|
| Kittens Psychevoice x unknown | |
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown za 23 nov 2013 - 13:51 | |
| Ik zo snel mogelijk kiezen (hier stond eerst 1 december, maar dit geld niet meer xDD)
Laatst aangepast door Frostlake op zo 24 nov 2013 - 14:00; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown za 23 nov 2013 - 18:04 | |
| NOG NIET AF!!! ___________________________
❄Flying bravely through a wind of thousand snowflakes❄
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ »M e« Real name: Melissa Actieve accounts: Fadingkit, Mourningkit en Snowkit' (dit zijn de accounts die ik sowieso voor altijd actief wil/ga houden) Leeftijd: 13 jaar RPG ervaring: Volgens mij bijna 2 jaar, maar ik weet het niet zeker Motivatie: Ik vind Snowkit nu al geweldig. Het is voor mij echt een uitdaging om een Shadowclan te bespelen, ook al wordt ze alsnog goed. Haar karakter is er leuk en aangezien ze in een slechte clan zit, maar eigenlijk goed is. De rede dat ik de naam heb gekozen, lijkt erg op de reden waarom ik een ander karakter Mourningkit (dove) heb genoemd. Ik vind al een tijdje meeuwen erg leuk, vooral die meeuwen die in de zomer een zwarte kop hebben, en in de winter wit zijn. Daar is Snowkit op gebaseerd. Ik vind het erg toevallig dat het uiterlijk van Snowkit ook zo erg op die vogels lijkt, aangezien zij ook een zwart vlekje op haar kop heeft. Daarom vind ik haar helemaal geweldig. Sowieso vind ik Psychevoice ook heel erg cool en lijkt het me super om een kitten te bespelen. Eerst was ik van plan om deze aanmelding wat minder uitgebreid te maken, maar nu ik zie hoe goed alle andere aanmeldingen zijn besloot ik toch om deze aanmelding zo goed mogelijk te maken. Ik hoop echt dat ik wordt gekozen, aangezien ik haar nu al geweldig vind <3 Iets wat je zeker moet weten: Ik ben hier misschien niet echt bekend. Maar op Serigala ben ik een leider van een roedel en ervaring heb ik wel (sorry dat ik dit bij elke aanmelding plaats) Blijf ik actief: ZEKER!
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » G e n e r a l « Current Name; Snowkit', Winterkit of Whitekit ??? Former Names; None Future names: Snowgull, Wintergull of Whitegull ??? Nickname: Snow, Snowy, Gull Gender; Female Age; Unborn Mother: Psychevoice Father: Unknown Siblings; Arcanekit and ??? Partner; Single Crush; None
Lifestyle; Clancat Clanleader: Shrewstar Current Clan; Shadowclan Former Clan; None Future Clan; Starclan(?) Darkforest (?) Rouge (?) Current Rank; Kit Former Ranks; None Future Ranks; Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Elder (?) Mentor: None Former Mentor; None Current Apprentice; None Former Apprentice; None Birht place: Shadowclan camp, Nursery? Birth season: Unkown
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » O u t s i d e « {K i t t e n} Fur; White Coat Length; halflong/Short Pattern; Light gray marks on her paws and back, Black tail and a black spot near to her right ear Eyes; Bright blue Nose Color; Pink Pawpads: Pink, gray Built; Big { K i t t e n } Snow is een redelijk grote poes. Haar vacht is wit, maar richting haar achterpoten begint het langzaam grijs te worden. Haar staart is zwart met lichtte tabby aftekeningen. Snows ogen zijn licht blauw en helder. En bij haar rechter oor zit een grote vlek. Extraordinary Things; In de zomer is die zwarte vlek bij haar oor groter en haar hele kop is dan donkerder en ook wat bruiner
{A p p r e n t i c e} Fur; White Coat Length; halflong/Short Pattern; Light gray marks on her paws and back, Black tail and a black spot near to her right ear Eyes; Bright blue Nose Color; Pink Pawpads: Pink, gray Built; Big, skinny { A p p r e n t i c e } Ze ziet er in haar Apprentice tijd sterk en gezond uit. Ook heeft ze een goede conditie. Haar vacht is nog steeds wit tot grijs en glanst. Haar staart is zwart met tabby aftekeningen die duidelijker zijn. Haar ogen zijn nog steeds blauw en verder zijn er weinig veranderingen. Extraordinary Things; None
{W a r r i o r} Fur; White Coat Length; Halflong Pattern; Light gray marks on her paws and back, Black tail and a black spot near to her right ear Eyes; Bright blue Nose Color; Pink Pawpads: Pink, gray Built; Big { W a r r i o r } Het grijze deel van haar vacht is iets donkerder geworden en ze is een stuk groter. Haar vacht is wat langer en erg dik. De aftekeningen zijn niet echt veranderd. Net zoals haar ogen. Extraordinary Things; None
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » I n s i d e « General: Snowkit ❄ Als kit zal ze in het begin een vriendelijk, open en zelfverzekerd poesje zijn. Maar dat veranderd al snel nadat ze merkt dat ze in een slechte clan zit, maar eigenlijk goed is. Hierdoor zal ze langzaam haar zekerheid verliezen en wordt ze steeds banger om iets mis te doen. Tegenover haar moeder veranderd ze dan ook. Ze probeert dan ook de hele tijd haar moeder tevreden te maken, en doet daar echt haar best voor. Toch zal ze geen populair poesje worden. Vanwege haar zachte en onzekere karakter wordt ze alleen gelaten. Ze begint zich steeds meer te schamen voor wie ze is. Snowpaw ❄ In haar Apprentice tijd doet ze nog een poging om indruk op iedereen te maken. Deze keer probeert ze zo veel mogelijk slecht te zijn, of eigenlijk te lijken. Ze doet stoerder en toont weinig angst. Toch wordt haar echte karakter op sommige momenten weer zichtbaar. Nog steeds schaamt ze zich voor zichzelf waardoor ze vaak alleen is. Het liefst blijft ze dat dan ook de hele dag. Snowpaw zal dan ook vaak tijdens trainingen afwezig zijn. Meestal traint ze zichzelf, en bijzonder goed ook. Aangezien ze te goed en zacht is zal ze zich voor haar mentor alleen voor schut zetten. Tijdens het trainen is ze erg streng voor zichzelf. Ze eet weinig als straf wanneer ze iets mis heeft gedaan. Ook stopt ze niet tot ze door haar poten zakt. Slapen doet ze weinig, aangezien ze vaak het kamp uit sluipt om verder te gaan. Meestal gaat ze naar de Carrionplace. Aangezien ze daar bijna volledig alleen is samen met kraaien, en soms meeuwen. Vanaf het moment dat ze die vogels voor het eerst ziet heeft ze al bewondering voor hun en hun vliegkunsten. Ook valt het haar op hoeveel ze qua uiterlijk op die vogels lijkt. Hierdoor is ze erg geïnteresseerd in die beesten, en blijft ze dat. Snowgull ❄ Snowgull is nog steeds erg onzeker. Door vele trainingen is ze bijzonder sterk en heeft ze een erg goede conditie. Ze is wat harder geworden en probeert nog steeds zo veel mogelijk op een echte Shadowclan te lijken door wat minder aardig te doen. Toch weet ze dat ze er gewoon niet bij hoort. Ze is alleen en erg eenzaam. Nog steeds is ze meer alleen in het territorium dan in het kamp. Hierdoor beginnen andere haar steeds minder te vertrouwen. Vaak reist ze af naar de grenzen van andere Clans, niet eens om in het territorium te gaan. Maar gewoon om te kijken hoe zij zijn. Het liefst zit ze dan ook in een andere clan, maar dat weten weinige. later gaat ze dan ook (misschien!) de Clan uit om verder te leven als Rouge
favorite season: Leaf-bare Likes: Night, gulls and other birds, snow, being alone, nature Dislikes: Being bad, pain, murderers, fear, fighting, killing Fear: Losing family, Thunder and other hard noice, murderers
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » S k i l l s « Sociaal Vriendelijk: ✦✦✦✦✧ Omgang met andere Kits: ✦✦✦✧✧ Buiten de clan: ✦✦✦✦✧ Omgang met Elders: ✦✦✦✧✧ Binnen de clan: ✦✦✦✧✧
Zintuigen en algemeen Snelheid: ✦✦✦✦✦ Behendigheid: ✦✦✦✦✦ Evenwicht: ✦✦✦✦✧ Zicht: ✦✦✦✦✧ Kracht: ✦✦✦✧✧ Doorzettingsvermogen: ✦✦✧✧✧ Geduld: ✦✦✦✦✦ Gehoor: ✦✦✦✧✧ Onzekerheid/gevoeligheid: ✦✦✦✦✦ Angst: ✦✦✧✧✧
Overig Jacht: ✦✦✧✧✧ Zwemmen: ✦✦✦✦✧ Klimmen: ✦✦✦✦✧ Vechten: ✦✦✧✧✧ Bescherming: ✦✦✦✦✧ Sluipen: ✦✦✦✦✦ Kennis van natuur: ✦✦✦✧✧ Kennis van natuur en andere dieren: ✦✦✦✦✦ Kennis van Twolegs: ✦✧✧✧✧ Extraordinary Things; None
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » A w a r d s « In RPG: None yet Out of RPG: None yet
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » P o s t « - Spoiler:
Nog niet af
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄ » S e t j e « - Kit:
- Code:
-
http://img12.imageshack.us/img12/7607/4j5r.png
- Onderschriften:
- Code:
-
[img]http://img802.imageshack.us/img802/2739/44vh.png[/img]
- Kaders:
Zie aanmelding
- Apprentice:
- Code:
-
http://img541.imageshack.us/img541/1279/dgjj.png
- Onderschriften:
- Code:
-
[img]http://img585.imageshack.us/img585/3347/1fms.png[/img]
- Kaders:
Nog geen
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Laatst aangepast door 'Snowkit op zo 24 nov 2013 - 18:21; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown za 23 nov 2013 - 22:30 | |
|
(srry dat ik dit kader heb gebruikt maar heb nog geen voor pettykit)
Current name: Pettykit Future names:Pettypaw- pettycloud? Current rank:Kitten Future ranks: Aprrentice, Warrior, Elder, (Deputy?), (Leader?) Age: Unborn Gender: She-cat Siblings: Arcanekit&.......? Parrents: Psychevoice×Unknown
Outside: Ze is een bruin gestreept poesje met een wit keeltje. Ook heeft ze een beetje wit op haar borst, ze heeft ook witte pootjes. met schattige, lieve oogjes.
Inside:
- Kitten:
als kitten is ze een blij, energiek, lief, nieuwsgierig, druk, soms ondeugend, maar meestal goed luisterende kitten. Maar ze is niet gemeen zoals alle slechte katten, zij is juist zorgzaam, aardig en lief tegen andere katten. En ze wordt ook bijna nooit boos op een andere kitten als die haar perrongeluk aan of omverstoot
- Apprentice:
Ze is nog niet veer veranderd als apprentice, behalve dat ze nog wel druk is maar minder. Ze is leergierig. Veel katten zullen dus niet erg boos op haar kunnen worden. Alleen komt ze wel vaker in de problemen door haar nieuwsgierigheid, die in het begin van haar apprenticetijd erg is toegenomen.
- Warrior:
Ze is nog steeds niet echt veranderd, alleen is ze ietsje minder energiek. Ook haar nieuwsgierigheid is weer afgenomen en komt eigenlijk alleen maar terug bij iets nieuws.
Skills:
Hunting: ooo Fighting: oooo Ears: ooooo Eyes: oooo Intelligence: oooo Knowledge: ooo Strength: oooo Ability: oooo
Lifestyle: Clancat Clan: ShadowClan Clanleader:Shrewstar
Motivation: het leek me wel leuk om een kitten met familie te spelen! (idk wat nog meer te zeggen) Activity: Ik zal wel actief zijn, maar niet zo vaak als met Rosemarykit denk ik Naam bekendste acc: Deze, Rosemarykit dus Mentors/Apprentices: Nope none
About me: Ik ben Elvira En ik ben 12 jaar Uhhm dit was mijn aanmelding dan maar
Laatst aangepast door Rosemarykit op zo 24 nov 2013 - 15:22; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown za 23 nov 2013 - 23:00 | |
| @Rosemarykit, het zullen gewoon Clankatten blijven ;D |
| | | Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 3:52 | |
| okee
(ik werd wakker en kon niet echt slapen dus daarom zo laat) |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 13:53 | |
| »Welcome«
Algemeen Jow! Welkom bij mijn voorstelrondje. Nee, ik was hier niet blij mee. Ik werd gedwongen *Kijkt kwaad naar Psychevoice*. Goed. Mijn naam is Eaglekit, later zal mijn naam Eaglespirit worden, en zo niet, dan heeft Shrewstar een hele hoop problemen met me. Anyhow. Ik ben een katertje, de zoon van Psychevoice en some bastard wiens naam niet bekend is onder ons kits. Mijn siblings zijn (...). Ik ben een trots lid van Shadowclan, die wordt geleid door Shrewstar en Innerghost en gezond wordt gehouden door Smokebreath en Littlepaw. Ik heb nog niet echt een mening over de clan, maar Shrewstar staat me niet aan. Ze kijkt altijd zo minachtig...
Innerlijk Ik heb een vrij rustig karakter. De meeste zouden het onder stoerdoenerij plaatsen, maar eigenlijk is het gewoon trots. Ik ben erg trots op mijn familie, ondanks dat mijn moeder eigenlijk niet zwanger had mogen worden. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze de naam van m'n vader achter houd. Maar goed. Ik plaag mijn siblings graag en zal ze altijd beschermen. Verder kan ik nogal rebels zijn en zijn regels niet echt iets voor mij. Daarnaast heb ik zo m'n twijfels bij de zogenaamde Starclan, zou het echt waar zijn wat ze vertellen?
Uiterlijk Ik ben een stevig gebouwd katertje. Ik heb een bruin met witte tabby vacht en licht blauwe ogen. Later zal je goed zien dat ik een aardige partij spieren zal ontwikkelen door m'n apprentice trainingen. In mijn kitten tijd heb ik een wat fragielere bouw, waardoor ik snel en wendbaar ergens tussendoor kan glippen of ergens aan kan ontsnappen.
Ik zelf De naam is Quinty, ik ben 18 jaar oud met een aardige lijst accounts en ervaring x'D Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier aan begonnen ben zonder enige motivatie, gewoon omdat ik het leuk vind om weer een kitten te spelen en het idee me wel aanstond :') That's it for me, guys~ |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 13:56 | |
| Aangezien ik niet super veel aanmeldingen meer verwacht, sluiten de aanmeldingen om 21:00 vanavond ;D Het geeft btw niet als je aanmelding nog niet helemaal af is xp Daar kijk ik wel overheen. |
| | | Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 14:42 | |
| Mijn aanmelding is bijna af, het karakter staat er, alleen de vb post wordt later afgemaakt Het karakter staat er iets minder uitgebreid dan bij de aanmelding van Fadingkit, maar ik heb het alsnog zo lang mogelijk gemaakt |
| | | Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 14:43 | |
| |
| | | » yowsah! 203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 16:00 | |
| | g e n e r a l « current name timekit future name timepaw, timelocked/timelost gender male age unborn siblings arcanekit, ???, ???, ??? parents psychevoice x unknown clan shadowclan a p p e a r a n c e « de jonge timekit is een magere, kleine en kortharige kater. te klein voor zijn leeftijd. hij ziet er verder echter wel gezond uit; met grote, grijsblauwe ogen kijkt hij de wereld in. de kater heeft een witte vacht met over zijn kop, rug en poten een dekentje van rood, grijs, en bruin. hij heeft een pluizige, lange staart waar hij vaak achterna zit en zowel zijn neusje als pootkussentjes zijn zalmroze van kleur. naarmate hij dichter bij zijn 12e ceremonie komt, zal zijn magere postuur plaats maken voor een gespierder postuur. hoewel hij altijd mager en klein zal blijven, zal dit door zijn wilde, pluizige vacht amper opvallen. i n s i d e « timekit is als jonge kitten nog erg nieuwsgierig, goedgelovig en opgewonden. hij heeft eindeloze energie en kan maar niet wachten tot hij het camp uit mag. hij is een fruitige, grappige en onhandige kater met grote dromen en hij vind het geweldig nieuwe dingen te ontdekken. na 6 moons gezien te hebben veranderd hij echter drastisch. hij gelooft dat kittens met hun overhypere gedrag vreemd zijn, en als apprentice moet hij het goede voorbeeld geven. hij word hooghartig en enigszins eigendunk en begint enige charme te ontwikkelen. wanneer hij dan eindelijk warrior verdwijnt het arrogante apprentice'je volledig en maakt het plaats voor een charmante, beleefde volwassen kater met een vlijmscherp randje. hij weet precies hoe hij achter andersmans zwakke plekken kan komen en dit te misbruiken. de gevlekte kater is een uitstekende jager en weet een aantal vuile trucjes om ook één op één gevechten te winnen. hij heeft echter wel een klein hartje en die nieuwsgierige, goedgelovige kitten zit nog steeds ergens diep in die sterke krijger. het liefst jaagt de kater op duiven of eekhoorns; hij vermijd de marshlands vooral als hij op jacht is. s k i l l s « ■ ■ ■ □ □ Hunting ■ ■ ■ ■ □ Fighting ■ ■ ■ □ □ Ears ■ ■ ■ ■ ■ Eyes ■ ■ ■ ■ □ Intelligence ■ ■ ■ □ □ Knowledge ■ ■ ■ ■ □ Strength ■ ■ ■ □ □ Ability o o c « herro, ik ben dus grave. nu dus time. ik ben 14 jaar & rpg al iets van 3/4 jaar op fora zoals deze. ik ben nu ook ongeveer een jaar actief op engelse fora (lees: tumblr), hoewel ik nu weer overgestapt ben naar nederlandse rpgsites. ik heb dus al redelijk wat ervaring en al zeg ik het zelf, ik ben een prima rpg'er. waarom ik met timekit in het nestje wil komen? omdat ik graag een kitten wil spelen en ik al een tijdje op zoek ben naar de goede gelegenheid om eentje aan te maken. de aanmeldingen zien er allemaal superfantastisch uit en ik weet zeker dat dit een erg leuk nestje zal gaan worden. ik hoop ontzettend dat ik erbij mag komen en timekit in de rpg nog meer kan uitwerken! ;w; | het is mogelijk dat er nog het een en ander veranderd! |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 18:00 | |
| Jullie hebben nog 3 uren de tijd om eventuele aanpassingen te doen :3 Daarna maak ik bekend wie de kittens worden ;D |
| | | Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 18:24 | |
| Ik denk niet dat de vb post nog lukt, waarschijnlijk weet je wel hoe ik post vanwege Fadingkit. Ik hoop dat het echt niet uit maakt. Het Apprentice setje staat er nu trouwens ook |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 18:26 | |
| @Melissa, ik had al eerder gezegd, ik kijk niet naar voorbeeldposten maar gewoon naar algemene posten, want iedereen kan zich uitsloven met een voorbeeldpost, om hem zo goed mogelijk te laten zijn, maar misschien post diegene in de rpg zelf heel anders :3 Dus, maak je maar geen zorgen ;D
Oef, dit gaat een aardig nest worden, I think xD |
| | | Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 18:29 | |
| Oké, gelukkig Daar had ik waarschijnlijk overheen gelezen xD |
| | | Amy But cal me AA 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 18:44 | |
| Mijn voorbeeldpost zal waarschijnlijk ook niet lukken, maar dat is nu geen ramp x3 |
| | | Beer 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 19:23 | |
| - Frostlake schreef:
- @Melissa, ik had al eerder gezegd, ik kijk niet naar voorbeeldposten maar gewoon naar algemene posten, want iedereen kan zich uitsloven met een voorbeeldpost, om hem zo goed mogelijk te laten zijn, maar misschien post diegene in de rpg zelf heel anders :3 Dus, maak je maar geen zorgen ;D
Oef, dit gaat een aardig nest worden, I think xD Idd, mooie aanmeldingen ook ^^ Ben benieuwd. x'D |
| | | Amy But cal me AA 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 19:47 | |
| Ow, ik zie zonet dat ik twee letters vergeten ben bij Brain's warriorname oO ff aanpassen xD (het moest eigenlijk Brainflower zijn :3) |
| | | ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 19:55 | |
| -~-Algemeen-~- Huidige naam: Blackkit Toekomstige namen: Blackpaw, Blackbeauty, Blackstar? Geslacht: Poes Huidige rang: (ongeboren) kitten Toekomstige rangen: (Med. cat?) Apprentice, warrior, deputy?, Clan leader?, med. cat?, elder? Huidige leefstijl: Clankat (ShadowClan) Toekomstige leefstijl(en): Kittypet?, Rogue?, (Blood)Clankat?
-~-Uiterlijk-~- Vachtkleur: Zwart Oogkleur: Grijs Vachtlengte: Kort Lichaamsbouw: Niet erg gespierd, eerder elegant "Boekenbeschrijving": Zwart poesje met grijze ogen.
-~-Persoonlijkheid-~- Karaktereigenschappen: Egoïstisch ~ Heeft graag aandacht ~ Tuttig Beschrijving eigenschappen: ~EGOÏSTISCH~ Blackkit is een poesje dat veel van zichzelf vindt, vooral dat ze de beste is in alles dat positief is. Ze vindt dat als zij iets fout doet, dat dat iemand anders' schuld is en heeft graag dat anderen zeggen dat ze dingen goed doet. ~HEEFT GRAAG AANDACHT~ Blackkit heeft graag aandacht en zal, zodra ze vind dat haar nestgenootjes meer aandacht krijgen dan zijzelf, zelfs beginnen te zeuren dat ze aandacht wil. Ze heeft graag een groepje katten om zich heen die haar complimenteren om alles wat ze doet. ~TUTTIG~ Blackkit is een kat die niet graag haar vacht vies heeft. Ze is erg gefocust op haar uiterlijk en wil er zowat elke dag perfect bijlopen. Doordat ze liever niet in de modder belandt, kan ze nog al eens wat problemen krijgen met haar mentor als ze een apprentice is aangezien het ShadowClanterritorium nogal moerassig is.
-~-Familie-~- Moeder: Psychevoice Vader: (Nog) onbekend Siblings: (Nog) onbekend
Laatst aangepast door Blackkit' op zo 24 nov 2013 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt |
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 20:00 | |
| Jullie hebben nog 1 uurtje :3 *voor de mensen die nog wat willen aanpassen/aanmelden* |
| | | ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown zo 24 nov 2013 - 20:21 | |
| Mijn aanmelding is af, ik heb er geen voorbeeldpost bijgevoegd omdat ik daar niet bepaald goed in ben ^^ |
| | | | Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |