|
|
Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:35 | |
| Saints Row wilde ik ook kopen maar omdat ik een eerdere Saints Row al eens gespeeld had en ik mijn geheugen van de PC er niet aan wil verspillen sloeg ik af x'D Far Cry 3 is ook echt níce! Also; Ik had mijn verjaardag niet gevierd dus ik heb de verjaardag bonus niet gekregen! Dus geen autorijlessen voor mij tot ik het eindelijk bij elkaar heb gewerkt/gespaard ;W; |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:36 | |
| |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:37 | |
| - Fawnpaw schreef:
- Wie heeft een ShadowClan Warrior die Fawnpaw van haar depressie af wilt helpen, ze zit voor 2 moons opgesloten in het kamp, omdat ze tekeer gegaan is tegen Shrewstar D;
Shysong kan misschien wel een poging wagen? Als het dan lukt komt 'r nog meer depressie voor Fawn wanneer Shy sterft^^" (Als je dat aan je acc'je wilt aandoen tenminste ;p) c': |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:37 | |
| Oh, wat is het een tijd geleden dat ik in het AOT ben geweest...
Hello mensen. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:38 | |
| Ever on and on I continue circlin' With nothing but my hate in a carrousel of agony 'till slowly I forget And my heart starts vanishing And suddenly I see that I can't break free I'm slipping trough the cracks of a dark eternity With nothing but the pain and my paralyzing agony To tell me who I am Who I was Uncertainly Enveloping my mind 'till I can't break free And maybe it's a dream Maybe nothing else is real But it wouldn't mean a thing if I told you how I feel So I'm tired of all the pain Of the misery inside And I wish that I could live feeling nothing but the night.
Bad Apple, love that song <333 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:40 | |
| |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:41 | |
| |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:42 | |
| |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:42 | |
| - Nightpaw' schreef:
- TOSTIII <3
YEAH! Die krijg ik zo dadelijk xD |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:44 | |
| ^ Ik eet er nu een Je moet eens met kaas, annanas en gebakken ei proeven En kaas met ketchup ^^ |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:44 | |
| BABS. SKY'S SETJE. *drools* Teach me the spell. ;n; |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:53 | |
| Zo, gepost met deze schat<3
Nu eten en naar werk. Tot vanavond peepz<3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:54 | |
| NOGVIJF/VIERDAGENENDANISDEEFF<333333333333 |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 16:59 | |
| Voor mij nog 3 hehehehehe. ----- Trouwens, hier een voorproefje van m'n cosplay :3 - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 17:04 | |
| Nice Juull ;3
Ik heb nog geen complete foto van m'n cosplay aangezien ik niet alleen voor een paar foto's mezelf helemaal grijs ga schminken en mijn haar ga zwart spuiten (met zo'n haarverf in een spuitbus die je er makkelijk met shampoo en zo uit kunt wassen) xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 17:28 | |
| Fijn, halve dag verkloot aan school. En dan nu nog huiswerk maken. Ik heb echt zo'n kutrooster, ja ik weet dat er veel ergere dingen bestaan maar dit zijn de eerste weken op de middelbare school so everything is new |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 18:10 | |
| Schooldagje is over, natuurkunde verslag gemaakt en postje gemaakt met Cindersmokey, zo weer met hw verdergaan woehoee -____- |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 18:25 | |
| - droog gesprek met een jongen op school, meh, ik haat hem :
hij: jij hebt echt een vreselijk gezicht. ik: Dan hebben we het nog niet over die van jou gehad. hij: ik moet gaan, als je nog eens over je lelijke kop wilt praten, weet je waar ik ben. ik: ja, in mijn nachtmerries
|
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 18:31 | |
| - Earthpatch schreef:
- droog gesprek met een jongen op school, meh, ik haat hem :
hij: jij hebt echt een vreselijk gezicht. ik: Dan hebben we het nog niet over die van jou gehad. hij: ik moet gaan, als je nog eens over je lelijke kop wilt praten, weet je waar ik ben. ik: ja, in mijn nachtmerries
Letterlijk gezegd dat? Ik vind dat echt gewoon niet kunnen, maar ik denk dat je beter niet zo had kunnen reageren, dan gaat 'ie juist alleen maar door :/ |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 sep 2013 - 18:35 | |
| - Quietkit schreef:
- Earthpatch schreef:
- droog gesprek met een jongen op school, meh, ik haat hem :
Letterlijk gezegd dat? Ik vind dat echt gewoon niet kunnen, maar ik denk dat je beter niet zo had kunnen reageren, dan gaat 'ie juist alleen maar door :/ dat heefd hij echt gezegd, en ik ben altijd bot tegen mensen als ze bot tegen mij zijn (ik vind het soms nogal moeilijk om me in te houden) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|