|
|
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:48 | |
| @ Soof, smakelijk ;D
@ Marijn, Ghege, bij mijn zus zijn er al heel veel - Half losse - melktanden getrokken, maar bij haar willen ze er gewoon niet uit en beginnen de gewone tanden naast de melktanden te groeien etc. Dus ja, dan moet het wel, right? :3 |
|
| |
Carmen Lith 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:51 | |
| Weet iemand misschien nog een RPG website misschien met Honden??? Love doggies namelijk!!! |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:55 | |
| - Roseheart schreef:
- kittypaw schreef:
Bij mij zeuren ze dat er heel veel tanden (Die er nog uit moeten vallen) er uit moeten -.-' terwijl ze allemaal los zitten. en de nieuwe zijn nog wit. Gelukkig hoeft het niet van me moeder maar k moet zo wel naar tandarts om te kijken. Tandartsen zijn zo *****. Mijn broer heeft dat ook, een stuk of 7 denk ik, of waren het er 8? .-. Ach jha, ik heb ook een bloedhekel aan tandartsen! Als ik een tand moet laten trekken zit ik dagen daarvoor te beven in m'n bed en te denken aan die verschrikkelijke spuit (ik kan daar niet bepaald tegen, met 'de inwendige bla bla bla van het konijn' op school, moest ik op de gang gaan staan omdat ik het niet meer kon uithouden om dat aan te zien. Ik dacht echt dat ik ging flauwvallen... x'd Leuk om te horen als je tandarts wilt worden ^^" @Cees;; Bedankt x'D Het is zo vies en zuur/zoet en geel D: |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:56 | |
| - Timefall schreef:
- @ Soof, smakelijk ;D
@ Marijn, Ghege, bij mijn zus zijn er al heel veel - Half losse - melktanden getrokken, maar bij haar willen ze er gewoon niet uit en beginnen de gewone tanden naast de melktanden te groeien etc. Dus ja, dan moet het wel, right? :3 Gister was er nog een tand uit dus gelukkig hoef ik dat niet @Hawkscream oh ja uh, zo bedoel ik het niet ik vindt de meeste tandartsen zo D: mijn moeder heeft een keer een tandartsboor in geslikt bij de tandarts per ongeluk en die tandarts is ook mijn tandarts O.o *eng D:* |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:00 | |
| 'Sup people~
Ik heb kersen :'D En dat is een hele prestatie als je de enige in huis bent die ze daadwerkelijk lekker vind x'D De hele bak voor mij alleen 8'D |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:03 | |
| - Riversong schreef:
- 'Sup people~
Ik heb kersen :'D En dat is een hele prestatie als je de enige in huis bent die ze daadwerkelijk lekker vind x'D De hele bak voor mij alleen 8'D IK WIL OOK KERSEN... Ik heb alleen pruimen... Ook lekker. |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:06 | |
| - Hawkscream schreef:
- Roseheart schreef:
- kittypaw schreef:
Bij mij zeuren ze dat er heel veel tanden (Die er nog uit moeten vallen) er uit moeten -.-' terwijl ze allemaal los zitten. en de nieuwe zijn nog wit. Gelukkig hoeft het niet van me moeder maar k moet zo wel naar tandarts om te kijken. Tandartsen zijn zo *****. Mijn broer heeft dat ook, een stuk of 7 denk ik, of waren het er 8? .-. Ach jha, ik heb ook een bloedhekel aan tandartsen! Als ik een tand moet laten trekken zit ik dagen daarvoor te beven in m'n bed en te denken aan die verschrikkelijke spuit (ik kan daar niet bepaald tegen, met 'de inwendige bla bla bla van het konijn' op school, moest ik op de gang gaan staan omdat ik het niet meer kon uithouden om dat aan te zien. Ik dacht echt dat ik ging flauwvallen... x'd Leuk om te horen als je tandarts wilt worden ^^"
@Cees;; Bedankt x'D Het is zo vies en zuur/zoet en geel D: Ghehe, sawry ;'d Maar ik bedoel de dingen die ze doen, die haat ik, niet wie ze zijn c; En dat hangt er ook vanaf hoe voorzichtig en zo je bent hé, daar is nog heel wat verschil in c; Succes alvast! :'D |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:06 | |
| Ik heb appels? (: EDIT; @Liese;; Wil je anders liever een veel pijnlijker gebit? Het is gewoon wat nodig is om niet telkens pijn te lijden tijdens eten xD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:11 | |
| - Hawkscream schreef:
- Ik heb appels? (:
EDIT; @Liese;; Wil je anders liever een veel pijnlijker gebit? Het is gewoon wat nodig is om niet telkens pijn te lijden tijdens eten xD Yeah, I know, maar dan nog... tandartsen zijn wel nodig op de wereld, weet ik, maar ik vermijd ze toch liever uit MIJN wereld ;'D |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:12 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:13 | |
| //Sigh. DOTA 2 installeren. Nu kan ik niet gamen op Steam :c
Nou ja, dan maar mn 3DS erbij pakken x'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:14 | |
| Ik vind tandartsen niet zo erg hoor :') Die van mij is aardig en ik poets altijd goed en ik wisselde snel mijn tanden dus kreeg snel een beugel en alles (: |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:24 | |
| Mijn tijd als invaladmin zit er alweer bijna op :')~ |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:29 | |
| Zo meteen een familie afspraak bij de tandarts... NOOOOWWH!! |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:54 | |
| Waarom lijkt iedereen vandaag naar de tandarts te moeten??
Babs, Zo erg was het toch niet, of wel? We zijn flink geweest he! :'D Trouwens, zou je die tekening van Roteert en Greentear (nog) eens willen doorsturen? Deze keer naar Hidden en Heronwing dan wel, dan kan ik bij Tamar gaan zeuren als ik m weer eens kwijt ben ;'D *puppyoogjes* Ja, ondertussen zal je al wel gewend zijn aan mn pupyeyes? Sorry dat ik je altijd lastig val trouwens ; 3 |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 13:56 | |
| O, I like de verhaallijn van Hiddendance en Heronwing <'3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 14:05 | |
| - Snowypaw schreef:
- Mijn tijd als invaladmin zit er alweer bijna op :')~
Je was een goede invaller ~! Eheh. |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 14:06 | |
| - Lionroar schreef:
- Snowypaw schreef:
- Mijn tijd als invaladmin zit er alweer bijna op :')~
Je was een goede invaller ~! Eheh. écht? Dat ging snel o.O Je was wel een goede invaller huwr :'D |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 14:14 | |
| Be right back peepz, mijn moeder wil dat ik boodschappen overneem -,-' |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 15:30 | |
| Chi D: *roept* Hier is je Graystripe nog x'D - Spoiler: