|
|
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:17 | |
| ? --- @Foxie; (even tussenhaakjes: je clanleider is normaal nu Shrewstar ) Even om het te zeggen. En HOI :] |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:18 | |
| Oh lol, moet ik nog aanpassen, thanks voor het zeggen :'D |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:20 | |
| |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:21 | |
| - Foxstream schreef:
- Oh lol, moet ik nog aanpassen, thanks voor het zeggen :'D
Foxie is sexueh! Ze moet een topic met Hiddendance, dat moet gewoon elke sexy poes op haar lijstje hebben staan met '... dingen die ik wil doen voor mijn dood' x'D |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:22 | |
| @Foxie; graag gedaan @Hanna; wat is lazy (heb geen zin om het op te zoeken) @Liese; DOOD?!!! *Kijkt verschrikt om zich heen* |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:23 | |
| @ Liese, whaha, is goed :'D ~ Ik wens Hidden succes met die kleine bitch xD ~ Wie maakt? c: |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:28 | |
| meh, ik wil Sims doen, maar mijn laptop is al in de auto (vannacht rond 2 of 3 uur gaan we op vakantie naar Italië) en ik heb geen zin om allerlei moeite te doen om hem er uit te krijgen alleen om even Sims te spelen... |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:28 | |
| @DUCKFACE, lazy betekend lui |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:31 | |
| - Strugglepaw schreef:
- @ Liese, whaha, is goed :'D ~ Ik wens Hidden succes met die kleine bitch xD ~ Wie maakt? c:
Jij? c: Ben even een paar dingen aan het regelen met Twilightmoon en z'n hele familie gebeuren x'D |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:32 | |
| @Hanna; ah kee. @Marieksel; dat zou ik ook niet doen, trouwens goede reis naar Italië. Skullfur Prachtigste sheet ever!
|
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:33 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Strugglepaw schreef:
- @ Liese, whaha, is goed :'D ~ Ik wens Hidden succes met die kleine bitch xD ~ Wie maakt? c:
Jij? c: Ben even een paar dingen aan het regelen met Twilightmoon en z'n hele familie gebeuren x'D Is goed n.n |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:34 | |
| Hoe maken mensen van die dubbele lijnen om hun ava. of ond. Dx |
|
| |
Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:38 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Hoe maken mensen van die dubbele lijnen om hun ava. of ond. Dx
Bij die randjes zoals die van Firekit'; Picmonkey.com > Plaatje bewerken/bijsnijden (ik zou geen 150 X 200px doen maar 144 X 194px doen, dan wordt het scherper) maar geen randje er om heen, opslaan. Nu wel een randje (Eerst zwart 1px daarna zwart en wit 1px) er om heen doen. Dan textures, dan de versie zonder randje openen en helemaal klein maken. Dan Hardlight (of een ander effect) en alles behalve de randjes uitgummen. Ik hoop dat dat is wat je bedeolt
Laatst aangepast door Firekit' op vr 12 jul 2013 - 15:41; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:39 | |
| |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:45 | |
| - Firekit' schreef:
- Cherryleaf schreef:
- Hoe maken mensen van die dubbele lijnen om hun ava. of ond. Dx
Bij die randjes zoals die van Firekit'; Picmonkey.com > Plaatje bewerken/bijsnijden (ik zou geen 150 X 200px doen maar 144 X 194px doen, dan wordt het scherper) maar geen randje er om heen, opslaan. Nu wel een randje (Eerst zwart 1px daarna zwart en wit 1px) er om heen doen. Dan textures, dan de versie zonder randje openen en helemaal klein maken. Dan Hardlight (of een ander effect) en alles behalve de randjes uitgummen.
Ik hoop dat dat is wat je bedeolt (Het vetgedrukte) snap ik niet zo goed... |
|
| |
Melissa :D 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:51 | |
| ik stuur wel even een pm met de hele uitleg |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:55 | |
| Ik maak die randjes gewoon met Gimp^^" Als iemand met Gimp werkt en niet weet hoe je dat doet maar wel wil weten, geef me een seintje en ik start Join.me op ;'D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:56 | |
- Ik maak die randjes gewoon met Gimp^^" Als iemand met Gimp werkt en niet weet hoe je dat doet maar wel wil weten, geef me een seintje en ik start Join.me op ;'D
ik wil weten hoe je dat doet op gimp ^-^ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:57 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Twilightmoon schreef:
- Ik maak die randjes gewoon met Gimp^^" Als iemand met Gimp werkt en niet weet hoe je dat doet maar wel wil weten, geef me een seintje en ik start Join.me op ;'D
ik wil weten hoe je dat doet op gimp ^-^ Ghehe, dan heb je geluk, ik maak net een setje voor Daan, en moet net het randje rond d'r os gaan zetten ;'D |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 jul 2013 - 15:58 | |
- Lovelypaw schreef:
- Twilightmoon schreef:
ik wil weten hoe je dat doet op gimp ^-^ Ghehe, dan heb je geluk, ik maak net een setje voor Daan, en moet net het randje rond d'r os gaan zetten ;'D ^-^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|