INTRUDER! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

INTRUDER!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Strawberry
Member
INTRUDER! - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: INTRUDER!   INTRUDER! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 15:48

Strawberry zuchtte zachtjes. Ze had geen idee hoe ze de conflicten van haar kittens op te moeten lossen en ze voelde dan ook een lichte paniek opborrelen in haar buik. "Dat ik sorry moest zeggen en lief moest zijn, maar toen ik Salt net vroeg om te spelen deed ze stom en nu wilt ze vast ook niet spelen, dus mag dat ook niet met mijn vriend!" Miauwde Marrowkit beslist. "Je vergeet het stuk over het je gedragen en een halve maan de nursery niet uit mogen." reageerde Strawberry droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrowpaw
Member
100
Actief

CAT'S PROFILE
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: INTRUDER!   INTRUDER! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 16:16

"Je vergeet het stuk over het je gedragen en een halve maan de nursery niet uit mogen." Marrowkit zakte neer op zijn achterste, alsof hij verslagen was. Zielig keek hij zijn moeder aan. "Maar maaaam," Piepte hij met een zielige uitdrukking op zijn gelaat. "Saltkit wilt toch niet spelen! Wat is er dan leuk aan? Mag ik nu mijn vriend weer terug?" Hij legde zijn oortjes in zijn nek om het allemaal nog zieliger te laten lijken.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: INTRUDER!   INTRUDER! - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:17

"Maar maaaam," Piepte hij met een zielige uitdrukking op zijn gelaat. "Saltkit wilt toch niet spelen! Wat is er dan leuk aan? Mag ik nu mijn vriend weer terug?" Miauwde haar kitten vervolgens. Met een zucht schudde Strawberry haar kop. "Nou goed dan, maar ik wil niet dat je gemeen doet tegen je zusje, begrepen? Net zoals Saltkit ook niet gemeen tegen jou mag doen." Miauwde ze, eventjes een blik werpende op Saltkit, die ondertussen weer in slaap was gevallen tegen haar buik. Ze gaf haar zoontje een lik over zijn kop. "Vergeet niet dat jij de oudste bent van het nest," Snorde ze, "Dus ik neem aan dat ik wel erop kan vertrouwen dat de grote, sterke Marrowkit zijn broertje en zusjes kan beschermen, niet?"
Marrowpaw
Member
100
Actief

CAT'S PROFILE
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: INTRUDER!   INTRUDER! - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 17:40

"Nou goed dan, maar ik wil niet dat je gemeen doet tegen je zusje, begrepen? Net zoals Saltkit ook niet gemeen tegen jou mag doen." De witte kitten sprong op en neer op zijn pootjes, eindelijk! "Vergeet niet dat jij de oudste bent van het nest," Marrowkit snorde toen hij een lik over zijn kop kreeg en piepte speels. "Dus ik neem aan dat ik wel erop kan vertrouwen dat de grote, sterke Marrowkit zijn broertje en zusjes kan beschermen, niet?" Trots stak hij zijn borst vooruit, want ja, hij was de grote en sterke broer! "Ja!" Piepte de kitten trots. "Ik bescherm iedereen!" Even wierp hij een wat twijfelende blik op Saltkit, maar keek zijn moeder toen weer trots aan. "Maar wil jij anders met me spelen?" Vroeg hij vervolgens, ze konden zijn nieuwe vriend delen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: INTRUDER!   INTRUDER! - Pagina 2 Icon_minitime

INTRUDER!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: