olwtree (rosemarykit) - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 olwtree (rosemarykit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 18:05

"Uhm, dat je niks mag eten van de prooi voor de Clan gevoed is. Toch?" antwoorde de rossige kitten. Ze keek naar Climbclaw, ze hoopte dat de poes zou zeggen of het antwoord goed was. " Ja, en dat dat niet geldt als je op jachtpatrouille bent, als je wel wat voor de Clan over laat." Climbclaw keek haar aan of Rosemarykit het wel begrepen had. " En een konijn hoort en ruikt je. En een muis hoort je voetstappen door de grond en hoort je." zei Climbclaw er nog bij. Climbclaw liep de geuren door haar neus lopen en ze rook muis. Ze liet zich in de jachthouding zakken en ze sloop naar de muis toe, Climbclaw sprong en lande op de muis, ze beet het mollige diertje in de nek. " Zo, doe je dat." riep Climbclaw triomfantelijk naar Rosemarykit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 20:40

Ja, en dat dat niet geldt als je op jachtpatrouille bent, als je wel wat voor de Clan over laat." Climbclaw keek haar aan of Rosemarykit het wel begrepen had. " En een konijn hoort en ruikt je. En een muis hoort je voetstappen door de grond en hoort je." "Je bedoelt dat een muis je pootstappen voelt in plaats van hoort" verbeterde Rosemarykit haar. Ze zag dat Climbclaw naar prooigeuren speurde. En zo te zien had Climbclaw die gevonden, want de poes liet zich in de jachthouding zakken. Al sluipend naderde Climbclaw de muis. Een seconde later sprong Climbclaw boven op de muis en beet in de nek van het diertje. " Zo, doe je dat." riep Climbclaw triomfantelijk naar haar toe. "Ja en nu stil anders verjaag je nog alle prooi met dat geschreeuw. grapte Rosemarykit tegen haar. "Mag, ik het ook eens proberen?" vroeg het poesje aan Climbclaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 18:23

"Ja en nu stil anders verjaag je nog alle prooi met dat geschreeuw." grapte Rosemarykit tegen haar. "Mag, ik het ook eens proberen?" vroeg het poesje aan Climbclaw. " Natuurlijk waarom niet." zei Climbclaw " Door het te doen leer je het het besten, zeg ik altijd." zei Climbclaw er nog bij. " En denk er aan dat je in de jachthouding moet zitten en dat je rekening houd met de wind." zei Climbclaw. Wat leuk dacht Climbclaw. Het was windstil en de bladeren waren prachtig mooi groen. Climbclaw ogen speurden in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 21:49

" Natuurlijk waarom niet." zei Climbclaw, " Door het te doen leer je het het beste, zeg ik altijd." zei Climbclaw er nog bij. " En denk er aan dat je in de jachthouding moet zitten en dat je rekening houd met de wind." zei Climbclaw. Rosemarykit voelde dat het windstil was. "Uhm.... ik geloof niet dat er wind staat. En ik ruik een vogel!" miauwde ze heel zacht. Ze probeerde de geur te volgen, naar de plek waar de vogel zou moeten zijn. Al wist ze de soort van de vogel niet, ze had het diertje toch opgespoord. "Ik kon hem al vinden, dat is tenminste al iets" siste ze zachtjes tegen Climbclaw. Ze probeerde een goede jachthouding aan te nemen, net zo als die van Climbclaw. En dat lukte haar nog aardig goed, voor haar gevoel dan. Met lichte passen sloop ze op de vogel af. Ze naderde haar prooi langzaam. Toen sprong Rosemarykit met uitgeslagen nagels op haar prooi af, die haar pas opmerkte toen ze nog een seconde van hem af was. Ze landde op het diertje en ze beet in zijn nek tot ze wist dat hij dood was. Triomfantelijk draaide ze zich om naar Climbclaw, met haar prooi in haar mond. Rosemarykit liet de vogel vallen en vroeg aan CLimbclaw"Heb ik het goed gedaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 13:15

"Uhm.... ik geloof niet dat er wind staat. En ik ruik een vogel!" miauwde ze heel zacht. Ze probeerde de geur te volgen, naar de plek waar de vogel zou moeten zijn. Al wist ze de soort van de vogel niet, ze had het diertje toch opgespoord. "Ik kon hem al vinden, dat is tenminste al iets" siste ze zachtjes tegen Climbclaw. Ze probeerde een goede jachthouding aan te nemen, net zo als die van Climbclaw. En dat lukte haar nog aardig goed.Met lichte passen sloop ze op de vogel af. Ze naderde haar prooi langzaam. Toen sprong Rosemarykit met uitgeslagen nagels op haar prooi af, die haar pas opmerkte toen ze nog een seconde van hem af was. Ze landde op het diertje en ze beet in zijn nek tot ze wist dat hij dood was. Triomfantelijk draaide ze zich om naar Climbclaw, met haar prooi in haar mond. Rosemarykit liet de vogel vallen en vroeg aan Climbclaw " Heb ik het goed gedaan?" " Hartstikke goed. Ik had het zelf niet beter kunnen doen." beantwoorden Climbclaw haar vraag. " En wat wil je nog oefenen? " vroeg Climbclaw.



_________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 18:34






" Hartstikke goed. Ik had het zelf niet beter kunnen doen." beantwoorden Climbclaw haar vraag. " En wat wil je nog oefenen? " vroeg Climbclaw. Kunnen we nog meer jagen, dat zal de Clan vast leuk vinden nu het Leaf-Fall wordt"beantwoorde Rosemarykit haar vraag.


(sorry voor korte post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:32

"Kunnen we nog meer jagen, dat zal de Clan vast leuk vinden nu het Leaf-Fall wordt"beantwoorde Rosemarykit haar vraag. "Prachtig idee." zei Climbclaw met een vrolijke toon.

(ook korte post Very Happy )

Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 19:49

"Prachtig idee." zei Climbclaw met een vrolijke toon. "Kom je nog!" riep de Kitten naar haar toe,
terwijl ze vooruit rende.
Ze ging verder het bos in.
Opeens bleef ze staan, Rosemarykit proefde de lucht.
Een muis, ze rook hem net voor ze het diertje zag.
Deze mocht Climbclaw van haar vangen.
Want het zou een beetje raar zijn als een kitten met veel prooi het kamp in zou komen,
dacht ze. Maar ze zou het toch maar even vragen.
"Wil jij de muis vangen?" vroeg ze sissend aan Climbclaw,
zodat de muis haar vraag niet zou horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 12:47

"Kom je nog!" riep de Kitten naar haar toe, terwijl ze vooruit rende.
"Wil jij de muis vangen?" vroeg ze sissend aan Climbclaw,
zodat de muis haar vraag niet zou horen.
" Natuurlijk." beantwoorden Climbclaw sissen de vraag.

(kort en laat maar je weet mijn excuus.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 15:03






" Natuurlijk." beantwoordde Climbclaw sissend de vraag. Rosemarykit bleef heel stil staan, want iedere beweging van haar zou de muis weg kunnen jagen. Het poesje wachtte tot Climbclaw de muis zou vangen.



(ja maakt helemaal niet uit. Maar ik zit ook niet meer zo vaak op Rosemary. Ik zit meer op Crystalpaw en Risekit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 15:52

Rosemarykit bleef heel stil staan, en Climbclaw liet zich in de jachthouding zakken. Voorzichtig sloop ze op de muis af, ze zag het diertje op een zaadje knabbelen. De muis maakten aanstalten om weg te lopen, maar Climbclaw sprong op het diertje en doodde het met een snelle beet. " Yes, gevangen. " Climbclaw zij het met een blije toon. " Wij hebben genoeg te eten." " Hoe zijn je klim technieken." vroeg Climbclaw er nog bij.

(Ok, vind jij ook dat we steeds betere post plaatsen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 17:39

Climbclaw liet zich in de jachthouding zakken. Voorzichtig sloop ze op de muis af, ze zag het diertje op een zaadje knabbelen. De muis maakten aanstalten om weg te lopen, maar Climbclaw sprong op het diertje en doodde het met een snelle beet. " Yes, gevangen. " Climbclaw zij het met een blije toon. " Wij hebben genoeg te eten." " Hoe zijn je klim technieken." vroeg Climbclaw er nog bij. "Uhm, ik heb nog nooit geklommen. Dit is pas de eerste keer dat ik zoiets doe. Wat ben jij vergeetachtig zeg!" mauwde Rosemarykit tegen Climbclaw, op een vriendelijke toon. "Maar klimtechnieken zijn toch niet heel erg belangrijk, of wel?" vroeg het poesje aan Climbclaw.

(Ja, komt vast omdat we nu langer en (in mijn geval) vaker posten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 18:41

"Uhm, ik heb nog nooit geklommen. Dit is pas de eerste keer dat ik zoiets doe. Wat ben jij vergeetachtig zeg!" mauwde Rosemarykit tegen Climbclaw, op een vriendelijke toon. "Maar klimtechnieken zijn toch niet heel erg belangrijk, of wel?" vroeg het poesje aan Climbclaw. "Nou als je moet ontsnappen kan het best handig zijn hoor." zei Climbclaw op vriendelijke toon. En de mooie Clan poes sprong in een mooie beweging op een hoge tak. "Snap je me nu." zei Climbclaw vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 18:59

"Nou als je moet ontsnappen kan het best handig zijn hoor." zei Climbclaw op vriendelijke toon. En de poes sprong in een mooie beweging op een hoge tak. "Snap je me nu." zei Climbclaw vrolijk. "Ja, maar daarnet sprong je. Dus je klom niet" mauwde Rosemarykit. "Maar ik kan dat al helemaal niet want ik ben nog geen apprentice!" mauwde het poesje, met veel nadruk op "dat". "Dus moet ik nou klimmen op springen?" vroeg ze aan Climbclaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:02

"Ja, maar daarnet sprong je. Dus je klom niet" mauwde Rosemarykit. "Maar ik kan dat al helemaal niet want ik ben nog geen apprentice!" mauwde het poesje, met veel nadruk op "dat". "Dus moet ik nou klimmen op springen?" vroeg ze aan Climbclaw. "Ja als je dat kan natuurlijk." beantwoorden Climbclaw haar vraag. Snel sprong Climbclaw een tak lager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:12

"Ja als je dat kan natuurlijk." beantwoorden Climbclaw haar vraag. Snel sprong Climbclaw een tak lager. "Ik probeer wel te klimmen, maar dat kan ik denk ik niet goed" mauwde Rosemarykit. Ze rende half naar de boom toe, want de kitten durfde niet zo goed. Toen ze dicht genoeg bij de boom was, Sprong het poesje met uitgeslagen nagels. Rosemarykit verwachtte half dat ze zou vallen. Maar toen ze naar beneden keek zag ze dat ze net een stukje boven de grond in de boom hing. "He, Ik ben niet gevallen!" riep ze blij uit. Langzaam en voorzichtig begon ze naar de eerste de beste tak die ze zag toe te klimmen. De tak was een stuk lage dan die waar Climbclaw op zat, maar ze verwachtte zo half om half dat ze naar beneden moest springen. En zo'n hoge sprong konden haar pootjes nog niet aan, tenminste dat dacht ze. "En nu moet ik zeker naar beneden springen?" vroeg ze aan Climbclaw. Ze keek naar beneden, het was toch wel best hoog. Voor haar dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:19

"Ik probeer wel te klimmen, maar dat kan ik denk ik niet goed" mauwde Rosemarykit. Ze rende half naar de boom toe, want de kitten durfde niet zo goed. Toen ze dicht genoeg bij de boom was, Sprong het poesje met uitgeslagen nagels. Rosemarykit verwachtte half dat ze zou vallen. Maar toen ze naar beneden keek zag ze dat ze net een stukje boven de grond in de boom hing. "He, Ik ben niet gevallen!" riep ze blij uit. Langzaam en voorzichtig begon ze naar de eerste de beste tak die ze zag toe te klimmen. De tak was een stuk lage dan die waar Climbclaw op zat, maar ze verwachtte zo half om half dat ze naar beneden moest springen. En zo'n hoge sprong konden haar pootjes nog niet aan, tenminste dat dacht ze. "En nu moet ik zeker naar beneden springen?" vroeg ze aan Climbclaw. "Wacht even." riep Climbclaw en ze sprong naar beneden. "Je hebt gezien hoe het moet en nu bent jij." riep Climbclaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:31

"Wacht even." riep Climbclaw en ze sprong naar beneden. "Je hebt gezien hoe het moet en nu bent jij." riep Climbclaw. Ze zou maar proberen Climbclaw na te doen. "Oké" mauwde de kitten. Ze ging in een positie zitten waaruit ze makkelijk kon springen. Ze zakte een beetje door haar pootjes en zette zich af. Ze viel meer dan dat ze door de lucht zweefde. Maar uiteindelijk kwam ze nogal hard op de grond terecht. Ze kreunde heel zachtjes. "Zo goed?" vroeg het poesje wat zachter als normaal, vanwege de sprong. Ze ging zitten, en Rosemarykit voelde haar pootjes tintelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:37

"Oké" mauwde de kitten. Ze ging in een positie zitten waaruit ze makkelijk kon springen. Ze zakte een beetje door haar pootjes en zette zich af. Ze viel meer dan dat ze door de lucht zweefde. Maar uiteindelijk kwam ze nogal hard op de grond terecht. Ze kreunde heel zachtjes. "Zo goed?" "Ja prima, maar gebruik je staart die zorgt er voor dat je op je pootjes landt." gaf CLimbclaw als advies
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 19:44

"Ja prima, maar gebruik je staart die zorgt er voor dat je op je pootjes landt." gaf CLimbclaw als advies. "Oké. Maar nu moet ik zeker nog eens doen?"vroeg Rosemarykit. Daar had ze helemaal geen zin in. Het klimmen was al vermoeiend genoeg, en dan moest ze nog een sprong maken. En die was hoog, het was dus niet echt fijn. Maar Rosemarykit verwachtte wel dat Climbclaws antwoord "ja" zou zijn. Ze begon een van haar pootjes te likken, die inmiddels niet meer tintelden. Ze keek Climbclaw aan, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
olwtree (rosemarykit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: