Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Crush [SPT][&Sketch]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Aragon
Member
Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 21:12

Een kort moment keek de kater naar Sketch, de grijns op haar lippen had plaats gemaakt voor een glimlach. Hij merkte de twinkeling op in haar ogen. Aragon zweeg, een gelukzalig gevoel vloeide door zijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 21:25

Een beschaamde blos en een verlegen blik verschenen op haar gezicht, terwijl ze de kater van laag aankeek, en vervolgens haar kop wegdraaide. 'Aragon?' Ze zweeg een moment. 'Zou jij... Zou jij...' stamelde ze.
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 21:38

'Aragon?' Hij had de blos en verlegen blik die op het gezicht van de poes was verschenen, voor ze wegkeek, opgemerkt. Ze zweeg een moment. 'Zou jij... Zou jij...' stamelde ze. Vragend hield de kater zijn kop schuin terwijl hij naar haar keek.
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 21:50

'Zou je ooit.. Ooit... Met mij.... Ik... Jij...' Stotterde ze.
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 21:57

'Zou je ooit.. Ooit... Met mij.... Ik... Jij...' Een kort moment keek de kater haar fronsend aan, hij had wel een vermoeden van wat ze zou gaan zeggen. Maar wachtte toch maar af, voor het geval ze iets anders bedoelde.
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 22:04

Een siddering trok door haar lichaam, en ze gooide het er plompverloren uit. 'Zou je ooit kittens met mij willen? Ik bedoel... Ooit.. Als.. Ik...' Opgelaten keek ze hem aan.
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 22:16

'Zou je ooit kittens met mij willen? Ik bedoel... Ooit.. Als.. Ik...' Een kort moment zweeg de kater, niet wetende wat hij moest zeggen. 'Ik.. Ik denk het wel.. Ja..'
OOC; AWKWARDDD
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 22:23

'Ik.. Ik denk het wel.. Ja..' De kater wist duidelijk niet wat te zeggen. De poes slikte eens. 'Ik... Ik hoor het wel. Als je er klaar voor bent. Als dat niet komt, is dat natuurlijk ook prima.'
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 22:27

'Ik... Ik hoor het wel. Als je er klaar voor bent. Als dat niet komt, is dat natuurlijk ook prima.' Een kort moment dacht de kater na. 'Ik.. Ik ben er al klaar voor.' Verlegen keek hij weg. 'Denk ik..'
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 21:41

'Ik... Ik ben er al klaar voor. Denk ik.' Klonk zijn stem, en hij keek verlegen weg. De poes keek hem wat brutaal aan. 'Ik ook.'
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 21:54

'Ik ook.' De poes keek hem wat brutaal aan. Een glimlach sierde Aragon's lippen. Maar hij zweeg, hopende dat Sketch verder zou praten.
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 19:31

De kater keek haar afwachtend aan, en de donkere poes keek stug terug. 'Dus... Waar wachten we dan eigenlijk op?'
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 22:17

De donkere poes keek stug terug. 'Dus... Waar wachten we dan eigenlijk op?' Onzeker haalde Aragon zijn schouder op, hij wist het zelf ook niet goed. 'Dat.. Weet ik niet..' Een lichte glimlach sierde zijn gelaat.
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 22:36

De kater antwoordde ontkennend en de poes glimlachte brutaal, terwijl ze tegen hem aan leunde. Verleidelijk keek ze hem aan.
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 18:58

De poes glimlachte brutaal, terwijl ze tegen hem aan leunde. Met een verleidelijke blik keek ze hem aan. 'Maar inderdaad, waar wachten we op..?' De kater glimlachte charmant en duwde zijn kop tegen die van haar aan. 'We hoeven immers niet te wachten.'
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 12:26

'Maar inderdaad, waar wachten we op..?' De poes glimlachte hem toe, merkend dat hij verder wilde gaan. 'We hoeven immers niet te wachten.' Klonk zijn stem, terwijl hij charmant glimlachend zijn kop tegen die van haar duwde. 'Waarom doen we dat dan?' Klonk haar stem terug. Glimlachend stond ze op, en trippelde naar de deur. Ze wierp een blik achterom, en wenkte de kater met haar staart, alvorens verder te wandelen.
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:39

'Waarom doen we dat dan?' Klonk haar antwoord, met een glimlach stond ze op en trippelde naar de deur. Ze wierp een blik achterom en wenkte hem met haar staart, om vervolgens verder te wandelen. Zonder verder nog iets te kwam hij ook overeind, met dezelfde glimlach die zijn gezicht sierde trippelde hij achter haar aan.
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 14:01

Eenmaal in de tuin wachtte Sketch op de grijze kater, terwijl ze rustig ging zitten en de tuin rond keek. Wat was een mooie plek, voor... Voor.. voor 'dat'? Ze snoof eenmaal de lucht op, hij rook naar bloesem en andere bloemen...

OOC: zullen we 'het' maar skippen?
Aragon
Member
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:55

De grote kater trippelde achter Sketch aan, een charmante grijns sierde zijn gezicht. Hij was nog steeds verbaast dat hij zo dol was geworden op de kattin, immers had hij jaren lang van niemand gehouden. Behalve zichzelf misschien.

OOC; Ja graag x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch]   Crush [SPT][&Sketch] - Pagina 4 Icon_minitime

Crush [SPT][&Sketch]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: