|
|
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 8:12 | |
| Ugh .w. Altijd leuk als je naar een concert wilt, maar er niet bij staat tot hoelaat het duurt en je daarom wss niet mag gaan --" |
|
| |
Me <3 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 9:11 | |
| Nawwww |
|
| |
Kip 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 15:30 | |
| O.O RED ME in de pauze op school zaten er een paar jongens van een andere brugklas te praten met de jongens van mijn brugklas te praten. Ik zat verderop met ene ander meisje en keek wat ze ana het doen waren. Toen keek ik perrongelijk een jongen aan van de andere brugklas... en hij gaf ene handkus aan me Dx En die eikels van mijn klas zeggen dan ook mijn naam tegen hem. Dus even later hoor ik "HALLO ELENA" van verderop
mweh ik kan daar dus zo niet mee omgaan x3... word er echt helemaal onzeker van... geen idee waarom Dx En nu heb ik het gevoel dat ik niet veilig door de gangen kan lopen, bang dat ik die jongen weer tegen kom x3
Ik zit misschien een week op school nu, en nu al gebeuren dit soort dingen D: |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 15:44 | |
| ^ Niks van aan trekken joh. Ze willen gewoon stoer doen. Het gevoel ken ik ook. Maar je hoeft er niet bang voor te zijn. Meestal gaan ze er niet mee door. Bij mij was er een andere brugklasser die mijn waterfles had gepakt. Hij zei dat hij er uit had gedronken. Maar ik geloofde hem maar niet. ik hoop dat dat de goede keuze was -.- ________________________________ De fanclans worden nu al weer inactief |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 16:30 | |
| Ik heb een mini-sheetje gemaakt voor Petal, speciaal voor SPT's :3 (niet dat ik zo vaak spt's doe, maar ik had gewoon zin om deze sheet te maken ^^ |
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 16:49 | |
| - Moonkit* schreef:
- O.O
RED ME in de pauze op school zaten er een paar jongens van een andere brugklas te praten met de jongens van mijn brugklas te praten. Ik zat verderop met ene ander meisje en keek wat ze ana het doen waren. Toen keek ik perrongelijk een jongen aan van de andere brugklas... en hij gaf ene handkus aan me Dx En die eikels van mijn klas zeggen dan ook mijn naam tegen hem. Dus even later hoor ik "HALLO ELENA" van verderop
mweh ik kan daar dus zo niet mee omgaan x3... word er echt helemaal onzeker van... geen idee waarom Dx En nu heb ik het gevoel dat ik niet veilig door de gangen kan lopen, bang dat ik die jongen weer tegen kom x3
Ik zit misschien een week op school nu, en nu al gebeuren dit soort dingen D: Ik heb exact hetzelfde gehad, en je kunt twee dingen doen die werken, merk ik persoonlijk. Of je groet gewoon vrolijk terug alsof het je niks doet, of je negeert het straal en doet alsof je doorloopt. Want als ze je zitten te treiteren en je negeert ze, staan zij voor paal. (: En die is leuk Flo~! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 16:56 | |
| |
|
| |
Babs 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 16:57 | |
| Dank je Waz x'D Nu kan ik even het nieuwe setje van Sabre showen. Bedankt Q <3 (En sorry da'k hem zo laat pas instel xD) |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:02 | |
| Mooi setje!
Ik wil met Petal posten, maar ze is nog aan het bevallen D: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:29 | |
| meh, ik haat het om tijdens LO vreselijke tests te moeten doen |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:38 | |
|
Laatst aangepast door Nightpaw' op do 5 sep 2013 - 17:47; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:46 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Ik haat huiswerk -.-
huiswerk valt nog mee, de 'bieptest' (ik weet niet of je dat kent) is pas erg |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:47 | |
| Ik ken wel de piepjestest. Van het horen maar ook van gym bij de basisschool.. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:48 | |
| coopertest of hoe je dat ook schrijft D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 17:58 | |
| - Camomilepelt schreef:
- coopertest of hoe je dat ook schrijft D:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 18:00 | |
| - Owlkit schreef:
- Camomilepelt schreef:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c Nee, dat is de piepjestest (ook wel bekend als shuttlerun). De coopertest is in twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes rennen. En ik vind het allebei even erg... |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 18:03 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Owlkit schreef:
- Camomilepelt schreef:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c Nee, dat is de piepjestest (ook wel bekend als shuttlerun). De coopertest is in twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes rennen. En ik vind het allebei even erg... +1 D: Wij moeten dat echt ELK jaar doen grrtch >.< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 18:04 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Owlkit schreef:
- Camomilepelt schreef:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c Nee, dat is de piepjestest (ook wel bekend als shuttlerun). De coopertest is in twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes rennen. En ik vind het allebei even erg... bij ons noemen ze dat de pieptest, en om het nog erger te maken, was ik mijn turnkledij vergeten, dus heb ik het in mijn lange broek en T-shirt moeten doen, op blote voeten, en er was een technis (niet op mijn vreselijke spelling letten) probleem, waardoor we na een twee minuten opnieuw moesten beginnen D: |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 18:08 | |
| Leuk, als ik nu mijn huiswerk niet af heb, moet ik tot kwart voor zes op school blijven ._. En het is al helemaal erg als je er al vanaf kwart voor acht bent ;-; |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 sep 2013 - 18:08 | |
| - Owlkit schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Owlkit schreef:
- Camomilepelt schreef:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c Nee, dat is de piepjestest (ook wel bekend als shuttlerun). De coopertest is in twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes rennen. En ik vind het allebei even erg... bij ons noemen ze dat de pieptest, en om het nog erger te maken, was ik mijn turnkledij vergeten, dus heb ik het in mijn lange broek en T-shirt moeten doen, op blote voeten, en er was een technis (niet op mijn vreselijke spelling letten) probleem, waardoor we na een twee minuten opnieuw moesten beginnen D: Het is pas erg als je het op hakken moet doen, in het tweede was er zo een meisje die haar turnkledij had vergeten en die moet lopen op hakken x'D Ik had er wel medelijden mee eigenlijk c'; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|