[SPT][Kestrelwing] DADDY!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [SPT][Kestrelwing] DADDY!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dapplepaw,
Member
[SPT][Kestrelwing] DADDY!  DPKsfdL
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣
Gender:
Rank:
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: [SPT][Kestrelwing] DADDY!    [SPT][Kestrelwing] DADDY!  Icon_minitimema 22 jul 2013 - 20:42

D A P P L E L I G H T


Zodra Dapplekit wakker werd rekte hij zich uit, hij keek naar zijn pleegmoeder, hij wist ondertussen wel dat dit niet zijn echte moeder was. Hij sloop de Nursery uit, om te kijken hoe het kamp er nou eigenlijk uitzag. Het was groot, groter dan hij dacht. Het was nog vroeg in de morgen, en de meeste warriors lagen nog in hun nest. Dapplekit ging opzoek naar zijn vader, Kestrelwing. Hij keek een Den in, waar jonge katten lagen. Daar lag zijn vader vast niet tussen! Hij liep verder, en zag weer hele oude katten liggen. Nope, zijn vader was niet zo oud. Toen keek hij een andere Den in, daar lagen de katten die hij zocht! Hij zocht naar de vacht van zijn vader, en al snel vond hij die. Hij liep naar hem toe en porde hem een beetje. "Pap.." fluisterde hij. "Paaap" fluisterde hij nog een keer. "Word wakker papa" fluisterde hij daarna en porde hem nog een keer. Nu zou hij wakker moeten worden, toch?











OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Voila :3
Happy
169 Words
& Kestrelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
[SPT][Kestrelwing] DADDY!  GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Kestrelwing] DADDY!    [SPT][Kestrelwing] DADDY!  Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 10:31




Ondanks dat de meesten al wakker begonnen te worden, lag Kestrelwing nog te slapen. Hij kon zijn leven niet echt meer overzien. Hij had laatst het pittige poesje Starlingkit ontmoet. Hij deelde haar mening, behalve die over haar zusje. Want Gravelkit had hij ook ontmoet, en ze was gewoon lief en aardig. Misschien iets te, maar Starlingkit was dan vanbinnen ook al bijna groot, als je haar hoorde praten. Het was niet erg. Misschien was het zijn taak wel ervoor te zorgen dat ze niet door iedereen gehaat werd in de clan. Daarnaast, had hij een tijdje geleden een pleegzoon erbij gekregen. Dapplekit. Het was ook nog eens zijn taak om hem op te voeden. Zijn pleegmoeder die was voor in de Nursey, hij was voor buiten. Niet dat hij wat had met de jonge poes. Hij was haar naam al kwijt. Hij zuchtte en ging weer verliggen. "Pap.." fluisterde er iemand in zijn oor. Kestrelwing schrok zich dood. "Paaap." klonk het nogmaals. Hij had nog geen zin om op te staan. "Wordt wakker papa!" hoorde hij tenslotte nog. Nu herkende hij de stem van Dapplekit. Hij had geen keus, nou moest ie wel opstaan. Met een zucht ging hij rechtzitten. "Goede morgen Dapple." glimlachte hij, en gaf Dapplekit een lik tussen zijn oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw,
Member
[SPT][Kestrelwing] DADDY!  DPKsfdL
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣
Gender:
Rank:
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Kestrelwing] DADDY!    [SPT][Kestrelwing] DADDY!  Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 20:30

D A P P L E L I G H T


Eindelijk werd zijn vader wakker. "Goede morgen Dapple." zei zijn vader en gaf hem een lik. "Paap, ik ben eindelijk 2 Moons. Dat betekent toch dat ik het kamp mag bekijken?" Vroeg hij met zijn grote blauwe ogen aan zijn vader. "Ik ben al helemaal vanaf mijn pleegmama naar jou wezen zoeken, maar het was wel een grote klus hoor!" Zei hij daarna tegen zijn vader alsof het een heel avontuur was. "Wil jij me het kamp laten zien? En mag ik Firestar ontmoeten? En mag ik het kamp een klein stukje uit? En mag ik een eekhoorn proberen te eten?" Vroeg het jonge katertje aan zijn vader, hij zou een goede warrior worden. En als je goede connecties hebt met de leader, zou dat al een voorsprong zijn.











OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Oke, ik laat hem iets te hyper worden xD
Hyper
131 Words
& Kestrelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
[SPT][Kestrelwing] DADDY!  GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Kestrelwing] DADDY!    [SPT][Kestrelwing] DADDY!  Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 21:13

[SPT][Kestrelwing] DADDY!  Krestelwingsheet


~Oud sheetje <3

"Paap, ik ben eindelijk 2 Moons. Dat betekent toch dat ik het kamp mag bekijken?" vroeg het kleine kittentje. "Ik ben al helemaal vanaf mijn pleegmama naar jou wezen zoeken, maar het was wel een grote klus hoor!" vervolgde Dapplekit, en Kestrelwing schoot bijna spontaan in de lach. "Wat een avontuur." grijnsde hij, en rekte zich uit. Hij had het idee dat er nu een stortvloed van woorden zou komen. "Wil jij me het kamp laten zien? En mag ik Firestar ontmoeten? En mag ik het kamp een klein stukje uit? En mag ik een eekhoorn proberen te eten?" barstte Dapplekit los, en alweer moest hij bijna lachen. "Natuurlijk mag je het kamp zien, en met een warrior erbij mag je ook naar buiten. Maar niet te ver weg hoor." begon hij, en fronste even. "Maar ik denk dat ik eerst alvast een afspraakje bij Firestar ga maken straks, dan kun je misschien morgen bij hem terecht. Zullen we eerst beginnen aan het ontbijt, dan kunnen we daarna door het kamp en uit het kamp wandelen." bij de laatste zin gaf hij Dapplekit een knipoog. Hij was vergeten hoe heerlijk het was om als vader gezien te worden. Zijn echte kinderen waren dood. Behalve Darkfire.... 'Maar die is binnenin eveneens dood.' dacht Kestrelwing bitter, maar bleef vanbuiten zijn pleegzoon stralend aankijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Kestrelwing] DADDY!    [SPT][Kestrelwing] DADDY!  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT][Kestrelwing] DADDY!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: