|
| Little storyline || Hiddentear x Dangerdance | |
| |
Lilith ☼ 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 15:24 | |
| Hoeveel tijd is er nog om een mooie aanmelding te maken? |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 15:28 | |
| heb mijn aanmelding een beetje aangepast. |
| | | Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 15:44 | |
| mijn aanmelding staat er ^^ |
| | | Saar 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open againGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 15:51 | |
| @Bregje; Ik zal zo haar volledige karakterkaart erop zetten, het is nog niet helemaal klaar x3
@Mourningkit; Ik wil gaan kiezen op 18 november, maar die datum kan zo nodig verzet worden. |
| | | Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 16:48 | |
| ≤≤Goldenkit≥≥Name: Goldenkit Future Names: Goldenpaw, Goldeneye Gender: Male ≤≤Inside≥≥Moederliefde?'Hij is het, ja die' Goldenkit hoort ze wel, alle verwijzingen, de gesprekken die stilvallen als de kater langsloopt. Het raakt hem, maar het ergste vindt hij nog dat de kater het ze niet kwalijk kan nemen. Ooit was de witte pluizebol zijn moeders lieveling, knap, sterk en een goede broer. Maar dit alles veranderde drastisch toen zijn sibling vermoord werd, en hij er niets aan had weten te doen. Blijkbaar kon hij het dus niet, en de stoere kitten veranderde in zijn moeders ogen in een kopie van zijn vader. Hij werd genegeerd, en elke opmerking leek op 'oh, is dat alles?' en 'ik had van jou wel beter verwacht, maar dit bewijst weer eens dat je dat niet kan..' Dus zet de kater alles op alles om zijn moeder weer in hem te laten geloven, hij kan het, hij is geen kopie van zijn vader, hij zal voor haar en zijn siblings zorgen! Maar het mag niet baten... Vader wegAl dit door die stomme kater, de vader die Goldenkit nooit gekend heeft, en toch word hij door hem achtervolgd. Hoe raak je iets kwijt waarvan je zelf niet weet hoe je het hebt gekregen? Goldenkit heeft het gevoel dat hij zich moet verantwoorden tegenover zijn moeder. Niets zoals op de dag dat een van zijn siblings overleed, zal weer gebeuren, hij zal er persoonlijk voor zorgen, zag zijn moeder dat maar... AlleenNiets is genoeg voor zijn moeder lijkt het wel, maar de kater heeft het niet door, en hoe hard hij ook traint het werkt niet. Golden is dan de sterkste, knapste, slimste, maar hij mist hetgene wat iedere kit nodig heeft. Moederliefde. Dus besluit hij om eens te proberen om een vriend te krijgen, en met deze deelt hij alles, behalve zijn gevoelens en gedachten over zijn moeder. Die zijn voor hem alleen, zwakte tonen kan de kater namelijk niet. LiefdevolEerst was de kater een stoere oudere broer, maar na de verschrikkelijke gebeurtenis, is dat drastish veranderd. De kater ontdekt ineens hoeveel hij wel niet van zijn siblings houd, en vormt een band met ze, elke pester, vriend of kennis wordt door hem gescreend. Niemand komt aan zijn familie, ook niet aan zijn moeder, of zijn vriend. Als ze dat maar weten! KilAnderen is hij niet zo makkelijk mee, ze ondergaan veel spot, en kille blikken. Ook als ze iets fout doen zullen ze dat merken, niet doordat de kater praat, hij is namelijk niet zo spraakzaam, maar door de blik, en zijn houding. Statig is hij, en waardig, en vol zelfvertrouwen. Totdat hij zijn moeder in zicht krijgt, dan veranderd hij in een kitten die alles wilt laten zien, en alles wat hij daarvoor vraagt is een simpele 'goed zo!' Iets wat hij nooit zal krijgen... ≤≤Outside≥≥Plaatjes (eventuele, ze kunnen altijd veranderen)- Warrior:
- Apprentice:
- Kit:
^^Ik ga er een setje van maken als ik geaccepteerd word Ogen Zijn ogen, daar speelt iets.. Hij kan ze openen, en een haardvuur laten branden, je uitnodigen, en liefde laten zien. Maar dat doen ze niet, nooit niet, niet naar vreemden, en niet naar clanmates, alleen naar zijn familie en zijn vriend. Dan zijn ze zo. Anderen zien hem van de andere kant, de kille en donkere kant, de kant die geen hoop, of goede complimenten kent. Ze staan kil, ijskoud, en blauwe vlammen lijken je op te lossen. Je verdwijnt en voelt je nietig. Dat is hoe hij meestal kijkt, alleen andere clans krijgen de verterende blik, de blik zonder hoop, de vernietigende blik, vol haat, en zekerheid, van jouw overlijden... KnapOndanks zijn vlammende ogen, is de kitten uitzonderlijk aantrekkelijk. Zijn lange witte vacht trekt veel bekijks, en ook zijn ogen zijn complimetjesvangers, mits ze aardig staan. Hij staat hoog op zijn poten, wat hem een snelle renner maakt, en de kater is niet, zoals de meeste Windclanners, een schriele kat, nee, hij is juist fors gebouwd, en gehard door de spieren die je onder zijn vacht kan zien. Zal een poes ooit de weg naar zijn hart vinden? ≤≤About me≥≥Naam: Emma Motivatie: Ik vind hem geweldig! Het lijkt alsof een beestje wat al tijden in mijn hoofd zit, er eindelijk uit mag komen. Ik ben verliefd, en het lijkt me een eer, en een geweldige kans om deze schat te mogen spelen. Het zit namelijk zo dat ik dit verhaal al tijden in mijn hoofd had, maar er was nooit een nestje zonder vader, ze waren altijd zo compleet. Dit is waar ik op wachtte, en ik grijp die kans dus met heel veel vreugde aan. Extra: Als het idee van 'moederliefde' je niet zo aanstaat, moet je me even pb'en naar Firework, dan verzin ik iets anders ^^ en als hij de oudste zou kunnen zijn, dan is het de stoere grote broer C:
Laatst aangepast door Firework op ma 18 nov 2013 - 12:39; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Hanna 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 18:29 | |
| |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 18:33 | |
| Jipee! Doen we dan een topicje? |
| | | Saar 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open againGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 20:25 | |
| @Iedereen; Bedankt voor de mooie aanmeldingen! <'3 Ik zie nu al dat het een groot nestje gaat worden :')
@Liese; Is prima! Eerst gewoon een topic waarin er nog geen sprake is van de kater? Gewoon om elkaars karakter een beetje te leren kennen.. x3 |
| | | x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 20:32 | |
| Hier komt mijn aanmelding! |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 20:35 | |
| @Saar, ja, ik denk dat je veel keuze hebt XD je kan er zeker van zijn dat ik Shade sowiso aanmaak, love him to much! X'D |
| | | Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 20:37 | |
| Zullen we dan ook maar meteen een topic Nightbreeze X Hiddentear doen? |
| | | Saar 82 Actief
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 20:39 | |
| @Bregje; Prima, wil jij maken? Ik moet nog even iets afmaken voor school :/ |
| | | Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance ma 11 nov 2013 - 21:18 | |
| Ik heb niet echt inspiratie, maar je kan hier reageren |
| | | Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 10:12 | |
| Zoek je ook de kitten die uiteindelijk vermoord wordt? |
| | | Saar 82 Actief
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 10:13 | |
| @Linn; Ja, het liefst zou ik die er ook bij willen hebben :3 |
| | | Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 10:15 | |
| Dan meld ik me daar alvast voor aan, zal dan zo snel mogelijk een aanmelding hier plaatsen (: |
| | | Saar 82 Actief
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 10:18 | |
| |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 20:12 | |
| - Hiddentear schreef:
- @Iedereen; Bedankt voor de mooie aanmeldingen! <'3 Ik zie nu al dat het een groot nestje gaat worden :')
@Liese; Is prima! Eerst gewoon een topic waarin er nog geen sprake is van de kater? Gewoon om elkaars karakter een beetje te leren kennen.. x3 Oké, maak jij het topic aan? Ben deze week wel wat druk, maar ik zal proberen te posten c; |
| | | Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 20:56 | |
| Ik heb mijn aanmelding even verbeterd, zodat het idee wat duidelijker is (: |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance wo 13 nov 2013 - 21:04 | |
| mijn aanmelding is wat aangepast^^ |
| | | | Onderwerp: Re: Little storyline || Hiddentear x Dangerdance | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |