|
|
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 22:54 | |
| - Rippleclaw schreef:
- Tallpoppy schreef:
- En weer heeft Fawnpaw een mentor wie een paar maanden niet online is gekomen..
Daan kom op, Ravenclaw is echt al vaker online gekomen hoor, die persoon is volgens mij zelfs nog actief hier. Zoek die persoon op, in plaats van gaan zeuren bij Soof. Ze kan ook gewoon geen ceremonies maken hé? Wees blij dat ze de moeite ervoor doet. Just saying, ik bedoel dit totaal niet kwaad maar je moet het ook eens via de ogen van Soof en andere clanleaders zien, ze doen hun best in het maken van deze ceremonies en dan is het alsnog niet goed omdat mensen een 'inactieve' mentor krijgen. Kun je die persoon gewoon niet even opzoeken? Misschien heeft hij/zij wel een ander, nog actief account. Sorry hoor, maar misschien staat er geen naam bij? Maargoed, ik weet sowiso niet hoe jij weet dat ik bij Soof wat heb gevraagt, en ik vind dat clanleaders best hun mond kunnen houden daarover tegen andere leden: roddelen heet dat namelijk |
|
| |
Hanna! 92 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 22:55 | |
| - Tallpoppy schreef:
- En weer heeft Fawnpaw een mentor wie een paar maanden niet online is gekomen..
de laatste keer dat Ravenclaw online was, was 5 dagen geleden ^^ |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 22:56 | |
| @Ivypool en Soof, die topicjes met Gooseberry ga ik vrijdag afmaken want ik ben momenteel op vakantie zonder ander internet dan gsm en die wil maar geen lange teksten saven (meer dan 100 woorden O.o) waardoor ze de hele tijd verdwijnen en ik ze voor goed kwijt ben (stoeme nokia!) ='C Dus sorry dat ik ook met Burnsoul pas vrijdag reageer op ceremonie, maar ik reageer nog hoor! *voelt zich rot en wil weer normaal internet* |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:12 | |
| - Tallpoppy schreef:
- Rippleclaw schreef:
- Tallpoppy schreef:
Daan kom op, Ravenclaw is echt al vaker online gekomen hoor, die persoon is volgens mij zelfs nog actief hier. Zoek die persoon op, in plaats van gaan zeuren bij Soof. Ze kan ook gewoon geen ceremonies maken hé? Wees blij dat ze de moeite ervoor doet. Just saying, ik bedoel dit totaal niet kwaad maar je moet het ook eens via de ogen van Soof en andere clanleaders zien, ze doen hun best in het maken van deze ceremonies en dan is het alsnog niet goed omdat mensen een 'inactieve' mentor krijgen. Kun je die persoon gewoon niet even opzoeken? Misschien heeft hij/zij wel een ander, nog actief account. Sorry hoor, maar misschien staat er geen naam bij? Maargoed, ik weet sowiso niet hoe jij weet dat ik bij Soof wat heb gevraagt, en ik vind dat clanleaders best hun mond kunnen houden daarover tegen andere leden: roddelen heet dat namelijk Ik wil wel even zeggen dat die Ravenclaw vijf dagen geleden nog online is geweest dus wat is eigenlijk het probleem? Die persoon is actief^^ |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:20 | |
| - Tallpoppy schreef:
- Rippleclaw schreef:
- Tallpoppy schreef:
Daan kom op, Ravenclaw is echt al vaker online gekomen hoor, die persoon is volgens mij zelfs nog actief hier. Zoek die persoon op, in plaats van gaan zeuren bij Soof. Ze kan ook gewoon geen ceremonies maken hé? Wees blij dat ze de moeite ervoor doet. Just saying, ik bedoel dit totaal niet kwaad maar je moet het ook eens via de ogen van Soof en andere clanleaders zien, ze doen hun best in het maken van deze ceremonies en dan is het alsnog niet goed omdat mensen een 'inactieve' mentor krijgen. Kun je die persoon gewoon niet even opzoeken? Misschien heeft hij/zij wel een ander, nog actief account. Sorry hoor, maar misschien staat er geen naam bij? Maargoed, ik weet sowiso niet hoe jij weet dat ik bij Soof wat heb gevraagt, en ik vind dat clanleaders best hun mond kunnen houden daarover tegen andere leden: roddelen heet dat namelijk Wat jij doet heet; medelijden vragen bij anderen. Is dat niet een beetje in hetzelfde hoekje? |
|
| |
Chi ღ 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:27 | |
| - Hawkscream schreef:
- Tallpoppy schreef:
- Rippleclaw schreef:
- Tallpoppy schreef:
Daan kom op, Ravenclaw is echt al vaker online gekomen hoor, die persoon is volgens mij zelfs nog actief hier. Zoek die persoon op, in plaats van gaan zeuren bij Soof. Ze kan ook gewoon geen ceremonies maken hé? Wees blij dat ze de moeite ervoor doet. Just saying, ik bedoel dit totaal niet kwaad maar je moet het ook eens via de ogen van Soof en andere clanleaders zien, ze doen hun best in het maken van deze ceremonies en dan is het alsnog niet goed omdat mensen een 'inactieve' mentor krijgen. Kun je die persoon gewoon niet even opzoeken? Misschien heeft hij/zij wel een ander, nog actief account. Sorry hoor, maar misschien staat er geen naam bij? Maargoed, ik weet sowiso niet hoe jij weet dat ik bij Soof wat heb gevraagt, en ik vind dat clanleaders best hun mond kunnen houden daarover tegen andere leden: roddelen heet dat namelijk Wat jij doet heet; medelijden vragen bij anderen. Is dat niet een beetje in hetzelfde hoekje? Oké, wacht even mensen. Ze voelt zich wss al shit genoeg, maak het niet nog erger. Linn heeft net gezegd dat die persoon actief is, discussie gesloten. Daan zoekt geen medelijden, jullie breken haar gewoon af. Kijk eens naar wat Q heeft gezegd in het LJH, misschien helpt dat. //Sorry, moet het even kwijt ^^" |
|
| |
Stijn 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:32 | |
| guys bestaat er een Russetpaw in SC want dat is één van de leerlingen van Undertaker maar ik kan hem niet vinden? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:34 | |
| |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:37 | |
| Het is inderdaad die van Quinty. De rest van het nestje was bij de vorige ceremonie Apprentice geworden, dus zou het raar zijn als het nog Russetkit zou zijn (: |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:37 | |
| - Lionroar schreef:
- http://warriorcats.bigforumpro.com/u3230
Misschien deze van Quinty? Anders heb ik geen idee. That's mine indeed~ Eigenlijk hoorde Russetkit [Russetpaw] bij de vorige ceremonie al [vervroegt] Apprentice te worden, maar dat was Lizle vergeten x'd Dus ze is nu apprentice geworden~ |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jul 2013 - 23:52 | |
| Ik vind Destroy leuk <3
Ik wil eigenlijk slapen, maar tegelijk wil ik RPG'en en een verhaal schrijven :') |
|
| |
Chi ღ 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:03 | |
| 1; "I heard you were dead." 2; "I heard you were crazy." 1; "Well yeah, that's still true."
Er is iets serieus mis met True Blood xD |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:14 | |
| Wat vinden jullie hiervan? Het word waarschijnlijk een inliding voor een verhaal dat ik hier ga plaatsen, maar ik moet het nog een beetje uitwerken:
Raven sloot zijn ogen, probeerde zich af te sluiten van de wereld om zich heen. Zijn kreet weergalmde tussen de flats en kantoorgebouwen; 'Domi! Domi. Domi.. Domi...' De volgende seconden leken in slowmotion te gaan, het geluid van gierende remmen, een geschrokken kreet, vol pijn... Een drukkende stilte. Alles was beter geweest dan die stilte, zelfs het gejammer van pijn van Dominic. Het was simpel, gejammer had betekend dat ze nog leefde. De ogen van de jongen vlogen open terwijl alles om hem heen begon te draaien, de stoep kwam angstvallig dichtbij. Een sirene loeide, mensen riepen en schreeuwden, handen raakten hem aan, probeerden hem overeind te helpen. Snikken gierden door zijn keel, terwijl iemand hem optilde en op zijn benen neerzette. Raven moest direct steun zoeken bij de muur achter hem, de wereld draaide nog steeds om hem heen, alles kwam op hem af, en liep vervolgens weer van hem weg, ook het besef van tijd en plaats. |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:23 | |
| OMG. Snuff <3 Zo lang geleden, nog steeds zo'n geweldig liedje <3 |
|
| |
~<3Laura<3~&||Cyber 32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:43 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:45 | |
| Whoot, behalve Babs is Shrew's familie online :'D |
|
| |
~<3Laura<3~&||Cyber 32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:52 | |
| Ik moet 't toch altijd verpesten eh?(A) |
|
| |
Chi ღ 93 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 0:58 | |
| @Babs, how dare you xD --- I kinda hate the final of season four (A) Maar het dwingt me om seizoen vijf te zijn. I'll start watching it tomorrow, goodnight everybud' <3 |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 1:01 | |
| Please accept me as I am I leave you because no impossible things <33 ^-^ ------ Morgen posten op ceremonie, dan weer ff rust ;D |
|
| |
~<3Laura<3~&||Cyber 32
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 1:03 | |
| Ik post nu nog even op de ceremonie met zoveel mogelijk kitties. Ik ga gewoon een post telkens weer aanpassen, omdat ik 4 kitties heb ;A; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|