|
|
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 18 aug 2013 - 21:32 | |
|
'En jij? Zijn er nog dingen die jij eens zou willen doen?' Aragon keek ietwat verlegen weg, hij wilde haar wel wat vertellen. Maar daar had hij het lef niet voor. En dat terwijl hij meestal zo vol van zichzelf was en alles wel durfde te zeggen.
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 18 aug 2013 - 21:51 | |
| De normaal zo stoere kater keek weg, en de poes keek hem liefdevol aan. 'Je kunt het zeggen Aragon, dat weet je toch?'
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 18 aug 2013 - 22:19 | |
|
'Je kunt het zeggen Aragon, dat weet je toch?' Een zucht rolde over zijn lippen. 'Je bent de enige om wie ik echt geef..' De kater bleef naar de grond staren terwijl hij verder sprak. 'Ik voel meer voor je dan alleen vriendschap..'
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 18 aug 2013 - 22:33 | |
| 'Je bent de enige om wie ik echt geef..' De poes glimlachtte, en knikte bemoedigend. 'Ik voel meer voor je dan alleen vriendschap..' Een brede grijns brak door op het gezicht van de poes. Ze zette een paar stappen naar hem toe, en drukte haar kop tegen die van hem. 'Ik voel ook meer voor jou. Veel meer.'
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 18 aug 2013 - 23:14 | |
|
De kater had zijn kop net op tijd weer opgeheven om de brede grijns op de gezicht van de poes te zien, een moment voelde hij zich onzeker. Niet wetend of de grijns spottend was of dat zij het zelfde voelde voor hem als hij voor haar. 'Ik voel ook meer voor jou. Veel meer.' Sketch had een paar stappen dichterbij gezet en haar kop tegen die van hem gedrukt, hij glimlachte breed en liefdevol.
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 10:17 | |
| De kater grijnsde liefdevol naar haar, en de poes grijnsde op dezelfde manier terug. Echter werd haar blik serieuzer, en plantte ze haar achterwerk op de koude stoeptegels.
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 14:27 | |
|
De poes had op dezelfde manier terug gegrijnsd, maar haar blik werd serieuzer en ging zitten. Aragon hield zijn hoofd schuin en keek haar vragend aan.
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 17:52 | |
| De poes keek hem aan, en haar blik werd nu plagerig. 'Maar, ik weet nu nog steeds niet wat je ooit nog eens graag wil doen.'
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 19:11 | |
|
Een plagende blik was zichtbaar in de ogen van de poes. 'Maar, ik weet nu nog steeds niet wat je ooit nog eens graag wil doen.' Aragon rolde lachend met zijn ogen. 'Dat weet je wel, je hebt het daarnet gehoord.'
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 19:33 | |
| De poes bleef hem plagerig aankijken. 'Dat weet je, dat heb je net gehoord.' Ze grinnikte zacht, keek hem liefdevol aan, en stak nog net haar tong niet uit. 'Dan ben je niet duidelijk genoeg geweest.'
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 20:37 | |
|
'Dan ben je niet duidelijk genoeg geweest.' Aragon lachte vrolijk. 'Gelukkig plaag jij niet zo veel.' De kater grijnsde breed terwijl hij zijn kop tegen die van haar aandrukte.
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 20:47 | |
| 'Gelukkig plaag jij niet zo veel.' Lachte de kater vrolijk, en duwde zijn kop tegen haar schouder. 'Gelukkig geef jij niet zo weinig antwoorden.' Grinnikte de poes, en gaf hem een lik over zijn kop.
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 21:12 | |
|
'Gelukkig geef jij niet zo weinig antwoorden.' Aragon lachte vrolijk, de poes had wel gelijk.
|
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] ma 19 aug 2013 - 22:39 | |
| De zwarte poes lachte vrolijk met hem mee. 'Maar, zijn er verder nog dingen die je ooit eens zou willen doen?'
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] wo 21 aug 2013 - 21:04 | |
| 'Maar, zijn er verder nog dingen die je ooit eens zou willen doen.' Aragon haalde zijn schouders op. 'Ik zou op een dag wel vader willen worden.' De kater keek ietwat verlegen weg. |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] wo 21 aug 2013 - 21:26 | |
| 'Ik zou op een dag wel vader willen worden.' De kater keek verlegen weg, maar de poes grijnsde lichtjes. 'Ik wil heel graag moeder worden. Ooit, op een dag.' Van jouw kittens. Kwam er in gedachten achteraan.
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] vr 23 aug 2013 - 20:39 | |
| De kater keek weer terug, een lichte grijns sierde het gezicht van Sketch. 'Ik wil heel graag moeder worden. Ooit, op een dag.' Aragon grijnsde licht terug. |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 25 aug 2013 - 20:02 | |
| Een subtiele, vrolijke grijns verscheen op haar gezicht, terwijl ze tegen hem aan ging staan.
|
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 25 aug 2013 - 21:00 | |
| De poes ging tegen hem aanstaan, dezelfde lichte glimlach sierde nog steeds zijn gezicht. |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] zo 25 aug 2013 - 21:06 | |
| De grijns op haar lippen werd een glimlach, ging over in twinkelende ogen en een vrolijke gezichtsuitdrukking. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Crush [SPT][&Sketch] | |
| |
|
| |
|