[GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Thistleclaw
StarClan
[GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 22:02

Hahah xD Nogal ja~

Mijn aanmelding is zoals ik Salt zag toen ik met de storyline begon, een lief zachtaardig poesje die altijd beschermt zal worden door d'r grote broer. Terwijl de andere zus juist een wat pittiger karakter heeft en niet zo zoet is als dat d'r naam zegt ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
[GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 22:21

Oef!! Jullie maken het zo lastig voor mij! Ik vind het idee van beiden zo enorm leuk!!!! Dit word echt heel lastig....
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 15:41

Thistleclaw schreef:
Hahah xD Nogal ja~

Mijn aanmelding is zoals ik Salt zag toen ik met de storyline begon, een lief zachtaardig poesje die altijd beschermt zal worden door d'r grote broer. Terwijl de andere zus juist een wat pittiger karakter heeft en niet zo zoet is als dat d'r naam zegt ^^'
Ik moest bij de naam Salt juist denken aan de scherpe smaak, vandaar de scherpe tong. En daar past niet echt een lief, schattig karakter bij ^^
Sugar zag ik zoals jij het beschrijft.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 20:21

Oké, ik heb een voorstel, als jullie het niks vinden moeten jullie het zeggen.

Stel

Nightpaw wordt Salt, en ze is dus hard en scherp maar Salt komt in dat huis en vindt inderdaad een andere poes met kittens, ze vind ze niks totdat er eentje bij is die net zo scherp en hard is als zij. Hiermee krijgt ze een band en hij-zij wilt persé mee als Salt gered wordt. Aangezien Salt de kitten echt mag, neemt ze hem mee en voed ze hem op alsof ze zijn echte moeder is, vanaf dan verschijnt er ook een zachtere kant van haar.

Ik dacht, als Thistleclaw de kitten nou speelt, als ze dat wilt, en Nightpaw salt???

Just an idea...
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:06

Dat vind ik nou eens een creatieve oplossing!

Ik stem er mee in. Ik vind het altijd fijn als er iemand is die mijn kat mag ^^
Maar wie is dan de poes?
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:34

ik ben blij dat je er blij mee bent Nightpaw, maar... welke poes??
en wat vind jij ervan Thistleclaw?
Thistleclaw
StarClan
[GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:40

Sure, ik vind 't best~

Ik neem wel aan dat de kitten pas wordt meegenomen nadat deze gespeend is, dus rond een maand of 4 ofzo? Dat speelt voor mij iets makkelijker~

En ik denk dat Bregje de poes bedoeld waarvan de kitten is xD Maar dat zal dan gewoon een NPC account worden Wink

Ik ga trouwens even een leuk naampje opzoeken en dan zal ik morgen ergens het account aanmaken ;w;
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 23:03

Pfiew gelukkig, ik had al gehoopt dat jullie het leuk zouden vinden,
@ thistleclaw, kies jij maar hoe de kitten is, hij-zij kan werkelijk alles zijn aangezien de moeder inderdaad een NPC is dus Smile
Oké, dan zodra alles is aangemaakt kunnen we beginnen met het eerste topic... Kheb er zin in!
Salt
Member
Bregje
67
Actief

CAT'S PROFILE
Salt
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:36

Hier is Saltyy ^^

De ava is nog in de maak, maar de rest is al wel af.
Ik ga even het lijstje invullen
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:43

Okeé bedankt voor het melden, als iedereen dat doet wanneer het karaker af is dan kunnen we snel beginnen Smile
Salt
Member
Bregje
67
Actief

CAT'S PROFILE
Salt
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 19:28

Ik meld Salt denk ik aan als Kittypet.
Ze woont in een huis en zo.. Rogue's wonen niet in een huis ^^
Sugar
Member
Hanna
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sugar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 19:32

meh, hopelijk word Suger binnenkort als Rogue geaccepteerd^^
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 20:30

Zal vast goedkomen Smile ik vertrouw jullie
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 15:28

In welke clan zaten ze? Thunder?
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 16:10

Nope, shadow, why??
Salt
Member
Bregje
67
Actief

CAT'S PROFILE
Salt
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 16:21

Ik ben bezig met een verhaaltje van het onstaan van haar karakter. Ik heb het eigenlijk al af
Flyleaf
StarClan
169
Actief

CAT'S PROFILE
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 16:24

Leuk! Kan ik het lezen?
Salt
Member
Bregje
67
Actief

CAT'S PROFILE
Salt
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 16:28

Shure ^^

How everything changed

In het begin was er Saltkit. Een vrolijke, kleine maar toch ook stoere kitten. Zodra ze kon sloop ze weg van haar broertje, zusje en haar moeder. Dan ging ze op avontuur. Tot ze werd gepakt door een andere kat. Saltkit hield veel van spelen, en dan vooral dat ze een warrior speelden. Warrior worden was haar droom. Haar allergrootste. Ze werd een leergierige apprentice en iedereen vond haar aardig. Ze had een goede band met haar mentor en was een bekend poesje. Ze leerde erg snel. Salt had een goede band met een van de kittens. De kit was nog avontuurlijker als zij was geweest. Met 2 maanden wou de kit het kamp al uit. Saltpaw was het niet met de kit eens, maar na twee maanden kon ze het niet meer uithouden. Ze besloot de kitten een stukje mee te nemen buiten het kamp. Een héél klein stukje maar. Er zou niks kunnen gebeuren. Niemand zou iets merken als de kitten terug was in het kamp. Maar zodra ze buiten het kamp waren rende het beestje weg. Salt was niet bepaald behendig, en haar maatje wel. Het kroop door holle bomen, dook onder struiken en sprong over stenen. Pas in de buurt van de marshlands kreeg ze de kit te pakken. Saltpaw was zo druk bezig met de kitten bestraffen dat ze de slang niet opmerkte. Het beet de kitten in de poot. Salt kon nog net wegvluchten en hulp halen. Toen de medicine cat uiteindelijk aankwam was het te laat om de kitten te redden. Toen de zon onderging bestond de kitten niet meer. Salt kreeg de schuld van de dood van de kit. Niemand wou nog met haar omgaan. Er werd geen gedag tegen haar gezegd. Niemand wou naast haar liggen in de den of samen met haar eten. Ze had alleen nog Pepperpaw en Sugarpaw. Maar ook die ontweken haar een beetje. Het maakte Salt kapot. Ze ging steeds vaker in haar eentje jagen, om vervolgens met bijna niets terug te komen. Waarom zou ze nog iets doen? Ze was toch niks waard. Saltpaw hield steeds vaker haar mond en maakte af en toe een bijdehante opmerking. Haar mentor gaf haar amper nog trainingen en als hij dat deed verliep dat in bijna absolute stilte. Op een nacht kon Salt het niet meer aan en vluchtte weg. De halve nacht had ze liggen huilen in een verlaten konijnenhol. Toen ze de volgende middag terug kwam had niemand haar gemist. Salt kwam er achter dat haar ceremonie was verplaatst. Ze zou twee maanden later dan het plan was warrior worden. Of misschien wel helemaal niet. Dat was de druppel. Saltpaw deed voortaan alles alleen. Maakte steeds vaker gemene opmerkingen en gaf haar mening niet meer op een voorzichtige manier. Het lieve poesje was samen met de kitten gestorven. Maar Salt had nog gevoelens. Schuldgevoelens. Toen ze warrior werd had ze schijt aan alles en iedereen. Ze werd niet meer aardiger en liet nooit haar gevoelens zien. Daar kwamen toch alleen maar problemen van. Haar problemen stopte ze weg in een hoekje. Ze maakte haarzelf wijs dat het altijd al zo zou moeten zijn. Saltglow bracht weinig tijd door in het kamp. Ze ging best vaak naar andere territoriums. Gewoon, voor de kick. Zo ging het een paar jaar door. Maar toen ze drie en een half was ging het mis. Ze besloot om verder te gaan dan de clans. Het was niet haar plan geweest de twolegnesten ín te gaan. Het gebeurde gewoon. En dat had ze nou niet moeten doen.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 18:08

Oh wat mooi, het klopt ook nog es Smile
En dan kunnen we atijd nog doen dat Pepper zich enorm schuldig voelt en dus op zoek gaat maar dat salt eerst niet mee wilt komen doordat ze hem niet meer vertrouwd, en dus om haar vertrouwen te winnen gaat hij de kitten (Die ze zo leuk vind) Terughalen van de twolegs aan wie die is gegeven!

Maar dat wijst zich allemaal wel Smile
Salt
Member
Bregje
67
Actief

CAT'S PROFILE
Salt
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 11:00

We zullen wel zien ^^
Ik vraag me af waar Quinty het was toch Q? met haar kitten blijft XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]   [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] - Pagina 4 Icon_minitime

[GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: