|
|
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:40 | |
| Wie hier kan oogkleur veranderen? |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:41 | |
| - Swanlake schreef:
- Wie hier kan oogkleur veranderen?
Ikkaah, wel redelijk. |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:41 | |
| - Swanlake schreef:
- Wie hier kan oogkleur veranderen?
IIKKEEEEEH! :'D |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:43 | |
| @Liese, ik stuur je een PM :] |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:45 | |
| |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:46 | |
| Mensen help mij met een witte kitten zoeken x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:50 | |
| |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 11:52 | |
| |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:08 | |
| Ik voel gewoon dat mijn kaak straks pijn gaat doen xD *Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:12 | |
| - Timefall schreef:
- Ik voel gewoon dat mijn kaak straks pijn gaat doen xD
*Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D Oef, dat zijn er best veel... Waarom moeten ze eruit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:14 | |
| - Sketch schreef:
- Timefall schreef:
*Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D Oef, dat zijn er best veel... Waarom moeten ze eruit? M'n onderkaak moet naar voren en omdat ik al licht voorbij m'n groeispurt ben... :'D En klein plaatsgebrek ;3 Ik vind eigenlijk het irritantste dat mijn neus ook half is mee verdoofd :c |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:16 | |
| Im death right now. Serieus. voel me vrselijk. Ziek met hitte D: |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:19 | |
| - Timefall schreef:
- Sketch schreef:
- Timefall schreef:
*Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D Oef, dat zijn er best veel... Waarom moeten ze eruit? M'n onderkaak moet naar voren en omdat ik al licht voorbij m'n groeispurt ben... :'D En klein plaatsgebrek ;3 Ik vind eigenlijk het irritantste dat mijn neus ook half is mee verdoofd :c Had je dan niet eerder een beugel kunnen krijgen ofzo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:21 | |
| - Sketch schreef:
- Timefall schreef:
- Sketch schreef:
- Timefall schreef:
*Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D Oef, dat zijn er best veel... Waarom moeten ze eruit? M'n onderkaak moet naar voren en omdat ik al licht voorbij m'n groeispurt ben... :'D En klein plaatsgebrek ;3 Ik vind eigenlijk het irritantste dat mijn neus ook half is mee verdoofd :c Had je dan niet eerder een beugel kunnen krijgen ofzo? Ghege, zijn eerst bij andere ortho's geweest: 1ste: Ja, je moet nog even wachten 2de: Je kan het altijd nog doen, maar we zullen dan maar beginnen? 3de: Je bent wel een beetje laat... And I'm like, All right, wordt het nu gewoon eens! Simpeler voor iedereen xD ~ En zoveel tijd zat er niet eens tussen |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:23 | |
| - Timefall schreef:
- Sketch schreef:
- Timefall schreef:
- Sketch schreef:
- Timefall schreef:
*Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D Oef, dat zijn er best veel... Waarom moeten ze eruit? M'n onderkaak moet naar voren en omdat ik al licht voorbij m'n groeispurt ben... :'D En klein plaatsgebrek ;3 Ik vind eigenlijk het irritantste dat mijn neus ook half is mee verdoofd :c Had je dan niet eerder een beugel kunnen krijgen ofzo? Ghege, zijn eerst bij andere ortho's geweest: 1ste: Ja, je moet nog even wachten 2de: Je kan het altijd nog doen, maar we zullen dan maar beginnen? 3de: Je bent wel een beetje laat...
And I'm like, All right, wordt het nu gewoon eens! Simpeler voor iedereen xD ~ En zoveel tijd zat er niet eens tussen Aw, das echt gewoon klote...
Ik vind mijn kader voor Sketch echt zo geweldig <3
Als ik een shopje open voor ava's, Os'jes en kaders zoals die van Sketch, denken jullie dat er dan mensen aanvraagjes plaatsen...?
|
|
| |
Most of you call me Lein. 94
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:32 | |
| |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:38 | |
| Goedemiddag, hierboven ^^ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:42 | |
| [quote="Sketch"] - Timefall schreef:
- Sketch schreef:
- Timefall schreef:
- Sketch schreef:
- Timefall schreef:
*Zit hier nu nog half verdoofd met twee tanden minder* Morgen nog twee, god damn it, nou ja, dan ben ik er vanaf :'D Oef, dat zijn er best veel... Waarom moeten ze eruit? M'n onderkaak moet naar voren en omdat ik al licht voorbij m'n groeispurt ben... :'D En klein plaatsgebrek ;3 Ik vind eigenlijk het irritantste dat mijn neus ook half is mee verdoofd :c Had je dan niet eerder een beugel kunnen krijgen ofzo? Ghege, zijn eerst bij andere ortho's geweest: 1ste: Ja, je moet nog even wachten 2de: Je kan het altijd nog doen, maar we zullen dan maar beginnen? 3de: Je bent wel een beetje laat...
And I'm like, All right, wordt het nu gewoon eens! Simpeler voor iedereen xD ~ En zoveel tijd zat er niet eens tussen Bij mij zeuren ze dat er heel veel tanden (Die er nog uit moeten vallen) er uit moeten -.-' terwijl ze allemaal los zitten. en de nieuwe zijn nog wit. Gelukkig hoeft het niet van me moeder maar k moet zo wel naar tandarts om te kijken. Tandartsen zijn zo *****. |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:43 | |
| Net naar de tandarts geweest en ik had alleen op mijn onderkaak wat tandplak/steen. Ik poets niet eens zo lang -them appels are wonderful things D:- en moest sealen. En nu wachten tot ik de moeder bij elkaar hem geschraapt iets te eten wat dat vieze plakspul op je tanden d: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jul 2013 - 12:47 | |
| - kittypaw schreef:
Bij mij zeuren ze dat er heel veel tanden (Die er nog uit moeten vallen) er uit moeten -.-' terwijl ze allemaal los zitten. en de nieuwe zijn nog wit. Gelukkig hoeft het niet van me moeder maar k moet zo wel naar tandarts om te kijken. Tandartsen zijn zo *****. Mijn broer heeft dat ook, een stuk of 7 denk ik, of waren het er 8? .-. Ach jha, ik heb ook een bloedhekel aan tandartsen! Als ik een tand moet laten trekken zit ik dagen daarvoor te beven in m'n bed en te denken aan die verschrikkelijke spuit (ik kan daar niet bepaald tegen, met 'de inwendige bla bla bla van het konijn' op school, moest ik op de gang gaan staan omdat ik het niet meer kon uithouden om dat aan te zien. Ik dacht echt dat ik ging flauwvallen... x'd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|