olwtree (rosemarykit) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 olwtree (rosemarykit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 nov 2013 - 21:10

''Oh, ik eigenlijk ook niet want ik heb ook een pleegvader, maar zolang het maar goed gaat ben ik blij.'' piepte Rosemarykit. He dat hebben we gemeen zouden ze nog meer gemeen hebben dacht Climbclaw. Climbclaw zag dat de rossige kit naar haar toe trippelde en haar troosten. Climbclaw begon te spinnen en te lachen. ''Weet je je hebt gelijk. Ik denk dat je een goede krijger zal worden. Ik zal eigenlijk wel jou mentor willen worden, maar dat gaat volgens mij nog wel even duren.'' zei Climbclaw en ze begon te lachen. De mooie Clanpoes likte haar schouder. Climbclaw ging op de grond liggen en begon Rosemarykit te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 nov 2013 - 21:31

Climbclaw begon te spinnen en te lachen, toen ze haar troostte. ''Weet je je hebt gelijk. Ik denk dat je een goede krijger zal worden. Ik zal eigenlijk wel jou mentor willen worden, maar dat gaat volgens mij nog wel even duren.'' zei Climbclaw en ze begon te lachen.
De mooie Clanpoes likte haar schouder. Climbclaw ging op de grond liggen en begon haar te likken.
"ja jammer genoeg wel, ik ben pas drie manen! Maar ik zou nu al heel graag leerling willen zijn" piepte de kit.
"Maar ik moet nog drie manen wachten!" piepte Rosemarykit dramatisch, maar als je het hoorde wist je gelijk dat het nep was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 11:25

''Ja jammer genoeg wel, ik ben pas drie manen! Maar ik zou nu al heel graag leerling willen zijn.'' piepte de kit.''Maar ik moet nog drie manen wachten!'' piepte Rosemarykit dramatisch, maar Climbclaw hoorde dat het nep was. ''Ach, drie manen zijn zo voorbij als je veel lol hebt." riep Climbclaw lachend en ze gaf Rosemarykit nog een lik over haar schouder.

( twee manen later )

Climbclaw werd wakker, het was ondertussen twee manen dat ze Rosemarykit had ontmoet. Ze hadden elkaar vaak nog gesproken. Ze zal binnen kort wel leerling worden dacht Climbclaw. En Climbclaw hopelijk mentor dat zou ze leuk vinden. Climbclaw stapte de den uit en ging op weg naar Rosemarykit. "Rosemarykit ben je daar?!'' riep Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 18:07

''Ach, drie manen zijn zo voorbij als je veel lol hebt." riep Climbclaw lachend en ze gaf haar nog een lik over haar schouder.
 
(twee manen later)


Rosemarykit zat in de Nursery, waar het nogal saai was.
Opeens hoorde ze "Rosemarykit ben je daar?!". Het was Climbclaw!
"Ja!" riep ze blij terug naar Climbclaw.
Ze liep naar de ingang van de Nursery. Daar zag ze de poes staan.
"Hallo, Climbclaw!" begroette ze de kat vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 18:10

"Ja." Hoorde Climbclaw de rossige kit roepen "Hallo, Climbclaw" riep de rossige kit vrolijk. "Heb je zin om mee te gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 19:19










"Heb je zin om mee te gaan?" vroeg Climbclaw. "Ja natuurlijk, maar waarheen? Oh, en ik moet het wel even zeggen. Wacht even!" miauwde Rosemarykit en ze rende naar binnen.
Ze trippelde naar haar pleegmoeder. Ze tikte de poes zachtjes aan. “Ik ga met Climbclaw mee" miauwde ze zacht zodat niemand behalve haar pleegmoeder kon horen. En die knikte dat het goed was. Dus rende Rosemarykit weer naar buiten.
"Het mag!!!!" riep ze heel erg vrolijk tegen Climbclaw.




Laatst aangepast door Rosemarykit op ma 25 nov 2013 - 20:05; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 13:43

''Ja,natuurlijk. Maar waar heen? Oh, ik moet het wel even zeggen. Wacht even.'' zei de rossige kit, nog voordat Climbclaw antwoord kon geven was de rossige kit alweer verdwenen ''Het mag!!!'' riep de rossige kit vrolijk tegen Climbclaw ''Oh, en waar we heen gaan is een geheim voor jou.'' zei Climbcaw en ze ging het kamp uit ''Kom je!'' riep Climbclaw tegen Rosemarykit en voordat Rosemarykit antwoord kon geven was Climbclaw het kamp uitgeglipt en ze ging op weg naar de zandkuil. Toen Climbclaw bij de zandkuil aangekomen was, ging ze in het midden zitten. ''Wat ik wou doen was samen een mini training houden!'' riep CLimbclaw vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 14:05








''Oh, en waar we heen gaan is een geheim voor jou.'' zei Climbcaw en ze ging het kamp uit ''Kom je!'' riep Climbclaw tegen Rosemarykit en voordat de kitten antwoord kon geven was Climbclaw het kamp uitgeglipt en ze ging op weg naar de zandkuil. Toen Climbclaw bij de zandkuil aangekomen was, ging ze in het midden zitten. ''Wat ik wou doen was samen een mini training houden!'' riep Climbclaw vrolijk. "Echt? Wat leuk! riep de kitten uit."Maar ik ben nog geen Apprentice, en dat weet je" vervolgde ze haar zin. Al maakte dat haar eigenlijk niets uit, toch zei ze het. Maar ze wist gewoon bijna dat Climbclaw zich er ook niets van aan zou trekken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:10

"Echt? Wat leuk!'' riep de kitten uit. " Maar ik ben nog geen Apprentice, en dat weet je" vervolgde de rossige kit haar zin, maar Climbclaw hoorde dat Rosemarykit er niks van meende '' Haha, je weet zelf dat me dat niks uitmaakt, kleine wijsneus. '' riep Climbclaw hard met een lach. " Nou laat zien wat voor vechttechnieken je hebt! " Climbclaw ging rechtstaan. " Nou laat zien wat je in je mars hebt. " riep de mooie Clan poes naar Rosemarykit. De lucht was blauw met geen wokje aan de lucht.







Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:59







'' Haha, je weet zelf dat me dat niks uitmaakt, kleine wijsneus. '' riep Climbclaw hard met een lach. " Nou laat zien wat voor vechttechnieken je hebt! " Climbclaw ging rechtstaan. " Nou laat zien wat je in je mars hebt. " riep de Warrior naar haar. De lucht was blauw met geen wolkje aan de lucht.
"Weet je het zeker? Mag ik je gewoon aanvallen?" vroeg de kitten verbaasd. Ging dit zo bij Mentors en hun Apprentices? "En niet te hard terug doen"zei Rosemarykit serieus. En dat meende ze nu wel echt, in plaats van al die neppe toontje die ze had gemaakt met haar stem toen ze Climbclaw ontmoette.
"En hoe zit het al er een Warrior met zijn Apprentice komt?" vroeg ze ook nog.

P.S. we zitten op de 3150 woorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 18:35

"Weet je het zeker? Mag ik je gewoon aanvallen?" vroeg de kitten verbaasd. Climbclaw zag de kit nadenken. "En niet te hard terug doen"zei Rosemarykit serieus. En dat meende ze nu wel echt, in plaats van al die neppe toontje die ze had gemaakt met haar stem toen ze Climbclaw ontmoette. Dan "En hoe zit het al er een Warrior met zijn Apprentice komt??" vroeg ze ook nog. "Ten eerste: ja je mag me echt aanvallen. Ten tweede: het maakt toch niet uit als er een Warrior met zijn Apprentice komt, we verzinnen een slap excuus. Ten derde: ik zal het niet te hard terug doen. " het laatste was met een grijns.

p.s. wat is er mis met 3150 woorden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 20:01







"Ten eerste: ja je mag me echt aanvallen. Ten tweede: het maakt toch niet uit als er een Warrior met zijn Apprentice komt, we verzinnen een slap excuus. Ten derde: ik zal het niet te hard terug doen. " zei Climbclaw en het laatste zei ze met een grijns. Rosemarykit Sloeg haar nagels uit. Ze dacht even na over wat ze zou doen. Ze zou proberen Climbclaw uit haar evenwicht te laten raken. Ze maakt zich klaar voor een harde sprong. Ze had als eindpunt Climbclaws zij gekozen. Ze zette zich af met veel kracht en sprong


en er is niks mis met 3150 ik zei het gewoon even maar nu zijn het er al meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 16:14

Rosemarykit Sloeg haar nagels uit. Climbclaw zag dat ze dacht even na over wat ze zou doen. Toen sprong Rosemarykit. Climbclaw sprong over Rosemarykit heen. En ze keerde zich om. "Is dat alles wat je in huis hebt." riep Climbclaw naar Rosemarykit toe om haar een beetje op te jutten. Climbclaw sprong naar Rosemarykit toe en nam haar rechte zij, maar toen ze daar in de buurt was keerde ze zich en Climbclaw haalde uit naar haar linker zij. Climbclaw sprong weer en zo stond ze weer tegen over Rosemarykit.


Sorry voor de late rea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 17:43

Climbclaw sprong gewoon over haar heen. Waarom ben ik nou zo klein, dacht de kit. "Is dat alles wat je in huis hebt." riep Climbclaw naar haar toe. "Hé, ik heb dit nog nooit gedaan!"zei ze een beetje boos. Climbclaw sprong naar Rosemarykit toe en nam haar rechter zij, maar toen Climbclaw daar in de buurt was keerde de Warrior zich en haalde toen uit naar haar linker zij. Maar niet echt hard. Climbclaw sprong weer en zo stond ze weer tegen over de rossige kitten."En anders vertel jij maar wat ik moet doen" Zei ze op een rustige en normale toon. Ze had wel een plannetje gemaakt. Als Climbclaw antwoord zou geven, zou ze opnieuw proberen de gevlekte poes uit evenwicht te brengen.



(en het was indd wel erg laat maar ben niet boos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 13:47

"He, ik heb dit nog nooit gedaan!" riep Rosemarykit een beetje boos "Sorry vergeten." riep Climbclaw "En anders vertel jij maar wat ik moet doen." zei Rosemarykit op een rustige normale toon. "Beging maar met me aanvallen. Zoals ze wel eens zeggen al doende leert men." zei de mooie Clan poes. Climbclaw rende naar Rosemarykit toe maar stopte op tijd en haalde uit naar haar poten. "Kom dan!" riep Climbclaw een beetje plagerig. Climbclaw sprong weer over Rosemarykit heen, en ging in de aanval op haar rug.


(gelukkig ben je niet boos.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 14:27

"Begin maar met me aan te vallen. Zoals ze wel eens zeggen al doende leert men." zei Climbclaw.
Maar opeens rende Climbclaw naar haar toe maar stopte op tijd en haalde uit naar haar poten.
Nu werkte haar plannetje niet meer, dacht ze een beetje teleurgesteld. Maar data liet ze natuurlijk niet zien
"Kom dan!" riep Climbclaw een beetje plagerig. Climbclaw sprong weer over Haar heen, en ging in de aanval op haar rug.
Maar dit keer had Rosemarykit gezien waar ze aan zou vallen en dook weg. "Ben ik nu nog steeds zo slecht? vroeg ze plagend aan Climbclaw, die dat eerder bij haar had gedaan. Nu had ze het wel een beetje door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 14:32

Rosemarykit had haar plannetje gezien en Rosemarykit dook weg. "Ben ik nu nog steeds zo slecht?" vroeg ze plagen aan Climbclaw. Climbclaw zag dat Rosemarykit haar door had.
"Nee dat ben je niet hoor." riep climbclaw naar haar toe.
"Met je vecht technieken zit het wel goed." zei Climbclaw op een dood serieuze manier.
"Heb je wel een eerder gejaagd?" vroeg Climbclaw en ze zei het op een manier dat ze moesten stoppen met vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 15:36

"Nee dat ben je niet hoor." riep climbclaw naar haar toe.
"Met je vecht technieken zit het wel goed." zei Climbclaw op een dood serieuze manier.
"Heb je wel een eerder gejaagd?" vroeg Climbclaw en ze zei het op een manier dat ze moesten stoppen met vechten.
"Een soort van. Dat was die keer dat ik jou ontmoette. Maar ik wil graag nog wel een keertje jagen!" zei Rosemarykit vrolijk. Hopelijk wordt Climbclaw mijn mentor, want dit is erg leuk met haar, dacht ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 18:34

"Een soort van. Dat was die keer dat ik jou ontmoette. Maar ik wil graag nog wel een keertje jagen!" riep Rosemarykit vrolijk. Ik wil wel graag haar mentor worden dacht Climbclaw. "Mooi. Wat zijn de regels van jagen?" vroeg Climbclaw aan Rosemarykit. Hopelijk zou Rosemarykit het antwoord weten dacht Climbclaw.

(sorry kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 22:10

"Mooi. Wat zijn de regels van jagen?" vroeg Climbclaw aan haar. "Uhm, dat je niks mag eten van de prooi voor de Clan gevoed is. Toch?" antwoorde de rossige kitten. Ze keek naar Climbclaw, ze hoopte dat de poes zou zeggen of het antwoord goed was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: olwtree (rosemarykit)   olwtree (rosemarykit) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
olwtree (rosemarykit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: