olwtree (rosemarykit) - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 olwtree (rosemarykit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:49

"Oké. Maar nu moet ik zeker nog eens doen?"vroeg Rosemarykit. Ze begon een van haar pootjes te likken, die inmiddels niet meer tintelden. Ze keek Climbclaw aan, wachtend op een antwoord. "Nee hoor dat hoeft niet." zei Climbclaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 20:26






"Nee hoor dat hoeft niet." zei Climbclaw. Rosemarykit was opgelucht. Maar wat zouden ze nu dan gaan doen? Terug naar het kamp? Of weer trainen? Misschien gingen ze het Territorium wel verkennen. Maar dat deed je toch op je eerste Apprentice dag? Of niet? Ze ging het vragen. "Climbclaw?.... Wat gaan we nu doen?" vroeg ze aan Climbclaw.


Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 13:14

"Climbclaw?.... Wat gaan we nu doen?" vroeg ze aan Climbclaw " Wat jij wilt." zei Climbclaw. Climbclaw zelf had in enorm veel dingen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 16:24

Wat jij wilt." zei Climbclaw. Rosemarykit keek naar de lucht, waar regenwolken in hingen. Het zal zo gaan regenen, dacht ze. : Uhm....Misschien kunnen we beter terug naar het kamp. Want ik denk dat het gaat regenen" mauwde het rossige poesje.

OOC; erg kort, en er is een ceremonietopic! Daar kun je Climbclaw aanmelden voor mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 13:04

Uhm.... Misschien kunnen we beter terug naar het kamp. Want ik denk dat het gaat regenen. mauwde het rossige poesje. Dat is waar. Zullen we vertrekken? Climbclaw wachtte niet op een antwoord een liep rustig naar het kamp.


(Enorm kort en bedankt anders had ik niet geweten dat er een ceremonie topic was. Had me meteen aan gemeld.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 16:02

Dat is waar. Zullen we vertrekken? Climbclaw wachtte niet op een antwoord een liep rustig naar het kamp. Snel rende Rosemarykit haar achterna. Ze waren pas net op weg toen het begon te regenen. Eerst was het gewoon regen, maar toen begon het te stortregenen. "Lekker!" mauwde Rosemarykit sarcastisch. "Straks gaat het ook nog eens stormen!" schreeuwde het poesje over de al gierende wind heen naar Climbclaw. Toen ze uiteindelijk bij de kampingang kwamen, was Rosemarykit doorweekt. Ze vloog het kamp in, de open plek op. Die vrijwel leeg was door de storm, die had doorgezet. "Nou ik weet niet wat jij doet maar ik ga naar de Nursery!" mauwde Rosemarykit, en ze sprintte gauw de warme Nursery in. 


(Een Moon Later)


Rosemarykit was al weer wat gegroeid. Ze was toen ze vijf moons was al bijna zo groot als een nieuwe Apprentice, en nu zeker wel groter. Mooi zo, dan ben ik zeker niet de kleinste, dacht Rosemarykit. Ze was al bijna een Apprentice, haar ceremonie kon ieder moment zijn. Dan zou ze Rosemarypaw zijn inplaats van Rosemarykit. Ze ging Climbclaw opzoeken om het te vertellen. Ze rende De Nursery uit, en keek de open plek rond. Daar voor de Warrior Den. Rosemarykit liep er erg vrolijk heen. "Hoi Climbclaw, raad eens waarvoor het bijna tijd is!" mauwde Rosemarykit vrolijk tegen de poes.




OOC; grg en nu moet je denk wel een lange post schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 23:57

"Nou ik denk dat het bijna tijd is dat je apprentice wordt." Beantwoorden Climbclaw de vraag van Rosemarykit die al bijna Rosemarypaw heette. Climbclaw hoopte dat ze dan mentor zou worden van een leuke apprentice. "En Rosemarykit heb je plannen voor vandaag?" Vroeg Climbclaw zelf niet weten wat ze zou doen, natuurlijk jagen maar de laatste tijd ging dit er goed, dus vroeg Climbclaw zich af of er dan nog wat voor later na het jagen te doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 dec 2013 - 17:06

"Nee, waarom?" Vroeg Rosemarykit terug. Climbclaw zou vast wel weer wat met haar gaan doen. Maar wat dit keer? Weer jagen, of vechten? Misschien weer wel klimmen. Opeens dacht ze aan Climbclaw die met gemak naar een van de hogere takken kon klimmen, en zelf erop springen. Hoe kon dat eigenlijk? Daar wilde het poesje wel eens achter komen! "Climbclaw? Waarom kun je eigenlijk zo goed klimmen? En zou ik dat later ook kunnen?" Ze bombardeerde de poes met vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 20:56

"Nee, waarom?" Vroeg Rosemarykit terug. "Climbclaw? Waarom kun je eigenlijk zo goed klimmen? En zou ik dat later ook kunnen?" Bombardeerde Rosemarykit Climbclaw met vragen. "Ik kan zo goed klimmen omdat ik heel veel oefen en ik heb talent. En ik denk dat als je heel veel gaat oefenen dat je best wel zo goed kan klimmen." Climbclaw vond het enthousiasme van de Rosemarykit wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 22:34

"Kunnen we dan weer oefenen met klimmen?" vroeg Rosemarykit enthousiast. "Alsjeblieft" voegde het rossige poesje er nog aan toe, terwijl ze met hele lieve oogjes naar Climbclaw keek. Ze hoopte dat het antwoord ja zou zijn. Wat het waarschijnlijk ook wel was, want de Warrior had immers gevraagd of ze al plannen had voor die dag. Maar ja, het was ook niet raar dat ze wat wou gaan doen, tenminste iets anders dan met jongere kittens spelen. Het was dan ook zóoooooo saai in de Nursery. Ze hoopte dat Climbclaw haar zou meenemen voor weer zo'n mini training. Want daarvan had Rosemarykit wel genoten. Ze kon haast niet wachten om Apprentice te zijn. Want dan mocht je alleen het kamp uit, en mocht je trainen. Maar ze had dan ook meer taken, zodat ze niet wanneer ze maar wilde kon gaan slapen. En ook zou de Den wel kouder zijn. Maar dat maakte haar niet zo veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 12:30

"Kunnen we dan weer oefenen met klimmen?" vroeg Rosemarykit enthousiast. "Alsjeblieft." voegde het rossige poesje er nog aan toe, terwijl ze met hele lieve oogjes naar Climbclaw keek. "Natuurlijk als je dat graag wilt, maar niet bang zijn om uit te glijden hoor." waar schuwde Climblaw haar. Climbclaw dacht aan toen ze zelf hard aan het trainen was om goed te kunnen klimmen en ze bedacht zich een dat het resultaat er wel mocht zijn want wat anderen heel lang over doen kan zij als springen of heel snel klimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 20:29

"Natuurlijk als je dat graag wilt, maar niet bang zijn om uit te glijden hoor." waarschuwde Climbclaw haar. "Okee! Kunnen we dan nu gaan!" Mauwde Rosemarykit blij, en vol met enthousiasme. Ze rende al een stuk vooruit naar de uitgang toe. "Kom je dan nog?!" Riep ze naar de Warrior toe. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 13:36

"Okee! Kunnen we dan nu gaan!" mauwde Rosemarykit blij, en vol met enthousiasme. Rosemarkit rende al een stuk vooruit naar de uitgang toe. "Kom je dan nog?!" riep Rosemarykit naar Climbclaw toe. "Ik kom al!" waarchuwde Climbclaw de Rosemarykit, en binnen een paar sprongen zat Climbclaw naast Rosemarykit. "Hier ben ik dan!" riep Climbclaw tegen Rosemarykit en snel rende de mooie ThunderClan poes weg op richting naar de eerste en de beste boom die ze kon vinden en ging er voor zitten. Dit is een mooie boom dacht Climbclaw. Snel sprong de mooie ThunderClan poes op een tak waar ze goed kon zitten alles goed kon zien, en ze wachtte op Rosemarykit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 21:56

Snel rende Rosemarykit Climbclaw achterna. TOen ze bij de eerste de beste boom kwamen sprong Climbclaw op een tak. Dit keer klom Rosemarykit zonder te aarzelen in de boom. Het was nu wel wat makkelijker. "Het lukt al beter nu" mauwde ze toen ze eenmaal op de tak zat.  Tenminste Rosemarykit had het gevoel dat het beter ging.


(ik zoek nog een broer voor mijn accje: Lola, misschien intresse? Lola is een Rogue kitten van 2,5 moons)
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 15:24

"Het lukt al beter nu" mauwde ze toen ze eenmaal op de tak zat. "Helemaal met je eens hoor." Climbclaw vondt al dat het beter ging dan de vorige keer. "Nu gaan we van tak naar tak springen." dit vond Climbclaw altijd leuk en vooral waneer er veel vogels, zijn want dan zie je de vogels heel mooi op vliegen.

(Ik zal er over na denken en wie is je mentor?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 17:47

"Oke, maar is dat niet gevaarlijk? Wat nou als ik mis spring?" vroeg ze. Dat zag ze zichzelf heus nog wel doen. "Wil je het alsjeblieft eerst voor doen?" Vroeg ze nog aan Climbclaw. WAnt zelf had ze geen idee hoe dat moest. 

(Dangerdance, en ja mijn excuses het is extreem kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 12:10

"Oke, maar is dat niet gevaarlijk? Wat nou als ik mis spring?" vroeg Rosemarykit "Wil je het alsjeblieft eerst doen?" vroeg Rosemarykit nog aan Climbclaw. "Ja, natuurlijk wil ik dat doen." beantwoorde Climbclaw de vraag. Climbclaw ging in de spring houding zitten en sprong naar een tak in een andere boom. "Kijk zo doe je dat." zei Climbclaw en ze sprong weer terug naar de andere tak. "Nu ben jij." zei Climbclaw. "Denk er aan dat je je goed afzet waneer je springt." gaf Climbclaw als advies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 14:30

"Oké" mauwde Rosemarypaw wat onzeker. Voorzichtig ging ze in een houding zitten, die veilig was en waaruit ze goed kon springen. Even twijfelde ze nog' maar toen zette het poesje haarzelf hard af. Even was er alleen lucht om haar heen. Maar al snel kwamen haar voorpootjes op een tak, terwijl haar achterpootjes in de lucht krabbelden. Rosemarypaw krabbelde zichzelf omhoog op de tak. "Dat ging niet echt goed volgensmij" mauwde Rosemarypaw, terwijl ze net haar evenwicht had terrug gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 12:52

"Oké" mauwde Rosemarypaw wat onzeker. Voorzichtig ging ze in een houding zitten, die veilig was en waaruit ze goed kon springen."Dat ging niet echt goed volgensmij" mauwde Rosemarypaw, terwijl ze net haar evenwicht had terrug gevonden."Je moet gewoon nog even wat oefenen, na een paar keer gaat het vast en zeker goed." zei Climbclaw en ze deed het nog een keertje voor."Probeer het nog eens en vooral niet twijfelen, anders gaat het mis." gaf Climbclaw als tip.

(He je wou toch nog een broer voor Lola, ik wil het namelijk wel doen)



Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 17:43

Deze keer deed Rosemary wat haar gezegd werd en sprong weer. Dit keer lukte het wel, en kwam ze met alle vier haar pootjes op een tak. "Zo?" vroeg ze aan Climbclaw. 

OOC: ja heel kort en Natuurlijk kun je zijn karrakter naar Lola pm'en? ik heb trouwens een setje voor Climbclaw gemaakt:
ava:
signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
olwtree (rosemarykit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: