Audities medicine cat apprentices - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Audities medicine cat apprentices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Applebloom
Member
Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
38
Actief

CAT'S PROFILE
Applebloom
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 18:50

Weekend *Wenkbrauwwiebel*
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 18:51

succes iedereen :3
Applebloom
Member
Bregje
38
Actief

CAT'S PROFILE
Applebloom
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 18:56

Jij ook XD
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:31

Ik heb nog even de tijd genomen om mijn aanmelding wat aan te passen :'3

-

Succes nog x3
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:54

Name: Stormykit ~ Stormypaw ~ Stormysoul
Clan: Riverclan

Inside:
Kit
Stormykit is een rustige poes, niet zo erg druk als de meeste andere kits en luistert goed naar de ouderen, zij houdt erg veel van de verhalen van de elders. Ze is best wel aleen in de nursery en heeft geen vrienden, ze heeft het gevoel dat medicine cat wel goed zou zijn voor haar, aleen, aleen zij of met haar leerling als zij die dan krijgt.

Apprentice
Stormypaw is nog even rustig als zij een kit was, zij heeft aleen meer lust gevonden in het avontuur en het jagen. Ze heeft wel meer vrienden dan eerst, aleen is Stormykit wel de rustigste van het groepje. Ze heeft nu zelfs nog meer respect voor de Elders en houdt zelfs nu nog meer van hun verhalen. Stormypaw is goed in vissen en rondsluipen.

Warrior
Stormysoul is een snelle, behendige krijger geworden; zij is goed in zwemmen en ook in jagen, haar behendigheid is wat beter geworden. Zij is ook een stuk sterker geworden in haar kracht zelf, de enige minpunten zijn haar stilheid, die is ze 'verloren' tijdens het groter worden, en het klimmen, daar was ze nooit al goed in geweest. Soms word Stormysoul gek nu van de Elders die altijd op haar mopperen omdat ze muizenhersens heb, dat komt omdat zij vaak onverantwoorde beslissingen neemt. Vaak nadat zij haar prooi heeft gedood voelt zij zich een beetje schuldig om zijn leven afgepakt te hebben maar snel daarna verdwijnt dat gevoel weer.

Outside

Fur color: grijs, tabby
Fur lenght: Kort
Build: Klein, gespierd, niet zo opvallend
Eyes: goud, bruin
Scars: none

Skills:
Hoe meer * hoe beter
* = apprentice
* = warrior

Sociaal
**

Vechten

Jagen

Vissen

Zwemmen
**

Klimmen
*
*

Spioneren

Kruiden

Motivatie: Ik vond het al erg leuk toen ik hoorde dat er ooit medicine apprentice audities komen, sinds ik de boeken had gelezen had ik zo iets van: 'ik zou het wel eens gaaf vinden als ik er eentje kon worden'. Nu ik dit topicje heb gezien en ik echt erg blij en hoop echt heel graat dat ik natuurlijk net zoals de rest word gekozen, ik RGP al best al lang en vind het erg leuk, dus iets nieuws zoals dit vindt ik erg spannend. Ik hoopt dat dit van Stormykit goed genoeg was

Hoe lang ik RPG: Bijna een jaar
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:55

Mag je nog je aanmelding aanpassen?
Slate
Member
Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:55

Eh.. Stormykit, de aanmeldingen zijn gesloten ^^
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:56

Ow dat wist ik niet...
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 10:27

Applebloom schreef:
Jij ook XD
bedankt :3
en ook iedereen die tentamens heefd ^^ succes!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 11:33

Bedankt!

In ieder geval, Thessa, dat ligt eraan hoe groot de aanpassing is. Als je een totaal nieuwe karakterkaart wilt neerzetten, dan moet ik helaas zeggen dat we dat liever niet meer hebben, een aantal kleine details veranderen mag wat mij betreft wel.

En inderdaad, helaas Stormykit, de aanmeldingen zijn al wel gesloten. Maar er komen vast wel weer een keer nieuwe audities, dus volgende keer kun je je zeker aanmelden!

Mvg,

Strawberry
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 15:26

Oke, ik heb nog even een voorbeeldpost erbij gezet als dat goed is c:
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:42

AUDITIES MEDICINE CAT APPRENTICES

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Beste leden,

nou we zijn er uit. Eerst willen we iedereen bedanken voor de aanmeldingen, maar we konden er uiteindelijk maar twee kiezen voor de hoge rangen en dit zijn geworden:

Cees met Milkypaw voor de Thunderclan medicine cat apprentice!

&

Omdat we het Marieke enorm gunnen en omdat ze het zo vaak geprobeerd heeft, hebben we besloten haar een nieuw karakter te laten maken voor de Riverclan Medicine Cat apprentice positie. Zij zal met Whippaw de rol van Riverclan medicine cat apprentice innemen.

Gefeliciteerd allebei!

M.v.g,
het team

Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:43

Gefeliciteerd!!!
Honeyscent
StarClan
Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:43

Congratz Peepz ^^'
Snowstorm
Member
Chi
204

CAT'S PROFILE
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:45

Gefeliciteerd Marieke en Cees! Jullie verdienen het ;3

xx Chi
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:46

gefeliciteerd guys c;
Raisingsun
Member
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:47

(Ik deed niet mee, who cares xD)

Gefelic Marieksel & Cees <33
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:47

Gefeliciteerd beiden! C:
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:48

Iedereen bedankt <3

En Cees, congratz with your high rank <3
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:50

Van harte gefeliciteerd beide, ik gun het jullie echt <3
En natuurlijk had de rest ook prachtige aanmeldigen <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 3 Icon_minitime

Audities medicine cat apprentices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: