| [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] | |
|
|
Hanna 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 8:48 | |
| sorry voor de dp, hier is ze dan :3 |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 9:54 | |
| Supermooi, en bedankt voor de snelle reactie |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 9:58 | |
| graag gedaan hoor^^ <3 Sugars setje |
|
| |
Quinty~ 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 10:17 | |
| Mag ik 1 dingetje aankaarten? x'D Alle drie de siblings hebben hun naam veranderd toen ze uit de clan gingen. Saltglow -> Salt Pepperbreath -> Pepper Sugerrush -> Sugar. Dus het account zou dan gewoon Sugar moeten heten |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 10:31 | |
| ow ja, ik zal een van de admins pm'en |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 16:06 | |
| Bedankt voor de hulp Pitwo, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. @Earthpatch, als je dan toch de admins een pm stuurt, kan je dan meteen een aanvraag doen voor een groep (Sugar en Pepper) Rogues? Of hoeft dat niet met twee? |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 16:24 | |
| @Skypaw; Waarom zou je een groep rogues aanvragen? De storyline gaat immers alleen over de drie siblings, niet over een hele groep, toch? xD
Mijn aanmelding is nog in de maak, btw. Sorry dat het zo lang duurt ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 16:26 | |
| Ok, dankjewel, ik wist niet zeker of het wel of niet moest. Maakt niet uit van de aanmelding, wat mij betreft kan je het karakter meteen aanmaken aangezien we dan kunnen beginnen |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 19:59 | |
| Jammer Ik hoop dat Hanna een goede Sugar speelt (anders vergeef ik het haar nooit ) Wow, dit kwam veel harder aan dan ik had verwacht XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] zo 8 sep 2013 - 20:26 | |
| Sorry Nightpaw... Je aanmelding was wel echt awesome! |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 16:22 | |
| Geeft niet. Der is maar plek voor 1 En bedankt ^^ |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 16:23 | |
| Wait. Mocht ik Salt gewoon aanmaken? xD Want dan moet ik dat zo eventjes doen~ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 16:48 | |
| Ja ^ Salt is nog niet gekozen.. *idee* Nee, ik heb geen interesse in Salt. Of zal ik toch een poging wagen.. Ik ga het nog eens proberen. Maar nu met Salt |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 17:00 | |
| Okeé sorry voor de verwarring, als jullie beiden een aanmelding maken zal ik kiezen, hij hoeft niet heel uitgebreid te zijn, en de plaatjes mag je ook er pas later bij halen, het gaat me eerder om het karakter.. Nogmaals sorry voor de verwarring |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 17:28 | |
| Hij komt voor morgen ochtend |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 18:49 | |
| Oké, looking forward to it |
|
| |
Hanna 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 19:42 | |
| ik ga Sugar aanmelden als Rogue^^ (was ik vergeten) |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 21:28 | |
| ♫ Salt ♫ Saltglow ♫♫ Color: #cc99ff ♫ Age: 3,5 jaar ♫ Bro and sis: Pepper and Sugar ♫ Inside: Salt heeft een scherpe tong en is altijd eerlijk, dat komt niet altijd goed van pas. Ze is best snel geïrriteerd, vooral in de ochtend. Salt is een echte avondkat. S'nachts zwerft ze altijd rond. Ze is stoer en staat altijd vooraan. Ook is ze heel erg nieuwsgierig. Saltglow staat altijd klaar voor een avontuur en zegt bijna nooit nee. Ze is niet echt een sociaal type, het liefst zit ze alleen in een hoekje op een muis te kluiven. Ze vind haar broer en zus erg aardig, maar doet bijna nooit iets met ze. Natuurlijk weet ze dat de twee dat niet leuk vinden, maar Salt vind het erg moeilijk om dat toe te geven. Wat nog een kenmerk van Saltglow is, is opstandigheid. Wil ze iets niet? Dan doet ze het niet! Ze is geen kleine kitten, Salt kan haar eigen beslissingen nemen. Niemand dwingt haar tot iets wat ze niet wil. ♫ Outside: Salt`s vacht is erg licht van kleur en dun. Daar door zie je haar littekens goed. Maar dat vind ze niet erg. Salt voelt zich er stoer door, dapper en sterk. Het geeft haar het uiterlijk dat er niet met haar te spotten valt. Ze heeft bruin/amber ogen en hele lichtbruine strepen. Wat er best raar uit ziet is haar donkere staart. Deze is heel donker bruin. ♫ Skills:♫ is één hele punt, ♪ is een halve. Maximaal 5 ♫Vechten: ♫♫♫♫♪ Snelheid: ♫♫♫♪ Behendigheid: ♫♫♫ Jagen: ♫♫♫ Vissen: X Zwemmen: ♫ Klimmen: ♫♫ Reuk: ♫♫♫ - Setje:
Ava Os Sheetje
Bijna het zelfde uiterlijk als Sugar XD
Laatst aangepast door Nightpaw' op wo 11 sep 2013 - 15:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 21:47 | |
| Name: Salt Past Names: Saltkit - Saltpaw - Saltglow Future Name: x Gender: She-cat Age: 42 moons - 3,5 years. Family: Pepper & Sugar, my siblings.
Personality: Salt is een schattig, lief poesje. Ze heeft een zacht en vrolijk karakter en de gave om iedereen altijd aan het lachen te maken. Haar vrolijkheid en opgewektheid kunnen heel erg aanstekelijk werken, waardoor maar weinig katten in haar omgeving serieus kunnen blijven. Ze heeft een gouden hart en zal altijd ervoor zorgen dat andere zich goed voelen en niemand pijn of verdriet heeft. Daarnaast is ze een heel erg moederlijk type. Dat zal vooral blijken omdat er in het huis waar ze zit nog een andere kattin zit met een nestje kittens, waarvan ze er één mee mag nemen als ze ontsnapt [deze kit zal in een apart topic worden gezocht, een kleine side storyline die ik had bedacht XD].
Appearance: Salt is een langharige Siberische poes met licht grijze ondervacht. Ze heeft een donkerbruin tabby patroon en oranje-achtige ogen. Ze heeft een slank lichaam, maar dit is lastig te zien door haar lange vacht. Ze is redelijk klein voor haar leeftijd, maar kan hierdoor wel erg snel rennen. Ze is niet gespierd, maar wel sterk, al zal ze nooit snel in een gevecht terecht komen. So, done xD Uiterlijk kan perhaps nog veranderd worden, ik ben nog opzoek naar redelijke plaatjes >> |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] di 10 sep 2013 - 21:56 | |
| Wow 0.0 Onze aanmeldingen zijn zo verschillend.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ} Sugar & Salt [The Tale of the three Siblings] | |
| |
|
| |
|