|
|
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 19:36 | |
| - Frostlake schreef:
- Greentear schreef:
- Frostlake schreef:
- Roseheart schreef:
- Blackkit, Je kan ook voor Roseheart gaan? >D
Even ter informatie: ROSEHEART KRIJGT KITTIIIES! <3333 Aanmelding => Open <3333333
Oeh oeh oeh oeh! HEB HIER GEWOON ZOO LANG OP ZITTEN WACHTEN :DD Met deze knapperd hier natuurlijk <'33
Helloo mensen ~ En natuurlijk is het Tamar, die er heel dood, na een hele lange tijd, weer in komt springen... ja ik heb het altijd al een cute/geweldig/awesome koppeltje gevonden :3 ;D Dat is zo geweldig om te horen c'; |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 19:41 | |
| Al die leuke nestjes ;A; *Klampt zich vast aan een lantaarnpaal* Nope Chi, waag t niet ;3; |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 19:43 | |
| |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 19:43 | |
| Damn. Over een kwartier mag ik eindelijk gaan gamen, maar ik ben zo moe //geeuwt. |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 19:48 | |
| Hmm, nog even wat vooruit werken met wiskunde. Ik ben bij, maar ik voel me zelf niet zo fit en als ik ziek wordt, heb ik geen zin om erg achter te gaan lopen. |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:29 | |
| - Snowstorm schreef:
- Al die leuke nestjes ;A;
*Klampt zich vast aan een lantaarnpaal* Nope Chi, waag t niet ;3; Ach ja, waarom ook niet xD |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:31 | |
| - Milkykit schreef:
- Snowstorm schreef:
*Klampt zich vast aan een lantaarnpaal* Nope Chi, waag t niet ;3; Ach ja, waarom ook niet xD That's why! B) Destiny bijt der deken trouwens kapot :C Telkens als ik dr aant kuisen ben gaat ze aan dat deken knabbelen, dan stop ik haar en de volgende minuut begint ze weer. I think I have to give her more foood xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:32 | |
| Nog 30 minuutjes en dan ga ik toch echt kiezen wie Psychevoice's kittens worden: en weet het nog niet xDD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:33 | |
| - Spiderkit schreef:
- Milkykit schreef:
- Snowstorm schreef:
*Klampt zich vast aan een lantaarnpaal* Nope Chi, waag t niet ;3; Ach ja, waarom ook niet xD That's why! B) Destiny bijt der deken trouwens kapot :C Telkens als ik dr aant kuisen ben gaat ze aan dat deken knabbelen, dan stop ik haar en de volgende minuut begint ze weer. I think I have to give her more foood xD Misschien moet je de deken wat verder weg leggen, waar ze niet bij kan xD Hij ziet ook zo lekker groen :'D |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:36 | |
| Zouden mensen interesse hebben in echte kattengenetica?x'D Dus welke kleuren echt mogelijk zouden zijn voor katten in een litter? |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:38 | |
| - Appleblossom schreef:
- Zouden mensen interesse hebben in echte kattengenetica?x'D Dus welke kleuren echt mogelijk zouden zijn voor katten in een litter?
JA. @Cees, da's een optie ;A; M-maar bij het blauwe deken doet ze t ook :C |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:39 | |
| - Spiderkit schreef:
- Appleblossom schreef:
- Zouden mensen interesse hebben in echte kattengenetica?x'D Dus welke kleuren echt mogelijk zouden zijn voor katten in een litter?
JA. @Cees, da's een optie ;A;
M-maar bij het blauwe deken doet ze t ook :C Ghehe xD Welk litter dan? |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Maar het kan altijd in de gene zitten. Verborgen eigenschappen, dus dat er in de chromosomen dna zit van wit maar het fenotype het niet laat zien. Daardoor kan je veel kleuren krijgen XD {Wat een hoofdstuk bio wel niet met je brein doet} |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| - Appleblossom schreef:
Ik, haha. Ik zeg niet dat ik het gebruiken ga, maar ik zou het wel eens leuk vinden om te weten. Welke kleuren kits van Rose x Green zouden kunnen hebben bijv. |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:42 | |
| |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:44 | |
| |
|
| |
Babs 991
| |
| - Lone-one schreef:
- Maar het kan altijd in de gene zitten. Verborgen eigenschappen, dus dat er in de chromosomen dna zit van wit maar het fenotype het niet laat zien. Daardoor kan je veel kleuren krijgen XD {Wat een hoofdstuk bio wel niet met je brein doet}
Ja, maar je hebt dominante genen en recessieve genen. Het witte gen is bv. dominant. Dus als je het hebt, zie je het. Het gen voor dilution (verdunning, maakt van zwart blauw, van rood crème, chocolade lilac en van cinnamon fawn) is recessief, dus dat kun je dragen. Roseheart x Greentear Red tabby x Brown spotted tabby Female kits: Tortoiseshell tabby, diluted tortoiseshell tabby, tortoiseshell, diluted tortoiseshell Male kits: Red, crème. Uitleg: De kleur (Rood of de variaties van zwart (Chocolade, zwart, fawn en dergelijke) zit hem in het X chromosoom. Heeft een kat een X chromosoom voor rood en eentje voor zwart, krijg je een lapjes kat. Dit is ook de reden waarom alleen vrouwtjes katten dit kunnen zijn. Ze hebben namelijk twee X chromosomen. Omdat mannetjes kittens de X van hun moeder krijgen en de Y van hun vader, krijgen ze alleen de rode kleuren. ^-^ Verder heb ik aangenomen dat zowel Greentear en Roseheart het dilution gen droegen en dat ze een recessief gen hadden voor het 'niet-tabby' zijn. |
|
| |
Lis 20 Actief
| |
| Chi, Geef Destiny gewoon wat anders om in te kauwen^^" Dat doet ze vast gewoon uit verveling of irritatie... ;3 En een kans om een kitten van MOI te bespelen (Rosiiiie) kan je toch niet laten liggen? ;D Laat die lantaarnpaal maar los, want misschien heeft Orva er wel zijn boodschap tegen gedaan xD
Babs, Post gewoon! :'D Ik zou graag weten wat voor kits Rose zou kunnen hebben in real xD |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:46 | |
| Hier heb je je genetica meuk x'D Met uitleg. |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2013 - 20:47 | |
| //Babs Kan ik jou niet voor bio hebben dit hoofdstuk? xD Dan krijg ik zeker een 8 XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|