|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 21:48 | |
| Browntail strompelde verder over het pad, het donderpad had ze gehoord van een aantal katten. Ze was heel erg op haar hoede, er waren hier beesten, ze wist niet wat het waren en hoefde het ook niet te weten. Een tijdje later zag ze vier grote oude bomen. Ze strompelde erheen en liet zich neervallen bij een boom. Eten dacht ze toen ze een muis zag, ze kroop erheen en ruikte eraan. Hij was nog net niet aan het rotten, ze schrokte hem op. Daarna zakte ze weg, in de koude sneeuw.
Mijn eerste post was nog niet eens zo slecht... Alleen een beetje kort voor een beginpost |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 21:48 | |
| Ik speel weer fervent Furry Paws. Iemand anders nog? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 21:53 | |
| Acepaw<3
Nu nog een setje maken, bedenken welke clan en mijn storyline uit schrijven. |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 22:01 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Browntail strompelde verder over het pad, het donderpad had ze gehoord van een aantal katten.
Ze was heel erg op haar hoede, er waren hier beesten, ze wist niet wat het waren en hoefde het ook niet te weten. Een tijdje later zag ze vier grote oude bomen. Ze strompelde erheen en liet zich neervallen bij een boom. Eten dacht ze toen ze een muis zag, ze kroop erheen en ruikte eraan. Hij was nog net niet aan het rotten, ze schrokte hem op. Daarna zakte ze weg, in de koude sneeuw.
Mijn eerste post was nog niet eens zo slecht... Alleen een beetje kort voor een beginpost Die van mij faalde echt heel hard :'D is nu zo'n jaar geleden... en dat karakter bestaat nog steeds, e http grappig om te zien hoe ze is veranderd :') Mindo liep over het strand de lekkere zoute zee bries maakte haar vrolijk. het zand voelde zacht en warm onder haar poten. zou ze....ach wat maakte het uit,meet een grote plof plofte op het zand en begon lekker te rollen. Ah heerlijk wat had ze dit lang niet gedaan. sinds ze was vertrokken van haar ouders buiten wolf story had ze lange tijd geen strand meer gezien. ze stond op en schudde zich uit, het zand vloog als een groote stof wolf van haar af. opeens rook ze een geur van een andere wolf. ze was te nieuwschierig om het achter te laten en volgde het. uiteindelijk kwam ze bij een zwarte wolvin aan ze schatte van ongeveer een jaar. hallo zei de wolvin. hallo ik ben MIndo en wie ben jij?met een plof ging ze voor de wolvin zitten nou maar wachte op het antwoord Ja het is een wolf xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 22:06 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 22:11 | |
| Dat praten over eerste posts deed me mn allereerste kader weer opzoeken. Oh my god, fail xD |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 22:12 | |
| Haha, leuk om die oude posts van jullie te lezen. Ik wou dat ik mijn allereerste post nog had... Maar dat forum is helaas verwijderd... D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 22:14 | |
| @Silver: I feel your pain ;-; Dit is t laatste wat k heb weten te redden.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 22:15 | |
| |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 23:03 | |
| Zou iemand willen reageren in het topicje van Icarus? Hij staat bij de tweebeenplaatsen. |
|
| |
Quinty~ 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 23:35 | |
| - Icarus schreef:
- Zou iemand willen reageren in het topicje van Icarus? Hij staat bij de tweebeenplaatsen.
I did 8D Ik ga wel zo naar bed en weet nog niet zeker of ik morgen online kom. Dus ik reageer wat later~ |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 23:47 | |
| - Pitwo schreef:
- Icarus schreef:
- Zou iemand willen reageren in het topicje van Icarus? Hij staat bij de tweebeenplaatsen.
I did 8D Ik ga wel zo naar bed en weet nog niet zeker of ik morgen online kom. Dus ik reageer wat later~ Bedankt! |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 7:30 | |
| good morning c:
Yay, vandaag naar de verjaardag van mijn beste vriendin :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 8:39 | |
| Goedemorgen c: Veel plezier! =D
__
Mweh mijn kat kan zeuren -.- hij heeft me wakker gezeurd x3 Naja, meteen nog even proberen te slapen.... |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 8:42 | |
| Goedemorgen iedereen! Ik heb totaal geen zin in m'n huiswerk van Dactylogie! ;'3 Maar ik moet nog meer dan 10 oefeningen juist afmaken, en ik heb maar tot donderdag en zo één oefening duurt veel te lang voor mij x'3 *sigh* Iemand die een leuke naam weet voor deze kitten? c': En zijn/haar warriorname zou dan hierbij moeten passen: klik |
|
| |
Hanna 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 9:16 | |
| goodmorning :3 Pitwo is so cute^^ |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 9:42 | |
| No idea waarom ik op dit bitchje zit, but I miss her. Hello! |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 9:44 | |
| school is saai DX (de eerste week toch, mijn medeleerlingen zijn precies alles van de lagere school vergeten) |
|
| |
Nαтαѕנα 96 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 9:47 | |
| |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 sep 2013 - 9:58 | |
| Tijd voor een nieuw setje voor Moony. In het echt is ze ook nog niet overleden dus dat hier ook niet xD Heeft iemand plaatjes van een cypers, mager poesje met veel wit en groene klotsogen? X] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|