|
| With ears to see and eyes to see. | |
| » Quinty « 271
| |
| Onderwerp: With ears to see and eyes to see. zo 22 sep 2013 - 16:50 | |
|
True friends lie underneath, these witty words I don't believe I can't believe a damn thing they say, anymore Lie! Lie! Liar! Liar you'll pay for your sins Lie! Lie! Liar! Liar you'll pay for your sins
Zachtjes zingend liep de jonge kater door de Heatherfields. Het lange gras zorgde ervoor dat hij bijna niet opviel, iets waar hij wel blij mee was. Als ze erachter zouden komen dat hij zijn apprentice taken ontdook, had hij meer problemen dan dat 'ie zich kon veroorloven. Echopaw zuchtte zachtjes en liep verder door het veld heen. Misschien als hij terug zou komen met een muis, zouden ze minder kwaad op hem worden. De zilveren kater bleef stilstaan en probeerde het liedje uit z'n kop te krijgen, zodat hij tenminste kon luisteren naar prooi. Aan zijn rechterkant hoorde hij getrippel, Echopaw zakte in een hunterscrouch en besloop de muis. Net toen hij 'm wilde pakken en dood maken, klonk er een scherp geluid achter hem. De kater reageerde snel en greep de muis, voordat deze kon ontsnappen. Hij zuchtte en draaide zich om, om daar een mede apprentice te zien. "Bedankt voor het bijna verruineren van mijn jacht, Timberpaw," miauwde Echopaw licht geïrriteerd, waardoor zijn toch al hoge stem nog iets hoger kwam te liggen. Hij legde de muis neer en keek de apprentice aan. "Kwam je verder nog iets doen?" mompelde hij daarna. Anders kan je me net zo goed met rust laten dacht hij erachteraan, maar hielt zijn kaken stevig op elkaar. Echopaw had geen zin in ruzie momenteel.
"Come down, come down from your tower" "Come down, come down from your tower" (True friends lie underneath, these witty words I don't believe, I can't believe a damn thing they say, anymore)
[First post for Timberpaw~] |
| | | 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: With ears to see and eyes to see. zo 22 sep 2013 - 17:01 | |
| Zijn kop deed nog steeds ontzettend veel pijn en bij te veel geluid kon de kater het niet meer uithouden. Brindlepool had hem dan wel wat behandeling gegeven en gezegd dat hij rust moest nemen, maar in het kamp kreeg hij dat niet. Eigenlijk had hij nu wel geluk dat zijn Mentor niet in staat was op trainingen te geven, anders zou hij helemaal gek worden van de poes. Kalm trippelde de tabby door het pad van de Heatherfields, zijn groene ogen naar beneden gericht. Over een paar Moons zou de hel weer beginnen voor hem, trainingen met Leafstorm. De kater zuchtte en greep een paar stengels tussen zijn klauwen en trok ze uit de grond. Vervolgens hoorde hij een vreemde geluid, gevolgd door een vreselijk gebonk in zijn kop. De kater kneep zijn ogen samen. "Bedankt voor het bijna verruineren van mijn jacht, Timberpaw," De hoge stem kwam hem niet bekend voor, maar toen hij een gedaante erbij zag herkende hij de andere Apprentice als Echopaw. "Kwam je verder nog iets doen?" Timberpaw gromde geïrriteerd, al die ophef zorgde voor pijn in zijn hoofd. "Ga toch weg met je gezeur, je bezorgt me alleen maar en hoofdpijn." Gromde hij en ging zitten, hij moest kalm blijven nu anders werd hij zo weer teruggetrokken in de Medicine cat's Den.
|
| | | » Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: With ears to see and eyes to see. zo 22 sep 2013 - 17:17 | |
| Echopaw snoof zachtjes en zijn blik gleed over de even oude kater heen. Wat een zeikerd zeg, kwam hier waarschijnlijk alleen maar om hem te irriteren, zoals ze allemaal deden. Ja, het katertje had altijd wel vooroordelen, dat moest ook wel met een jeugd als die van hem. "Ik heb er anders niet om gevraagd dat je me kwam storen," kaatste Echopaw terug en wilde zijn muis oppakken. Op het laatste moment bedacht hij zich, zijn nieuwsgierigheid nam het voortouw. "Waarom ga je dan niet terug naar de Medicine Den?" vroeg hij daarna, nog steeds scherp, maar kalmer dan daarnet. "Lijkt me niet dat Brindlepool je zou laten gaan als je zo'n koppijn hebt. Oh great, nu had hij zichzelf in een gesprek gegooid omdat hij weer te nieuwsgierig was. Geweldig, daar zat hij net op te wachten. Stomme eikel schold hij zichzelf uit. [Kort, heb zelf ook zware koppijn xD] |
| | | | Onderwerp: Re: With ears to see and eyes to see. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |