Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Greentear
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:36

Frostlake schreef:
Greentear schreef:
Frostlake schreef:
Roseheart schreef:
Blackkit, Je kan ook voor Roseheart gaan? >D

Even ter informatie: ROSEHEART KRIJGT KITTIIIES! <3333 Aanmelding => Open <3333333
Oeh oeh oeh oeh! HEB HIER GEWOON ZOO LANG OP ZITTEN WACHTEN :DD
Met deze knapperd hier natuurlijk <'33

Helloo mensen ~
En natuurlijk is het Tamar, die er heel dood, na een hele lange tijd, weer in komt springen...
ja ik heb het altijd al een cute/geweldig/awesome koppeltje gevonden :3
;D Dat is zo geweldig om te horen c';
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
Chi
204

CAT'S PROFILE
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:41

Al die leuke nestjes ;A;
*Klampt zich vast aan een lantaarnpaal*
Nope Chi, waag t niet ;3;
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:43

Haha Chii xDD
Fadingpaw
Member
Sara
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Fadingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:43

Damn. Over een kwartier mag ik eindelijk gaan gamen, maar ik ben zo moe //geeuwt.
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:48

Hmm, nog even wat vooruit werken met wiskunde. Ik ben bij, maar ik voel me zelf niet zo fit en als ik ziek wordt, heb ik geen zin om erg achter te gaan lopen.
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:29

Snowstorm schreef:
Al die leuke nestjes ;A;
Ach ja, waarom ook niet xD
Spiderpaw.
Member
60
Actief

CAT'S PROFILE
Spiderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:31

Milkykit schreef:
Snowstorm schreef:
Al die leuke nestjes ;A;
That's why! B)
Destiny bijt der deken trouwens kapot :C
Telkens als ik dr aant kuisen ben gaat ze aan dat deken knabbelen, dan stop ik haar en de volgende minuut begint ze weer.
I think I have to give her more foood xD
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:32

Nog 30 minuutjes en dan ga ik toch echt kiezen wie Psychevoice's kittens worden: en weet het nog niet xDD
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:33

Spiderkit schreef:
Milkykit schreef:
Snowstorm schreef:
Al die leuke nestjes ;A;
That's why! B)
Destiny bijt der deken trouwens kapot :C
Telkens als ik dr aant kuisen ben gaat ze aan dat deken knabbelen, dan stop ik haar en de volgende minuut begint ze weer.
I think I have to give her more foood xD
Misschien moet je de deken wat verder weg leggen, waar ze niet bij kan xD
Hij ziet ook zo lekker groen :'D
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:36

Zouden mensen interesse hebben in echte kattengenetica?x'D Dus welke kleuren echt mogelijk zouden zijn voor katten in een litter?
Spiderpaw.
Member
60
Actief

CAT'S PROFILE
Spiderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:38

Appleblossom schreef:
Zouden mensen interesse hebben in echte kattengenetica?x'D Dus welke kleuren echt mogelijk zouden zijn voor katten in een litter?
JA.
@Cees, da's een optie ;A;
M-maar bij het blauwe deken doet ze t ook :C
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:39

Spiderkit schreef:
Appleblossom schreef:
JA.
@Cees, da's een optie ;A;
M-maar bij het blauwe deken doet ze t ook :C
Ghehe xD Welk litter dan?
Aldrei
Member
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:39

Maar het kan altijd in de gene zitten. Verborgen eigenschappen, dus dat er in de chromosomen dna zit van wit maar het fenotype het niet laat zien. Daardoor kan je veel kleuren krijgen XD {Wat een hoofdstuk bio wel niet met je brein doet}
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear

Appleblossom schreef:
Ik, haha. Ik zeg niet dat ik het gebruiken ga, maar ik zou het wel eens leuk vinden om te weten. Welke kleuren kits van Rose x Green zouden kunnen hebben bijv.
Spiderpaw.
Member
60
Actief

CAT'S PROFILE
Spiderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:42

@Babs, Geen idee :3
Ik mis echt te tijden dat deze smileys: sigh . sad wink happy sad 
Nog in waren xD
Snowdot
Member
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:44

Spiderkit schreef:
@Babs, Geen idee :3
Ik mis echt te tijden dat deze smileys: sigh . sad wink happy sad 
Nog in waren xD
Waren die ooit in? :O
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:44

Lone-one schreef:
Maar het kan altijd in de gene zitten. Verborgen eigenschappen, dus dat er in de chromosomen dna zit van wit maar het fenotype het niet laat zien. Daardoor kan je veel kleuren krijgen XD {Wat een hoofdstuk bio wel niet met je brein doet}
Ja, maar je hebt dominante genen en recessieve genen. Het witte gen is bv. dominant. Dus als je het hebt, zie je het. Wink Het gen voor dilution (verdunning, maakt van zwart blauw, van rood crème, chocolade lilac en van cinnamon fawn) is recessief, dus dat kun je dragen.

Roseheart x Greentear
Red tabby x Brown spotted tabby

Female kits: Tortoiseshell tabby, diluted tortoiseshell tabby, tortoiseshell, diluted tortoiseshell
Male kits: Red, crème.

Uitleg: De kleur (Rood of de variaties van zwart (Chocolade, zwart, fawn en dergelijke) zit hem in het X chromosoom. Heeft een kat een X chromosoom voor rood en eentje voor zwart, krijg je een lapjes kat. Dit is ook de reden waarom alleen vrouwtjes katten dit kunnen zijn. Ze hebben namelijk twee X chromosomen. Omdat mannetjes kittens de X van hun moeder krijgen en de Y van hun vader, krijgen ze alleen de rode kleuren. ^-^ Verder heb ik aangenomen dat zowel Greentear en Roseheart het dilution gen droegen en dat ze een recessief gen hadden voor het 'niet-tabby' zijn.
Sycamorekit
StarClan
Lis
20
Actief
Sycamorekit

Chi, Geef Destiny gewoon wat anders om in te kauwen^^" Dat doet ze vast gewoon uit verveling of irritatie... ;3 En een kans om een kitten van MOI te bespelen (Rosiiiie) kan je toch niet laten liggen? ;D Laat die lantaarnpaal maar los, want misschien heeft Orva er wel zijn boodschap tegen gedaan xD

Babs, Post gewoon! :'D Ik zou graag weten wat voor kits Rose zou kunnen hebben in real xD
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:46

Hier heb je je genetica meuk x'D Met uitleg.
Aldrei
Member
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:47

//Babs
Kan ik jou niet voor bio hebben dit hoofdstuk? xD
Dan krijg ik zeker een 8 XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: