|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:20 | |
| Hell has frozen over :'D Ik heb internet in de tuin. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:29 | |
| ik ben bezig met mijn aller eerste paarden manip |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:31 | |
| - Spoiler:
Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst
Iemand enig idee hoe'k de sheet in eht midden kan krijgen? ^^' Ik suck in codes (x Nevermind ^^' |
|
| |
Ezz ~ Miss Aligator 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:40 | |
| IT'S DONE IT'S DONE IT'S DONE =D Ik heb alle tijd om te tekenen <'3 |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:44 | |
| |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:45 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:46 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:48 | |
| - Whispersong schreef:
- lolz xD
Ik heb je dringend nodig voor GIMP, kun je me helpen? Ik snap er helemaal niks van |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:50 | |
| - Lightfall schreef:
- Whispersong schreef:
- lolz xD
Ik heb je dringend nodig voor GIMP, kun je me helpen? Ik snap er helemaal niks van Ik wil je helpen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:51 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 16:52 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Lightfall schreef:
- Whispersong schreef:
- lolz xD
Ik heb je dringend nodig voor GIMP, kun je me helpen? Ik snap er helemaal niks van Ik wil je helpen c: http://www.livestream.com/gwars2Kom maar even kijken :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 17:00 | |
| daarjuist gemaakt, tips zijn altijd welkom ^^ - Spoiler:
|
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 17:05 | |
| - Owlkit schreef:
- daarjuist gemaakt, tips zijn altijd welkom ^^
- Spoiler:
~lichtval lijkt niet helemaal te kloppen, als het licht van de maan van achteren komt, en de wolf aan de voorkant in het licht staat, waardoor de wolf net iets te licht is voor de omgeving. ~ lijntjes net iets te gesmugd, waardoor hij geen haren meer heeft, en hij egaal lijkt bij de rondingen, tenminste dat lijkt zo bij mij. ~ misschien ligt het aan mij, maar mist hij bij zijn rechteroor een stukje oor? verder vind ik hem echt heel leuk^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 17:08 | |
| - Goldenshadow schreef:
- Owlkit schreef:
- Spoiler:
~lichtval lijkt niet helemaal te kloppen, als het licht van de maan van achteren komt, en de wolf aan de voorkant in het licht staat, waardoor de wolf net iets te licht is voor de omgeving. ~ lijntjes net iets te gesmugd, waardoor hij geen haren meer heeft, en hij egaal lijkt bij de rondingen, tenminste dat lijkt zo bij mij. ~ misschien ligt het aan mij, maar mist hij bij zijn rechteroor een stukje oor?
verder vind ik hem echt heel leuk^^
ja, dat van die lichtval weet ik, maar ik was een beetje te lui om verder te gaan, en dat oor was al zo, het was gedraaid |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 17:12 | |
| - Owlkit schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Owlkit schreef:
- Spoiler:
~lichtval lijkt niet helemaal te kloppen, als het licht van de maan van achteren komt, en de wolf aan de voorkant in het licht staat, waardoor de wolf net iets te licht is voor de omgeving. ~ lijntjes net iets te gesmugd, waardoor hij geen haren meer heeft, en hij egaal lijkt bij de rondingen, tenminste dat lijkt zo bij mij. ~ misschien ligt het aan mij, maar mist hij bij zijn rechteroor een stukje oor?
verder vind ik hem echt heel leuk^^
ja, dat van die lichtval weet ik, maar ik was een beetje te lui om verder te gaan, en dat oor was al zo, het was gedraaid ah, dat zou wel verklaren waarom ik dacht dat er een stukje miste^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 17:28 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:00 | |
| |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:02 | |
| Wouw Babs. Heb jij die sheet gemaakt? Supper mooi!! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:03 | |
| Ja, heb 'm helemaal zelf geschreven, beginnende met niks xD Ben er 2 dagen mee zoet geweest. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|