Little storyline || Hiddentear x Dangerdance - Pagina 3
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 18 nov 2013 - 20:13
^ Ik ook Maar dan zorg ik er wel voor dan Squirrel een nestje heeft, mijn katten moeten echt familie krijgen XD
Hiddentear
Member
Saar 82 Actief
CAT'S PROFILE Age: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open again Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 18 nov 2013 - 20:19
Ik ga nu kiezen.. *moeilijk D:*
EDIT: ging sneller dan verwacht, gewoon ongeveer iedereen uitkiezen x'D
Voor de kater heb ik gekozen::
Dangerdance van Mimi.
En dit zijn de kittens::
- Volekit van Daan - Moonkit van Elena - Squirrelkit van Bregje - Shadekit van Hanna - Goldenkit van Emma - Unknown [kitten die wordt vermoord] van Linn
Sorry voor degenen die ik niet heb gekozen!
Ik hoop dat deze verhaallijn een succes wordt..! x3
Firework
StarClan
Tha Eminem!! 881 Actief
CAT'S PROFILE Age: ••Age does not matter now Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 18 nov 2013 - 21:11
YIPPIE!!!! Ik heb zoveel zin om met hem aan de slag te gaan, ik ga morgen meteen een setje voor hem maken! YIPPIE!!! YIPPIE!!! YIPPIE!!! YIPPIE!!! YIPPIE!!! YIPPIE!!! moest er even uit, heeeel erg bedankt!