| Kittens Psychevoice x unknown | |
|
|
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Kittens Psychevoice x unknown di 19 nov 2013 - 18:52 | |
| Hiya peepz! Omdat ik Psychevoice echt actief wil gaan maken, heb ik een kleine storyline bedacht die ik heel graag zou willen doen met haar. Lees hieronder alle informatie:
De verhaallijn Psychevoice is een rebelse poes - zus van Frostbreeze & onbekende nicht van Frostlake. Ze stond samen met haar zusje totaal aan de kant van Rushspirit en Stunspore, maar nu deze weg zijn denken ze er alleen maar over om Shrewstar van haar plek af te stoten en zelf de Clan te leiden. Na een tijdje komt ze een kater tegen; ze wordt verliefd op hem - ook al had ze een eed gezworen met haar zus dat ze nooit in liefde zullen geloven of aan kittens beginnen. Het komt zelfs zo ver dat ze zwanger raakt van hem, alleen weet ze niet dat de kater nooit écht wat voor haar voelde en het alleen voor het nageslacht deed, om zijn bloedlijn staande te houden. Hij heeft alleen maar een lichte crush gehad op haar, maar het zal nooit wat worden tussen hen. Alleen Psychevoice heeft een ongeluk gehad bij het Thunderpath en zal haar geheugen verliezen. Een tijdje hierna worden de kittens geboren, maar ze weet niet meer van welke kater. Ze voed de kittens op en of er verder nog dingen gaan gebeuren zien we dan wel weer :3
Wat ik nodig heb De kater - deze moet van een ander Clan zijn, het is géén partnerzoeken want ze krijgen nooit wat omdat Psyche hem vergeet. Kittens - Ik zoek dus ook al de kittens van haar en de kater, hiervoor wil ik een gehele aanmelding. Misschien zal ik zelf ook een kitten spelen, dit weet ik nog niet zeker. Vriend(in) - ik zoek een vriend(in) voor haar die haar door deze tijd heen sleept, deze krijgt ze na haar geheugenverlies en dus voor de geboorte van haar kittens.
Haar karakter zal een beetje vaag worden, sommigen beweren dat ze gek in haar hoofd is.
Aangemelde kittens/gekozen kittens Aanmeldingen: - Rainkit[-foot] - Lianne/Honeyspots - Brainkit[-flow] - Bunny/Goldenpaw* - Lakekit[-song] - Anna(Duckface)/Smellbelly - Cinderkit[-fell] - Amy/Cloudpelt - Chaoskit[-king] - Jamie/Lone-one - Fogkit[-silence] - Aimée/Autumnleaf - Snowkit[-gull] - Melissa/Fadingkit - Prettykit[-cloud] - Elvira/Rosemarykit - Eaglekit[-spirit] - Quinty/Icyrose - Timekit[-locked/lost] - Gravestone - Blackkit[-beauty] - Marieke/Whippaw - Gloriouskit - Maartje
Gekozen kittens: - Arcanekit[-brook/-wish] - Daniëlle/Psychevoice
Laatst aangepast door Psychevoice op zo 24 nov 2013 - 21:06; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown di 19 nov 2013 - 19:49 | |
| Naam: Rainfoot Geslacht: Kater Naamkeuze: Rain naar de vlekjes op zijn grijze vacht en foot naar de spikkels op zijn lange poten. Persoonlijkheid: Rainkit zal in tegenstelling tot zijn nestgenootjes erg stil zijn. Hij denkt vaak na over wat hij gaat doen en kan enorm broedend zijn. Soms spendeert hij uren gewoon aan het overdenken van acties. Hij houd absoluut niet van wild spelen of luidruchtige geluiden en zoekt vaak de stilte op. Waar andere kits afhaken blijft Rainkit graag luisteren. Ook voelt hij zich anders omdat hij een vaderloze kit is en de andere kits wel een echte familie hebben. Rainpaw is een snelle leerling en word wat vrolijker en opener tegen alles. Hij ontdekt dat het leven niet alleen nadenken is maar ook doen. Hij maakt zich wel zorgen om zijn moeders geheugenverlies en wilt uitzoeken wie de vader is. Hij begint zich ook steeds minder thuis te voelen in de Clan door zijn moeders affaire die leidde tot zijn verwekking. Als hij dan toch uiteindelijk Rainfoot word zondert hij zich af van zijn broeders en zusters en word hij het absolute rustpunt van de Clan. Hij zal zelden zijn stem verheffen en word vrij neutraal tegenover het leven. Ook gelooft hij dat moorden niet de oplossing is en heeft hij een sterke hekel aan sommige clan genoten die dat wel doen. Door zijn vredige karakter voelt hij zich mogelijk nog meer geïsoleerd van zijn clangenoten en verlangt hij vaak naar andere plaatsen. Uiterlijke kenmerken: Rainfoot heeft een slanke bouw, hoge poten en een vrij grote spiermassa die hij opgebouwd heeft door zijn strikte training. Zijn vacht is bleek grijs gevlekt en zijn ogen zijn ook bleek grijs. Stemgeluid: Whitestorm, als ik Rainfoot later voor me hoor dan is dit de stem die ik hoor c: Theme song: Click! Toekomstig setje: Avatar, Onderschrift, Postsheet
[ Karakter kaart helemaal omgegooid (; ]
Laatst aangepast door Honeyspots op do 21 nov 2013 - 15:13; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 16:13 | |
| Oeh, lijkt leuk :3
~Brainkit~
~Algemene info~
Naam: Brainkit Vorige namen: / Toekomstige namen: Brainpaw, Brainflower (Brainstar?) (?) Leeftijd: Unborn (?) Geslacht: Poes Clan: Shadowclan Rang: Kitten Toekomstige rangen: Apprentice, warrior (med. cat (apprentice)?) (leader?) (deputy?) (elder?) (?)
~Contacten~
Ouders: Psychevoice X Unknown Broertjes/Zusjes: Arcanekit, ? Overige familie: Frostbreeze, ? Vrienden: ~Nog geen~ Vijanden: ~Nog geen~ Kennissen: ~Nog geen~ Crush: ~Nog geen~ Partner: ~Nog geen~ Kan goed opschieten met: Haar broertjes en zusjes, haar moeder, haar vrienden Kan niet goed opschieten met: Haar vijanden
~Innerlijk~
Brainkit is een erg intelligente kitten. Ze kan goed opschieten met haar nestgenootjes en haar moeder. Het feit dat ze niet weet wie haar vader is, maakt haar onzeker en ook doordat haar moeder blijkbaar geheugenverlies heeft opgelopen, vermijd ze liever verdere sociale contacten. Door het feit dat haar IQ toch wel wat hoger ligt dan dat van de gemiddelde clankat, kan ze betweterig lijken, hoewel dat haar bedoeling niet is. Verder is ze erg precies (pietje precies) en een vreselijke vechter. (de rest werk ik graag verder uit in de rpg zelf ;3)
~Uiterlijk~
Oogkleur: Helder blauw Vachtkleur: Bruin//grijsachtig met lichtere plekjes Neusje/Pootjes: donkerbruin, bijna zwartachtig Prentje: http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2013/273/0/e/cat_7_by_deejaymiky91-d30t2f0.jpg (ik hoop dat die nog niet bezet is :3) Bouw: Normale bouw en een redelijk lange staart. De oortjes zijn wat klein, de poten dun maar van een redelijke lengte.
~Over mij~
Naam: Om de één of andere reden mag je die niet weten :3 Bijnaam: ~Bunny Ervaring: Zolang ik al op dit forum zit. (ik denk ongeveer twee maanden?) Bekendste account: Dyingpaw of Goldenpaw Andere accounts: Silent, Meadow, Stonerain Motivatie: Ik heb nog geen kat in shadowclan, ik heb nog geen vrouwelijke apprentice en het lijkt me leuk om in deze verhaallijn mee te mogen doen :3 Ook heb ik veel ideetjes voor Brain en zou ik het jammer vinden moest dit niet doorgaan :3 Beloof ik actief te blijven? Natuurlijk! Hoe zou je me durven beschuldigen van inactiviteit? :O (xD)
|
|
Laatst aangepast door Goldenpaw* op zo 24 nov 2013 - 19:49; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 17:52 | |
| Name: Arcanekit Future names: Arcanepaw - Arcanebrook/Arcanewish Gender: She-Cat Clan: ShadowClan
Basic: [Kalm] [Slim] [Zorgvuldig] [Eigenwijs] [Niet sociaal] Personal: Arcanekit is een kalme kitten die niet snel in paniek raakt in bepaalde, stressvolle situaties. Ze is ook erg zorgvuldig: elk dingetje moet precies goed zijn, anders doet ze het opnieuw. Net zo lang tot het wel perfect is. Dit maakt haar ook erg eigenwijs, ze gaat net zo lang ergens mee door totdat ze zelf vind dat het genoeg is. Ze is alleen niet zo sociaal, en heeft de nijging zichzelf al snel af te plakken met mislukkeling.
Outside Arcanekit is een sierlijk gebouwde kattin, met een wat pluizige, witte pels. In het begin is deze nog aan de korte kant, maar hij word steeds langer. Haar oogjes zijn amberkleurig in het begin, maar worden later helderblauw. Ze heeft op haar kop - bij haar oren - twee zwarte vlekken zitten. Haar pootjes zijn rossig evenals haar neusje.
- Plaatje:
Name: Daan/Daniëlle Age: 13 Known Accounts: Bravesoul/Frostlake/Fawnpaw Motivation: Omdat ik jullie een beeld wil geven over hoe mijn kitten eruit gaat zien!
Laatst aangepast door Psychevoice op zo 24 nov 2013 - 12:18; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 19:20 | |
| Daan, ik wil graag even melden dat ik hier graag een PM over ontvang. Omdat dit duidelijk niet is gebeurd zal ik even snel zeggen waarom. Kittens krijgen met een kat van een andere Clan is verraad, ik laat het even er buiten dat je karakter geheugenverlies lijdt. Het is sowieso al vreemd als niemand opstaat als de vader. Je riskeert hiermee wel het Clanleven van je karakter en Shrew kan Psyche dus uit de Clan gooien.
Ik wilde dit even melden, want je loopt hiermee een groot risico. Dus de volgende keer wil ik graag een PM zien als je met dit soort dingen komt ^^ |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 19:22 | |
| Uhm, oke xD Ik snap het Soof, en het zou niet z'n super probleem zijn als ze verbannen zou worden xD Maar aangezien ze niet weet wie de kater is zou het net zo goed iemand kunnen zijn uit ShadowClan zelf ;D *die houd het dan wel stil maarja* En ik houd van risico xDD *neej grapje xp* |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 19:47 | |
| Misschien komt hier een aanmelding maar ik denk er even over na, aangezien ze in Shadowclan moeten zitten, en het mij gewoon niet lukt om slechte karakters te bespelen xD Wanneer wordt er ongeveer gekozen? |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:08 | |
| Dat duurt denk ik nog wel even xo
Ik heb een vraagje aan jullie: stel het zou zo zijn dat Psychevoice verbannen word; dan neemt ze haar kittens mee natuurlijk! Zou dat voor jullie een probleem zijn als ze dan rogue/bloodclan worden xDD Maar dan met een Apprentice-warriornaam natuurlijk! het is nog niet eens zeker, maar stel xD |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:10 | |
| - Frostlake schreef:
- Dat duurt denk ik nog wel even xo
Ik heb een vraagje aan jullie: stel het zou zo zijn dat Psychevoice verbannen word; dan neemt ze haar kittens mee natuurlijk! Zou dat voor jullie een probleem zijn als ze dan rogue/bloodclan worden xDD Maar dan met een Apprentice-warriornaam natuurlijk! het is nog niet eens zeker, maar stel xD Voor mij is dat geen probleem :3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:13 | |
| Maar ik denk dat ze in ShadowClan blijven xp
&& Melissa, een kat hoeft niet perse slecht te zijn xD |
|
| |
Beer 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:13 | |
| - Frostlake schreef:
- Dat duurt denk ik nog wel even xo
Ik heb een vraagje aan jullie: stel het zou zo zijn dat Psychevoice verbannen word; dan neemt ze haar kittens mee natuurlijk! Zou dat voor jullie een probleem zijn als ze dan rogue/bloodclan worden xDD Maar dan met een Apprentice-warriornaam natuurlijk! het is nog niet eens zeker, maar stel xD Geen probleem. Psychevoice mag voor mijn part ook hun namen veranderen :] |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:15 | |
| Mmm ja, dat zou ook een idee zijn dat als ze Rogue worden ze hen zelf benoemt xD Een kleine-mini-Clan xp |
|
| |
Amy But cal me AA 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:19 | |
| - Frostlake schreef:
- Mmm ja, dat zou ook een idee zijn dat als ze Rogue worden ze hen zelf benoemt xD Een kleine-mini-Clan xp
Dan had ik niet zoveel moeite moeten doen om een achtervoegsle voor Brain te kiezen :O xD |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:24 | |
|
Laatst aangepast door Cloudpelt op wo 20 nov 2013 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:25 | |
| Nee mensen ik heb besloten dat ze gewoon in ShadowClan blijven, sorry voor de verwarring xD |
|
| |
Beer 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:29 | |
| Haha niet erg, het is een moeilijke beslissing :] |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:33 | |
| Maakt niet uit joh :3 Mijn aanmelding is zo goed als af, enkel nog de voorbeeldpost :3 |
|
| |
Lotte 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:35 | |
| Ik ga het gewoon doen xD ze wordt dan niet echt heel erg slecht. Maar de aanmelding kont in het weekend want ik heb morgen heel veel huiswerk |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown wo 20 nov 2013 - 20:53 | |
| Ik ga denk ik over een week kiezen ofzo xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Psychevoice x unknown | |
| |
|
| |