk zijn als vriendin, vanwege haar zonnige humeur, maar je moet niet verwachten dat ze altijd bij je is. Äike is niet erg van praten over zichzelf en ze geeft weinig informatie weg over zichzelf en als haar iets dwarszit zegt ze dit niet. Soms kan iets haar teveel dwarszitten en dan gaat ze in een hoekje zitten en als je haar wilt helpen, schreeuwt ze tegen je en doet ze kwaad. Deze buien zijn echter zeldzaam. Caracter 6 months: Op de helft van haar kitten tijd is Äike nog steeds een onbezorgde losbol, maar ze begint volwassene te worden en haar vrolijkheid maakt meer plaats voor ernstige zaken. Toch blijft ze erg untrouw en gaat op een gegeven moment vaker weg van de Family. Ze houdt ervan om rondtrekken en kan soms dagenlang wegblijven. Äike is net als haar moeder een mysterieus type en ze zegt haar naam enkel als ze je vertrouwt. Äike traint zichzelf met vechten en jagen en komt achter dat jagen niet haar sterkste punt is. Ze valt vaak of schat haar sprongen verkeerd in. Toch zet ze door en het gaat steeds beter. Voor de rest is ze nog steeds een beetje als eerst. Adult: Als een volwassene poes, trekt Äike graag rond en verlaat ze haar gezin al vlug. Soms zoekt ze haar Siblings nog wel eens op, maar meestal is ze met haar eigen dingen bezig. Ze heeft wel enkele vrienden, maar ze houdt er niet van om bij iemand te zijn. Äike blijft een Losbol en maakt plezier, maar ze is sterker geworden en kan ook kwader zijn soms. Ze vertelt nog steeds weinig over zichzelf en als een vreemde blijft doorvragen loopt ze zonder pardon weg. Haar haat aan getroost worden blijft, dus als ze verdrietig is, kan je een krab verwachten als je haar wilt helpen. Ook troost zij niet zo vlug een andere, deels omdat ze dat niet wilt, deels omdat ze niet weet hoe het moet. Jagen blijft een zwakte, maar ze kan genoeg vangen om in leven te blijven. ~Skills~Hoe meer +, hoe beter ze is. Het gaat tot vijf. PhysicallyFighting+++ Hunting:++ Running:++++ Climbing:+++++ Jumping:++++ Knowledge and InsideHerbs Knowledge+ Loyalty++ Talking+++ Kindness+++ Fairness+++++ _____________________________ ~Setje~Avatar:Signature:Komt! ~Me~Name:Aimée Age14 bijna 15. Rpg-tijd Famous Caracter:Silhouettepaw of Ratpaw. Experience: Ik post meestal rond de 400 woorden en ik heb nu geen waarschuwingen meer gekregen, dus dat zit volgens mij op zich wel goed. Met reagerende posts ligt het een beetje aan de andere. Voor de rest moet jezelf maar beoordelen. MotavationIk wil alweer een tijdje een kitten in een nestje spelen en een Rouge Kitten lijkt me wel spannend om te proberen.
Laatst aangepast door Macepaw op zo 15 dec 2013 - 18:23; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Margot 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 11:52 | |
| Naam: Zeppelin Leeftijd: Unborn Geslacht: Poes Karakter: Zeppelin is erg geliefd. Ze speelt graag met de andere kittens. Het liefste wat ze doet is dansen. Pasjes die op de 'muziek' van de natuur zijn gebaseerd. Ze houd van haar moeder, vader en broertjes en/of zussjes. Uiterlijk: Zeppelin heeft een grijze vacht. Haar poten zijn wit net zoals haar neus, kin en borst. Haar ogen zijn donkergrijs omrand. Haar neusje en pootkussentjes zijn roze. Ze heeft appelgroene ogen. Clan: Rogue Ouders: Kasumi [M] & Mr. Bond [F] Broers-Zussen: ? Grootouders: ? Neven-Nichten: ? Tantes-Nonkels: ? M= Mother & F= Father
Laatst aangepast door Fairsoul op vr 13 dec 2013 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 13:29 | |
| /ik meld me aan voor de speciale kitten/ ¿ General ¿
Name: Lola Age: Unborn Parrents: Kasumi × Mr. Bond Siblings: .........? Clan:Rogue
¿ Outside ¿
(ik maak voor poesje wat is beschreven in het begin. Als dit niet kan wil ik het altijd wel veranderen)
Fur: Een lapjeskat. En ze lijkt sprekend op haar moeder
- zo ziet Lola er ongeveer uit:
ik vind dit plaatje echt sprekend op de moeder lijken. Ja ik heb gechekt hoe Kasumi eruit zag So what.... Eyecollor: Green like a leaf Nose: "Pink Pawpads: Pink with a bit of Gray
¿ Inside ¿ ||Sweet||Cheeky||Helpful||Sometimes Amusing||
||Her Character|| Lola is een lief en zorgaam poesje. Al is ze wel eens brutaal en koppig. Soms kan ze ook best vermakend zijn, maar meestal heeft ze dat zelf dan niet eens door. Wat betreft haar zorgzame kant laat ze die pas zien als het echt nodig is maar haar lieve kant laat ze gelukkig wel best vaak zien. Gemeen doen ligt gewoon niet echt in haar aard. (en ik kan niet slechte, gemene katten spelen dus daarom ook) En dat brutale heeft ze van haar moeder én haar vader, als is het nou niet zo heel erg. Maar ze zegt altijd wel wat ze denkt over iets, en gaat het dus niet met allemaal mooi, dure woordjes zeggen. Ze zegt dus gewoon als iets niet eens is "Daar ben ik het niet mee eens" in plaats van "Ik wil toch zeggen dat ik niet echt een voorstander van dat ben" (bijv.) En nu je en betere blik van haar hebt dan dat je alleen de keywords boven dit stukje leest, kun je beter beslissen of je haar kiest of niet.
¿ About Me ¿
My Name: Elvira My Age: 12 My Motivation: Ik wil echt heel grag kitten van dit nestje zijn!!!! En Lola heeft nog geen fam. En die wil ik heel graag voor haar. Extra: Als ze niet de kitten uit het begin mag zijn, mag het dan eventueel wel een andere ik kan vacht ook veranderen enz.
Laatst aangepast door Rosemarykit op za 14 dec 2013 - 23:49; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 16:41 | |
| @Fairsoul Leuke aanmelding alleen Kasumi is de moeder hea ^^ Er staat Kasumi [M] x3
Niet erg btw. x'D @Rosemarykit, Leuke aanmelding, alleen met sterretje mag niet bij rogue volgensmij. Ik denk dat je een andere naam moet nemen, voor de rest wel leuke aanmelding. ^^ |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 16:43 | |
| @Dani Ik Ben Fairsoul niet, maar is "m" niet Mother, en F niet Father? Just sayin xD |
|
| |
63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 17:43 | |
| ik kan het wel ff navragen (dit is een van mijn accounts, heb er wel een aantal) |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 17:46 | |
| @Frosty Ja zou heel goed kunnen x3
@Risekit wat wou je vragen? |
|
| |
Margot 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 17:49 | |
| Ow, juist M is mother en F is father, ik ga het er even bij zetten ^^ |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] vr 13 dec 2013 - 17:52 | |
| Ik dacht M is male x3 Nouja geen probleem huwr. ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Шḯłⅾ кiтт℮ηṧ [Kittens Kasumi x Mr. Bond] | |
| |
|
| |
|