|
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:06 | |
| Goeeeedemorgen~
Mijn moeder en ik gaan vandaag kersenijs maken :3 |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:11 | |
| - Snowypaw schreef:
- Goeeeedemorgen~
Mijn moeder en ik gaan vandaag kersenijs maken :3 Omg, hoe? |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:12 | |
| - Sketch schreef:
- Snowypaw schreef:
- Goeeeedemorgen~
Mijn moeder en ik gaan vandaag kersenijs maken :3 Omg, hoe? We hebben gister een ijsmachine aangeschaft^-^ |
|
| |
Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:21 | |
| Mijn moeder en ik hebben laatst bananenijs gemaakt het was echt lekker, alleen de bosbessen die er in zaten waren echt helemaal bevroren en dus heel erg hard |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:22 | |
| - Snowypaw schreef:
- Sketch schreef:
- Snowypaw schreef:
- Goeeeedemorgen~
Mijn moeder en ik gaan vandaag kersenijs maken :3 Omg, hoe? We hebben gister een ijsmachine aangeschaft^-^ Owh, zo leuk! :'D Kan je niet wat ijs opsturen via de post, in een koelbox x'D Ik zal (ooit) het geld van de post wel terug betalen xp |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:38 | |
| - Snowypaw schreef:
- Sketch schreef:
- Snowypaw schreef:
- Goeeeedemorgen~
Mijn moeder en ik gaan vandaag kersenijs maken :3 Omg, hoe? We hebben gister een ijsmachine aangeschaft^-^ O,O Ik wil ook en ijsmachine. Ik heb ook wel eens ijs gemaakt, zonder, maar dan krijg je van die grote kristallen, en dat is niet heel lekker... |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:45 | |
| Ik wil een setje maken... Mag ik voor iemand een setje maken? En is er iemand die me wilt helpen om een leuk, nieuwe plaatje te zoeken voor Roseheart? Tamar, ik ga (eindelijk... x$) reageren op 'een' topic Rose x Green c: Sorry voor het wachten... Met dat gedoe over kittens ben ik m'n inspi met 'r verloren x'd Ik zal er proberen weer in te komen c: En Babs heeft Rose en Green getekend op mijn super snelle kopieer en plak aanvraag (x'DD), maar heb die nog niet doorgestuurd ;3 |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:53 | |
| - Roseheart schreef:
- Ik wil een setje maken... Mag ik voor iemand een setje maken? En is er iemand die me wilt helpen om een leuk, nieuwe plaatje te zoeken voor Roseheart?
Tamar, ik ga (eindelijk... x$) reageren op 'een' topic Rose x Green c: Sorry voor het wachten... Met dat gedoe over kittens ben ik m'n inspi met 'r verloren x'd Ik zal er proberen weer in te komen c: En Babs heeft Rose en Green getekend op mijn super snelle kopieer en plak aanvraag (x'DD), maar heb die nog niet doorgestuurd ;3 Is goed, geen probleem. En wil je dan ook meteen reageren op Heron x Hidden ? *puppyeyes* Ik wil wel helpen voor een plaatje voor Rose? Omg, stuur door |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 10:59 | |
| - Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Ik wil een setje maken... Mag ik voor iemand een setje maken? En is er iemand die me wilt helpen om een leuk, nieuwe plaatje te zoeken voor Roseheart?
Tamar, ik ga (eindelijk... x$) reageren op 'een' topic Rose x Green c: Sorry voor het wachten... Met dat gedoe over kittens ben ik m'n inspi met 'r verloren x'd Ik zal er proberen weer in te komen c: En Babs heeft Rose en Green getekend op mijn super snelle kopieer en plak aanvraag (x'DD), maar heb die nog niet doorgestuurd ;3 Is goed, geen probleem. En wil je dan ook meteen reageren op Heron x Hidden ? *puppyeyes*
Ik wil wel helpen voor een plaatje voor Rose?
Omg, stuur door Ik zal proberen, maar dat hangt af van m'n mood na het posten met Roseheart x'D Het kan zijn dat ik dan super veel met haar weer wil gaan posten, of dat ik overvlieg op m'n tablet aangezien die dan opgeladen is, of ik ga met een ander char posten, maybe Hidden c; Ik heb een nieuwe ava voor d'r, en ik ga 'm instellen nadat ik dit gepost heb, dus ik heb plaatjes gevonden c; Os is in wording :3 En als ik 'm terug vind tenminste x3 Babs! I need you! x'D *Onschuldige grijns* |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:14 | |
| Haha, is prima. Ik zie het wel verschijnen ;]
I LIKE YOUR AVATAR |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:20 | |
| - Sketch schreef:
- Haha, is prima. Ik zie het wel verschijnen ;]
I LIKE YOUR AVATAR Ghehe, thanks <33 Bij deze os zie je te hard dat alles maar wat op elkaar is gedropt huh? Ik ben er niet echt tevreden over... x'3 |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:20 | |
| - Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
I LIKE YOUR AVATAR Ghehe, thanks <33
Bij deze os zie je te hard dat alles maar wat op elkaar is gedropt huh?
Ik ben er niet echt tevreden over... x'3 Mmm... Beetje wel misschien... Mag ik eens wat proberen?
Laatst aangepast door Sketch op do 18 jul 2013 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:26 | |
| - Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
I LIKE YOUR AVATAR Ghehe, thanks <33
Bij deze os zie je te hard dat alles maar wat op elkaar is gedropt huh?
Ik ben er niet echt tevreden over... x'3 Mmm... Beetje wel misschien Mag ik eens wat proberen? 'tuurlijk! Ik zal eens kijken of ik de plaatjes nog terug vind... x'D Hmmm.. Even zoeken hé.. Waarom lijken al die main coon rode tabby's allemaal zo op elkaar?! O_O Finally! Found it! Klik hier en bekijk de galerij van de kat 'Smarty'. En dat andere plaatje heb ik daar ook gevonden, bij dat persoontje c; Er zijn wel al een aantal pic's van Smarty in gebruik, so watch out c; |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:28 | |
| I'm sorry Lis, WishmastersAlchemist is de enige artiest op de lijst van verboden artiesten... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:30 | |
| - Sketch schreef:
- I'm sorry Lis, WishmastersAlchemist is de enige artiest op de lijst van verboden artiesten...
Eurch,, seriously?! -_- Okay, dan zoek ik wel verder en verwijder deze ava weer --" |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:32 | |
| - Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
- I'm sorry Lis, WishmastersAlchemist is de enige artiest op de lijst van verboden artiesten...
Eurch,, seriously?! -_- Okay, dan zoek ik wel verder en verwijder deze ava weer --" Yeah... Ik had ook al bijna 1 van haar foto's gebruikt... Misschien is deze leuk? http://ladylazarus28.deviantart.com/gallery/?q=Alex |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:33 | |
| - Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
Eurch,, seriously?! -_- Okay, dan zoek ik wel verder en verwijder deze ava weer --" Yeah... Ik had ook al bijna 1 van haar foto's gebruikt...
Misschien is deze leuk? http://ladylazarus28.deviantart.com/gallery/?q=Alex Hmm, maar ze zou een 'kleine' poes gaan worden x'D Ach jha, die is wel goed c: Wil jij een setje maken? c: |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:34 | |
| - Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
Eurch,, seriously?! -_- Okay, dan zoek ik wel verder en verwijder deze ava weer --" Yeah... Ik had ook al bijna 1 van haar foto's gebruikt...
Misschien is deze leuk? http://ladylazarus28.deviantart.com/gallery/?q=Alex Hmm, maar ze zou een 'kleine' poes gaan worden x'D Ach jha, die is wel goed c: Wil jij een setje maken? c: Ik wil wel verder zoeken anders? perse een Maine Coon? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:36 | |
| - Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
Misschien is deze leuk? http://ladylazarus28.deviantart.com/gallery/?q=Alex Hmm, maar ze zou een 'kleine' poes gaan worden x'D Ach jha, die is wel goed c: Wil jij een setje maken? c: Ik wil wel verder zoeken anders? perse een Maine Coon? Nhe, niet per se Maine Coon, maar liefst wel langharig... Toch op z'n minst halflang haar c; |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:37 | |
| - Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
- Roseheart schreef:
- Sketch schreef:
Misschien is deze leuk? http://ladylazarus28.deviantart.com/gallery/?q=Alex Hmm, maar ze zou een 'kleine' poes gaan worden x'D Ach jha, die is wel goed c: Wil jij een setje maken? c: Ik wil wel verder zoeken anders? perse een Maine Coon? Nhe, niet per se Maine Coon, maar liefst wel langharig... Toch op z'n minst halflang haar c; Is goed, je ziet wel wat linkjes verschijnen ;] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|