| Little storyline || Hiddentear x Dangerdance | |
|
|
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance di 19 nov 2013 - 20:32 | |
| |
|
| |
Eµµ∂ 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance di 19 nov 2013 - 20:47 | |
| Fine by me!
Ik kan niet wachten tot deze schat kan posten! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance di 19 nov 2013 - 20:56 | |
| als ik het zo lees, zijn Golden en Shade bijna tegenovergestelden :'3 |
|
| |
Daan 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance di 19 nov 2013 - 20:57 | |
| Ik vind het een mooie volgorde |
|
| |
Eµµ∂ 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 14:00 | |
| - Shadekit. schreef:
- als ik het zo lees, zijn Golden en Shade bijna tegenovergestelden :'3
Dat is waar, Golden is veel meer teruggetrokken, en in zichzelf gekeerd. Misschien ook doordat deze durfal zo trots is <3 Ik kan echt niet wachten om met hem te posten... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 14:08 | |
| - Goldenkit schreef:
- Shadekit. schreef:
Dat is waar, Golden is veel meer teruggetrokken, en in zichzelf gekeerd. Misschien ook doordat deze durfal zo trots is <3 Ik kan echt niet wachten om met hem te posten... dat is misschien het enige dat ze gemeen hebben XD |
|
| |
Eµµ∂ 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 14:12 | |
| - Shadekit. schreef:
- Goldenkit schreef:
- Shadekit. schreef:
Dat is waar, Golden is veel meer teruggetrokken, en in zichzelf gekeerd. Misschien ook doordat deze durfal zo trots is <3 Ik kan echt niet wachten om met hem te posten... dat is misschien het enige dat ze gemeen hebben XD Oké, true, ik bedoelde meer van... Hij praat bijna niet, en is wel slim, maar doet er niet zoveel mee voor anderen. Hij is echt zo'n 'red jezelf maar' type, behalve tegenover zij familie... In die zin zeg maar x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 14:21 | |
| - Goldenkit schreef:
- Shadekit. schreef:
- Goldenkit schreef:
- Shadekit. schreef:
Dat is waar, Golden is veel meer teruggetrokken, en in zichzelf gekeerd. Misschien ook doordat deze durfal zo trots is <3 Ik kan echt niet wachten om met hem te posten... dat is misschien het enige dat ze gemeen hebben XD Oké, true, ik bedoelde meer van... Hij praat bijna niet, en is wel slim, maar doet er niet zoveel mee voor anderen. Hij is echt zo'n 'red jezelf maar' type, behalve tegenover zij familie... In die zin zeg maar x'D ja, Shade is een verlegen, stotterend genie dat depressief gaat worden over zijn vader en daarbij ook nog eens gepest gaat worden^^ |
|
| |
Daan 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 16:10 | |
| Volekit word een echte stiekemerd & later ook een brompot xDD |
|
| |
Eµµ∂ 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 16:33 | |
| - Volekit schreef:
- Volekit word een echte stiekemerd & later ook een brompot xDD
Haha, leuk nestje dit! Allemaal hebben ze wel iets wat ze uniek maakt, en ik zit Goldenkit al helemaal onder te spammen... Ik ben verliefd op dit stoere zwijgzame katje |
|
| |
Saar 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open againGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 16:50 | |
| - Goldenkit schreef:
- Volekit schreef:
Haha, leuk nestje dit! Allemaal hebben ze wel iets wat ze uniek maakt, en ik zit Goldenkit al helemaal onder te spammen... Ik ben verliefd op dit stoere zwijgzame katje Idd heel leuk nestje! Ik lieft Hidden's kits echt <33 Binnenkort gaat het eerste topic Dangerdance x Hiddentear van start C: |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 16:53 | |
| - Hiddentear schreef:
- Goldenkit schreef:
- Volekit schreef:
Haha, leuk nestje dit! Allemaal hebben ze wel iets wat ze uniek maakt, en ik zit Goldenkit al helemaal onder te spammen... Ik ben verliefd op dit stoere zwijgzame katje Idd heel leuk nestje! Ik lieft Hidden's kits echt <33 Binnenkort gaat het eerste topic Dangerdance x Hiddentear van start C: Leuk, leuk ,leuk? Geweldig! Ik heb zo'n zin om met Squirrelkit te posten. Het lijkt me vooral geweldig om zijn fantasie in de vrije loop te laten gaan, draken ,ridders, eenhoorns die vliegen door magische scheten, spoken, smurks*, tovenaars! *Rode Duivelkatten |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 19:13 | |
| Ik denk dat ik mijn kitten een nogal vrolijke, vriendelijke kitten maak die erg sociaal heeft en in haar -korte- leventje veel contact heeft met de katten om haar heen (: |
|
| |
Eµµ∂ 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 20 nov 2013 - 20:33 | |
| - Hiddentear schreef:
- Goldenkit schreef:
- Volekit schreef:
Haha, leuk nestje dit! Allemaal hebben ze wel iets wat ze uniek maakt, en ik zit Goldenkit al helemaal onder te spammen... Ik ben verliefd op dit stoere zwijgzame katje Idd heel leuk nestje! Ik lieft Hidden's kits echt <33 Binnenkort gaat het eerste topic Dangerdance x Hiddentear van start C: Kan je de link hier posten? Dan ga ik het volgen (: |
|
| |
Kip 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance do 21 nov 2013 - 7:34 | |
| Ik bemoei me er ook mee >D Omg dit nest word zo awesome <'3 en Moonkit gaat alles en iedereen op zijn kop zetten x'D
de volgorde is wat mij betreft prima =) |
|
| |
Saar 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open againGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance do 21 nov 2013 - 16:40 | |
| Ik zal de link hier zetten zodra het topic van start gaat C:[drukmetschool >.<]
Just can't wait for this all to start! =DD *and again, I love the kits <33* |
|
| |
Eµµ∂ 89 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance do 21 nov 2013 - 16:47 | |
| Ik heb er zo'n zin in, alle kittens zijn echt superschattig, Ik vindt het nu al zoooo zielig dat de vrolijke kitten van Linn doodgaat.... ;-; |
|
| |
Saar 82 Actief
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance do 21 nov 2013 - 16:48 | |
| - Goldenkit schreef:
- Ik heb er zo'n zin in, alle kittens zijn echt superschattig,
Ik vindt het nu al zoooo zielig dat de vrolijke kitten van Linn doodgaat.... ;-; +1 ;_; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance do 21 nov 2013 - 17:20 | |
| zowat elke kitten heefd wel iets speciaal, ik hou van dit nestje^^ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance vr 22 nov 2013 - 19:21 | |
| Moet ik trouwens nog een aanmelding maken voor de kitten? (: Of kan ik haar al aanmaken en dan gewoon een voorsteltopic maken voor haar? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance | |
| |
|
| |
|