Audities medicine cat apprentices

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Littlewish
Member
Audities medicine cat apprentices DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 11:43

AUDITIES MEDICINE CAT APPRENTICES

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Beste leden,

de grote activiteitscheck van de hoge rangen is net geweest en daardoor zijn er 2 open rangen voor medicine cats apprentices vrij gekomen. In dit topic kunnen jullie weer auditie doen voor die rangen en uiteindelijk zullen wij een keuze maken wie het wordt. ^^

De medicine cat apprentices waar het om gaat zijn de :

• Tunderclan medicine cat apprentice
  • Riverclan medicine cat apprentice

Zorg er wel voor dat in je aanmelding op z'n minst deze informatie is verwerkt:

Code:
Naam:
Motivatie:
Beschrijving karakter:
De audities zullen over ongeveer een maand sluiten. We zijn weer erg benieuwd naar de aanmeldingen.

Veel succes!
M.v.g,
het team

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 11:50

• Tag:
  • Words:
  • Notes:
Foxpaw
Foxpaw

General

Current name: Foxpaw
Future names: Foxmask/pelt/tear/flower/???
Parents: ?
Siblings: ?
Clan: Riverclan
Current rang: med. cat apprentice (hopelijk)
Future ranks: Med. Cat (hopelijk)
mentor: Nightstream (hopelijk)
Leader: Stormstar
Deputy: Mousefur
Extra: het word een nieuw acc :3

Inside

apprentice:
Leergierig||Sociaal||stotteraar
Ze is een leergierige poes die niet bang is om te zeggen wat ze voeld of denkt. Als er iets is waar ze niet goed in is, is het wel liegen, aangezien haar ogen precies vertellen wat er op haar hart ligt. Ze stotterd ook een beetje, wat er voor zorgd dat andere apprentices haar soms pesten, daardoor zal ze naarmate de tijd vorderd, langzaam meer gesloten en associaler worden. Ze denkt ook veel te veel na over vanalles en nog wat en slaapt niet veel om alles wat ze bijleerd in haar hoofd te stampen of om in de weinige bomen op het territirium te klimmen en naar de sterren te kijken.    

Med. cat: Als Med. cat is ze wat meer gesloten en is geheimen bewaren niet meer zo'n groot probleem voor haar. Elke avond houd ze de sterren in de gaten en ze stotterd niet meer. Foxpaw houd nog altijd van klimmen en is gefacineerd door de glinstering van zonnestralen op water. Haar zwemtechniek is er echter bellabberd aan toe, waardoor ze af en toe nog wat 'zwemlessen' zal moeten krijgen. Als ze ouder word, kan ze chagerijniger worden, en af en toe eens schelden.

Outside

Fur: lang, ros met een witte borstkas
Eyes: blauw
Paw pads: lichroze (huidskleurig)
Nose: lichtroze
Build: Ze heefd een vrij kleine, gedrongen figuur.

Skils
(Hoe meer *, hoe beter ze er in is)

Snelheid: *°°°°
Uithoudingsvermogen: ***°°
Doorzettingsvermogen: *****
Behendigheid: ***°°
Jacht: ***°°
Sterkte: ***°°
Zicht: ****°
reukzin: ****°
gehoor:**°°°
vechten:**°°°
omgang met anderen:***°°
Omgang met kittens:**°°°
zwemmen:*°°°°
Klimmen*****

Voorbeeldpost
Rustig trippelde Foxpaw van plantje naar plantje. Ze was al zowat heel de ochtend op zoek naar thijm, maar kon het nergens vinden. Ze stak haar neus naar omhoog en snoof de geuren rondom haar op. De geur van thijm lag onmiskenbaar in de lucht. De wind woelde door haar dikke vacht. Zuchtend keek de rosse poes om zich heen, tot haar oog op een klein plantje met witte bloemetjes viel. "hebbes", grijnsde ze, terwijl ze er opaf trippelde. Ze zette haar tanden in de stengel en begon de plant uit de gront te trekken.

Over mij

Nama:Hanna
bijnamen: Hannanas, Hannibal
Motivation:Why not? ik droom er van om in deze RPG een hoge rang toegewezen te krijgen. Daarbij hou ik ook erg veel van Fox' karakter. Maar ik neem aan dat mijn RPG-ervaring een beetje in de weg zit als ik de rang zou willen krijgen, maar toch wil ik het proberen.  
likes: Tekenen, lezen, wandelen, dieren en natuurlijk warrior cats.
dislikes:Sla, kabeljau en sommige mensen bij mij op school. (ik zal maar geen namen noemen)
RPG-ervaring: ongeveer vier maanden.

Laatst aangepast door Owlkit op ma 30 sep 2013 - 17:57; in totaal 11 keer bewerkt
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 11:57

♠️Name: Choppedkit ~ Choppedpaw ~ Choppedtail
♠️Age: 5 moons
♠️Gender: Male
♠️Clan: Riverclan
♠️Reason called Choppedkit: De kitten die als tweede werd geboren was bruin. Maar ook lightbruin. Toen het kleine ding nog onder het bloed zat leek zijn vachtje een beetje roze/bruin. Het leek erg op gehakt, iets wat mensen aten. Daarom kreeg de middelste geboren kit de naam Choppedkit.

♠️Inside:
Kit
Hij is een eigenwijs katertje dat graag streken uithaald. Zo snel als het kan vlucht Chopped het kamp uit om op avontuur te gaan. Vaak komt hij niet zo ver, maar één keer is hij tot de rivier gekomen. Hij heeft een beetje eigendunk en maakt niet zo snel vrienden. Als je hem kent is hij heel aardig en behandeld hij je als een gelijke. Zelf heeft hij niet door dat hij arrogant overkomt. Chopped wil heel graag Deputy worden als hij groot is, maar leader ziet hij niet zo zitten. Hij heeft ook wel een goed gevoel voor humor, maar dat heeft hij niet altijd door.

Apprentice
Choppedpaw is er achter gekomen dat hij arrogant is. Langzaam maar zeker word dit ook minder. Hij gaat wel eens een stukje de grens over en haalt nog steeds graag streken uit. In deze periode heeft hij veel respect voor de Elders. Hij leert ze goed kennen als hij voor straf eten moet brengen of de den moet verschonen. Want de grapjes zijn niet zonder gevolg. Choppedpaw leert snel, maar word vaak afgeleid. Zijn sterktepunt in deze tijd is het zwemmen. Hij is ook goed in vechten.

Warrior
Chopped is tot een heel ervaren krijger uitgegroeid. Hij is goed in vechten, zwemmen en klimmen. Zijn behendigheid is wel oké. Het enige minpuntje snelheid. Choppedtail is niet snel en zal dit ook nooit worden. Er is niet veel aan zijn karakter veranderd. Hij heeft alleen iets minder respect voor de Elders (omdat ze om het kleinste minpuntje zeuren) en hij haalt wat minder geintjes uit. Dat laatste komt alleen omdat hij er minder tijd voor heeft.

♠️Skills:
Hoe meer • hoe beter
• ○ = apprentice
• ○ = warrior

♠️Sociaal
••••○
••••○

♠️Vechten
••○○○
•••○○

♠️Jagen
••○○○
••○○○

♠️Vissen
•○○○○
•••○○

♠️Zwemmen
••○○○
••••○

♠️Klimmen
•○○○○
••○○○

♠️Spioneren
••••○
••○○○

♠️Kruiden
••○○○
•••○○

♠Wat ik in mijn hoofd heb:

♠️Voorbeeldpost:
"Wat is dat?" Choppedpaw niesde. Hij vond deze bessen niet leuk. Ze waren veel te zwart. Dat vond hij niet mooi. Hui luisterde aandachtig naar wat zijn mentor hem te vertellen had. De naam 'doodsbes' viel in de uitleg. Dat was geen leuke naam. "Ga je dood als je ze eet!?" Chopped's ogen werden zo rond als schoteltjes. Meteen stoof hij achteruit. Nightstream zei dat ze alleen gevaarlijk waren als je ze at, en dat hij gerust terug mocht komen. Maar dat zou hij niet! Hij bleef lekker op zijn plekje zitten, veilig uit de buurt van die enge doodsbessen. "Maar waarom maken jullie ze dan niet stuk?" Dat ze daar niet eerder aan hadden gedacht. Choppedpaw voelde zich trots dat hij op dat idee was gekomen. Maar blijkbaar zaten er zaadjes in de bessen die allemaal zouden uitgroeien tot nóg een struik. En dan zouden er juist nog meer doodsbesstruiken komen. Dat wou hij niet! Waarom vernietigde Starclan ze niet!? Hij stopte het idee om het aan de Starclan te vragen in een denkbeeldig laatje. Dat laatje zette hij vooraan in zijn hoofd, dan zou hij het goed onthouden. De volgende keer als hij met de Starclan zou praten ging hij dat vragen, misschien dat hij ze op een idee zou brengen! Dan zouden ze denken: Die Choppedpaw is wel heel slim. Hij zal vast een hele goede medicine cat worden. Maar goede medicine cats waren nergens bang voor! Dapper zette Chopped een stap richting de struik.

♠️Motivatie: Ik wil al héél lang med. cat apprentice worden, al eigenlijk sinds het begin van mijn RPG tijd. En ik vind Choppedkit heel leuk^^ Ik heb heel veel zin om hem te gaan spelen. Ook wil ik graag een Riverclan kat spelen. Ongeveer een half jaar ben ik weggeweest, nu ben ik iets van twee maanden terug en wil ik een mooie comeback maken met Chopped als medicine cat apprentice Very Happy
Ik heb nooit echt de kans gehad een van mijn katten aan te melden, dus ik grijp mijn kans dik! Ik hoop dat jullie Chopped's aanmelding goed genoeg vinden, en dat er anders een nóg betere apprenitce komt.

Wat ik nog even wil toevoegen is dat ik vaak verlegen of onzekere medicine cats zie, en daar wil ik eens wat verandering in brengen.
♠️Hoe lang ik RPG: Bijna anderhalf jaar

Laatst aangepast door Nightpaw' op za 21 sep 2013 - 14:20; in totaal 7 keer bewerkt
Wiebe
Member
94
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 12:09

-

Laatst aangepast door Wiebe op do 26 sep 2013 - 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 12:10

Mensen, plekken reserveren heeft echt geen zin hoor. Als je gewoon je aanmelding plaats voor de sluiting is er niks aan de hand en we lezen ze gewoon allemaal door. xD
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 12:18

oké, fijn dat je dat zegd^^
het kan wel even duren voor mijn aanmelding er is (mijn internet is echt flut vandaag XD)
Slate
Member
Audities medicine cat apprentices 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 13:06

Naam: Marieke // Fisheye
Motivatie: Ik ben slecht in dit soort vragen beantwoorden ^^"
Beschrijving karakter: Zie hieronder (ik heb haar voorsteltopic gekopieerd, hopelijk is dit niet erg ^^")
Extra: Fisheye heeft al de leeftijd van een Warrior, maar heeft nooit training gehad. (Ik hoop dat dit niet zo heel erg is)
oOoOo
Current Name: Fisheye
Former names: Tabbykit, Fishkit
Future names: I'm still hoping for a normal name...
Current Clan: ThunderClan
Former Clans: ×
Future Clans: I won't leave the ThunderClan
Rank: Elder/Handicapped cat
Former Ranks: Kit
Future Ranks: Still hoping for warrior, but that's not possible with my handicap...
Fur color: White
Fur markings: Brown tabby patches
Eye color: My normal eye's amber and my ugly eye is blue-gray-is
Nose and pawpads: Both pink
In-book description (Dutch): Wit met bruin gevlekte poes met een opgezwollen oog
In-book description: White she-cat with brown tabby patches and a swollen eye
oOoOo
Personality: Van binnen is Fisheye helemaal gesloopt door wat haar is overkomen in haar jeugd, daardoor is ze erg onzeker en bang dat anderen haar eng vinden vanwege haar opgezwollen oog. Ze is letterlijk bang voor haar eigen weerspiegeling en blijft het liefst buiten de aandacht van anderen. Omdat ze zich soms eenzaam voelt praat ze af en toe toch met anderen, maar zegt dan niet veel.
oOoOo
History: Fisheye werd niet geboren met de naam Fishkit, maar onder de naam Tabbykit, vanwege haar tabby vlekken. Tabbykit had vier nestgenootjes, één zus en drie broers. Toen ze enkele manen na haar geboorte een ernstige oogontsteking kreeg die de medicine cat niet op tijd kon genezen, zwol haar ontstoken oog helemaal op. Ook haar broers en zus kregen ontstoken ogen, hoewel deze bij Barkkit, Tabbykits zus, niet zo erg was als bij de rest. Tabbykits opgezwollen oog was een geluk bij een ongeluk, aangezien alle drie haar broers overleden waren aan de ontsteking. Tabbykits moeder, die een enorme hekel had aan lelijke katten, zag het opgezwollen oog van haar dochter als een vreselijk teken van StarClan dat niet veel goeds voorspelde en smeekte de leader of Tabbykits naam veranderd mocht worden. Door het paniekerige gesmeek van Darkbloom werd uiteindelijk Tabbykits naam veranderd in Fishkit, omdat haar opgezwollen oog eruitzag als dat van een vis. Fishkit was helemaal niet blij met haar nieuwe naam en het feit dat haar moeder ineens veel meer van Barkkit hield, integendeel, de hatte het. Wat ze nog meer haatte was dat bijna alle ThunderClankatten bij haar uit de buurt bleven. Queens vertelden hun kits zelfs dat als ze niet lief waren hun ogen ook op gingen zwellen. Fishkit werd gezien als het meest lelijke wezen van het hele woud. Toen Barkkit Barkpaw werd, hoopte Fishkit ook op een apprentice naam, maar helaas gebeurde dat niet. Haar naam werd veranderd in Fisheye en ze werd naar de elders den gestuurd om daar verder te leven. De elders waren aardig, maar Fisheye had niet het gevoel dat ze haar echt mochten vanwege haar opgezwollen oog. Toen ze ongeveer tien moons oud was, kwam ze Honeypaw tegen. Honeypaw was een apprentice van ongeveer haar leeftijd die ook uit de ThnderClan kwam. Ze sprak hem vaak en hij was misschien wel de enige kat die haar niet behandelde als een monster. De twee gingen vaak met elkaar om en Fisheye begon sterke liefdesgevoelens voor hem te krijgen. Vlak nadat Honeypaw warrior (Honeytongue) werd, kwam Fisheye er achter dat ze kittens van hem verwachtte. Toen ze dit aan Honeytongue vertelde was hij helemaal gelukkig. Toen de kittens geboren werden bleek dat ze alle drie dood waren. En alsof het nog niet erg genoeg was, kreeg Fisheye enkele dagen later te horen dat een hond Honeytongue had gedood... Het is nu enkele manen na Honeytongue's dood en Fisheye is er grotendeels overheen, maar nog steeds wordt ze achtervolgd door de dingen uit haar verleden...
oOoOo
Parents: Darkbloom {MOM} & Quickflare {DAD}
Sister: Barkstripes
Brothers: Deerkit, Whistlekit, Splashkit, Swallowkit (R.I.P all of you)
Mate: I had one, he was the first one who saw the cat behind the ugly eye, but StarClan took him from me...
Kits: They were all born dead

Laatst aangepast door Fisheye op ma 21 okt 2013 - 20:33; in totaal 3 keer bewerkt
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 13:50

:: G.E.N.E.R.A.L ::
Current Name: Milkykit
Future Names: Milkypaw, Milkyway
Meaning: Melkachtige Weg // De Melkweg, wegens haar witte kleur en voorliefde voor sterren.
Previous Names: None
Clan: Thunderclan
Current Rank: Kitten
Future Ranks: Medicine Cat apprentice (?), Medicine Cat (?), Elder (?)
Previous Ranks: None

:: R.E.L.A.T.I.O.N.S.H.I.P.S ::
Clan
Leader: Firestar
Deputy: Timefall // Silverfang
Medicine Cat: Jayfeather
Medicine Cat Apprentice: Maskpaw
Family
Parents: Graystripe <3 Swiftheart
Sisters: Batkit*, Plumkit and .Clearkit
Brothers: Chasmkit
Uncles: Cottoncandy and Timefall
Aunts: Sunpaw* and Hollypaw
Cousins: None
Other Family: Brightspots, Patchfrost, Zebrachase, Tailpaw and Amberclaw
Everyone
Thunderclan:
Other Clans:

:: I.N.S.I.D.E ::
Keywords: Doorzetter, nieuwsgierig, kleurenblind, dromer, gesloten
Inside:
Milkykit is vanaf het begin al een nieuwsgierig meisje, enkel uit ze dit niet erg. Als ze haar ogen opent, ziet ze geen kleuren, maar ze denkt dat dit zeer normaal is, totdat haar siblings het eens over een groene boom of bruine warrior hebben. Dan zit Milky maar een beetje rond te staren welke ze nou eigenlijk bedoelen. Voor haar is het immers een grijze warrior of zwart, afhankelijk van hoe donker de vacht is. Toch is ze een echte doorzetter en ondanks alle tegenslagen die ze in haar leven heeft, zal ze toch er alles aan doen om te slagen. Ook houdt ze ervan om 's avonds naar de lichtpuntjes in de hemel te kijken. Ze is vrij gesloten, maar je kan haar wel openkrijgen, moest je dat willen...

Als ze Milkypaw wordt, zal ze opzoek gaan naar katten die net zoals haar geen kleuren kunnen zien. Ze zal er waarschijnlijk niet veel vinden, maar met die paar/ene kat(ten) die ze vind zal ze een hechte band krijgen. Bij trainingen doet ze er alles aan om het zo goed mogelijk te voltooien, omdat ze sinds dat ze 6 moons is, gepest wordt door een klein groepje welke zeggen dat ze niks kan, waardoor ze ook weer dicht klapt. Dit enkel in de eerste paar maan van haar apprenticetijd. Ze doet uitstekend haar best en geeft niet op tot het uiteindelijk gelukt is. Ze zal haast niet slapen, aan de ene kant omdat ze nachtmerries krijgt, maar ook omdat ze gewoon de hele tijd naar de sterren wil kijken. Elke nacht is ze wel buiten het territorium te vinden en dan droomt ze gewoon een beetje weg, terwijl ze naar de sterren kijkt. Dit misschien een beetje ter ergernis van haar mentor. Wel is ze erg behulpzaam en wil ze iedereen helpen als ze dat zou kunnen. Ook in het tweede deel van haar apprenticeleven, zal ze opkomen voor katten met problemen. Katten die gepest worden, elders, katten met slechter zicht, noem maar op. Dit omdat ze zelf weet hoe het is.

Als ze dan eindelijk Milkyway wordt, wordt ze wat directer en opener en omdat ze in haar apprenticetijd zo goed had opgelet weet ze van een heleboel dingen nu de kleur, ze zal beter kunnen volgen in een gesprek als ze het hier over kleuren hebben. Ze droomt makkelijker weg dan anders en zal niet erg aanwezig zijn, er zijn maar een paar die haar aandacht kunnen vasthouden. Ook de sterren blijven haar interesseren, ondertussen kent ze vele sterrenbeelden uit het hoofd en zal ze elke ster een naam geven, een warriornaam van katten die echt geleefd hadden en haar meestal ook dierbaar waren.

Dislikes: Pesters, wolken die de sterren bedekken, schreeuwende katten, etc.

:: O.U.T.S.I.D.E ::
Fur Length: Halflang
Fur Color: Wit
Eyes: Ijsblauwe ogen
Pads: Roze
Nose: Roze
Height: Aan de kleinere kant

:: H.I.S.T.O.R.Y ::
Milkykit is net na Bluestar's overlijden geboren, bij het koppel Graystripe en Swiftheart samen met haar siblings Batkit*, Plumkit, Chasmkit en .Clearkit. Ze is de oudste van haar nest en tot nu toe zijn ze nog allen in leven.

:: P.L.A.Y.E.R ::
Name: Cesanne
Nickname: Cees, Ceesje, etc.
Best known account: Timefall / Linesong
Motivation: Ik vind het echt iets voor Milky eigenlijk. In ieder geval, het lijkt me leuk om Medicine Cat te worden, het is weer eens wat anders. Timefall is tegen de tijd dat gekozen wordt, denk ik wel dood, dus ik zal niet met een dubbele hoge rang zitten. Ook heb ik expres voor Thunderclan gekozen, omdat ik me daar op dit moment het beste voel, qua karakters. Ik heb Milky nu al sinds haar geboorte ~ Wat nog niet heel lang is. Maar het lijkt me leuk om het hele leven van een Medicine Cat te spelen en heb daarom ook expres niet voor een nieuw account gekozen. Ik beloof actief met haar te worden n.n

Laatst aangepast door Milkykit op wo 9 okt 2013 - 16:43; in totaal 2 keer bewerkt
Specklestem
Member
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 14:33

Never mind...

Laatst aangepast door Specklepaw op za 21 sep 2013 - 18:18; in totaal 1 keer bewerkt
Fawnstep
Member
Audities medicine cat apprentices UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 14:58

''General''

Name: Tempestpaw
Future name: Tempestwind

''Clan''

Clan: RiverClan
Medicine Cat: Nightstream
Medicine Cat Apprentice: x
Mentor: Emeraldpelt [R.I.P.]
Rank: Apprentice
Future Ranks: Medicine Cat Apprentice(?), Medicine Cat(?), Elder(?)
Past Ranks: Kitten

''Family''

Mother: Juniperleaf [R.I.P.]
Father: Brackenfang
Sisters: x
Brothers: Twigpaw

''Uitside''

Fur: Langharig - tabby - ruw
Eyes: Blauw
Nose: Bruinig/rossig
Pawpads: rossig
Build: De bouw van Tempestpaw is nogal klein, dit heeft te maken met zijn groeistoornis.
Setje: Ik had al even snel iets gemaakt, later kan ik veel uitgebreidere setjes maken ~
Spoiler:

''Inside''

Basic: [Groeistoornis] [Vriendelijk] [Doorzetter] [Speels]
Inside:
Groeistoornis
Tempestkit was altijd al kleiner dan zijn broertje Twigkit. Er was tijdens zijn geboorte wat fout gegaan. Hij was ten eerste al de jongste, en was eigenlijk te vroeg geboren. Ze zijn er op zijn drie moons achtergekomen dat hij een groeistoornis had. Daarom zal hij nooit echt de grootte van een echte kater krijgen, en denken vele dat hij op het eerste gezicht een poesje is.
Vriendelijk
Ondanks zijn groeistoornis staat dit katertje positief in het leven. Hij is vriendelijk en probeert altijd vrienden te maken. Hij is ook wel spontaan en houd wel van een grapje. Ook is het een echte prater, met een rijke fantasie.
Doorzetter
Net na dat bekend was dat Tempestkit een groeistoornis had, werd hij ziek. Hij was zwaar getroffen door Greencouch. De hoop was al opgegeven voor hem, en zijn pleegmoeder verstootte hem uit zijn nest. Hij werd opgevangen in de Medicine Cat Den en sterkte wonder boven wonder weer aan. Hij had de Apprentice Ceremonie gemist, maar was wel benoemt tot Tempestpaw.
Speels
Tempestkit was toen hij nog maar net kon lopen al erg speels. Zijn favoriete spel was Clannetje, en hij speelde altijd de Medicine Cat. Hij behandelde anderen dan met water en blaadjes, want dat had hij wel eens gezien toen hij stiekem een kijkje was gaan nemen in de Medicine Cat Den.
Dislikes: Blood, death, mean cats

''History''

Before born
De poes ademde zwaar. Haar hoofd tolde heen en weer. Ze lag in de nursery, hulpeloos. Katten renden heen en weer met kruiden voor de Medicine Cat. Maar Juniperleaf wist het al, ze ging het niet halen. Maar misschien konden haar kittens het wel. De eerste kitten werd geboren. ''Twigkit,'' miauwde ze en gaf een lik over de tabby kleurige kater, hij zag er sterk uit. De kitten werd door de Medicine Cat Apprentice weggehaald bij haar, en dat deed haar pijn. Ze kon het wel uitschreeuwen van de pijn, haar tweede kitten kwam. Ze voelde zich zwak, konden al haar kittens het nog halen? Waarschijnlijk niet. De tweede kitten kwam ter wereld. De poes voelde zich wegzakken. Ze gaf een lik aan het kleine katertje. ''Tempestkit..'' miauwde ze, en toen zakte ze weg in haar eeuwige slaap.
Kitten
Tempestkit groeide op in een pleegnestje, samen met zijn broertje Twigkit. Icebreath was een vriendelijke kattin, en behandelde de broertjes net zoals ze met haar andere kittens deed. Tempestkit en Twigkit wisten tot hun derde moon niet eens dat ze een pleegmoeder was. Het enige wat hun wel was opgevallen was, was dat ze anders waren. De kittens van Icebreath hadden allemaal een pluizig, wit vachtje. En de broertjes hadden een wat ruwe, tabbykleurige vacht. Ze waren anders, en daar werden ze wel eens mee gepest. Tempestkit was ook kleiner dan de rest. Op zijn derde moon werd tevens ook bevestigd dat hij een groeistoornis had, en niet lang daarna werd hij hevig getroffen door Greencough. Icebreath vreesde voor haar eigen kittens en Twigkit, van wie ze eigenlijk meer hield dan de kleine Tempestkit. Ze wilde de sterkste redden, en verstootte de kleine kit. Deze werd opgevangen in de Medicine Cat Den, waar hij nooit echt bezocht mocht worden door zijn pleegmoeder en broertje. Een moon ging voorbij, hij was op zijn zwakst. De meeste katten hadden de hoop voor hem al lang verloren, maar Tempestkit bleef doorzetten, hij wilde ooit, op een dag, samen met zijn broer trainen als Apprentices, hij wilde Warrior worden en laten zien dat zijn groeistoornis niks voorstelde. En op zijn vijfde moon werd hij beter. Na twee lange, vreselijke moons begon hij aan te sterken, maar ook dit duurde een tijd aangezien hij vreselijk verzwakt was. Dit liet zien dat hij een echte doorzetter was. Ondertussen waren zijn zes moons aangebroken, maar de Ceremonie was zonder hem. Maar, toch werd hij benoemt tot Tempestpaw.
First moon as normal Apprentice
Tempestpaw was redelijk aangesterkt, maar zijn mentor dacht daar niet echt zo over. Van hem moest hij in het kamp blijven, hij vond hem het niet eens waard om zijn kennis op over te brengen. Emeraldpelt, dat was zijn naam. De kleine kater had al een grondige hekel aan hem gekregen, en dat gebeurde niet zo snel bij hem. Een halve moon later werd het lichaam van de ijdele kater het kamp in gebracht, hij was vermoord door een vos. Tempestpaw voelde zich gruwelijk, hij had z'n hekel aan die kater gehad, maar de dood had hij deze niet gegund.

''Personal''

Name: Daniëlle/Daan
Date of born: 21-03-2000
Most known account: Fawnpaw
Extra: Ik heb aangekondigd dat ik voor een maandje niet zo actief ben, maar aangezien deze toch pas over een maand gekozen worden, en ik er achter ben gekomen dat als ik alles gewoon goed plan, ik nog best wat tijd over heb voor WarriorCats, ik best wel weer actief kan worden dan.
Motivation: Nuja, hier ben ik dus slecht in xp Het komt er dus op neer dat ik al een tijdje met Tempest in mijn hoofd zat, maar ik durfde hem niet goed aan te maken zonder goede reden/verhaallijn. En omdat ik al een tijdje probeer een hoge rang te krijgen *shame* en dan zeker als Med. Cat / Med. Cat Apprentice, zou ik dit een zeer geschikte kans vinden. En het punt is, ik zou dit gewoon zó graag willen *puppyeyes* En ook vind ik de RiverClan een geweldige Clan. Ik wil nog eventjes iedereen die zich aanmeld, ook voor de ThunderClan Medicine Apprentice, eventjes succes wensen :3

Canebreak
Member
57
Actief

CAT'S PROFILE
Canebreak
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 16:46

*General*
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Name:Canepaw

Previous Names:Canekit

Future Names:Canebreak/Canewalker

Clan:Riverclan

Deputy:Mousefur

Medicine Cat:Nightstream

Parents:Cloudrunner and Gullscream{Starclan}.

Siblings:-

Mentor:No one on this moment. {Nightstream}

Partner:I don't need love.

Kittens:I'm too young.

Voice:https://www.youtube.com/watch?v=LFasFq4GJYM
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Caracter*
Caracter:Canepaw is een vrolijke poes, die helaas door een ongeluk twee dingen kreeg. Angst voor water en problemen met haar evenwichtsorgaan. Canepaw houdt ervan om bij andere te zijn en wilt het liefst zoveel mogelijk tegelijk doen. Ze is bijna verdronken rond haar zesde maan en moest hierdoor een tijdje blijven liggen in de Medicine Den. Al vlug bleek dat ze waggelde bij het lopen en dat ze soms om kon vallen. Hierdoor kon ze niet goed meer jagen of vechten. Canepaw trekt zich van dit probleem maar weinig aan, ze heeft er niet zo veel last van. Bij rennen is het echter minder, omdat ze dan meer los van de grond komt. Rennen kan ze wel. Bij het lopen waggelt ze en springen lukt bijna niet. Canepaw is echter heel bang voor water en ontwijkt het liever, zelfs plassen waarvan je de bodem niet kunt zien vindt ze eng. Als ze drinkt gaat ze heel laag zitten, uit angst om in het water te vallen. Waarmee haar evenwichtsprobleem ook mee te maken heeft. Canepaw heeft dankzij haar tijd in de Medicine Den veel meegekregen en haar verlangen is al vlug ooit de nieuwe Medicine Cat Apprentice kunnen worden. Ze zoekt Nightstream en Otterpaw op, zolang ze in het Camp zijn, want uit durft ze eerst niet meer. Ze stelt veel vragen over de kruiden en zit er met haar neus bovenop als er een kat wordt verzorgd. Canepaw houdt van doelen hebben en omdat haar doel als beste Warrior ooit is verpest, is de beste Medicine Cat ooit worden haar nieuwe doel.

Canepaw is niet vlug negatief over dingen, maar ze kan wel erg zwart denken soms. Ze gelooft dat iedereen mag geloven wat zij of hij het liefst in gelooft en haat gepest. Ze wordt zelf ook wat gepest met haar waggelen, vandaar haar haat. Ze maakt graag nieuwe vrienden, maar ze houdt wel graag proefperiodes aan en als je niet aan haar grootste eis voldoet, respect, kan ze het heel vlug uitmaken. Liefde verafschuwt ze en zeker katers die haar proberen te versieren. Ze heeft gevoel voor dat. Canepaw heeft vlug angsten, maar kan deze ook vlug kwijt raken, behalve haar waterangst. Ze is wat kieskeurig en doet soms te veel door elkaar heen, waardoor ze in de war raakt.

Summary: +Sociaal||Geen opgever||Vrolijk||Leergierig||Positief.

-Waterangst||Kieskeurig||Te veel dingen tegelijk willen||Soms een zwartdenker||Vlugge angst hebben.

*History*

Kitten: Canekit is heel normaal geboren, zonder gedoe en zo. Echter was haar vader Gullscream vlak voor de geboorte omgekomen bij een Border gevecht. Hierdoor is haar moeder wat van slag geweest en Canepaw en haar siblings werden de hele tijd in de gaten gehouden. Ze mochten maar weinig en bij stoeien bemoeide hun moeder de hele tijd ermee. Niet fijn. Canekit verstopte zich zelfs voor haar moeder en probeerde haar vrienden mee te nemen naar een plaats waar Cloudrunner ze niet kon vinden. Ondanks dit gedoe had ze een prima leven, totdat haar zesde maan kwam...

Apprentice: Veel heeft ze niet gedaan als Apprentice, ten eerste vanwege het gemis van een mentor. Ze ging dolgraag het Camp uit en kwam graag bij de River. Ze probeerde zichzelf te leren jagen en was hier best goed in. Canepaw verloor vrienden en kreeg vrienden, heel normaal. Totdat ze besloot te gaan vissen. Canepaw ging op een gladde steen zitten en wachtte net zo lang totdat er een vis voorbij kwam. Toen ze naar een vis sloeg, verloor ze haar evenwicht en viel ze in het water. Het waaide toen erg veel en het water was wild. Te wild voor een jonge Apprentice. Het lukte haar niet om boven water te kunnen en even leek ze verloren. Drie minuten gingen voorbij, terwijl ze onder water wachtte op haar dood en langzaam maar zeker haar bewustzijn kwijt raakte, totdat er een kat haar vastgreep en met haar naar de kust ging. Het was Cloudrunner, Canepaw's moeder. Canepaw werd op de kade gegooid en bleef daar liggen. Cloudrunner probeerde ook op de kade te klimmen, maar de golven joegen haar terug. Canepaw zag vaag toe hoe haar moeder verdronk, maar ze was te zwak om iets te doen. Voordat haar moeder verdween, werd alles zwart voor haar ogen.

Ze werd wakker in de Medicine Den en was alles vergeten, maar langzaam kwam het terug. Haar moeder was aangespoeld en begraven. Canepaw was kapot, vooral omdat het haar schuld was, maar haar vrolijkheid verdween niet meteen. Ze moest een tijdje blijven liggen en ze had last van duizeligheid. Toen ze weer wou opstaan, viel ze meteen om. Nightstream had door dat er iets mis was en vroeg aan haar of ze het opnieuw kon proberen. Dit keer bleef Canepaw overeind, maar toen ze probeerde te lopen, waggelde ze erg duidelijk. Dit is nooit overgegaan en hierdoor was het voor haar bijna onmogelijk om nog te kunnen jagen. Ze mocht ondanks haar probleem uit de Medicine Den. Uit het Camp durfde ze echter niet en zo bleef ze in het Camp, terwijl ze maar de Elders hielp. Door haar tijd in de Medicine Den was ze wel nieuwsgierig geworden naar kruiden en het verzorgen van gewonde en zieke katten. Maar Otterpaw was al de Medicine Cat Apprentice, dus wist Canepaw zeker dat het nu niet ging lukken. Toch hield ze vol. Ze keek mee en hielp soms zelfs mee met Nightstream en Otterpaw. Ze hoopte dat Otterpaw inzag wat ze kon en dat Otterpaw haar misschien wel uitkoos als haar Apprentice, als zij de nieuwe Medicine Cat werd. Ze blijft hier in hopen.

Future: Uiteindelijk zal het gebeuren dat Otterpaw stopt of sterft. {Wat Juul doet} en dan zal Canepaw uitgekozen worden.

Canepaw heeft al wat geleerd, maar zal nu de basiskennis leren. Ze moet echter wel het Camp uit en dit is wennen, maar ze gaat wel. Ze durft niet bij de River te komen, hoewel ze het wel weer gaat leren, ook misschien eventuele zwemlessen op een gegeven moment.  Haar doel is bereikt en ze traint hard door, ondanks haar beperking.  {De rest ontdek ik wel in de Rpg, als ze gekozen wordt}

*Skills*
{Hoe meer +, hoe beter ze is, maximaal 5}

Running:++++

Fighting:++

Hunting:++

Jumping:+

To Learn:+++++

Herbs Knowledge:+++++

Sociaal:++++

Swimming:-

*Post*

Het was stil in de Medicine Den, Nighstream was kruiden aan het zoeken en er waren geen patiënten in de den. Maar in de hoek zat een jonge Apprentice. Canepaw keek met veel belangstelling naar de stapeltjes kruiden en spinnenrag. Hopelijk kwam Nightstream vlug terug en wou ze wat dingen uitleggen. Nu Otterpaw de Medicine Cat Apprentice niet meer was, hoopte Canepaw dat zij de nieuwe kon worden. Maar tot nu toe had Nightstream er over gezwegen. Opeens hoorde Canepaw gelach en iemand riep haar naam. Ze stond op, te vlug. Gelukkig kon ze net op een tijd een poot opzij zetten en viel ze niet meteen op. Toen Canepaw weer wat rechter stond, liep ze, wel, waggelde ze naar buiten. Ze moest wel wat waggelen, anders viel ze gewijd om. ''Hoi Canepaw''begroette een vriend haar, ''We zijn klaar met jagen, wil je iets leuks doen?''vervolgde een andere. Blij knikte Canepaw en ze ging met haar vrienden mee. Ze bleven in het Camp en besloten met de anderen te praten. Opeens kwamen er wat kittens op ze af en Canepaw glimlachte naar ze. ''Hoi jongens'''begroette Harepaw de drie kittens. Die gingen meteen zitten en keken vol bewondering naar de vier Apprentices voor hun. ''Wat willen jullie?''vroeg Bearpaw, die niet echt snugger was, maar hij had een hart van goud. ''Wat hebben jullie gedaan'' vroeg een kitten. Canepaw zweeg, hier kon ze niks op kwijt. Gelukkig nam Moonpaw het woord, ''Wij drieën waren op jacht''hij knikte naar Bearpaw en Harepaw, ''En zij heeft haar middag verspild aan kruiden''Canepaw hoorde aan zijn stem dat hij een grapje maakte en grinnikte kort. Opeens kwam een van de kittens naar haar toe, ''Jij bent toch die poes die altijd waggelt''vroeg ze, wat brutaal. Dat deed toch pijn. Canepaw weerde haar gezicht af, ''Ja''fluisterde ze. Ze moest hier weg, voordat die kitten verder vroeg. Gelukkig zag ze opeens een bekende. Blij stond ze op, ditmaal rustiger en ging zo vlug mogelijk naar Nighstream toe.  

Note: Dit is dan voordat ze de nieuwe Apprentice wordt en bijna alle genoemde katten zijn OCC's.

*At Last.*

Real Name:Aimée

Most Famous AccountSilhouettekit>Denk ik<

Rpg time:sinds de zomer van 2010.

Rpg ervaring:Ik maak posts rond de 300 a 400 woorden, soms minder, soms meer.

Motivatie: Ik rpg hier al heel lang, ben er op begonnen zelfs en ik heb tot nu toe nooit echt iets belangrijks kunnen doen. Ik wil graag laten zien wat ik in mijn mars heb. Ik hoop dat jullie niet letten op de pracht van alle sheets, want dan maak ik nooit kans.

Extra:Ik ben weer terug in de rpg, maar ik zal wel wat minder actief zijn vanwege school en eventuele rpgdips, maar als ik gekozen wordt zal ik zo veel mogelijk doen met Canepaw. En sorry voor de slechte voorbeeldpost. Ook ga ik al voor de uitslag rpgen met haar.

Laatst aangepast door Canepaw op zo 22 sep 2013 - 13:44; in totaal 2 keer bewerkt
Wolfeye
Member
Tara
176

CAT'S PROFILE
Wolfeye
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 16:58

~Ik trek me terug uit de audities, om andere een kans te geven, vooral omdat ik het niet echt nodig heb. Dus, succes allemaal =3

Laatst aangepast door Wolfeye op vr 27 sep 2013 - 18:42; in totaal 1 keer bewerkt
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 17:04

General
Past names: Tidekit
Future names: Tidepaw - Tidepool
Meaning: Tide: getui, Pool: plas
Past ranks: kitten
Future ranks: Medicine cat apprentice? Medicine cat?
Future clans: Starclan? Dark forest?
Past clans: None
Medicine cat: Nightstream
Lifestyle: Clancat
Birth season: Greenleaf
Birth place: Nursery of the Riverclan
Parents:  None geen
Sibling: Nog geen

Outside
Fur Color: Vuurrood, tabby
Fur Length: Kort
Build: Groot - gespierd - Opvallend
Eyes: Mint green
Pads: Lichtroze
Nose: Lichtroze
Scars:None

Inside
Kitten [vrolijk][aardig][speels]
Als kitten was Tidekit al zo vrolijk, hij maakte snel vrienden en hielp graag anderen. Hij was best populair aangezien hij gewoon altijd aardig deed. Zoals elke kitten is, was ook Tidekit een speelse kitten. Hij stoeide door de nursery met de andere kittens alsof er nooit een einde aan kwam. Soms sloop hij geniepig de nursery uit om meer plaats voor hem te hebben. Hij hield van de frisse buitenlucht.

Apprentice [vrolijk][aardig][speels]
Als Tidepaw zijn naam krijgt wordt hij meer gedreven in de dingen die hij doet. Hij haalt alles uit de kast wat hij heeft en probeert alles beter te doen. Het lukt hem niet altijd om zijn doel te bereiken, wat hem frustreert. Zijn vrienden haken wat af en hij blijft wat eenzaam achter. Het brengt hem tot denken en hij zoekt steun bij zijn mentor. Dit haalt hem over om weer tijd te maken voor zijn vrienden en niet zo stressig te zijn over zijn trainingen. Zijn leven krijgt een andere wending, alles wordt veel rustiger en hij geniet er meer van. Het bevalt hem en door zijn geluk beseft hij dat hij katten wil helpen met problemen. Hij geniet er van en voelt zich nuttig dus waarom niet?

Personal
Naam: Nele
Leeftijd: 14
Meest bekende accounts: Camomilepelt en Sagepaw
Rpg ervaring: +/- 2,5 jaar
Motivatie: Ik vind het echt iets voor Tidepool en voor de verandering lijkt het me leuk om medicine cat apprentice te spelen. rpg al heel lang, ook op andere forums en ik heb tot nu toe nooit echt iets belangrijks kunnen doen. Ik wil graag laten zien wat ik kan en ik weet dat zo een rang niet te onderschatten valt maar ik wil het proberen, zien wat ik aankan.

Theme:

Song:

Heel bijna af x'D

Laatst aangepast door Camomilepelt op vr 1 nov 2013 - 20:29; in totaal 7 keer bewerkt
Lionbeat
StarClan
Audities medicine cat apprentices Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:29

-- Sorry, trek me toch terug. Suc6 iedereen! --
Flyleaf
StarClan
169
Actief

CAT'S PROFILE
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 22:00

Aaah zo lang getwijfeld maar ik kan het niet laten! Ik houd teveel van Med. Cats... Lol xD

General

Name: Flyleaf
Past Names: Flykit, Flypaw
Future Names: Flyleaf(?)
Leader: Firestar
Deputy: Timefall
Rank: Warrior
Past Ranks: Kit, Apprentice
Future Ranks: Med. cat apprentice (?), Med. cat (?)
Parents:
Stormsoul (Non Player Char)
Winterlake (Non Player Char)
Siblings:
Warmkit, overleden (Non Player Char)
Redspot, Half-Brother (Moet ik nog vinden)
Mate: Geen
Kits: Geen

Digging Deeper

Reason of name:
Toen Flyleaf nog niet geboren was stonden de namen al vast: Flykit en Warmkit.
Flyleaf werd als eerste geboren en kreeg dus de naam Flykit.
Meaning: Fly = Vliegen, leaf = blaadje
How does she think of her clan?
Thunderclan is thuis in Flyleafs ogen, ze ziet alle katten als familie en zou nooit iets tegen Thunderclan kunnen doen.
Ze heeft geen haat jegens andere clans maar vindt wel dat Thunderclan de beste is, wie het daar niet mee eens is zal een betoog te horen krijgen, en zich aan het einde advragen of 'ie bij Thunderclan zou mogen.
How does she think of her clanleader?
Flyleaf wist zeker dat Bluestar goed gekozen had, geen kat was dapperder dan Fireheart. Nu is hij Firestar en ze denkt er nog steeds hetzelfde over.
Ook Timefall vindt ze een goede deputy, al heeft ze twijfels over zijn mentale stabiliteit.
Does she have any traumas?
Ja, Flyleaf heeft een trauma aan hoge plekken, haar moeder is gestorven doordat ze uit een hoge boom was gevallen, en Flyleaf zag het gebeuren. Nog erger was dat haar moeder niet op slag dood was, en Flyleaf kon niets doen om haar te helpen.
How is her health?
Flyleaf is een springlevende kat, die op het moment niet gezonder kan. Ze is wat ziektes betreft heel normaal en ze kan ook gewoon griep krijgen en greencough. Het enige wat vreemd aan haar is, is dat ze bijna nooit distels of bramen in haar pads krijgt. Doordat deze net iets dikker zijn dan normaal.
Often grumpy?
Flyleaf is bijna nooit geïrriteerd of boos. Een octendhumeur heeft ze niet, en ze is ook stressbestendig. Als mensen naar tegen haar doen antwoordt ze met een grapje, en als ze aangevallen word lacht ze daarna gewoon door.

Inside Story

Kitten time:
Als kitten was Flyleaf al zo vrolijk, ze maakte snel vrienden en was altijd best populair aangezien ze gewoon altijd aardig deed.
Ze kwam in een dip toen haar zusje Warmkit overleed aan greencough, ze vond dat ze haar zusje meer had moeten helpen en ze rekende dit zichzelf aan. Haar moeder hielp haar door deze lastige tijd heen, en al snel was Flykit weer de oude.
De echte klap kwam pas toen haar moeder overleed, en weer rekende Flyleaf zich dit aan. Ze verstopte zich voor anderen en werd pas weer de oude rond haar Apprentice tijd.
Haar mentor werd Dawnwhisker (Non Player Character)
Apprentice time:
Haar apprentice tijd verliep rustig, en dus bleef haar karakter hetzelfde. Dit geluk was helaas van korte duur.
Haar vader vertelde haar dat ze een halfbroer had, ze zag dit als verraad en praatte niet meer tegen haar vader. In deze periode was haar mentor haar vertrouwenspersoon. Die wist haar over te halen om weer tegen haar vader te praten en dus deed ze dat. Alleen net toen ze met hem aan het praten was kwamen ze in een gevecht met een vos. Het beest wist haar vader ernstig te verwonden en Flyleaf bracht hem terug naar het kamp, waar hij overleed.
Haar halfbroer wilde het schuldgevoel van haar afpraten maar het lukte hem niet, pas toen ze een volwaardig warrior was voelde ze zich weer wat beter.
Nieuwe Ronde, Nieuwe kansen...
Warrior Time:
Haar Warrior was aan het begin erg rustig, elke keer als haar een leerling werd aangeboden heeft ze geweigerd, ze was bang dat de apprentice iets zou overkomen.
Op een dag lag ze te zonnen met haar vriendin Littleface toen Frozenpaw, Specklepaw en Droppaw aankwamen. Ze boden aan te gaan jagen en stoven weg.
Niet lang daarna klonk een schreeuw, Frozenpaw.
Haar been was gebroken en zou nooit meer helemaal beter worden. Aangezien Flyleaf had geweigerd om mee te gaan met jagen en omdat ze niets voor Frozenpaw had gedaan toen die daar lag. Rekende ze ook dit, zichzelf aan. Haar vriendin Littleface wist haar uit de depressie te halen maar Flyleafs besluit stond vast. Ze moest Medicine cat worden. Alleen dan kon ze haar clanmates helpen.
Key words:
Hoop
Vrolijk
Depressie
Schuldgevoel
Aardig
Key word reasons:
Hoop
Flyleaf geeft de hoop nooit op, ook al sterft haar familie om haar heen, ze blijft vertrouwen stellen in Starclan. Ooit zal het goedkomen.
Ook is het hierdoor lastig om haar wanhopig of gestrest te maken, als iets het waard is om te stressen, zal Starclan er wel voor zorgen dat het er nog is wanneer je tijd hebt.
Ze ziet de dood van haar ouders eerder als een verlossing voor ze, nu kunnen ze eeuwig jagen, en Flyleaf zal ze weer zien wanneer de tijd komt...
Vrolijk
Flyleaf is door haar goede instellingen bijna altijd vrolijk. Ze heeft twinkellichtjes in haar ogen en ze is altijd in voor een grap. Hierdoor vind ze het niet lastig om vrienden te maken, en het liefst wordt ze dan ook vrienden met iedereen!
Haar wens is om ervoor te zorgen dat, wat in haar jeugd gebeurde, niet meer gebeurd. Ze vind het namelijk wel heel erg en ze wenst dit niemand toe.
Depressie
Flyleaf had in haar jeugd last van sommige dipjes, de zij omschrijft als 'depressiemomenten', op deze momenten zou ze zich afzonderen en niet tegen iemand praten. Uiteindelijk wist haar halfbroer haar uit te leggen dat deze depressies een soort teken van zwakheid waren, en dat ze sterk moest blijven.
Ze luisterde naar hem, en sindsdien heeft ze geen depressiemoment meer gehad.
Schuldgevoel
Flyleaf heeft, zoals je ast wel hebt gemerkt, snel last van een schuldgevoel. Ze vind het vreselijk als ze niet alles heeft gedaan wat ze kon doen en kan daar moeilijk mee leven. Ook op dit soort momenten zoekt ze heil bij haar halfbroer Redspot.
Als ze echter wel alles gedaan heeft wat ze kon, dan is er geen schuldgevoel en legt ze het in de handen van Starclan.
Aardig
Flyleaf is ondanks als haar zwakke kanten, altijd aardig. Ze kan niet onaardig doen, wat sommige katten uiterst irritant vinden. Zo nu en dan word ze even streng, en misschien een heel klein beetje boos, maar dat is bijna altijd meteen weer over.
Ze kan er niet tegen om te vechten en zal dat dus ook zo vaak mogelijk voorkomen, ze zal ook anderen katten zoveel mogelijk helpen ookal zijn ze niet uit Thunderclan. Hierdoor is ze iets minder populair, sommige katten vinden dat ze dan Thunderclan verraad. Hier trek ze zich nooit iets van aan.

Outside

Head:
Flyleaf heeft een rossige poezenkop, het is een heel normaal hoofd, haar neus is misschien iets hoekiger dan die van anderen en haar uitdrukking is altijd uitdagend, ze ziet er niet slecht uit. Dit maakt haar niets uit, ze vind het niet belangrijk hoe iemand eruitziet.
Tail:
Haar staart is ook rood, met donkerrood/bruine strepen. De staart is redelijk lang en ook gespierd, aangezien ze heel erg traint op haar evenwicht bewaren uit angst om uit een boom te vallen.
Paws:
Haar poten zijn redelijk kort, maar krachtig. Ze doet er veel mee, en ze zijn perfect om door de bossen te rennen, op het open veld zou ze zo ingehaald worden.
Ze kan er ook superscherpe bochten mee maken zonder vaart te minderen en de poten zijn zo gemaakt dat ze er slank uitzien, maar redelijk gespierd zijn.
Pads:
Haar voetkussentjes is het enige dat echt anders is aan haar. Ze zijn namelijk net iets dikker dn normaal, wat ervoor zorgt dat ze geen last heeft als er iets in zit. Elke avond checkt ze even of er een doorn in zit aangezien het geen pijn doet. Omdat het haar geen pijn doet haalt ze altijd haar eigen doornen eruit, dan is ze de Med. cat niet tot last.
Ears:
Haar oren zijn puntig en, je raad het al, rossig. Ze hebben wat donkerdere vlekjes hier en daar maar over het algemeen zijn ze echt rood. Ze kan er veel bewegingen mee maken en ze kan heel erg goed horen. Maar als ze geconcentreerd bezig is hoort ze niets.
Whiskers:
Haar snorharen zijn eigenlijk heel normaal, behalve voor eentje die er, letterlijk, met kop en schouders bovenuit steekt. Deze heeft Flyleaf haar Whipster genoemd, omdat de snorhaar zo lang is dat ze er vaak anderen per ongeluk mee prikt. Wat je normaal niet zou voelen, maar deze snorhaar weet altijd wel een oog of oor te vinden.
Claws:
Flyleafs klauwen zijn goed scherp maar worden haast nooit gebruikt om aan te vallen. De klauwen zijn uiterst normaal, maar wel wit. Niet dat het uitmaakt, maar Flyleaf haat het aangezien ze elk bloeddruppeltje kan zien zitten...
Mouth:
Flyleaf heeft figuurlijk gezien een grote mond, ze grapt er wat op los, en als haar hart haar iets anders verteld dan de leader luistert ze ernaar. Ze heeft letterlijk gezien eigenlijk een best kleine en, zoals wel vaker voorkomt, poezige mond. Het staat haar heel lief, maar misschien iets te schattig waardoor ze er superjong uitziet en soms nog steeds wordt aangezien voor apprentice.
Stamina:
Flyleaf haar conditie is oké, niet perfect, niet heel slecht. Ze traint zo nu en dan, maar vind het niet heel nodig. Als ze de reis naar het einde van Windclan territory niet kan maken zonder buiten adem te raken. Gaat ze weer trainen tot het lukt, dan laat ze het weer zakken enz.
Muscle strength:
Haar spieren zijn heel normaal en zijn niet uiterst goed getraind ofzoiets... Ze traint alleen haar beenspieren omdat ze hard wil kunnen rennen, dat geeft haar namelijk een kick. Verder maakt het haar niet veel uit, ze ziet er echter wel heel sportief kan. Hoe dat zo komt is an unknown secret...
Nose:
Haar neus is felroze en als ze het koud heeft verandert de kleur naar felrood. Dit vind ze niet geweldig omdat ze er dan heel vreemd uitziet. Haar ouders hebben er zelfs een tijd over nagedacht of ze misschien Rednose had moeten heten...
Eyes:
Haar ogen twinkelen altijd, en ze ziet er daardoor altijd uit alsof ze iets spannends heeft gedaan. Vaak is dat ook zo.
De ogen zijn amberkleurig met gouden vlekjes in het midden, ze zijn middelgroot, en superlief in het donker. Dan lijken ze zelfs op te lichten.
Scars:
Aangezien Flyleaf bijna nooit vecht heeft ze dus ook bijna geen littekens. Ze heeft er om precies te zijn drie.
Eentje in haar oor, toen haar vader haar sloeg.
Eentje op haar staart door de vos die haar vader doodde.
En eentje achter haar oor, per ongeluk gemaakt door haar mentor toen die haar aanzag voor een vijand.

History

Kitten time
Zoals eerder genoemd is had Flyleaf een rustige kitten tijd. Ze was een vrolijk en uberschattig bolletje fur, dat niet goed stil kon staan. Ze was de oudste en lette altijd goed op haar zusje Warmkit.
De twee zusjes waren onafscheidelijk en hielden zielsveel van elkaar en hun ouders. Niets kon dit stoppen leek het. Maar zoals zo vaak gebeurd duurde dit blijde genot niet voor eeuwig. Al snel gebeurde er iets wat Flykit altijd al gevreesd had...
Sisters Death
Leaf-Bare diende zich aan, en ook deze keer bracht het greencough met zich mee. Flykit, haar moeder en haar zusje waren alledrie de klos.
Aangezien Flykit altijd al de sterkste van hun tweeën was werd zij het minst geholpen, dit vond ze toen alleen maar goed want haar moeder was nog steeds niet helemaal hersteld van de bevalling.
Al snel werd Flykit beter, en haar zusje volgde. Hun moeder echter, bleef nog een lange tijd ziek. Tot uiteindelijk ook zij er weer bovenop kwam.
De tijd ging snel en de twee kittens waren alweer 3 moons old toen het weer kwam... Een onaangekondigde uiterst koude winternacht. De twee zusjes kropen dicht tegen elkaar aan en vielen bibberend in slaap. De volgende ochtend werd Warmkit niet meer wakker.
De medicine cat legde het uit als een acute greencough aanval, en aangezien Warmkit nooit helemaal over de eerste heen gekomen was, werd deze haar fataal.
Mothers Death
Flyleaf rouwt nog steeds, aangezien ze toen nog niet genoeg tijd had.
Al snel werd Flykit groter en sterker, en haar moeder besloot om haar een keer uit het kamp mee te nemen.
Ze liepen door het bos, toen Flykit vroeg hoe klimmen eigenlijk ging. Haar moeder, die een soort van hyperactief was door het stilzitten, was maar al te blij met deze vraag. Voor je het kon weten sprong ze een boom in. Ze liep over de tak en legde alles ondertussen uit aan Flykkit.
Ze lette helaas niet op toen er een windvlaag opstak. Zodra Flykit haar blik afwendde viel haar moeder,
Flykit rende er meteen naar toe, wanhopig om een teken van leven te vinden, maar toen ze het vond was ze er niet blij mee. Haar moeders laatste woorden waren:
"Help me.. Het doet zo'n zeer.."
Nu nog heeft Flyleaf soms nachtmerries van die dag. Ze heeft het schuldgevoel nooit helemaal van haar schouders af kunnen krijgen, en elke dag denkt ze weer:
"Ik wilde wel, Ik wilde echt..."
Apprentice time
Flykit kreeg geen stiefmoeder aangezien ze al oud genoeg was toen het gebeurde. Al snel volgde haar apprentice ceremonie.
Het was een van de mooiste momenten in haar leven, natuurlijk vind ze het verschrikkelijk dat Warmkit en haar moeder, Snowlake, er niet bij waren, en toch ook weer wel...
Ze wist niet wat ze moest denken van haar mentor, die, zo mogelijk, nog drukker was dan een kolibrie met ruzie...
Ze kwam naar Flypaw toegehuppeld en rende meteen met haar het kamp uit, al snel ondervond Flypaw dat ze een van de leukste mentoren ooit had.
Fathers betrayal
Dit duurde een lange tijd, en niets of niemand kon haar en haar mentor scheiden, totdat er een schokkende mededeling kwam. Haar vader had nog meer kits!
Hij legde haar uit dat ze een halfbroer had van wie de moeder lang geleden was gestorven, haar vader hield veel van die zoon, en zijn naam was Redspot.
Flypaw wilde niet luisteren en rende weg. Hoe durfde hij?! Hij had haar moeder, en haar zusje en niet te vergeten haar bedrogen!
Half-Brother introduced
Niet lang daarna werd ze opgezocht door een grote rode kater, met golvend haar en een grijns op zijn gezicht. Ze herkende hem meteen.
"Hoepel op! Ik wil niets met jou te maken hebben!"
Brieste ze, en rende weg. Maar haar halfbroer bleef volhouden, en na een korte tijd kwam ze erachter dat je heel goed met hem kon praten, en lachen, en spelen. De twee werden dikke vrienden, maar praten met haar vader? Nee dat zat er niet in...
Fathers Death
Had ze dat maar wel gedaan... Die arme Flyleaf was er kapot van, niet lang nadat ze vriendschap gesloten had met haar halfbroer overleed haar vader, en weer was zij toeschouwer.
Het begon er allemaal mee dat haar aardige mentor zich bekommerde om haar familieproblemen. Flypaw vond dit niet erg, en liet het dus ook toe. Haar mentor wist haar ervan te overtuigen dat ze moest gaan praten met haar vader, en dus ging ze naar hem toe.
Onder een paar struiken hadden ze een gesprek, en gelukkig vergaven ze elkaar. Want het onheil diende zich weer aan, een vos stond bij de opening van de doornstruiken!
Snel rende Flypaw via de andere kant naar buiten, en racete op de vos af. haar vader kwam achter haar aan.
Na een hevig gevecht wisten ze het beest weg te drijven, Flyleaf had een wond op haar staart en een paar andere schaafwonden.
Haar vader was er erger aan toe, veel erger, hij lag halfopen op de grond, het bloed stroomde uit de wonden op zijn buik.
Pas toen had Flypaw door hoeveel ze wel niet van hem hield, ze bracht hem terug nar het kamp, en schreeuwde om hulp. Maar het was te laat, haar vader jaagt ook met Starclan nu.
Flyleaf was er kapot van, ze bleef maar zeggen;
"Als ik niet..."
De enige die nog een zinnig gesprek met haar kon voeren was haar halfbroer, maar het lukte hem niet om haar op te vrolijken, dat zou hem pas lukken net voor haar Warrior ceremonie...
Half-Brother's sickness
Flypaw zonderde zich af, en kwam er dus ook pas laat achter dat haar halfbroer haar enig overgeblevene familiemaatje, stervende was aangezien hij dezelfde ziekte had die haar zusje het leven gekost had.
Dagen gingen voorbij, en Flypaws trainingen lagen stil. Alles wat op dit moment uitmaakte was dat haar broer weer beter werd. Elke dag was ze in de Medicine den, en elke dag leerde ze iets nieuws, ze deed alles wat ze kon om haar broer te helpen, en ja hoor! Redspot wist de ziekte van zich af te slaan en al snel stond hij weer op vier poten. Flypaw ontdekte dat ze zojuist wel iemand gered had...
Hier zou ze nog lang over nadenken.
Warrior Time
Eindelijk was het dan zover, ze mocht warrior worden!
Redspot had haar er eindelijk van weten te overtuigen dat het niet haar fout was, en volgens hem moest ze het achter haar laten.
"Nieuwe ronde, nieuwe kansen"
Zei hij dan, en Flyleaf luisterde...
Frozenpaw's accident
Ze is inmiddels al een tijd een warrior, maar laatst gebeurde iets waardoor ze dat wilt veranderen.
Ze lag te zonnen met haar vriendin, toen er drie apprentices aankwamen, Frozenpaw, Droppaw en Specklepaw. De katten praatten een tijdje en al snel besloten de apprentices om te gaan jagen. Flyleaf en Littleface, haar vriendin, gingen niet mee.
het duurde niet lang f ze hoorden een gil, snel sprongen de poezen op en renden in de richting van het geluid. Frozenpaw!
De twee andere apprentices haalden de Med. cat, maar het mocht niet baten, Frozenpaws been was voor altijd stuk. Elke dag ziet Flyleaf het, en elke dag werd nog vastbeslotener.
Ze wilde niet meer vechten, ze wilde helpen!

Motivation

Motivation in general
Ik houd enorm van Medicine cats, ze zijn zo verschillend allemaal! De een is knorrig, de ander juist superaardig, en weer een ander praat nooit.
Ik zag het auditie topic, en wist meteen dat ik het moest proberen, zo'n kans laat je toch niet varen?
Ook ben ik een enorm fan van Mudfur, die ook pas nadat hij warrior was, medicine cat werd. Ik had hier zo enorm veel respect voor.
Flyleafs history had ik al uitgewerkt, en dit paste gewoon geweldig bij haar verhaal, ik zou het gewoon enorm gaaf vinden als ik de kans kreeg om me te bewijzen met haar als Medicine cat apprentice.
Why Flyleaf?
Dit past gewoon bij haar. Ze is aardig, slim, en lief tegen iedereen. Ook heeft ze dus last van schuldgevoelens die ze op deze manier tegen gaat.
Active?
Ik ben zeker weten van plan om actief met haar te posten, ook als ze geen Medicine cat wordt. Ik vind het belangrijk om mijn accounts actief te houden, al helemaal als ze een belangrijke rol spelen.

About me

Name: Emma
RPG experience: Ligt eraan, soms lang, soms kort. Vaak zijn mijn snelle posts rond de 100 woorden en de lange post soms weleens rond de 1200.
RPG time:
Ongeveer een half jaar

Laatst aangepast door Flyleaf op wo 9 okt 2013 - 0:20; in totaal 3 keer bewerkt
Dovepaw
Member
Audities medicine cat apprentices IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 13:25

Audities medicine cat apprentices 2e58arm

♥♥General♥♥
Name: Dovepaw
Past Name: Dovekit
Future Name(s): Dovecall / Dove...
Sexuality: Gay

♥♥Family♥♥
Parents: Silvervapor {R.I.P.} & Stonehunt {R.I.P}
Siblings: Hawkfrost & Wolfeye & Mistypaw
Other family: Unknow

♥♥Outside♥♥
Coat color: Licht grijs tot crème kleurig
Caot length: Kort tot halflang
Eye color: Smaragd groen
Scars: None
General discription: Dove is een slanke maar grote kattin met opvallend groene ogen.

♥♥Talents♥♥
Hunting: Dovepaw vind het geweldig om ergens achteraan te rennen. Afgezien van het feit dat ze nog geen mentor of training heeft gehad, is ze opmerkelijk goed met de jachttechnieken.
Swimming: Ze heeft enkel RiverClan in haar bloed, dus zwemmen is een makkie voor haar.
Running: Dove haalt makkelijk hoge snelheden. Ze heeft een smalle bouw en heeft lange poten.
Social talents: Ze is een heel sociale poes. Ze houd ervan om vrienden te maken, maar kan soms wel wat verlegen overkomen naar anderen toe.

♥♥Personality♥♥
Dovepaw is een vriendelijke poes. Ze houd van rennen, jagen, zwemmen, noem maar op. Ze is een kat die graag actief bezig is, dus het leventje van een kittypet is niets voor haar. Tegenover anderen kan ze soms wel eens wat aan de verlegen kant zijn. Een gesprek beginnen zal ze wel vrij snel overwegen, maar zo'n vervelende stiltes vind ze moeilijk te vermijden. Dove is zo nu en dan wel wat in zich gekeerd, maar ze komt er best snel weer bovenop. Ze gedraagt zich ook wel wat bemoederend, over mede-Apprentices of kittens. Dovepaw kan heel zorgzaam zijn voor anderen.

♥♥History♥♥
Het is al wel een tijdje geleden dat Dovepaw's ouders hun reis naar StarClan maakten. Er echt mee inzitten doet ze niet; Haar siblings zijn nog steeds bij d'r. Dove ontdekte al snel dat ze niets voelde voor knappe katers, maar dat ze viel voor de poezen. Ze snapte nog niet echt wat dit betekende, dus maakte het haar niets uit.

♥♥Future♥♥
"We verwelkomen een nieuwe Medicine Cat Apprentice, namelijk Dovepaw!", klonk de stem van Stormstar in haar oren. De slanke poes keek verbaasd op. Was het echt hààr naam die zonet door heel het kamp gehoord kon worden? Best wel verward keek de poes om zich heen. Alle enge ogen waren op haar gericht. Waarom had de leader net haar uitgekozen? Ze had toch nooit echt interesse getoond in de kruiden ofzoiets?

Dovepaw keek Silverstream met een rare blik aan, zichzelf afvragend waar ze deze geweldige rang aan had verdient. Was het om haar zorgzaamheid? Was het door haar bemoederend gedrag? Straalde ze iets speciaals uit wat haar zou gaan helpen met deze rol? Verschillende gedachten dwaalden rond in haar hoofdje. Ze snoof de zachte lucht van alle kruiden op, en ontspande even. Genoeg nagedacht, ze moest haar onbekende roeping achterna!

'Dovecall... Dovecall... Dovecall...', herhaalde de poes haar naam, nog steeds niet bewust bij het feit dat ze nu RiverClan's nieuwe Medicine Cat was. Ze keek er al naar uit om naar eigen Apprentice de kneepjes van het vak te gaan leren. Haar smaragd groene ogen twinkelden van vreugde. Dovecall opende haar mond om de zalige geur van kruiden nog beter te kunnen ruiken, net als ze altijd deed als Apprentice. Er kwamen veel herinneringen naar boven, van haar jeugd, en besefte nu dat dit écht haar plicht was!

En om alles nu even duidelijk te maken: Dovepaw heeft nooit echt interesse gehad in kruiden en andere dingen ivm Medicine Cat's. Het wordt dus een hele uitdaging voor haar om alles te leren, maar ze kijkt er zeker naar uit! Tijdens de opleiding zal ze zo nu en dan wel eens wat tegenwerken, omdat ze niet het beste dagje heeft, of omdat er iets niet zo goed zit in haar gedachten. Als med. cat app. zal ze af en toe ook wel eens een wat koppig gedrag tevoorschijn toveren, maar haar vrienden helpen haar hier wel doorheen.
Wanneer Dovepaw, Dovecall wordt, komen er heel veel herinneringen naar boven van haar jeugd, en hier wordt ze soms ook wel eens wat emotioneel van. Ook gaat ze waarschijnlijk wel eens een poes tegenkomen, die eerst heel goed bevriend met haar zal worden. Later kan er misschien nog wel wat meer van komen...

♥♥Me♥♥
Name: Liese / Lis
Age: Ik ben momenteel 12 jaar, maar 12 december wordt ik 13 c:
Nationality: Niet dat het veel uitmaakt of zo, maar ik ben Belg ;p
RPG ervaring: Euh... Toch al zeker zo'n 2-3 jaar?
Motivation: Pfoe.. Ik ben niet bepaald de beste in dit soort dingen... Ik wil dit eerst en vooral super graag omdat ik Warrior Cats super awesome vind en zo. Ook heeft Dovepaw gewoon iets speciaals voor me, en hoop ik dat ik deze prachtige kans krijg, als een duwtje in m'n rug om écht terug actief te worden hier. Het gaat weer terug heel wat beter met school, dus hoop ik gewoon echt dat jullie me wat vertrouwen en me de kans geven, om echt weer te gaan RPG'en. En ook als jullie me dit niet toevertrouwen, zal ik wel gaan proberen van hier weer actief te worden, maar zo'n super coole rang krijgen op zo'n super cool forum, zou echt bijna een droom zijn die uitkomt... <33

Heel veel succes iedereen! *Crossed Fingers*

Laatst aangepast door Dovepaw op wo 23 okt 2013 - 11:27; in totaal 3 keer bewerkt
Honeyscent
StarClan
Audities medicine cat apprentices IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 21:50

Words; xxx || Tags; xxx || Notes; xxx  

Name; Honeykit
Future Names; Honeypaw - Honeypetal
Age; Unborn [at the time of making this]
Gender; She-Cat
Parents; Cinderfall & Lostvoice [Foster] Duskcloud
Siblings; Appleblossom, Mintbreath, Icekit(RIP), Wolfkit & Lostkit.
Other Family; Jayshade [Uncle], Summerrain [Grandmother], Blacksong [Grandfather]
Voice; *Unknown*
Theme; A Trophy Fathers Trophy Son - Sleeping With Sirens

Clan; Riverclan
Rank; Kitten
Future Ranks; Apprentice - Warrior - Medicine Cat Apprentice? - Medicine Cat? - Deputy? - Leader? - Elder.
Thoughts of the Clan; I'm not born yet, so I can't give you my opinion.

Fur Color; Pure White
Fur Length; Short
Build; Little - Slim - Fragile
Eyes; Some say amber, other say pure golden.
Pads; Pink
Nose; Pink
Extra; Nothing

Traits; Curious - Studious - Shy - Stubborn - Low Self-Esteem.
Likes; Family - Friends - Playing - Herbs - Learning Things
Dislikes; Fights - Unnecessary Fights - Water - Losing
Fears; Death - Losing Her Family - Making Horrible Mistakes
Short Summary; Honeykit is een verlegen, toch nieuwsgierige poes. Ze is ontzettend leergierig en zal dan ook nooit een poging weggooien om ergens iets te kunnen leren. Door haar nieuwsgierigheid komt ze ook snel in de problemen, wat nog wel eens voor opschudding kan zorgen. Ze heel erg vriendelijk en zachtaardig, zodra je door haar schild kan doordringen. Door haar verlegen karakter zal ze weinig praten en snel dichtklappen als ze iets tegen andere moet zeggen. Ze zal het dan ook nooit durven om tegen een hoger gerangde kat te spreken, bang om fouten te maken. Ze heeft een geërfde angst voor water, maar dit zal rond haar apprentice tijd veranderen. Later zal Honeypetal een zacht, moederlijk karakter krijgen. Ze is nog steeds onzeker en heeft een laag zelfbeeld, maar ze zal zichzelf wel wat sneller open stellen tegenover andere.

History; Honeykit is nog niet geboren en heeft dus ook nog geen geschiedenis.

Sheet codes © Noor~

Lijstje~:
Sour
Member
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Sour
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 16:34

First
Naam: Frozensoul
Past names: Frozenpaw'

Then why?
Frozensoul (ton nog Frozenpaw') is erg verongelukt aan haar poot, die nooit meer beter wordt. Hierdoor kon ze niet meer trainen en heeft ze haar elder naam gekregen, Frozensoul. Ze weet niet meer wat ze moet doen om de clan te helpen. misschien gaat dit dan teveel op de echte warriorcats boeken lijken, btw.

Who is this she-cat?
Frozensoul is een lief en verlegen poesje, die erg verongelukt is aan haar poot. Ze heeft een crush op Specklepaw en hij ook op haar.

~ thats it, voor iedereen: succes!
Firepaw,
Member
Melissa :D
65
Actief

CAT'S PROFILE
Firepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 14:58

Hoeveel tijd is er nog om je aan te melden? Ik wil het heel graag. Maar ik heb het echt druk
Musicvibe
Member
Audities medicine cat apprentices Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 18:50

I hear you calling,
the night was growing dark Thought you were beside me But I reached and you were gone Sometimes I hear you calling From some lost and distant shore I hear you crying softly before the way it was before Where are you now Are you lost Will I find you again Are you alone Are you afraid Are you searching for me Why did you go I had to stay Now I'm reaching for you Will you wait, will you wait Will I see you again You took it with you when you left These scars are just a trace Now it wonders lost and wounded This heart that I misplaced.

Algemeen
Naam: Duckkit ~ Duckpaw ~ Duckfeather
Leeftijd: 6 manen
Geslacht: Kater
Rang: Apprentice
Droomrang: Medicine Cat Apprentice

Karakter
Duckpaw is eigenlijk een superlieve kater. Dit komt vooral door zijn geschiedenis. (zie kopje: Geschiedenis) Hij zal echter geen gemeen woord uithalen tot je hem echt op stelten heb gezet, maar dan moet je écht ver gaan. Zijn jaagvermogen is echt superslecht en daarom is zijn grote droom medicine cat apprentice worden. Al sinds kit heeft hij verstand van kruiden, en hij vind het ook nog eens een stuk leuker dan jagen. Ook zal hij graag een keer in de spotlights staan, of levens redden.

Uiterlijk
Ik kan 't eigenlijk niet echt omschrijven. (Zie gewoon foto haha!)

Geschiedenis
Duckpaw heeft een zware tijd achter de rug. Toen hij geboren werd was zijn moeder super zwak, maar overleefde de geboorte wel. Zijn broertjes/zusjes stierven, of waren er niet. Hij kon geen voeding van zijn moeder krijgen, er zouden bacteriën in de melk zitten ofzo. Hij had een pleegmoeder, en zijn vader was alleen aardig als ze samen naar zijn moeder gingen. Na een week stierf zijn moeder, en zijn vader had hem achtergelaten, het Rogue leven in gestapt. Duck dacht dat hij zijn pleegmoeder nog had, maar die was met zijn vader meegegaan, waarschijnlijk verliefd. Hij vond een andere stiefmoeder, deze was zeker niet aardig maar gaf hem wel voeding totdat hij het niet meer nodig had. Daarna moest hij zelf het leven instappen, met geen vrienden. Nadat hij dit allemaal had meegemaakt heeft hij niemand durven aanspreken en was niet erg sociaal, meestal tussen de bladeren verstopt. Nu heeft hij wat vertrouwen bij elkaar geschapen en alles wat hij nu wil is Medicine Cat Apprentice worden. Doordat zijn moeder ziek was had hij veel rondgevraagd over kruiden en hier al veel over geleerd.

Ik
Naam: Iró
Leeftijd: 12
RPG Tijd: 1 jaar
Motivatie: Heb de rang altijd al leuk gevonden ^^ En ik hou wel van uitdagingen gnagna

“i believe that we are who we choose to be. nobody’s going to come and save you, you’ve got to save yourself. nobody’s going to give you anything. you’ve got to go out and fight for it. nobody knows what you want except for you. and nobody will be as sorry as you if you don’t get it.”

TEMPLATE WAS CREATED BY [url=http://]KAR[/url], THANKS!

Laatst aangepast door Musicpaw op zo 6 okt 2013 - 11:12; in totaal 2 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Audities medicine cat apprentices   Audities medicine cat apprentices Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: