I'll seek you out - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I'll seek you out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Smokebreath
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 21:45

"Waarom?" Vroeg ze vervolgens. Smokebreath opende zijn mond al om een snauw te geven als reactie. Ze begon zich op zeer dun en glad ijs te begeven. Maar ze sneed hem af. "Als ik het vragen mag." Miauwde de poes vervolgens. Sinds wanneer deze plotselinge beleefdheid? De kater vernauwde zijn ogen en wendde zijn blik af, oren plat in z'n nek. "Als je het nou echt zo graag weten wilt." Zijn stem klonk rauw, niet ver af van een snauwerige toon. Maar dit lag dan ook heel erg gevoelig. "Ze was mijn partner voordat Starclan me riep en ze heeft me vervolgens in de steek gelaten, om me nooit meer aan te kijken." Ongemerkt voor hemzelf versnelde hij zijn pas, over wegrennen van je problemen gesproken.


I'll seek you out - Pagina 2 JtCOU2C
Fun stuff:


I'll seek you out - Pagina 2 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 22:04

Nee. Ze was alsnog de fout ingegaan en misschien dat haar toevoeging de kater er net van had weerhouden haar af te snauwen. Shrewstar bleef gewoon stevig op haar poten staan, nee, ze rende hier niet van weg. "Als je het nou echt zo graag weten wilt." Shrew trok wat met haar oren, maar bleef stil. "Ze was mijn partner voordat Starclan me riep en ze heeft me vervolgens in de steek gelaten, om me nooit meer aan te kijken." De poes bleef wat stil staan en zag dat Smokebreath alleen maar sneller ging lopen. De poes knipperde een paar keer en zette een kort sprintje in zodat ze weer op gelijke hoogte kwam. "Oh.." Begon ze wat verbaasd en hield haar blik op de grond gericht. "Dus.. ehm.." Ze leek niet uit haar woorden te komen, iets wat bijna nooit voor kwam bij Shrewstar zelf. "Het spijt me voor je, Smokebreath."
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 22:10

Ze volgde hem niet. Wat moest hij daar nou weer uit opmaken? Ach, laat ook maar zitten. Hij wilde hier alleen maar weg. Hij was er helemaal klaar mee. Zijn apprentice had hem al gezien, overspoeld door rauwe emotie. MAar toen was hij van mening geweest dat hij alleen was. Deze keer was hij zeer zeker niet alleen. Maar alsnog had hij haar verteld hoe erg zijn leven kapot was gemaakt. Alleen maar omdat ze zo erg doorgezeurd had, toch? Nee, hij had het bij niemand kwijt gemoeten... Toch? Ach, maakt het ook uit... Hij schudde eventjes met zijn kop om de gedachten kwijt te raken, toen Shrewstar weer naar hem toe kwam. "Oh.." Begon ze wat verbaasd en hield haar blik op de grond gericht. "Dus.. ehm.." Ze leek niet uit haar woorden te komen, iets wat bijna nooit voor kwam bij Shrewstar zelf. Smokebreath trok zijn wenkbrauw wat op. Een 'tong verloren' was snel gezegd, maar hij hield het voor nu binnen. "Het spijt me voor je, Smokebreath." Miauwde de poes enkel. Smokebreath bromde wat binnensmonds. "Ja ja, tis al goed." Miauwde hij, alsof het hem niet veel kon schelen wat er in het verleden gebeurd was, iets wat hij zichzelf ook altijd voorhield. "De kruiden liggen daar, verderop." Bromde hij vervolgens, watervlug van onderwerp wisselende.


I'll seek you out - Pagina 2 JtCOU2C
Fun stuff:


I'll seek you out - Pagina 2 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 22:22

"Ja ja, tis al goed." De oude brommende Smokebreath leek weer tevoorschijn te komen. Dat was goed ook, want Shrew wist niet wat ze met deze Smokebreath aan moest. "De kruiden liggen daar, verderop." Ze knikte. "Goed." Gaf ze maar als antwoord en keek weer voor zich uit. "Zouden de Apprentices dit keer wel opletten voor hun gezondheid?" Vroeg ze na een korte tijd, toch maar. "Ik bedoel, Mistypaw is aangevallen door een WindClan Warrior, maar Graypaw is uit eigen fout gewond geraakt, voor het leven. Waarom doen ze zichzelf en de Clan dit aan?" Ze fronste bij haar eigen woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 22:28

"Goed." Gaf ze maar als antwoord en keek weer voor zich uit. Mooi, dat onderwerp was dus pleiten. Dat was een opluchting. Maar Shrewstar liet het gesprek niet doodvallen. Voorzichtig tilde Smokebreath de kruiden op en keek vanuit een ooghoek naar de clanleader. "Zouden de Apprentices dit keer wel opletten voor hun gezondheid?" Vroeg ze, "Ik bedoel, Mistypaw is aangevallen door een WindClan Warrior, maar Graypaw is uit eigen fout gewond geraakt, voor het leven. Waarom doen ze zichzelf en de Clan dit aan?" Miauwde de poes vervolgens. "Jonge apprentices zijn roekeloos, ze denken dat ze de wereld aankunnen." Miauwde Smokebreath. "En omdat ze binnen het kamp gehouden worden, denk ik dat ze alleen maar meer gaan voelen dat ze moeten gaan ontdekken, wat er verborgen voor ze gehouden wordt." Hij pauzeerde eventjes, "Maar ach, wie ben ik? Ik ben maar een simpele medicine cat." Miauwde hij droogjes, zijn stem ietwat vervormd door de kruiden in zijn bek.


I'll seek you out - Pagina 2 JtCOU2C
Fun stuff:


I'll seek you out - Pagina 2 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 23:04

"Jonge apprentices zijn roekeloos, ze denken dat ze de wereld aankunnen." Was zij ooit zo geweest? Haar zusje was verongelukt door een Rogue, maar dat was ook tijdens haar assessment. "En omdat ze binnen het kamp gehouden worden, denk ik dat ze alleen maar meer gaan voelen dat ze moeten gaan ontdekken, wat er verborgen voor ze gehouden wordt." Shrewstar knikte. "Maar ach, wie ben ik? Ik ben maar een simpele medicine cat." Ze keek de kater rustig aan. "Jij bent ooit ook een Apprentice geweest, wij beiden, dus jouw mening telt evenals mee." Sprak ze weer wat vriendelijker. "Moet ik nog helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 23:28

"Jij bent ooit ook een Apprentice geweest, wij beiden, dus jouw mening telt evenals mee." Sprak ze weer wat vriendelijker. Hij een apprentice? Maar dat was lang geleden. Diep graven, dat zeker. Links van de verdrongen gedachtes en rechtdoor bij de lijst van wie hij nog om moest leggen. Ja, daar kon hij misschien nog wat apprentice herinneringetjes vinden. "Moet ik nog helpen?" Vroeg de clanleader plotseling. Eventjes keek Smokebreath licht verbaasd op en haalde zijn schouders op. "Je zou deze klomp feverfew wel mee kunnen nemen." Miauwde hij, "Wel voorzichtig, anders beschadig je de blaadjes." Hij klom alweer over de wortels van de Burnt Sycamore heen. "In ieder geval, apprentice herinneringen zijn vaag. Ik geloof dat ik altijd al chagrijnig en half bejaard was." Miauwde hij droogjes. "Maar ik weet nog wel dat ik vaak zat in de problemen zat, zelfs als warrior."


I'll seek you out - Pagina 2 JtCOU2C
Fun stuff:


I'll seek you out - Pagina 2 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 0:40

Ze negeerde de verbaasde blik die ze op Smokebreath's gelaat zag. "Je zou deze klomp feverfew wel mee kunnen nemen." Ze boog al voorover om de kluit op te pakken, maar stopte toen hij weer sprak. "Wel voorzichtig, anders beschadig je de blaadjes." Vervolgens klemde ze haar kaken wat voorzichtiger om de kluit en ging weer naast Smokebreath staan. "In ieder geval, apprentice herinneringen zijn vaag. Ik geloof dat ik altijd al chagrijnig en half bejaard was." Ze haalde haar wenkbrauwen half verrast en half komisch op. Ze zag het half voor zich, een sacherijnige Smokepaw die nooit iets wilde doen. Ha! "Maar ik weet nog wel dat ik vaak zat in de problemen zat, zelfs als warrior." Shrewstar grinnikte zachtjes. "Pas maar op," Haar stem was nu ook wat onverstaanbaarder door haar mond vol kruiden. "Straks is Littlepaw degene die op je moet letten als jullie het kamp uitgaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 0:52

"Pas maar op," Haar stem was nu ook wat onverstaanbaarder door haar mond vol kruiden. "Straks is Littlepaw degene die op je moet letten als jullie het kamp uitgaan." Miauwde Shrewstar vervolgens. Smokebreath snoof eventjes, de scherpe kleur van de kruiden dreef hierdoor zijn neusvleugels binnen, maar hij was het gewend. Het maakte hem niet zoveel meer uit. "Ik geloof dat ze dat al doet." Miauwde Smokebreath op zijn normale brommerige toon, al lag er een hint van humor in verborgen. "Ik geloof dat ze vervelende zeurkatten nog sneller de den uit kan jagen dan ik. Ik weet zeker dat ik de clan later dan ook in kundige poten achter zal laten." Miauwde hij kalm.


I'll seek you out - Pagina 2 JtCOU2C
Fun stuff:


I'll seek you out - Pagina 2 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 1:12

"Ik geloof dat ze dat al doet." Haar wenkbrauwen schoten nog een stukje naar boven, terwijl ze naar Smokebreath luisterde. "Ik geloof dat ze vervelende zeurkatten nog sneller de den uit kan jagen dan ik. Ik weet zeker dat ik de clan later dan ook in kundige poten achter zal laten." Shrewstar grinnikte wat. "Dat geloof ik graag, maar sommige vervelende katten hebben ook hulp nodig." Zei ze vervolgens. "Maar ik zie het al voor me, dat de rollen zijn omgedraaid en dat Littlepaw jou straks een preek geeft." Grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
I'll seek you out - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 11:50

Shrewstar grinnikte wat. "Dat geloof ik graag, maar sommige vervelende katten hebben ook hulp nodig." Zei ze vervolgens. "Maar ik zie het al voor me, dat de rollen zijn omgedraaid en dat Littlepaw jou straks een preek geeft." Grijnsde ze. Smokebreath keek haar eventjes oprecht verbaasd aan, stomverbaasd zelfs. Maar daarna schudde hij zijn kop. "Dan moet ze wel van heel erg goede huize komen." Miauwde de kater. "De medicine cat den is nog steeds mijn hok." Miauwde hij vervolgens, Shrewstar's opmerking duidelijk wat te serieus nemende.


I'll seek you out - Pagina 2 JtCOU2C
Fun stuff:


I'll seek you out - Pagina 2 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'll seek you out   I'll seek you out - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll seek you out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: