|
|
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 2:44 | |
| De film Equilibrium gezien.. Daaaamn Daarna me kapot gelachen met the Valleys. Dat gaat er echt serieus over, maar als nachtelijk entertainment is het wel een goed programma :3 Dan een hele post geschreven en nu/straks slaapjes doen |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 8:21 | |
| @mensen van gistren. Het enige wat ik wil zeggen is: sorry dat ik de sfeer verpest, maar ik KAN dit allemaal niet meer aan. Ik zit hewoon niet lekker mijn mijn vel en dan komt ook dat van mijn opa er nog eens bij. Mijn oma heeft in december het loodje al gelegd en ik wil hem ook niet kwijt.
Jullie hebben allemaal zulke geweldig coole accounts met awesome rangen, en wat heb ik? Voor mijn gevoel helemaal niks. Ik voel me gewoon het buitenbeentje worden.. |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 8:36 | |
| - Tallpoppy schreef:
- @mensen van gistren. Het enige wat ik wil zeggen is: sorry dat ik de sfeer verpest, maar ik KAN dit allemaal niet meer aan. Ik zit hewoon niet lekker mijn mijn vel en dan komt ook dat van mijn opa er nog eens bij. Mijn oma heeft in december het loodje al gelegd en ik wil hem ook niet kwijt.
Jullie hebben allemaal zulke geweldig coole accounts met awesome rangen, en wat heb ik? Voor mijn gevoel helemaal niks. Ik voel me gewoon het buitenbeentje worden.. Lieve schat, ik heb geen idee wat er gisteren allemaal was, maar als ik zie wat een verschrikkelijke dingen jij meemaakt denk ik dat daar wel rekening mee moet worden gehouden. Tsja, er zullen meerderen mensen iets ergs meemaken, maar dan moet iedereen rekening daarmee houden. En dat laatste, ik heb ook geen geweldige accounts met goede rangen, nog nooit gehad ook. Ik zwerf hier al drie jaar rond, en ik zit nog steeds op hetzelfde niveau, behalve dan dat ik natuurlijk stukken beter post dan eerst. Maar ik hou van m'n accounts zoals ze zijn, ook zonder goede rang, of iets bijzonders te hebben gedaan. Maar neem Kestrelwing, ik ben er trots op om de vader van iets bijzonders te mogen spelen. En dit accountje dan? Een dochter van Honeyfeather, dat had ik ook nooit gedacht dat ik die mocht spelen. Heus, ook jij hebt, en bent vooral iets bijzonders. En met je opa wens ik je ontzettend veel sterkte <'3 |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 9:18 | |
| Owh, Daan, ik maak zowat hetzelfde mee als jij, met dat gedeelde ivm je opa dan, maar nog net iets minder, dus ik kan me echt wel voorstellen hoe jij je voelt... M'n overgrootmoeder, die 'over' is de reden waarom het net iets minder error is, heeft barsten in haar heupen, scheuren in haar polsen, en omdat ze niet in het ziekenhuis kan blijven , wordt ze nu ineens in een rustoord gestopt (wat nogal ver weg is), en dat lieten een mijn grootouders pas weten toen ze op bezoek kwamen, en daar waren ze dus niet voor gewaarschuwd--" Ze zou 3 dagen later al in het rustoord liggen... Ze is al 90, dus met al die breuken en scheuren zal ze het waarschijnlijk niet meer zo lang volhouden.... ;'c M'n inbox staat dus altijd voor voor je open, Daantje! Voor iedereen trouwens xp
Goedemorgen *geeuwt*
Zo, even gaan posten met Clé c: |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 9:21 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 9:27 | |
| Puh, verheug ik me zo op een bak verse aardbeien met suiker en slagroom, blijken ze op te zijn >,< |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:00 | |
| Meeeh heb mijn CSI Game uitgespeeld D: En heb em pas 3 dagen D: |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:02 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:03 | |
| VIKKKKKK <3 Das lang geleden (: |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:11 | |
| Goedenmorgen, wow sketch setje is super mooi gemaakt!
*heeft nog iets goed te maken en werkt aan een brief* |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:20 | |
| - Jaypaw schreef:
- VIKKKKKK <3 Das lang geleden (:
Idd <3 was op kamp... @Gooseberry, Jou setje is fantastisch <3 |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:23 | |
| Ik ga gewoon alle posts vanaf Timesong maken =w=
Geen zin om de hele tijd van account te moeten wisselen namelijk x'd |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:54 | |
| Viktor, Ghehe, ik heb Goose's onderschrift gemaakt :'p Ik ben er best blij mee! c: |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 10:55 | |
| *yawn* Ben nog steeds moe en kon nauwelijks in slaap vallen. Steeds weer werd ik wakker en moest ik weer in slaap komen ._. |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 11:12 | |
| Smokebreath, de enige kat die het voor mekaar krijgt om met zijn gezeik en gezanik een post te krijgen die bijna 2 maal zo lang is als de ceremonie |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 11:18 | |
| Ik snap echt niet hie je het voor elkaar krijgt Babs ^^
I'm in love with Destroy <'3 Waarom vind ik het toch zo heerlijk om verstandszieke katten te spelen? :') |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 11:19 | |
| Verrek ik ben Nightpaw's post vergeten .w. Nja, die komt later dan nog wel xD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 11:30 | |
| Actually, denk ik dat Wings warriornaam Wingfeather wordt. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 11:32 | |
| Die is mooi^-^ Wingrush vind ik ook zelf nog altijd mooi x'D |