| [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] | |
|
|
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 0:29 | |
| Hey guys, Ik heb Pepper's account overgenomen en om hem een beetje in te spelen leek het me leuk om de storyline toch door te laten gaan (als jullie het ook nog leuk vinden) Ik ben trouwens ook Flyleaf en Skypaw Ik hoop dat jullie nog willen |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 13:26 | |
| ik zou er erg graag mee doorgaan :3 |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 16:16 | |
| Ja!! Mijn aanmelding geld nog steeds hoor ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 16:23 | |
| Gelukkig maar, dan moeten we dus alleen nog weten of we nog een Salt hebben en dan zal ik kiezen, ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste grote storyline is dus ik weet niet precies hoe het in z'n werk gaat... |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 16:28 | |
| Nou. Hij is niet super groot of zo. Maar het komt wel goed |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 16:34 | |
| Gelukkig, zeg is er ook een van jullie die op zich Salt ook wel zou willen zijn?? Want ik weet niet of undertaker haar nog wilt spelen... |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 23 aug 2013 - 22:30 | |
| Als je vragen hebt over het opzetten of onderhouden van een storyline, kan je me altijd PB'n hoor (: Ik help graag~
En ondanks dat het mijn eigen storyline is, maak ik miss wel een aanmelding voor Salt x'D Gewoon, omdat =w= Maar die komt dan wel pas in het weekend~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 24 aug 2013 - 0:37 | |
| Ooh! Lijkt me leuk, en heel erg bedankt, ik ben best nieuw op het forum en wat extra hulp kan ik vast wel gebruiken |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 24 aug 2013 - 10:52 | |
| Je leert het vast heel snel^^. Ik heb zelf nog nooit aan een Storyline deelgenomen. Maar ik snap het gewoon |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 24 aug 2013 - 11:16 | |
| Gelukkig, ik vroeg me af, denken jullie niet dat we ook een kittypet nodig die ze de weg wijst naar salt? |
|
| |
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 24 aug 2013 - 13:57 | |
| Je bent niet verplicht om alle characters te zoeken die je nodig hebt hè :'3
Je kan ook gewoon een NPC [Non Player Character] gebruiken voor de kittypet, mocht je die al willen. Ik had zelf, toen ik de storyline opzetten, het plan dat ze al een tijd lang opzoek waren naar Salt en haar perongeluk vinden als ze voor een raam naar buiten zit te kijken.
Maar je moet zelf weten wat je er mee doet x'd I just try to help~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 25 aug 2013 - 16:18 | |
| Dank je dat is veel logischer en maakt het een beetje spannender, bedankt voor jullie hulp! |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 6 sep 2013 - 16:48 | |
| Misschien dat je eens moet kiezen XD |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 6 sep 2013 - 19:47 | |
| Oh ja... sorry, Ik wilde alleen Undertaker zoveel mogelijk tijd geven om te zeggen dat zijn aanmelding voor Salt nog gelde... |
|
| |
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 6 sep 2013 - 20:35 | |
| Ik moet mijn aanmelding nog gaan maken .w. Heb het lichtelijk te druk gehad ervoor atm x'D
Ik ga kijken of ik 'm ergens vannacht af kan maken. Kben alleen het hele weekend weg, just that you know it xD |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] vr 6 sep 2013 - 23:16 | |
| Oké bedankt |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 7 sep 2013 - 10:23 | |
| meh, wie word dan suggar? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 7 sep 2013 - 11:36 | |
| - Earthpatch schreef:
- meh, wie word dan suggar?
*puppy eyes* laat ons alsjeblieft niet in spanning zitten |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] za 7 sep 2013 - 23:57 | |
| Oké... Na lang nagedacht te hebben heb ik besloten, dat, - Tromgeroffel...:
Nightwhisper, Sugarrush word. Aan alle anderen, superbedankt voor jullie aanmeldingen
|
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 8:41 | |
| jeej^^ ik ga haar meteen aanmaken^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] | |
| |
|
| |
|