Audities medicine cat apprentices - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Audities medicine cat apprentices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Cindertalon
Member
Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 DPKsfdL
Amy ♥
43
Actief

CAT'S PROFILE
Cindertalon
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 21:33

Naam:Seasonkit(momenteel)
Later:Seasonpaw/Seasonpelt
Motivatie:geen idee wat dat betekent
Beschrijving karakter:Seasonkit is erg gevoelig en behulpzaam.Ze staat altijd klaare en luistert goed.Ze is dol op andere katten en kan er niet tegen als er iemand sterft.

Laatst aangepast door Cindertalon op zo 6 okt 2013 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 11:52

Ik heb mijn aanmelding helemaal aangepast (ik hoop dat dit mocht) ^^
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 22:21

A B O U T
Name;; Guppypaw
Other names;; Guppykit, Guppy(?)
Clan;; Thunderclan
Leader;; Firestar
Deputy;; Timefall
Medicine Cat;; Jayfeather
Age;; 7 moons
Gender;; She-Cat
Parents;; x
Siblings;; x
Other Family;; x
Friends;; x
Enemies;; x
O U T E R
Eye color;; Goud geel
Fur;; Gevlekt met zwarte vlekken.
Fur pattern;; Grote zwarte vlekken.
Pads;; Pink
Nose;; Black
Posture;; Een kleine poesje met een slank lichaampje, haar poten en borstkas is smal. Ze heeft een smal hoofd en spitsige oren. Haar bewegingen zijn elegant en vrouwelijk.

Guppypaw:
I N N E R
Personality;;
Elegant // Trots // Behulpzaam // Meegaand // Sluw //
Begripvol // Lui

Likes;; uitdagingen, lente, nachten.
Most favourite herb;; Catnip
Dislikes;; vechten, jagen, langdurig moeten luisteren.
Least favourite herb;; Death Berry

Beschrijving Character
Guppypaw is een trots klein poesje dat haar lengte compenseert met haar ego. Ze lijkt op het eerste gezicht een lief poesje, maar blijkt uiteindelijk een pedant dametje te zijn dat maar al te goed weet waar ze het over heeft. Als kitten was ze zich al vroeg bewust van gevaren en wilde daar iets tegen doen. Ze wilt graag alles weten over kruiden wat er te leren valt. Soms vind ze het heerlijk om een dagje op haar zelf het kamp uit te gaan en kruiden te gaan verzamelen. Maar een andere keer vind ze het ook leuk om andere katten verzorgen, en even bij te kletsen. Ze helpt andere katten graag met hun problemen. Ze kan zich goed in leven in katten en is daardoor begripvol.

Reukzin:……………..x-x-x-x-o
Zicht:………………….x-x-x-o-o
Gehoor:……………..x-x-x-o-o
Vechten:…………….x-x-o-o-o
Kruidenkennis:…….x-x-x-x-o
Tast:…………………..x-x-x-o-o
Sociaal:………………x-x-x-o-o
Jacht:…………………x-x-o-o-o
Snelheid:……………x-x-x-o-o
V O O R B E E L D P O S T
Een vloeiende witte lijn scheerde over de donkerblauwe nacht. ''Wauw,'' bracht Guppypaw uit. Normaal was ze niet snel onder de indruk van dingen, maar dit was toch wel speciaal. Silverpelt was helder deze nacht. De voorouderen die aan de silverpelt leefde, lieten de nacht stralen. Guppypaw stond buiten de Medicine Cat Den, naar Silverpelt te kijken. Alle katten lagen al te slapen terwijl zij nog wakker was. Een van haar mede leerlingen was die middag in een afgebroken stuk hout gaan staan. Het leek net een grote splinter die door haar poot boorde. Guppypaw moest er niet aan denken hoe het eruit zou had gezien, maar helaas vond haar leraar het wel een goed oefening om deze stakker aan haar over te laten. ''Je kan er goed van leren,'' had hij gezegd. Ze stribbelde nog tegen en zei dat ze de rest van de dag de andere gewonde katten zou verzorgen, maar hij wilde persé dat zij het deed. De wond was diep en donkerrood van het bloed. Het viel Guppypaw wel mee, ze had eerder gedacht dat ze misselijk zou worden en groen en geel de den uit zou komen. Maar in plaats daarvan was ze heel kalm gebleven en had de wond schoongemaakt met water, vervolgd door wat spinneweb zodat de wond zou stoppen met bloeden. Tegen de avond aan had de leerling te veel pijn om te slapen, dus had ze haar maanzaad gegeven om de pijn te verlichten. Het duurde even voordat het medicijn zijn werking deed, dus was het pas laat in de avond wanneer de leerling lag te slapen. In de tussen tijd was Guppypaw te druk om nog de slaap te vatten. En zo was ze beland voor de Den. Ze keek er altijd tegen op om gewonde katten te helpen, maar het eindresultaat was altijd het geen waar ze op uitkeek.
M E
Naam;; Thessa
Bekendste account;; Wretchedkit & Cherryleaf.
RPG-ervaring;; Net 1 jaar.
Motivatie;; Ik zou graag een karakter willen bespelen met een hoge rang, niet alleen omdat ik het speciaal vind maar ook omdat het me gewoon heel spannend lijkt voor het verhaal en het karakter waarmee ik speel. In de RPG heb ik ook alleen nog maar Warriors of Kittens gespeeld en daarom wil ik graag ook nieuwe ervaring op doen met het schrijven als Medicine Cat Apprentice. Ik ben vorig schooljaar afwezig geweest, maar dat was omdat ik examens had en ik denk dat ik er nu geen problemen mee heb.

Laatst aangepast door Cherryleaf op zo 3 nov 2013 - 15:23; in totaal 2 keer bewerkt
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 okt 2013 - 20:37

Reminder: Over een week is de maand voorbij en dan gaan we een keuze maken. Stuur dus snel je aanmelding door als je nog van plan was die te plaatsen.
Blithesoul
Member
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Blithesoul
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 18:07

COTTONPAW

Algemeen:
Naam: Cottonkit, Cottonpaw, Cotton?
Clan: Riverclan
Rang: Apprentice
Geslacht: Poes
Ouders:
Siblings:

Persoonlijkheid:
Karakter:
Cottonpaw is een zeer spontaan poesje. Ze is zeer leergierig en nieuwsgiereg. Ze is sociaal tegenover haar clangenoten, maar tegen andere katten uit andere clans kan ze nogal verlegen overkomen. Cottonpaw heeft 1 broer/zusje waarmee ze zeer goed weet op te schieten (deze zal ik later zoeken). Ze zou haar leven geven voor haar andere clangenoten. Ookal is ze niet de sterkste in vechten of jagen, maar, toch doet ze alles voor haar clan in moeilijke tijden.

Uiterlijk:
Een witte, niet eerder klein gebouwde poes met helderblauwe ogen.

Ikzelf:
Naam: Viktor
Bekendste account: James denk ik
RPG ervaring: in december ongeveer 2 jaar
Motivatie: Ik wil Cottonaw graag bespelen als Medicine cat apprentice omdat ik het zo een fantastische rang vindt. Het karakter dat ik nu heb beschreven gaat nog worden uitgebreid in de RPG zelf, ik ga zien wat er gebeurt en wat ze zal meemaken. Ik weet dat ik de afgelopen maand zeer inactief was, maar daar komt zowiso verandering in. Het ging er gewoon over dat het te druk werd en dat ik even te veel aan mijn hoofd had. Ik zou het daarom ook zeer leuk vinden moest ik opnieuw terug actief kunnen worden met zo een accountje zoals Cottonpaw.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 okt 2013 - 12:35

Hierbij sluiten we de audities. Bedankt allemaal voor de aanmeldingen! We zullen zo snel mogelijk, waarschijnlijk is dat van het weekend, een keuze maken. (:
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 16:46

Wegens drukte zal het nog even wat langer duren voordat we een keuze hebben gemaakt. Onze excuses voor het ongemak.
Musicvibe
Member
Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 21:08

Neem de tijd! Iedereen wil dat jullie een goede keuze maken en dat kan niet als je ook nog een leven hebt right
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 22:21

Musicpaw schreef:
Neem de tijd! Iedereen wil dat jullie een goede keuze maken en dat kan niet als je ook nog een leven hebt right
+1
Ik kan wel even wachten, het heeft geen haast C;
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 9:23

Thanks guys. Het is bij mij even chaos vanwege tentamens en alles. ^^'
Snuffel
Member
11
Actief
Snuffel
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:37

ik heb tijd zat,mijn laptop is kapot dus nu moet ik het met de vervang pc doen dus you have all time...
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:39

Doe maar rustig aan hoor, Maaike - en de rest van het team natuurlijk - n.n
Veel succes met je tentamens c;
Maskedpaw
Member
Le AA(Amy)
137
Actief

CAT'S PROFILE
Maskedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:43

Veel succes aan iedereen die tentamens te doen heeft! Doe maar rustig aan, dat je zeker bent over je keuze c;
Zo heb ik ook weer wat tijd om te laten zien dat ik écht weer actief wil worden ;'D
Flyleaf
StarClan
169
Actief

CAT'S PROFILE
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:58

Maskedpaw schreef:
Veel succes aan iedereen die tentamens te doen heeft! Doe maar rustig aan, dat je zeker bent over je keuze c;
Zo heb ik ook weer wat tijd om te laten zien dat ik écht weer actief wil worden ;'D
+1
Tentamens gaan voor, en van een beetje wachten kweek ik alleen maar wat geduld (wat wel handig is x'D)
So, relax, en maak de keuze als je tijd hebt.
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 6:58

Succes Maaike :3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 8:23

En hier is het ook even tentamen chaos, heb er vanaf 6 november 8. Dus ik moet ook eventjes strijden. Dus ook excuses als ik laat ben met dingen mensjes^^"
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 8:35

Ook jou veel succes gewenst, Babs! <'3
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 8:51

Musicpaw schreef:
Succes met jullie tentamens ^^
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 10:49

Good luck everyone <3
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 16:16

Veel succes met jullie tentamens!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices - Pagina 2 Icon_minitime

Audities medicine cat apprentices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: