Algemene Onzin Topic - Pagina 13

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende
Dustheart
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 DPKsfdL
» Quinty «3 «
71
Actief

CAT'S PROFILE
Dustheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 8:12

Ugh .w. Altijd leuk als je naar een concert wilt, maar er niet bij staat tot hoelaat het duurt en je daarom wss niet mag gaan --"
Terug naar boven Ga naar beneden
Slypaw
Member
Me <3
57
Actief

CAT'S PROFILE
Slypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 9:11

Nawwww Sad
Moonkit*
Member
Kip
35
Actief

CAT'S PROFILE
Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 15:30

O.O
RED ME
in de pauze op school zaten er een paar jongens van een andere brugklas te praten met de jongens van mijn brugklas te praten. Ik zat verderop met ene ander meisje en keek wat ze ana het doen waren. Toen keek ik perrongelijk een jongen aan van de andere brugklas... en hij gaf ene handkus aan me Dx En die eikels van mijn klas zeggen dan ook mijn naam tegen hem. Dus even later hoor ik "HALLO ELENA" van verderop

mweh ik kan daar dus zo niet mee omgaan x3... word er echt helemaal onzeker van... geen idee waarom Dx
En nu heb ik het gevoel dat ik niet veilig door de gangen kan lopen, bang dat ik die jongen weer tegen kom x3

Ik zit misschien een week op school nu, en nu al gebeuren dit soort dingen D:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 15:44

^ Niks van aan trekken joh. Ze willen gewoon stoer doen.

Het gevoel ken ik ook. Maar je hoeft er niet bang voor te zijn. Meestal gaan ze er niet mee door.

Bij mij was er een andere brugklasser die mijn waterfles had gepakt. Hij zei dat hij er uit had gedronken. Maar ik geloofde hem maar niet. ik hoop dat dat de goede keuze was -.-

Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 16:30

Ik heb een mini-sheetje gemaakt voor Petal, speciaal voor SPT's :3 (niet dat ik zo vaak spt's doe, maar ik had gewoon zin om deze sheet te maken ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 16:49

Moonkit* schreef:
O.O
RED ME
in de pauze op school zaten er een paar jongens van een andere brugklas te praten met de jongens van mijn brugklas te praten. Ik zat verderop met ene ander meisje en keek wat ze ana het doen waren. Toen keek ik perrongelijk een jongen aan van de andere brugklas... en hij gaf ene handkus aan me Dx En die eikels van mijn klas zeggen dan ook mijn naam tegen hem. Dus even later hoor ik "HALLO ELENA" van verderop

mweh ik kan daar dus zo niet mee omgaan x3... word er echt helemaal onzeker van... geen idee waarom Dx
En nu heb ik het gevoel dat ik niet veilig door de gangen kan lopen, bang dat ik die jongen weer tegen kom x3

Ik zit misschien een week op school nu, en nu al gebeuren dit soort dingen D:
Ik heb exact hetzelfde gehad, en je kunt twee dingen doen die werken, merk ik persoonlijk. Of je groet gewoon vrolijk terug alsof het je niks doet, of je negeert het straal en doet alsof je doorloopt. Want als ze je zitten te treiteren en je negeert ze, staan zij voor paal. (:

En die is leuk Flo~!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 16:56

Sabrefang
Dark forest
Babs
67

CAT'S PROFILE
Sabrefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 16:57

Dank je Waz x'D Nu kan ik even het nieuwe setje van Sabre showen. Bedankt Q <3 (En sorry da'k hem zo laat pas instel xD)
Mr. Tips
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:02

Mooi setje!

Ik wil met Petal posten, maar ze is nog aan het bevallen D:
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:29

meh, ik haat het om tijdens LO vreselijke tests te moeten doen
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:38

Ik haat huiswerk -.-

Laatst aangepast door Nightpaw' op do 5 sep 2013 - 17:47; in totaal 2 keer bewerkt
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:46

Nightpaw' schreef:
Ik haat huiswerk -.-
huiswerk valt nog mee, de 'bieptest' (ik weet niet of je dat kent) is pas erg
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:47

Ik ken wel de piepjestest. Van het horen maar ook van gym bij de basisschool..

Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Evdnoo
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:48

coopertest of hoe je dat ook schrijft D:
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 17:58

Camomilepelt schreef:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c
Mr. Tips
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 18:00

Owlkit schreef:
Camomilepelt schreef:
wel, als jullie die test bedoelen met die piepjes die steeds sneller gaan, en je moet voor de volgende piep voorbij een bepaalde lijn zijn, ja, die test :c
Nee, dat is de piepjestest (ook wel bekend als shuttlerun). De coopertest is in twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes rennen.
En ik vind het allebei even erg...
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 18:03

Mr. Tips schreef:
Owlkit schreef:
Camomilepelt schreef:
Nee, dat is de piepjestest (ook wel bekend als shuttlerun). De coopertest is in twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes rennen.
+1 D: Wij moeten dat echt ELK jaar doen grrtch >.<
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 18:04

Mr. Tips schreef:
Owlkit schreef:
Camomilepelt schreef:
bij ons noemen ze dat de pieptest, en om het nog erger te maken, was ik mijn turnkledij vergeten, dus heb ik het in mijn lange broek en T-shirt moeten doen, op blote voeten, en er was een technis (niet op mijn vreselijke spelling letten) probleem, waardoor we na een twee minuten opnieuw moesten beginnen D:
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 13 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 18:08

Leuk, als ik nu mijn huiswerk niet af heb, moet ik tot kwart voor zes op school blijven ._.
En het is al helemaal erg als je er al vanaf kwart voor acht bent ;-;
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 18:08

Owlkit schreef:
Mr. Tips schreef:
Owlkit schreef:
Camomilepelt schreef:
bij ons noemen ze dat de pieptest, en om het nog erger te maken, was ik mijn turnkledij vergeten, dus heb ik het in mijn lange broek en T-shirt moeten doen, op blote voeten, en er was een technis (niet op mijn vreselijke spelling letten) probleem, waardoor we na een twee minuten opnieuw moesten beginnen D:
Het is pas erg als je het op hakken moet doen, in het tweede was er zo een meisje die haar turnkledij had vergeten en die moet lopen op hakken x'D Ik had er wel medelijden mee eigenlijk c';
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 13 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: