|
|
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 18:54 | |
| - Whitefang schreef:
- Falconkit schreef:
- Whitefang schreef:
- Falconkit schreef:
- Gooseberry schreef:
- Gleampool schreef:
- Whitefang schreef:
- Falconkit schreef:
- Is er iemand die in Belgie woont en eens wil afspreken....? (;
Waar ergens woon je? c: Ik in omgeving Aarschot, of Leuven dus c; ik woon in Holsbeek, ook vlakbij Leuven ^^ Mag ik mee? Ik woon in Rotselaar *puppyeyes* Waar ligt Rotselaar? Ik woon in een dorpje centraal tussen Gent en Brugge.... Ik woon in Begijnendijk c: En in welk dorp woon je precies, Vik? Dan kan ik opzoeken hoever dat weg ligt van hier, op Google Maps ;'D Ursel (: Dat is iets van een uur en 20 minuten^^" Maar als het in de vakantie is en ik kan, mag ik normaal wel komen hoor, dat heeft mijn vader belooft als ik de vorige meeting niet mocht komen (; |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 18:57 | |
| Meap... |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 18:58 | |
| - Sharpkit schreef:
- Mistykit. schreef:
- Verveel me D:
i know how you feel....
maar ik voel me te ziek om iets te doen Oei ziek :C wat heb je dan? Nou veel beterschap dan! Trouwens, iemand die Mintpaw, Fantasykit of mss zelfs Sagepaw wil overnemen, ze moeten echt weg! D: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:01 | |
| http://warriorcats.bigforumpro.com/t12384-topicsverhaallijnen-gezochtIk probeer het opnieuw :'D - Tevens, lijstje van alle charries die ik ooit gehad heb *.*:
Thunderclan - Strawberry - Shockwave - Vixenkit - Breakpaw (Misschien) - Ferretwhisker - Honeyfeather (Overleden) - Icestorm (Overleden) - Wolfclaw (Weggegeven) - Minnowpaw (Weggegeven) - Wolfwhisper (Weggegeven) - Acornpaw (Weggegeven) - Robinkit (Weggegeven) - Flamepool (Weggegeven)
Riverclan - Appleblossom - Ashlily - Timedance - Dapplepaw (Teruggegeven) - Foxsong (Weggegeven) - Thistlefrost (Weggegeven)
Windclan - Emberstorm - Sparkshade - Frostpaw - Winterhare - Inkmask (Overleden) - Tallstar (Overleden) - Moonpoint (Weggegeven)
Shadowclan - Smokebreath - Snowypaw - Mockingpaw - Wonderland - Fairywren (Weggegeven) - Dreamgaze (Weggegeven) - Palefur (Weggegeven) - Squirreltail (Weggegeven) - Cinderflame (Weggegeven) - Runelight (Weggegeven) - Ripplepaw (Weggegeven) - Cloudpaw. (Weggegeven) - Frostypaw (Weggegeven) - Saltpaw (Weggegeven)
Skyclan - Burnedpaw - Dogdance - Flaredance (Weggegeven) - Coppersong (Weggegeven)
Bloodclan - Phantom - Enigma - Eclipse (Weggegeven)
Rogue - Wavefur (Weggegeven) - Moon (Weggegeven) - Merry (Weggegeven) - Tyki (Weggegeven)
Kittypet - Dusty (Geen idee of ie nog van mij is xD..) - Peppermint
Overig - Sabrefang - Abysskit
|
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:03 | |
| - Strawberry schreef:
- http://warriorcats.bigforumpro.com/t12384-topicsverhaallijnen-gezocht
Ik probeer het opnieuw :'D
- Tevens, lijstje van alle charries die ik ooit gehad heb *.*:
Thunderclan - Strawberry - Shockwave - Vixenkit - Breakpaw (Misschien) - Ferretwhisker - Honeyfeather (Overleden) - Icestorm (Overleden) - Wolfclaw (Weggegeven) - Minnowpaw (Weggegeven) - Wolfwhisper (Weggegeven) - Acornpaw (Weggegeven) - Robinkit (Weggegeven) - Flamepool (Weggegeven)
Riverclan - Appleblossom - Ashlily - Timedance - Dapplepaw (Teruggegeven) - Foxsong (Weggegeven) - Thistlefrost (Weggegeven)
Windclan - Emberstorm - Sparkshade - Frostpaw - Winterhare - Inkmask (Overleden) - Tallstar (Overleden) - Moonpoint (Weggegeven)
Shadowclan - Smokebreath - Snowypaw - Mockingpaw - Wonderland - Fairywren (Weggegeven) - Dreamgaze (Weggegeven) - Palefur (Weggegeven) - Squirreltail (Weggegeven) - Cinderflame (Weggegeven) - Runelight (Weggegeven) - Ripplepaw (Weggegeven) - Cloudpaw. (Weggegeven) - Frostypaw (Weggegeven) - Saltpaw (Weggegeven)
Skyclan - Burnedpaw - Dogdance - Flaredance (Weggegeven) - Coppersong (Weggegeven)
Bloodclan - Phantom - Enigma - Eclipse (Weggegeven)
Rogue - Wavefur (Weggegeven) - Moon (Weggegeven) - Merry (Weggegeven) - Tyki (Weggegeven)
Kittypet - Dusty (Geen idee of ie nog van mij is xD..) - Peppermint
Overig - Sabrefang - Abysskit
euh... hoeveel zijn dat er? *is te lui om te tellen* |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:06 | |
| Hanna@ 58 :'3 Maar ik heb er nu 20/21 in m'n bezit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:07 | |
| @Babs, als ik dat zou doen, een lijst maken van mijn charries, dan zou ik echt niet weten wie er allemaal op moesten x) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:07 | |
| Marieke@ Ik kan je voor je IP'en en dat naar je PB'en xD -handige tools- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:13 | |
| - Strawberry schreef:
- Marieke@ Ik kan je voor je IP'en en dat naar je PB'en xD -handige tools-
dat zal momenteel niet gaan, want ik ben op vakantie ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:14 | |
| Fisheye@ Dan ga ik naar een oudere post xD Werkt prima. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:19 | |
| Haha, Mod/adminkrachten zijn soms zo leuk want je weet alles hehe (:
soms mis ik die krachten heh, maar binnenkort heb ik er weer op mijn nieuwste rpg :dsmn ik kan nu niet meer aan mijn rpg werken aww en ik had nog zoveel te doen hahah |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:20 | |
| Linn, hoe komt gij hier?D: xD |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:22 | |
| - Lionroar schreef:
- Haha, Mod/adminkrachten zijn soms zo leuk want je weet alles hehe (:
soms mis ik die krachten heh, maar binnenkort heb ik er weer op mijn nieuwste rpg :dsmn ik kan nu niet meer aan mijn rpg werken aww en ik had nog zoveel te doen hahah Yaaaay (: Ik zal wel geduldig wachten op je terugkomst, kunnen Starling en Cinnamon weer verder kattenkwaad uithalen >:3 |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:23 | |
| Via de Ipad hehe Ik heb hem in mijn handen gekregen >D
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:27 | |
| @Babs; Oh, zou je dat bij mij kunnen doen? Ik wil iig weten wie ik ooit allemaal gehad heb xD
|
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:32 | |
| ● Dappletail - Thunderclan ● Bravetear - Thunderclan ● Darkstripe - Thunderclan ● Auburnkit - Thunderclan ● Rushcoat - Riverclan ● Bravesoul - Riverclan ● Skytail - Riverclan ● Skyclaw - Windclan ● Dreamerpaw - Windclan ● Wolfpelt - Shadowclan ● Paintedclaw - Skyclan ● Rue - Bloodclan ● Swift - Rogue ● Corvus - Rogue ● Ghostfang - Rogue ● Pewdie - Kittypet ● Diesel - No Clan
Als iemand een van deze accounts heft en niet meer gebruikt wil ik ze graag terug hebben (: |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:35 | |
| - Lionroar schreef:
- ● Dappletail - Thunderclan
● Bravetear - Thunderclan ● Darkstripe - Thunderclan ● Auburnkit - Thunderclan ● Rushcoat - Riverclan ● Bravesoul - Riverclan ● Skytail - Riverclan ● Skyclaw - Windclan ● Dreamerpaw - Windclan ● Wolfpelt - Shadowclan ● Paintedclaw - Skyclan ● Rue - Bloodclan ● Swift - Rogue ● Corvus - Rogue ● Ghostfang - Rogue ● Pewdie - Kittypet ● Diesel - No Clan
Als iemand een van deze accounts heft en niet meer gebruikt wil ik ze graag terug hebben (: Ik stuur je Skyclaw's WW xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:37 | |
| - Jaypaw schreef:
- Lionroar schreef:
- ● Dappletail - Thunderclan
● Bravetear - Thunderclan ● Darkstripe - Thunderclan ● Auburnkit - Thunderclan ● Rushcoat - Riverclan ● Bravesoul - Riverclan ● Skytail - Riverclan ● Skyclaw - Windclan ● Dreamerpaw - Windclan ● Wolfpelt - Shadowclan ● Paintedclaw - Skyclan ● Rue - Bloodclan ● Swift - Rogue ● Corvus - Rogue ● Ghostfang - Rogue ● Pewdie - Kittypet ● Diesel - No Clan
Als iemand een van deze accounts heft en niet meer gebruikt wil ik ze graag terug hebben (: Ik stuur je Skyclaw's WW xD Ik geloof dat Rue op de acc markt stond. |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:40 | |
| Well, Bye Bye Skyclaw, heb niet zo vaak met je ge RPG'd. Je gaat weer terug naar je eerste eigenaar (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 19:45 | |
| (geen idee of dit hier mag, maar ik zag meerdere mensen dit doen ^^")
Wil er iemand misschien helpen met een forum uitwerken en zo? Of zal ik het toch alleen doen... me dunno :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|