We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ondanks dat ik baby's haat, vind ik het wel een grappig filmpje x'D
euh, waarom haat jij baby's?
gewoon zo ben ik, heb je daar iets tegen ofzo?
ik vind het gewoon vreemd
ik weet het, meeste meisjes houden van baby's enzo maarja C=
Ghehe, in de lagere school had een vriendin van me een vreselijke haat aan kleuters, en nu houdt ze daarvan^^" Trouwens, Nele, je hebt Pm op Plumefur, en Hanna, jij ook op Wolftear c; Net als de rest van de familie Twilight x'D
Sinds wanneer heeft die vriendin geen naam meer? :3
Ghehe, ik bedoelde vriendinnen ;'D Jij en Lonit x'D Ik had het vooral dus over Lonit, want hou jij van kleuters? O_O Hehe xp
Daan, Ikke! Dan ga ik sebiet wel op de andere pc c: