{Frostlake} Borders~ - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Frostlake} Borders~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Wonderland
Member
{Frostlake} Borders~ - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: {Frostlake} Borders~   {Frostlake} Borders~ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 nov 2013 - 15:04

Wonderland krulde zichzelf wat op en legde haar staart over haar neus heen, licht huiverig door het hele gebeuren met het onweer. "Wat vind jij van dat hele gedoe met WindClan?" Kwam de plotselinge vraag. Wonderland knipperde wat verbaasd en hief haar kop ietsjes. "Ik weet het niet goed.. Ik heb er niet heel erg veel van meegekregen.." Bekende ze wat beschaamd. "Ik was de tijd vergeten en heb de clanmeeting gemist."


{Frostlake} Borders~ - Pagina 3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
{Frostlake} Borders~ - Pagina 3 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: {Frostlake} Borders~   {Frostlake} Borders~ - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 15:48

"Ik weet het niet goed.. Ik heb er niet heel erg veel van meegekregen.." Bekende de poes beschaamd. "Ik was de tijd vergeten en heb de clanmeeting gemist." Een grinnik verliet de mond van de nacht zwarte kater, dat was echt weer een actie voor Wonderland. Hij schudde zijn kop en keek toen naar de takken die voor hun hol lagen, tot nu toe hadden ze de storm overleefd, maar hoe lang zou dat nog duren? Hij keek even naar de gemberkleurige poes. Eigenlijk.. hij besefte nu pas hoeveel ze voor hem betekende, hoe ze hun band de laatste paar moons zo sterk hadden gekregen wist hij niet.


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
{Frostlake} Borders~ - Pagina 3 E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
{Frostlake} Borders~ - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: {Frostlake} Borders~   {Frostlake} Borders~ - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 16:33

Wonderland glimlachte eventjes voorzichtig terug naar de kater toen hij begon te grinniken. Van hem wist ze zeker dat hij haar niet uit zou lachen. Tenminste, dat hoopte ze. Maar ze vertrouwde hem wel. Ze wist zeker dat hij haar vergeetachtigheid en korte aandachtsspanne niet zou uitlachen. Ze luisterde zwijgend naar de rommelende donder en probeerde zichzelf ietwat te ontspannen, minder te schrikken. Heel veel succes had ze echter nog niet. Ze hield niet zo van dit weer. "Het is koud.." Mompelde ze wat mistroostig, wat niet echt iets voor haar was, "Denk je dat de storm nog lang aanhoudt?.."


{Frostlake} Borders~ - Pagina 3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Frostlake} Borders~   {Frostlake} Borders~ - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Frostlake} Borders~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: