We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 1:12
"Dan kun je heel erg lang wachten op je antwoord," Hij hield zijn kopje even schuin en wou net zijn mond openen om te vragen waarom, maar de poes vervolgde haar zin alweer. "Want van mij krijg je het niet." Zijn beide mondhoeken rezen omhoog zodat de glimlach op zijn gelaat ietsjes groter werd. "Als ik geen antwoord krijg, denk ik dus maar dat ik geen kant opkan totdat ik er wel eentje krijg." Miauwde hij terug met een speelse toon in zijn stem, terwijl de maan boven hem steeds helderder werd. Nu pas besefte hij zich hoelang ze hier al wel niet waren. Enkele sterren vulde de lege plekken aan de hemel en lieten hun reflectie weerkaatsen in het water van de rivier.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 1:15
Strawberry keek eventjes nieuwsgierig vanuit haar ooghoek naar de kater, nieuwsgierig hoe hij zou reageren. "Als ik geen antwoord krijg, denk ik dus maar dat ik geen kant opkan totdat ik er wel eentje krijg." Miauwde de kater, met een speelse toon in zijn stem. Wat verbaasd keek Strawberry op en staarde ze hem voor een paar tellen aan. "Wauw, ik had niet verwacht je ooit met zo'n toon te horen," Bekende ze, eventjes verbazingwekkend eerlijk voor een moment. Hierna besefte ze zich pas wat ze eigenlijk gezegd had. "Euh.. Sorry," Miauwde ze er ietwat ongemakkelijk achteraan.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 12:30
Het zachte maanlicht bescheen zijn bruine cyperse vacht en gaf hem een ietwat spookachtige glans. "Wauw, ik had niet verwacht je ooit met zo'n toon te horen," Hij grinnikte en keek haar kant op. "Euh.. Sorry," Hij haalde zijn schouderbladen even op. "Geeft niet hoor, je hebt gelijk." Miauwde hij vlotjes toen hij zich weer tot het water voor hem wendde. Enkele vissen zwommen voorbij, maar Twirlfang nam niet de moeite om ze te vangen. Wetende dat als hij dat probeerde de kans dat hij in het water zou viel heel groot was. Vooral als hij zo moe was kon hij zijn evenwicht niet compleet onder controle houden, en al zeker niet wanneer hij voorover moest hangen om met zijn poot aan de vis te kunnen.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 12:59
Een lichte glimlach verscheen op Strawberry's toch ietwat nerveuze gelaat. "Geeft niet hoor, je hebt gelijk." Miauwde de kater naar haar en Strawberry knikte zachtjes. Er viel weer een stilte en Strawberry richtte haar blik op het water, waar enkele vissen voorbij zwommen. Langzaam begonnen de tandwielen in haar brein te werken. Wat had Stormfur okalweer gezegd over vissen? Het water brak het licht, je moest wat naast de vis mikken en de tijd in rekening houden die nodig was om te vis te bereiken... Ze had het wel eens geoefend, maar hield zelf niet zo van vis. Toch was het een leuke bezigheids therapie... Ze vernauwde haar ogen wat en strekte haar klauwen zo ver mogelijk uit. Uiteindelijk haalde ze uit en schampten haar klauwen vlak langs de vis. Toch had ze het dier net niet te pakken. "Jammer," Mompelde ze.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 13:07
Hij keek even toe hoe Strawberry zich klaarmaakte om uit te halen naar een vis die rondzwom in het heldere, maan belichte water voor hen. Hij vroeg zich af of het haar zou lukken, ze had in ieder geval al een betere tactiek dan hem. "Jammer," Miauwde de poes toen ze nét langs de vis uithaalde. Hij haalde zijn schouders op en grinnikte. "Dat is niet zo erg, ik zou waarschijnlijk ook nog eens in het water zijn gevallen." Beaamde hij met een schaapachtige glimlach op zijn lichte bruine gelaat. Hij spitste zijn oortjes naar voren en hield het water in de gaten om te zien of er misschien nog eens vis langs kwam paraderen.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 13:16
"Dat is niet zo erg, ik zou waarschijnlijk ook nog eens in het water zijn gevallen." Miauwde Twirlfang met een schaapachtige glimlach. Strawberry grinnikte zachtjes. "Dan zou je het wel heel erg koud gehad hebben," Miauwde ze kalmpjes, waarna ze weer naar haar reflectie staarde, "Ik denk alleen niet dat er de eerst komende tijd nog vissen langs zullen komen..." Mompelde ze erachteraan. "Ik heb het water nogal erg aan het bewegen gemaakt. De vissen zullen dat vast wel voelen." Ze fronste toen ze het zei, alsof ze erg diep aan het nadenken was. Om eerlijk te zijn was ze dat ook, omdat ze probeerde nog meer tactieken op te lepelen voor vissen.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 13:27
"Dan zou je het wel heel erg koud gehad hebben," Miauwde ze kalmpjes. Hij grinnikte en knikte. "Inderdaad," Miauwde hij maar terug. Een gaap verliet zijn bek en hij nam enkele seconden in beslag om weer terug verse zuurstof naar binnen te happen. "Ik denk alleen niet dat er de eerst komende tijd nog vissen langs zullen komen..." Mompelde de poes er achteraan. "Ik heb het water nogal erg aan het bewegen gemaakt. De vissen zullen dat vast wel voelen." Hij knikte instemmend en verdiepte nogmaals zijn blik in het water. "Ik vraag me af hoe 'n vis smaakt." Begon hij plots, met een diepe frons op zijn voorhoofd.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 13:38
Zwijgend staarde Strawberry naar het rimpelende water. De zilveren flitsen van vissenschalen waren allang verdwenen, waardoor het er nu vreemd leeg uitzag in de rivier. Dit stelde haar een beetje teleur, ze vond het altijd wel prettig om naar de vissen te kijken. "Ik vraag me af hoe 'n vis smaakt." Miauwde Twirlfang. Strawberry reageerde uit puur automatisme. "Vies," Miauwde ze, waarna ze zich besefte dat het als Thunderclan kat vreemd was dat je dat wist hoe vis smaakte. Dus ze miauwde er meteen wat weifelend achteraan, "Denk ik," Miauwde ze dus maar.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 13:46
"Vies," Miauwde ze. Hij grinnikte en keek even ietwat verward op toen ze er nog gauw iets achteraan miauwde. "Denk ik," Zei ze weifelend. Hij keek weer van haar weg, deze keer naar de andere kant en niet naar de rivier en merkte op dat een vogel zich tegoed deed aan enkele zaadjes die op de grond lagen. Automatisch dook hij naar de grond en nam hij aan jaaghouding aan. Geluidloos sloop hij naar de richting van het prooidier toe, en bleef hij op twee vossenlengtes afstand staan om met zijn achterpoten te beginnen trippelen. Na de afstand nog eens tweemaal goed in te schatten, schoot hij naar voren met uitgeworpen voorpoten en wist hij de vogel die algauw naar boven schoot uit de lucht te plukken en te doden. Hij raapte het diertje op en liet het naast Strawberry weer vallen. "Heb je honger?" Vroeg hij zachtjes, met een vriendelijke blik in zijn ogen. Hij ging even zitten om terug op adem te komen en wachtte af op response.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 14:03
Strawberry keek wat verbaasd op toen de kater opstond en wegliep. "Ga je weg?" Mompelde ze zachtjes en kon het niet laten om ietsjes verontwaardigd maar ook ietwat teleurgesteld te zijn om zijn plotselinge vertrek. Pas toen zag ze dat hij een jachthouding had aangenomen. Stilletjes keek ze toe hij hij een vogel besloop en uiteindelijk ook ving. "Mooie vangst," Miauwde ze zachtjes, alsof ze bang was dat ze de stilte doorbrak. "Heb je honger?" Vroeg de massieve tabby kater aan haar en Strawberry opende haar mond om te antwoorden. Haar knorrende maag antwoordde echter voor haar. Toch zette ze een koppige blik op. "Het is jouw prooi, jij mag hem opeten." Miauwde ze koppig.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 14:09
"Mooie vangst," Hoorde hij haar zeggen. "Dank je," Miauwde hij dankbaar terug, waarna hij snel een ruwe lik aan zijn borstkas gunde. "Het is jouw prooi, jij mag hem opeten." Hij grinnikte even en glimlachte. "En wat nou als ik 'm voor jou heb gevangen?" Miauwde hij met een plagende toon. Hij schudde zachtjes maar afkeurend zijn kopje en wees even met zijn neusje naar haar buik. "Ik kan horen dat je honger hebt, je mag hem hebben." Miauwde hij met een zekere serieuze blik in zijn ogen. Hierna strekte hij nog eens een keertje zijn lichaam en duwde hij met een van z'n voorpoten de vogel dichter naar haar toe.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 14:24
Koppig staarde Strawberry haar clangenoot aan, haar wangen waren zelfs ietwat opgeblazen waardoor ze ietwat begon te pruilen. "En wat nou als ik 'm voor jou heb gevangen?" Miauwde hij met een plagende toon. "Ik kan horen dat je honger hebt, je mag hem hebben." Miauwde de kater. Strawberry stak wat hooghartig haar kopje de lucht in. "Ik heb geen honger," Miauwde ze, maar toch kon ze haar mond voelen wateren bij het idee van verse prooi. Toch vond ze het niet leuk om dingen aan te nemen van anderen.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 14:30
"Ik heb geen honger," Hij zuchtte en beet even op de binnenkant van zijn lip. "Kom op Straw," Hij onderbrak even zijn eigen zin om eerst even een andere noodzakelijke vraag te stellen en keek d'r vragend aan. "Het is toch oké dat ik je zo noem, hé?" Hij spitste zijn oortjes naar haar toe en keek nadien even naar de grond. "Maar dus, als jij nu niet eet dan ga ik je dwingen om te eten in het kamp, je eigen keuze." De plagende toon in zijn stem was nog altijd niet verdwenen. En een zekere grijns kwam nu ook tevoorschijn op zijn gezicht. Hij deed het alleen maar voor haar eigen bestwil.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 14:44
"Kom op Straw," Miauwde de kater en Strawberry keek even met een ruk op. Ze had moeite met het feit dat hij haar bij die bijnaam noemde. "Het is toch oké dat ik je zo noem, hé?" Miauwde Twirlfang. Strawberry beet even op haar lip. Dit was moeilijk... Hem beledigen wilde ze ook niet. "Ik.. Ik vind hem niet echt creatief, niet?" Miauwde ze wat krampachtig en ze toverde weer een glimlach op haar gelaat. "Maar dus, als jij nu niet eet dan ga ik je dwingen om te eten in het kamp, je eigen keuze." Nu maakte Strawberry een klagelijk geluid. "Dat is chantage!" Sputterde ze tegen.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 14:53
"Ik.. Ik vind hem niet echt creatief, niet?" Hij greens even en haalde zijn schouders op. "Dan houd ik het wel bij Strawberry," Grapte hij. "Dat is chantage!" Sputterde ze tegen nadat hij had gezegd dat hij haar zou dwingen om te eten. "Tja..." Zei hij speels terug. Hij bekeek de vogel even en merkte op dat het best nog 'n jong beest was. Echter was het al wel oud genoeg om zijn moeder te verlaten, en dat had 'ie waarschijnlijk ook al gedaan. "Wil je dan iets anders?" Vroeg hij lichtelijk nieuwsgierig terwijl hij zijn kopje scheef hield.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 21:05
Strawberry gaf haar borstkas een aantal vlugge likken om wat losse zandkorrels te verwijderen. Ze vond het nooit prettig om smerig te zijn. Op dit moment was ze dan ook niet zo schoon en daar schaamde ze zich voor. "Dan houd ik het wel bij Strawberry," Miauwde Twirlfang. Strawberry haalde haar schouders op. "Of als je iets beters kunt verzinnen." Miauwde ze, de zaak weer bij hem neerleggende. Maar toch zwiepte ze geagiteerd met haar staart. Strawberry had een probleem met het woord 'moeten'. "Wil je dan iets anders?" Vroeg de kater. Op dit moment was Strawberry gewoonweg koppig om het koppig zijn. Maar af en toe had ze zo'n ietwat kinderachtige bui, vooral als ze moe werd. "Ik hoef niks." Herhaalde ze, een gaap onderdrukkende.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 21:36
Face the facts ...
"A bad movie ends and the screen fades to black"
"Of als je iets beters kunt verzinnen." Hij trok zijn wenkbrauwen op en lachte even zachtjes. "Ik ben niet zo creatief..." Beaamde hij met een onschuldige glimlach op zijn gezicht. "Ik hoef niks." Bleef de poes volhouden. Hij zuchtte even luid, schoof de vogel aan de kant en haalde zijn schouders op. "Oké dan, ik heb geprobeerd." Miauwde hij terwijl hij eventjes plukjes gras tussen zijn nagels probeerde vandaan te halen met zijn tanden. Hij vond het altijd lastig wanneer er iets tussen zat, dus maakte hij ze ook altijd weer schoon. "Heb jij eigenlijk ooit al een apprentice gehad?" Vroeg hij, met een nieuwe nieuwsgierige toon in zijn stem.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 21:55
Ondertussen begon Strawberry een beetje weg te doezelen. Ze was slaperig geworden door haar drukke dagen en sinds haar rug nog steeds ietwat zeer deed, raakte ze ietwat slaperig en geïrriteerd. "Heb jij eigenlijk ooit al een apprentice gehad?" Vroeg Twirlfang haar opeens. De poes knipperde wat met haar ogen en keek op, de vraag eventjes met moeite registrerende in haar kop. Uiteindelijk schudde ze nee, "Nee, ik heb nog geen apprentice gehad... Maar ik ben nog jong.. dus wie weet." Miauwde de poes rustig. "En jij dan? Jij je kennis al eens doorgegeven?" Miauwde ze zachtjes.
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 22:18
Face the facts ...
"A bad movie ends and the screen fades to black"
De tweekleurige poes leek stilletjes aan weg te doezelen en Twirlfang moest zijn best doen om niet te grinniken. Hijzelf was een kat die met gemak hele nachten kon doorbrengen zonder veel slaap. Dus vond hij het altijd grappig om te zien hoe sommige katten aan slaap tekort leden. "Nee, ik heb nog geen apprentice gehad... Maar ik ben nog jong.. dus wie weet." Hij knikte en ging nadien liggen, waarna hij zijn kopje neer legde op zijn uitgestrekte voorpoten. "En jij dan? Jij je kennis al eens doorgegeven?" Hij schudde traagjes zijn kop en keek d'r even aan, zijn gelige blik opgelicht door het maanlicht dat op hen neer scheen. "Nee, nog niet." Miauwde hij kalm.
words: ### | location: here | tagged: name | credit: sophia
Onderwerp: Re: What a remarkable view~ do 25 jul 2013 - 22:24
Strawberry had nog steeds moeite met het focussen op dit moment, terwijl slaap aan de zijkanten van haar bewustzijn knaagde. Ze knipperde eventjes wat slaperig met haar ogen toen de kater voor haar ging liggen. Dat was op zich nog best wel... aanlokkelijk, zo'n houding aan te nemen. Dus uiteindelijk volgde Strawberry zijn voorbeeld en ging ook met een soepele beweging op het gras liggen. Haar lichaam draaide ze iets, waardoor haar achterpoten uitgestrekt naast haar lagen, haar kop legde ze naast haar voorpoten op het gras neer. "Nee, nog niet." Miauwde Twirlfang als respons op haar vraag. "Oh oké, jammer.." Reageerde ze uiteindelijk maar weifelend, waarna haar ogen eventjes dichtvielen. "Sorry... beetje moe.." Murmelde ze.