|
|
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:24 | |
| Sorrelflight -- hoe doe je dat join.me?
|
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:26 | |
| Je gaat naar join.me site dinges, en dan op free join.me ofzo x'D |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:33 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:34 | |
| Miep, straks voor de laatste keer de eind groep 8 musical oefenen... Geen zin :[ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:40 | |
| Duck, Hoe maak je zo'n strook zoals in je ava, waar je Smellpaw dan hebt ingeschreven? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:41 | |
| Iemand kijken op mijn accountmarkt topic x'D Ze moeten een nieuw baasje! |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:42 | |
| @Help! ik heb nu join.me opstaan maar hoe krijg je de link zodat de mensen kunnen zien wat ik doe? En daan, wat is je e-mail adres (of een van de) anders kun je het niet zo ofzowiets.
Laatst aangepast door Smellpaw op ma 15 jul 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:44 | |
| Daar bovenin bij dat schermpje klikken! En dan copy link ofzo x'D |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:45 | |
| - Smellpaw schreef:
- @Help! ik heb nu join.me opstaan maar hoe krijg je de link zodat de mensen mij kunnen zien?
Je hebt toch zo'n strook boven staan? Zwart met oranje. Dan heb je de chat, de personen die meekijken,... Daarboven staat die link en daar klik je gewoon op. Dan komt daaronder Copy ... in het oranje, en daar klik je gewoon op c: Kan je dat strook gedoe dan ook uitleggen op join me? |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 9:48 | |
| Grrr... het lukt niet, met deze stomme laptop kan ik niets downloaden. Wacht ik ga naar compu misschien lukt dat wel https://join.me/Anna22Larsson dit zou de link moeten zijn maar hij start niet bij mij. Mijn computer kan het niet aan. Er staat ook voor Windows en blablabla maar wij hebben Ubuntu. (heel stom) |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:18 | |
| Yay, hoofdstuk 1 van mijn fanfic gepost :3 Nu maar hopen dat iemand het wil lezen. |
|
| |
♥Duckface♥! 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:23 | |
| @Evergreen; :] ik wil wel lezen :] -- Poeh, ik was Scucker helemaal vergeten.... Heb hem uiteindelijk gevonden (in mijn brein, ergens.) en hem onder het stof gehaald. |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:24 | |
| Is er echt niemand die één van m'n accounts wilt? Kom op mensen, ze moeten echt weg! Anders dan gaan ze naar StarClan... PLEASE!! 3 |
|
| |
♥Duckface♥! 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:46 | |
| @Daan; sorry dat Join.me niet werk maar ik heb toch iets gemaakt; ik hoop dat je het mooi vind xxx - Spoiler:
- Code:
-
[IMG]http://i39.tinypic.com/sb7ekz.jpg[/IMG]
|
|
| |
Liese 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:47 | |
| Duckface, Zou je ook nog kunnen uitleggen hoe je nu zo'n strook maakt?? |
|
| |
♥Duckface♥! 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:52 | |
| Ehm... werk je met PicMonkey? Zo ja: langs de zijkant staan er allemaal tekens klik op 'het tekstballontje met het hartje en nog iets anders'. Als je daar op geklikt hebt zoek dan banners. Kies je banner. Klik op je banner en kleur hem wit; maak hem groter of kleiner, naar jou keuze. Klik dan op 'overlay'. Zie je Normal staan in een balkje? Klik daar op en zoek naar 'overlay' Je hebt het strookje :] |
|
| |
Liese 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 10:56 | |
| - Scucker schreef:
- Ehm... werk je met PicMonkey?
Zo ja: langs de zijkant staan er allemaal tekens klik op 'het tekstballontje met het hartje en nog iets anders'. Als je daar op geklikt hebt zoek dan banners. Kies je banner. Klik op je banner en kleur hem wit; maak hem groter of kleiner, naar jou keuze. Klik dan op 'overlay'. Zie je Normal staan in een balkje? Klik daar op en zoek naar 'overlay' Je hebt het strookje :] Awh, thanks! c: Nog mensen die een account van me willen?? c: |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 11:02 | |
| |
|
| |
Liese 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 11:05 | |
| - Skullfur schreef:
- welke heb je?
Wiebe, Shypaw & RedBeauty staan momenteel in de aanbieding... Snoezy is al weg c: Linkje hieroo! |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 jul 2013 - 11:12 | |
| Hmmm.. ik denk dat ik ze niet actief kan houden. Ik heb momenteel maar 2 actieve accjes de rest is inactief. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|