Exploring - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Exploring

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Leaf
Member
Exploring - Pagina 2 DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 16:56

Ze hoorde Lionheart's stem en draaide zich om naar haar vader. "Leaf, je hebt wat uit te leggen." Gromde Lionheart en nam haar mee. Ze wilde tegenstribbelen, maar ze wist dat het geen zin had en dus bleef ze gewoon hangen. "Waar heb jij rondgehangen?" Vroeg Lionheart. Ze ging een stukje achteruit toen ze de kwade ondertoon in zijn stem hoorde. Ze wilde haar mond openen om iets te zeggen, maar Lionheart zei alweer wat. "Je bent gewond. Ik zal er even naar kijken." Leaf wachtte rustig totdat hij klaar zou zijn. Misschien zou hij het vergeten, maar ze wist dat dat bijna onmogelijk was. Ze kreeg een paar papaverzaadjes, ze wist dat ze die zou moeten opeten, maar als Lionheart wilde dat ze in slaap viel moest ze ze vooral nu opeten. Daarom liet ze de papaverzaadjes nog even liggen. "Het is wat gekneusd. Het geneest zo wel. Maar nu wil ik jou verhaal." Zei Lionheart. Leaf keek hem even aan. Ze wist dat ze niet kon liegen, dus ze moest wel vertellen waar ze was geweest. "Ik eet die papaverzaadjes straks wel op, want ik denk niet dat jij wil dat ik nu in slaap val." Zei ze eerst. "Ik wilde een keer de omgeving in mijn eentje gaan verkennen, maar toen raakte ik verdwaald en toen vond Goldtail mij en hij heeft me teruggebracht." Zei ze. Ze ging niet vertellen dat Goldtail had toegestaan dat ze nog verderging, want ze wilde niet dat hij ook problemen kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 21:53

"Ik wilde een keer de omgeving in mijn eentje gaan verkennen, maar toen raakte ik verdwaald en toen vond Goldtail mij en hij heeft me teruggebracht." Antwoordde Leaf. " O, dan moeten we goldtail maar bedanken als die terug komt. Maar tot nu toe wil ik dat je alles verteld wat je bent tegen gekomen. Eerst dacht dat je iets gevolgd was maar een verkenings tochtje met Goldtail is niet zo erg vanwege dat je iemand bij je hebt die je beschermd. Ik moet toegeven dat ik ook nieuwsgierig was. Dus, wat ben je allemaal tegengekomen. En, Icy is even jagen dus die weet van niets. Zij zal veel kwader zijn dan ik dus we houden dit tussen ons." Vertelde hij en eindigde met een knipoog. Hij legde zich neer om haar verhaal te horen. tenzij ze dat niet wou. " Ow, en sorry dat ik even zo kwaad was. Maar soms vergeet ik dat jij iets wijzer bent dan je broertje. Ik had het moeten weten dat rond jou leeftijd er toch even moet tussenuit knijpen."
Leaf
Member
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 feb 2011 - 16:46

Leaf wachtte op Lioneheart’s reactie. Ze wist niet goed wat ze nu moest verwachten, want het kon nog steeds een boze reactie zijn en dan wilde hier liever wegwezen voor ze nog meer over haar heen kreeg, maar ze bleef wachten, want het had toch geen zin om weg te gaan, aangezien Lionheart toch sneller zou zijn. “O, dan moeten we goldtail maar bedanken als die terug komt. Maar tot nu toe wil ik dat je alles verteld wat je bent tegen gekomen. Eerst dacht dat je iets gevolgd was maar een verkenings tochtje met Goldtail is niet zo erg vanwege dat je iemand bij je hebt die je beschermd. Ik moet toegeven dat ik ook nieuwsgierig was. Dus, wat ben je allemaal tegengekomen. En, Icy is even jagen dus die weet van niets. Zij zal veel kwader zijn dan ik dus we houden dit tussen ons.” Zei Lionheart. Ze voelde zich een stuk opgeluchter. Gelukkig was de reactie niet zo erg geweest als ze misschien had verwacht. “Ow, en sorry dat ik even zo kwaad was. Maar soms vergeet ik dat jij iets wijzer bent dan je broertje. Ik had het moeten weten dat rond jou leeftijd er toch even moet tussenuit knijpen.” Voegde Lionheart er nog aan toe. Ze was blij dat hij het niet aan Icy wilde vertellen, maar hij wilde duidelijk wel horen wat ze allemaal had gedaan en uitgevonden. Ze opende haar mond even om een keer diep in te ademen en daarna de lucht weer te laten ontsnappen. “Eerst ging ik hier vandaan het bos in en nadat ik een tijdje had gelopen, begon ik te rennen, maar toen ging het verkeerd en ik raakte verdwaald. Gelukkig kwam ik Goldtail tegen, maar ondertussen was ik al wel over een boomstronk gestruikeld, waardoor mijn poot pijn deed.” Begon ze. “Daarna heb ik nog iets meer gezien voor we terugkeerden naar hier en na een tijdje kwamen we hier aan en ben ik alleen hier naar binnen gegaan.” Vertelde ze. Ze wist dat het niet veel bijzonders was, want zoveel was ze nou ook weer niet tegengekomen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Exploring   Exploring - Pagina 2 Icon_minitime

Exploring
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: