Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kittens Psychevoice x unknown

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Frostlake
StarClan
Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:00

Jullie hebben nog 3 uren de tijd om eventuele aanpassingen te doen :3 Daarna maak ik bekend wie de kittens worden ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpaw,
Member
Melissa
45

CAT'S PROFILE
Snowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:24

Ik denk niet dat de vb post nog lukt, waarschijnlijk weet je wel hoe ik post vanwege Fadingkit. Ik hoop dat het echt niet uit maakt. Het Apprentice setje staat er nu trouwens ook
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:26

@Melissa, ik had al eerder gezegd, ik kijk niet naar voorbeeldposten maar gewoon naar algemene posten, want iedereen kan zich uitsloven met een voorbeeldpost, om hem zo goed mogelijk te laten zijn, maar misschien post diegene in de rpg zelf heel anders :3 Dus, maak je maar geen zorgen ;D

Oef, dit gaat een aardig nest worden, I think xD
Snowpaw,
Member
Melissa
45

CAT'S PROFILE
Snowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:29

Oké, gelukkig Very Happy Daar had ik waarschijnlijk overheen gelezen xD
Stonerain
Member
Amy But cal me AA
53
Actief

CAT'S PROFILE
Stonerain
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:44

Mijn voorbeeldpost zal waarschijnlijk ook niet lukken, maar dat is nu geen ramp x3
Missingcloud
Member
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:23

Frostlake schreef:
@Melissa, ik had al eerder gezegd, ik kijk niet naar voorbeeldposten maar gewoon naar algemene posten, want iedereen kan zich uitsloven met een voorbeeldpost, om hem zo goed mogelijk te laten zijn, maar misschien post diegene in de rpg zelf heel anders :3 Dus, maak je maar geen zorgen ;D

Oef, dit gaat een aardig nest worden, I think xD
Idd, mooie aanmeldingen ook ^^ Ben benieuwd. x'D
Stonerain
Member
Amy But cal me AA
53
Actief

CAT'S PROFILE
Stonerain
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:47

Ow, ik zie zonet dat ik twee letters vergeten ben bij Brain's warriorname oO ff aanpassen xD (het moest eigenlijk Brainflower zijn :3)
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:55

-~-Algemeen-~-
Huidige naam:
Blackkit
Toekomstige namen:
Blackpaw, Blackbeauty, Blackstar?
Geslacht:
Poes
Huidige rang:
(ongeboren) kitten
Toekomstige rangen:
(Med. cat?) Apprentice, warrior, deputy?, Clan leader?, med. cat?, elder?
Huidige leefstijl:
Clankat (ShadowClan)
Toekomstige leefstijl(en):
Kittypet?, Rogue?, (Blood)Clankat?

-~-Uiterlijk-~-
Vachtkleur:
Zwart
Oogkleur:
Grijs
Vachtlengte:
Kort
Lichaamsbouw:
Niet erg gespierd, eerder elegant
"Boekenbeschrijving":
Zwart poesje met grijze ogen.

-~-Persoonlijkheid-~-
Karaktereigenschappen:
Egoïstisch ~ Heeft graag aandacht ~ Tuttig
Beschrijving eigenschappen:
~EGOÏSTISCH~ Blackkit is een poesje dat veel van zichzelf vindt, vooral dat ze de beste is in alles dat positief is. Ze vindt dat als zij iets fout doet, dat dat iemand anders' schuld is en heeft graag dat anderen zeggen dat ze dingen goed doet.
~HEEFT GRAAG AANDACHT~ Blackkit heeft graag aandacht en zal, zodra ze vind dat haar nestgenootjes meer aandacht krijgen dan zijzelf, zelfs beginnen te zeuren dat ze aandacht wil. Ze heeft graag een groepje katten om zich heen die haar complimenteren om alles wat ze doet.
~TUTTIG~ Blackkit is een kat die niet graag haar vacht vies heeft. Ze is erg gefocust op haar uiterlijk en wil er zowat elke dag perfect bijlopen. Doordat ze liever niet in de modder belandt, kan ze nog al eens wat problemen krijgen met haar mentor als ze een apprentice is aangezien het ShadowClanterritorium nogal moerassig is.

-~-Familie-~-
Moeder:
Psychevoice
Vader:
(Nog) onbekend
Siblings:
(Nog) onbekend

Laatst aangepast door Blackkit' op zo 24 nov 2013 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:00

Jullie hebben nog 1 uurtje :3 *voor de mensen die nog wat willen aanpassen/aanmelden*
Blackkit'
Member
ERROR
124
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackkit'
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:21

Mijn aanmelding is af, ik heb er geen voorbeeldpost bijgevoegd omdat ik daar niet bepaald goed in ben ^^
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:47

(Vanwege zojuist aangekondigde deadline geen tijd gehad om een mooie aanmelding te maken helaas..)

Over mij
Real naam: Maartje
Bekendste account: Mousefur

Algemeen
Naam kitten: Gloriouskit (-paw, -???)
Clan: ShadowClan
Ouders: Psychevoice x Unknown
Leeftijd: Ongeboren
Beste vaardigheid: Jagen

Theme song:
Spoiler:
Motivatie: De naam heb ik van mijn favoriete lied Glorious van Muse. Het karakter heb ik er bij bedacht op basis van het lied.
Verder moet ik echt actiever worden in de rpg, en ik vond dat Gloriouskit daar dus wel verandering in kon brengen!

Uiterlijk
Gloriouskit is een gitzwart katertje met grote ambere ogen. Hij is niet zo heel groot en smal gebouwd. Door zijn bouw is hij ook zeer lenig.
Spoiler:

Innerlijk
Gloriouskit is een ietwat geheimzinnige kater die eruit ziet alsof hij heel wat te verbergen heeft. Veel katten vinden hem dan ook vrij verdacht overkomen. Ondanks dit is hij zeer loyaal en zal alleen anderen aanvallen als dit echt nodig is. Ook is hij ongelooflijk slim en probeert op alles een strategie te bedenken. Wat veel katten niet van hem verwachten is dat hij eigenlijk best romantisch is..
Gloriouskit doet er alles aan om niet teveel op te vallen en houdt er niet van om in de directe spotlight te staan. Door zijn onopvallende, kleine uiterlijk gebeurd dit dan ook niet vaak.
Hij vind de nacht, de hemel en alles wat daarbij hoort erg fascinerend.

Voorbeeldpost
Diep in de nacht opende zijn ogen zich plotseling. Het kleine katertje knipperde een paar keer en keek om zich heen. Om zich heen lagen zijn broertjes en zusjes vredig tegen hem aan. Gloriouskit gaapte even en probeerde zich uit te rekken. Gek genoeg voelde hij zich behoorlijk wakker om dit tijdstip. Zo langzaam en voorzichtig mogelijk wurmde hij zich los tussen de andere kittens. Hij stapte met grote stappen over ze heen op weg naar de uitgang van de nursey. Een koele bries deed hem rillen. Zachtjes baande hij zich een weg naar buiten. De stilte was bijna overheersend. Met grote ogen keek het katertje om zich heen. De lucht was gevuld met duisternis en een nachtelijke geur. Heldere sterren keken vanuit de hemel op hem neer en fonkelde nu en dan. Gloriouskit legde zijn staartje dicht tegen hem aan. Vergeleken met de Nursey was het erg fris buiten. Nu hij er even over nadacht was hij nog nooit actief geweest rond dit tijdstip. Hij had er dan ook nooit in zijn nog korte leventje bij stilgestaan dat er er zo mooi uit kon zien 's nachts. De volgende koele bries schudde hem wakker uit zijn gedachten en liet hem opnieuw rillen. Snel stond Gloriouskit op en rekte zich uit. Vlug trippelde hij terug naar de warme Nursey. Vlak voor hij zich naar binnen drong keek hij nog even achterom. De sterrenlucht leek te vervagen. Plotseling voelde de kitten zich erg moe. Zachtjes stapte hij over de andere kittens heen naar zijn slaapplaatsje en rolde zich op. Voordat hij het wist vielen zijn oogleden langzaam dicht.

Laatst aangepast door Mousefur op zo 24 nov 2013 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Psychevoice
StarClan
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:01

En de aanmeldingen zijn gesloten!
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:02

Ik heb er zojuist nog een voorbeeldpost aan toegevoegd! Wink
Psychevoice
StarClan
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:11

En ik heb gekozen! Ik wil ten eerste zeggen dat ik echt super slecht ben in het kiezen van kittens, en het liefste had ik iedereen wel willen kiezen, maar dat zou gewoon niet logisch zijn. Nu, ik heb dus dit nestje samengesteld, en hoop dat dit een goede keuze is geweest! De kittens worden al vlug geboren, ongeveer als iedereen het account in orde heeft. Het zijn wel een aantal kittens geworden, maar de meeste zijn wat klein en slank gebouwd, dus dat was weer wat realistischer gelukkig.

Spoiler:

Laatst aangepast door Psychevoice op zo 24 nov 2013 - 21:22; in totaal 2 keer bewerkt
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:13

Daan, zoals ik al in algemene onzin heb gezegd, houden we ons aan een maximum van ZES kittens. Ik zou dan ook graag zien dat je keuze hieraan aangepast wordt.

Mvg,

Strawberry
Psychevoice
StarClan
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:14

Maar sommige andere nestjes mochten er dan tenminste 7 .-.
Mockingjay
Member
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:17

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar welke nestjes bedoel je? Ik ken er toch geen die er zoveel hebben:'3
Psychevoice
StarClan
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:17

Een tijd geleden was dat al weer ;D Nest van Angel nogwat ofzo.
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:19

Je geeft het antwoord zelf al, Daan. Een tijd geleden. Dus niet nu. En nu staan de regels op max. 6 per nest, dus zul je je keuze moeten aanpassen Wink

- Icyrose
Aldrei
Member
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:19

Jammer dat Chaoskit niet gekozen is, maar voor de andere kitties hoop ik ze het goed doen c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown   Kittens Psychevoice x unknown - Pagina 3 Icon_minitime

Kittens Psychevoice x unknown
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: