Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Nightbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 21:48

Browntail strompelde verder over het pad, het donderpad had ze gehoord van een aantal katten.
Ze was heel erg op haar hoede, er waren hier beesten, ze wist niet wat het waren en hoefde het ook niet te weten. Een tijdje later zag ze vier grote oude bomen. Ze strompelde erheen en liet zich neervallen bij een boom. Eten dacht ze toen ze een muis zag, ze kroop erheen en ruikte eraan.
Hij was nog net niet aan het rotten, ze schrokte hem op. Daarna zakte ze weg, in de koude sneeuw.

Mijn eerste post was nog niet eens zo slecht... Alleen een beetje kort voor een beginpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 21:48

Ik speel weer fervent Furry Paws. Iemand anders nog?
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 21:53

Acepaw<3

Nu nog een setje maken, bedenken welke clan en mijn storyline uit schrijven.
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:01

Nightpaw' schreef:
Browntail strompelde verder over het pad, het donderpad had ze gehoord van een aantal katten.
Ze was heel erg op haar hoede, er waren hier beesten, ze wist niet wat het waren en hoefde het ook niet te weten. Een tijdje later zag ze vier grote oude bomen. Ze strompelde erheen en liet zich neervallen bij een boom. Eten dacht ze toen ze een muis zag, ze kroop erheen en ruikte eraan.
Hij was nog net niet aan het rotten, ze schrokte hem op. Daarna zakte ze weg, in de koude sneeuw.

Mijn eerste post was nog niet eens zo slecht... Alleen een beetje kort voor een beginpost

Die van mij faalde echt heel hard :'D is nu zo'n jaar geleden... en dat karakter bestaat nog steeds, e http grappig om te zien hoe ze is veranderd :')

Mindo liep over het strand de lekkere zoute zee bries maakte haar vrolijk.
het zand voelde zacht en warm onder haar poten.
zou ze....ach wat maakte het uit,meet een grote plof plofte op het zand en begon lekker te rollen. Ah heerlijk wat had ze dit lang niet gedaan.
sinds ze was vertrokken van haar ouders buiten wolf story had ze lange tijd geen strand meer gezien. ze stond op en schudde zich uit, het zand vloog als een groote stof wolf van haar af.
opeens rook ze een geur van een andere wolf.
ze was te nieuwschierig om het achter te laten en volgde het.
uiteindelijk kwam ze bij een zwarte wolvin aan ze schatte van ongeveer een jaar.
hallo zei de wolvin.
hallo ik ben MIndo en wie ben jij?
met een plof ging ze voor de wolvin zitten nou maar wachte op het antwoord

Ja het is een wolf xD
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:06

BLUP
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:11

Dat praten over eerste posts deed me mn allereerste kader weer opzoeken. Oh my god, fail xD
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:12

Haha, leuk om die oude posts van jullie te lezen. Ik wou dat ik mijn allereerste post nog had... Maar dat forum is helaas verwijderd... D:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:14

@Silver: I feel your pain ;-;

Dit is t laatste wat k heb weten te redden..
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 35kk9xj
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:15

Awh das echt balen D:
Icarus
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
Icarus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 23:03

Zou iemand willen reageren in het topicje van Icarus? Hij staat bij de tweebeenplaatsen.
Pitwo
Member
Quinty~
32
Actief

CAT'S PROFILE
Pitwo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 23:35

Icarus schreef:
Zou iemand willen reageren in het topicje van Icarus? Hij staat bij de tweebeenplaatsen.
I did 8D
Ik ga wel zo naar bed en weet nog niet zeker of ik morgen online kom. Dus ik reageer wat later~
Icarus
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
Icarus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 23:47

Pitwo schreef:
Icarus schreef:
I did 8D
Ik ga wel zo naar bed en weet nog niet zeker of ik morgen online kom. Dus ik reageer wat later~
Bedankt!
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 7:30

good morning c:

Yay, vandaag naar de verjaardag van mijn beste vriendin :3
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 8:39

Goedemorgen c:
Veel plezier! =D

__

Mweh mijn kat kan zeuren -.- hij heeft me wakker gezeurd x3 Naja, meteen nog even proberen te slapen....
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 8:42

Goedemorgen iedereen!

Ik heb totaal geen zin in m'n huiswerk van Dactylogie! ;'3 Maar ik moet nog meer dan 10 oefeningen juist afmaken, en ik heb maar tot donderdag en zo één oefening duurt veel te lang voor mij x'3 *sigh*

Iemand die een leuke naam weet voor deze kitten? c': En zijn/haar warriorname zou dan hierbij moeten passen: klik
Sugar
Member
Hanna
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sugar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:16

goodmorning :3
Pitwo is so cute^^
Moony
Member
•○• Esmee •○•
102
Actief

CAT'S PROFILE
Moony
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:42

No idea waarom ik op dit bitchje zit, but I miss her.
Hello!
Earthpatch
Member
Dani(beest)
112
Actief

CAT'S PROFILE
Earthpatch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:44

school is saai DX (de eerste week toch, mijn medeleerlingen zijn precies alles van de lagere school vergeten)
Cutevoice
Member
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:47

G00dm0rning c:
Moony
Member
•○• Esmee •○•
102
Actief

CAT'S PROFILE
Moony
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:58

Tijd voor een nieuw setje voor Moony. In het echt is ze ook nog niet overleden dus dat hier ook niet xD Heeft iemand plaatjes van een cypers, mager poesje met veel wit en groene klotsogen? X]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: