We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 nov 2013 - 21:48
Strawberry schreef:
Hmm, hoe zet je je voeten neer? Bij mij werd mijn loopritme onregelmatig omdat ik een voet naar binnen zette uit automatisme.
ik kan 't je niet vertellen o: zoals ik zei, ik had het zelf helemaal niet door. ik had aan het begin van de les een beetje last van mijn linkerbeen, maar dat was tijdens het rennen wel weer over. misschien was dat het, maar eerder in de zomervakantie zei een meisje ook al dat het leek alsof ik mank liep ._.
Dangerdance
StarClan
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 nov 2013 - 22:07
Gravestone schreef:
Strawberry schreef:
Hmm, hoe zet je je voeten neer? Bij mij werd mijn loopritme onregelmatig omdat ik een voet naar binnen zette uit automatisme.
ik kan 't je niet vertellen o: zoals ik zei, ik had het zelf helemaal niet door. ik had aan het begin van de les een beetje last van mijn linkerbeen, maar dat was tijdens het rennen wel weer over. misschien was dat het, maar eerder in de zomervakantie zei een meisje ook al dat het leek alsof ik mank liep ._.
Misschien sowieso een keer goed opletten hoe je je voet neerzet als je loopt? ^^ Bij mij zag je het best duidelijk, omdat ik op de buitenkant van mijn voet liep ipv. over het midden.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 nov 2013 - 22:10
Strawberry schreef:
Misschien sowieso een keer goed opletten hoe je je voet neerzet als je loopt? ^^ Bij mij zag je het best duidelijk, omdat ik op de buitenkant van mijn voet liep ipv. over het midden.
ja, zal ik doen! ik ga morgen naar de dokter dus dan kan ik altijd nog even vragen of hij misschien weet wat het is, maar ik denk niet dat het iets ergs is haha ;w;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 nov 2013 - 14:25
Okay, ik ben er achtergekomen dat een vriend van me ook aan text-based roleplaying doet en heeft me net de link van het forum doorgestuurd waar hij dat op doet. Het klinkt best interessant, maar ik snap er niet zo veel van (+het heeft een beetje te maken met Minecraft en dat speel ik bijna nooit)
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief