|
|
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:38 | |
| Ik heb zelf alleen de vorige en deze lay meegemaakt, dus ik kan er niet veel over zeggen. Vind deze wel mooier dan de vorige ~ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:38 | |
| Hahaha, kom er net achter dat het vandaag precies 2 jaar geleden was dat ik moderator werd! xD Time flies ;w; |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:41 | |
| Uh gawd.. Ik ben slecht in namen bedenken... |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:43 | |
| Hier is een gedeelte van de oude: - Spoiler:
Heb wat er in het bericht stond verwijderd vanwege privacy.
|
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:44 | |
| Tamar, Voor die van een paar pagina's geleden? Bi-seksuele RC poes? Ik stuur je 'n PM ;D |
|
| |
Assie 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:45 | |
| - Mousefur schreef:
- Hahaha, kom er net achter dat het vandaag precies 2 jaar geleden was dat ik moderator werd! xD
Time flies ;w; Gefeliciteerd ^^" -- Zow, ga nog even posten dan dan homework D; |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:45 | |
| - Roseheart schreef:
- Tamar, Voor die van een paar pagina's geleden? Bi-seksuele RC poes? Ik stuur je 'n PM ;D
Jup, for that one ;p |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:47 | |
| - Wintersong schreef:
- Hier is een gedeelte van de oude:
- Spoiler:
Dankje! Dat was dan denk ik die ene van Waz' sig? Grappig om de ontwerpen zo bij elkaar te zien. Als je de huidige en de oude naast elkaar zet zie je een wereld van verschil, maar als je ze allemaal naast elkaar zet kun je zien dat de verandering best geleidelijk is gegaan. Leuk =D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 17:49 | |
| - Silverthorn schreef:
- Wintersong schreef:
- Spoiler:
Dankje! Dat was dan denk ik die ene van Waz' sig? Grappig om de ontwerpen zo bij elkaar te zien. Als je deze en de oude naast elkaar zet zie je een wereld van verschil, maar als je ze allemaal naast elkaar zet kun je zien dat de verandering best geleidelijk is gegaan. Leuk =D Dat is inderdaad degene van Waz' sig. Er is inderdaad wel veel veranderd, maar die bruine was er toen ik hier voor het eerst kwam en ergens mis ik hem nog steedsXD |
|
| |
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 18:01 | |
| - Wintersong schreef:
- Silverthorn schreef:
- Wintersong schreef:
- Spoiler:
Dankje! Dat was dan denk ik die ene van Waz' sig? Grappig om de ontwerpen zo bij elkaar te zien. Als je deze en de oude naast elkaar zet zie je een wereld van verschil, maar als je ze allemaal naast elkaar zet kun je zien dat de verandering best geleidelijk is gegaan. Leuk =D Dat is inderdaad degene van Waz' sig. Er is inderdaad wel veel veranderd, maar die bruine was er toen ik hier voor het eerst kwam en ergens mis ik hem nog steedsXD +1 Mooie tijden, mooie tijden :c x'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 nov 2013 - 18:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |