We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 16:14
Aragon trippelde vrolijk over de stoep, hij keek nieuwsgierig naar de huizen in de wijk. Veel katten die in deze wijk woonden had hij nog niet ontmoet, eigenlijk alleen Sketch. En dat was ook meteen de reden dat hij zo vrolijk was, vooral voor zijn doen. Het was fijn om een keer gezelschap te hebben, om niet altijd maar buitengesloten te worden. Een gelukkige zucht rolde over zijn lippen. Ergens in de verte zag hij het silhouet van een andere kat opdoemen. Een silhouet dat hij uit duizenden nog zou herkennen. Vrolijk rende hij op de kat af. 'Hey Sketch,' klonk zijn stem vrolijk.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 16:26
Sketch.
Sketch had chagerijnig door de buurt lopen wandelen. Haar stemming was om onbekende reden niet al te best, wat vreemd was in haar positie. Misschien was het omdat ze Aragon al even niet meer gezien had? Bij de gedachte aan de kater fleurde de poes meteen op. Rennende pootstappen deden haar echter omkijken... Alsof ze het over de duivel had gehad. Een grijzige kater met de naam Aragon rende met een vrolijke uitdrukking op haar af. 'Hey Sketch!' Zijn stem was veranderd, sinds ze hem voor het eerst ontmoet had. In goede zin natuurlijk. Zijn stem was de eerste keer zelfs tegen haar arrogant geweest, maar alle arrogantie was verdwenen als sneeuw voor de zon. 'Aragon!' Sprak ze blij.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 16:30
Een brede glimlach sierde zijn gezicht. 'Aragon!' Klonk haar stem, minstens zo blij als de zijne. 'Hoe gaat het?' Zijn stem klonk nog net zo vrolijk terwijl hij de poes in zich opnam.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 17:06
Sketch.
Sketch keek de grijsachtige kater grijnzend aan. 'Hoe gaat het?' klonk zijn stem. De poes grijnsde terug. 'Beter dan ooit, nu ik jou zie. Met jou?' Vrolijk deed ze nog een paar stappen dichterbij.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 17:18
Aragon grijnsde breed. 'Beter dan ooit, nu ik jou zie. Met jou?' De poes kwam een paar stapjes dichterbij. 'Hetzelfde, al hoewel het altijd goed met me gaat sinds het moment dat ik jou ontmoette.'
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 17:23
'Hetzelfde, al hoewel het altijd goed met me gaat sinds het moment dat ik jou ontmoette.' Een grote lach brak door op het gelaat van de poes, het was het grootste compliment dat iemand haar ooit gegeven had. Letterlijk. Niet dat veel katten de moeite hadden genomen om haar een compliment te geven, ondanks haar goed verzorgde vacht en vrolijk twinkelende ogen...
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 18:08
De grote glimlach op het gezicht van de poes tegenover hem, liet een gelukkig gevoel door zijn lichaam vloeien. Aragon's gevoelens voor Sketch waren voor zichzelf nu al bekend, het was de eerste keer dat hij deze gevoelens had voor een andere kat. Het was voor hem nog onbekend terrein, hoewel het toch ook vertrouwd voelde.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 18:21
Sketch liet haar achterwerk op de harde straatstenen zakken, en sloeg haar dik behaarde staart om haar voorpootjes, terwijl ze de kater voor haar aankeek. Een gelukkig gevoel stroomde door haar aderen, verwarmde zelfs de nagelhulsjes aan haar poten terwijl ze naar de kater keek. 'Waar was je naar op weg, Aragon?'
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 18:36
'Waar was je naar op weg, Aragon?' Voordat hij antwoord gaf, plofte hij zelf ook zijn achterwerk op de stoep. 'Ik was gewoon wat aan het wandelen, ik had geen zin om de hele tijd binnen te zitten. En ik hoopte ook dat ik jou onderweg zou tegenkomen.' De grote grijze kater grijnsde breed.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 18:52
De kater tegenover haar liet zijn achterwerk eveneens op de stoep zakken, voor hij verder praatte. 'Ik was gewoon wat aan het wandelen, ik had geen zin om de hele tijd binnen te zitten. En ik hoopte ook dat ik jou onderweg zou tegenkomen.' De grote grijze kater grijnsde breed, en Sketch grijnsde terug. 'Dan waren we dus ongeveer het zelfde aan het doen.'
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 19:11
'Dan waren we dus ongeveer het zelfde aan het doen.' Het hart van de kater sloeg een slag over, het voelde fijn om te weten dat zij hem ook wilde zien. Sketch was de eerste om wie hij echt gaf, hij gaf meer om haar dan om zijn twolegs.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 19:17
Een grijns sierde haar gelaat terwijl een vaag stemmetje in haar hoofd haar vertelde dat hij de vader van haar kittens moest worden, zou ze die ooit krijgen. Een ander stemmetje begon door te lullen over dat ze dan allemaal mooi zwart zou den worden, en dat dat dus mooi zou zijn, en een ander begon te lullen over dat ze dan een leuk karakter zouden krijgen. Lomp en arrogant. Perfecte combi.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 19:33
Aragon glimlachte nog even kort. 'Wil je nog wat gaan doen vandaag?' Hij keek de poes ietwat nieuwsgierig aan. Zelf had hij zich al vrijwel de hele dag zitten te vervelen.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 19:37
'Wil je nog wat gaan doen vandaag?' Vroeg de kater, en Sketch haalde haar schouders op. 'Ik had nog niets in gedachten. Alhoewel... Ik wil al heel lang iets doen...' Haar ogen glommen bij het idee, terwijl ze in het niets staarden.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 19:52
'Ik had nog niets in gedachten. Alhoewel... Ik wil al heel lang iets doen...' Aragon keek fronsend naar de poes, haar ogen glommen terwijl ze in het niets staarde. 'Wat wil je doen dan?' Hij hield vragend zijn kop schuin.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 21:05
De poes glimlachte vrolijk. 'Wat wil je doen dan?' De kater hield vragend zijn kop schuin, en keek haar fronsend aan. 'Ik wil al heel lang eens jagen. Ik heb het nog nooit gedaan.' Bekende ze, een lichte blos van schaamte verscheen op haar wangen.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 21:41
'Ik wil al heel lang eens jagen. Ik heb het nog nooit gedaan.' Een lichte blos van schaamte verscheen op de wangen van de poes. 'Je bent niet de enige hoor, ik heb ook nog nooit gejaagd.' Hij glimlachte lichtjes.
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 21:50
Opgelucht zuchtte de poes, dan was ze in ieder geval niet de enige die nog nooit van een zelf gevangen prooi genoten had. Natuurlijk, ze had zeker wel eens vlees gehad. Dode kippen kuikens bijvoorbeeld. Maar nooit iets dat ze zelf gevangen had, en daar was de tijd nu toch wel eindelijk rijp voor. 'Doe je mee?'
Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] za 3 aug 2013 - 22:58
De poes haalde haar schouders op in antwoord op de kater. 'Waar prooi is.' Antwoordde ze simpel, en grijnsde lichtjes, terwijl ze speels een duif besprong. Natuurlijk was het beest veel te ver weg en vloog hij meteen weg toen ze eraan kwam, maar dat bedierf haar lol absoluut niet.