Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:02

AVA1 [0]
AVA2 [2]
AVA3 [2]
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:04

Laatst aangepast door Goldenshadow op di 9 jul 2013 - 15:15; in totaal 1 keer bewerkt
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:07

Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:08

Strawberry schreef:
Daan@ Yaaaay~ :3  Ga zsm reageren.

Strawberry

*
Introduction

Warrior Name • Strawberry
Apprentice Name • Strawpaw
Kitten name • Strawkit
Gender • Female
Clan • Thunderclan
Rank • Warrior
Age • 14 Moons
Theme Song • Sanctuary - Kingdom Hearts
Season Born • Leaffall
Usually found • Thunderclan Territory

*
Outside

Breed • Snowshoe
Height • 20 cm
Fur color • Chocolate brown and white
Fur pattern • Ze heeft bruine markings die variëren van donker naar licht. Het volgt een soort kap en zadel patroon over haar rug, het loopt helemaal door tot aan haar staart, die eindigt in een witte punt.
Fur length • Kortig
Build • Slank en ietwat klein. Strawberry is niet de meest imposante poes van het blok en zal ook zeker niet zo overkomen.
Eyes • Skyblue
Scars • Een scheur in haar oor en een grote die over haar borstkas en deel van haar buik loopt (Dankzij Bones)
Nose/Pawpads • Licht roze

En ik geloof dat ik het gefixt heb :'D

whoa, awesome o.o
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:09

AVA1 [0]
AVA2 [2]
AVA3 [3]

Ik heb al best wel veel gepost met Lionroar, lol~
Ik ga maar weer eens een rpg-post maken <'3
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:13

Marieke@ Bedankt :3 Ik ben er ook erg trots op x'D

Ik ga 'm in m'n droptopic zetten, als karakterlijstje.
Whitefang
Member
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:16

Zo, eigenlijk is dit zelfs mijn eerste manip ever, die ik heb afgemaakt dan toch, anders ongeveer de 3e x'D Wie wilt m'n paarden manipje zien?
Klik dan hier:
Wat vinden jullie ervan? c:
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:22

dit is mijn eerste manip
Spoiler:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:28

Leuke manips mensjes^-^

---

Strawberry

*
Introduction

Kitten name • Strawkit
Gender • Female
Clan • Thunderclan
Rank • Warrior
Age • 14 Moons
Season Born • Leaffall

*
Outside

Breed • Snowshoe
Height • 20 cm
Fur pattern • Ze heeft bruine markings die variëren van donker naar licht. Het volgt een soort kap en zadel patroon over haar rug, het loopt helemaal door tot aan haar staart, die eindigt in een witte punt.
Fur length • Kortig
Build • Slank en ietwat klein. Strawberry is niet de meest imposante poes van het blok en zal ook zeker niet zo overkomen.
Eyes • Skyblue
Scars • Een scheur in haar oor en een grote die over haar borstkas en deel van haar buik loopt (Dankzij Bones)

*
Innerlijk

Personality • Strawberry lijkt op het eerste gezicht wel heel erg vrolijk en vriendelijk, maar ze is redelijk onzeker onder dit masker. Dit schemert ook flink door als je alleen al met haar begint te praten. Meteen komt ze dan verlegen over op andere katten en de vrolijkheid zal al snel ietsjes terug trekken naar timiditeit. Ze zal om deze reden dus ook niet snel iemand beledigen of pijn doen. Ze probeert altijd beleefd te zijn en vriendelijk naar andere katten om haar heen. Ook probeert ze zo loyaal mogelijk te zijn, maar dat lukt niet áltijd...
Strawberry kan, als ze eenmaal heel erg bang door iets is, best gemeen uit de hoek komen als de angst eenmaal aan blijft houden. Dit is een soort verdedigings mechanisme tegen angst of pijn.
Likes • De zon, buiten zijn, lopen, aardbeien, vrienden
Dislikes • Regen, dassen, vossen
.Fears • Roofdieren

*
Geschiedenis als Kit

Strawberry is geboren in een nestje van twee, samen met een zusje genaamd Lotuskit. Haar ouders heetten Soilfall en Cherryfrost. Eerst was het echt een klassieke happy family. Totdat er op een avond een das het Thunderclan kamp binnendrong. Strawkit was net de nursery uit geglipt en stond oog in oog met het dier. Net toen de das haar wou vermorzelen, schoot haar moeder, Cherryfrost, de nursery uit en sprong voor de das. Maar al snel moest ze het afleggen en werd ze rechtstreeks naar Starclan gestuurd. De rest van de clan was inmiddels wakker, en dreef de das weg. Alleen Soilfall's al zwakke psyche kon het verlies niet aan, hij begon iemand de schuld te geven. Namelijk, de kit die het meest op haar moeder leek, de kit die bijna zelf vermoord werd door de das. Strawkit.

*
Geschiedenis als Apprentice

Al snel werd Strawkit apprentice, samen met haar zus. De band tussen haar en haar zus begon steeds erger te verslechteren, mede dankzij hun vader, die Strawpaw van alles de schuld gaf. Langzaam begon Lotuspaw deze gewoonte over te nemen, en Strawpaw keerde zich naar haar tante, Desolatecall, het enige familielid die ze verder nog had. Ondanks dat deze tante de paria was van de familie, Strawpaw kon goed met haar opschieten. Alleen, Desolatecall had een nogal een agressief karakter, en kon nooit met Soilfall opschieten. Meerdere malen heeft ze dus haar kalmte tegenover hem verloren en hem aangevallen. Een maan voordat Strawpaw warrior werd, viel ze hem weer aan. Toen was het genoeg geweest, ze werd verbannen. Vlak daarna werd Soilfall ziek. Hij klaagde over hoofdpijn. Niet lang daarna overleed hij.

*
Geschiedenis als Warrior

Uiteindelijk werd Strawpaw warrior, samen met haar zus, Lotuspaw. Ze werden samen Strawberry en Lotuspetal. Al kon ze het niet laten om zo nu en dan haar tante in de rogueplaatsen nog op te zoeken... Toch bracht dit veel problemen. Een rogue genaamd Bones viel haar aan en liet haar op het nipt leven. Niet lang daarna vermoorde de Thunderclan warrior Twirlfang Desolate en begon hij haar te bedreigen. Strawberry zocht toevlucht bij een Riverclan warrior genaamd Stormfur en begon bijna een relatie met hem. Toch zag ze hiervanaf, niet opnieuw wilde ze de code breken en ze zag hem meer als vriend dan als partner. Plots besloot Twirlfang tot een wapenstilstand en na een aantal gespannen weken, verklaarde hij haar de liefde. Strawberry, geschokt, wist niet wat ze hiermee aan moest...

Laatste keer dat ik 'm hier post xD (testing all the way) Maar heb wat kleine dingen in de code veranderd en de inhoud afgemaakt. Dus vraag me af of ie nog werkt xD
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:31

Strawberry schreef:
Leuke manips mensjes^-^

---

Strawberry

*
Introduction

Kitten name • Strawkit
Gender • Female
Clan • Thunderclan
Rank • Warrior
Age • 14 Moons
Season Born • Leaffall

*
Outside

Breed • Snowshoe
Height • 20 cm
Fur length • Kortig
Eyes • Skyblue

*
Innerlijk

Personality • Strawberry lijkt op het eerste gezicht wel heel erg vrolijk en vriendelijk, maar ze is redelijk onzeker onder dit masker. Dit schemert ook flink door als je alleen al met haar begint te praten. Meteen komt ze dan verlegen over op andere katten en de vrolijkheid zal al snel ietsjes terug trekken naar timiditeit. Ze zal om deze reden dus ook niet snel iemand beledigen of pijn doen. Ze probeert altijd beleefd te zijn en vriendelijk naar andere katten om haar heen. Ook probeert ze zo loyaal mogelijk te zijn, maar dat lukt niet áltijd...
Strawberry kan, als ze eenmaal heel erg bang door iets is, best gemeen uit de hoek komen als de angst eenmaal aan blijft houden. Dit is een soort verdedigings mechanisme tegen angst of pijn.
Likes • De zon, buiten zijn, lopen, aardbeien, vrienden
Dislikes • Regen, dassen, vossen
.Fears • Roofdieren

*
Geschiedenis als Kit

Strawberry is geboren in een nestje van twee, samen met een zusje genaamd Lotuskit. Haar ouders heetten Soilfall en Cherryfrost. Eerst was het echt een klassieke happy family. Totdat er op een avond een das het Thunderclan kamp binnendrong. Strawkit was net de nursery uit geglipt en stond oog in oog met het dier. Net toen de das haar wou vermorzelen, schoot haar moeder, Cherryfrost, de nursery uit en sprong voor de das. Maar al snel moest ze het afleggen en werd ze rechtstreeks naar Starclan gestuurd. De rest van de clan was inmiddels wakker, en dreef de das weg. Alleen Soilfall's al zwakke psyche kon het verlies niet aan, hij begon iemand de schuld te geven. Namelijk, de kit die het meest op haar moeder leek, de kit die bijna zelf vermoord werd door de das. Strawkit.

*
Geschiedenis als Apprentice

Al snel werd Strawkit apprentice, samen met haar zus. De band tussen haar en haar zus begon steeds erger te verslechteren, mede dankzij hun vader, die Strawpaw van alles de schuld gaf. Langzaam begon Lotuspaw deze gewoonte over te nemen, en Strawpaw keerde zich naar haar tante, Desolatecall, het enige familielid die ze verder nog had. Ondanks dat deze tante de paria was van de familie, Strawpaw kon goed met haar opschieten. Alleen, Desolatecall had een nogal een agressief karakter, en kon nooit met Soilfall opschieten. Meerdere malen heeft ze dus haar kalmte tegenover hem verloren en hem aangevallen. Een maan voordat Strawpaw warrior werd, viel ze hem weer aan. Toen was het genoeg geweest, ze werd verbannen. Vlak daarna werd Soilfall ziek. Hij klaagde over hoofdpijn. Niet lang daarna overleed hij.

*
Geschiedenis als Warrior

Uiteindelijk werd Strawpaw warrior, samen met haar zus, Lotuspaw. Ze werden samen Strawberry en Lotuspetal. Al kon ze het niet laten om zo nu en dan haar tante in de rogueplaatsen nog op te zoeken... Toch bracht dit veel problemen. Een rogue genaamd Bones viel haar aan en liet haar op het nipt leven. Niet lang daarna vermoorde de Thunderclan warrior Twirlfang Desolate en begon hij haar te bedreigen. Strawberry zocht toevlucht bij een Riverclan warrior genaamd Stormfur en begon bijna een relatie met hem. Toch zag ze hiervanaf, niet opnieuw wilde ze de code breken en ze zag hem meer als vriend dan als partner. Plots besloot Twirlfang tot een wapenstilstand en na een aantal gespannen weken, verklaarde hij haar de liefde. Strawberry, geschokt, wist niet wat ze hiermee aan moest...

Laatste keer dat ik 'm hier post xD (testing all the way) Maar heb wat kleine dingen in de code veranderd en de inhoud afgemaakt. Dus vraag me af of ie nog werkt xD

Als je klikt op Introductie of Uiterlijk verspringt 'ie naar de kader die Marieksel heeft ge'quote x'D
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:32

Ja, dat kan kloppen, de anchors kunnen maar 1 keer per page gebruikt worden^^" Maar normaal zal dat geen probleem zijn, omdat ik het voor voorsteltopics ga gebruiken en niet voor posts.
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:33

Wilt er iemand een topic met Lovelypaw?
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:36

ik heb vandaag liters water gedronken en ik heb nog altijd dorst...
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:37

Owlkit schreef:
ik heb vandaag liters water gedronken en ik heb nog altijd dorst...

ken ik, ik heb eens in 1 dag 6 flessen van 1.5 liter gedronken....
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:37

Okay, ik zit nu buiten, en op MIJN pc, dus ik heb join me en kan ook setjes en stuff maken.
https://join.me/734-059-641
Je mag volgende dingen aanvragen in de chat de de join.me: Tekeningen (die zijn niet prachtig), setjes en manips c: Ik zie jullie wel arriveren hoop ik? :]
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:38

er zijn vandaag 15 jarige op het forum en ze worden allemaal 20
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:42

Hanna, Dat is gewoon steeds dezelfde persoon^^'

Joiners?
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:44

dat dacht ik al, net als die ene keer dat er vijf mensen 13 werden
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:55

Owlkit schreef:
dat dacht ik al, net als die ene keer dat er vijf mensen 13 werden

als dat niet zo lang geleden was, dan was ik dat ^-^
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 15:59

mijn moeder zit heel de tijd te zingen en ze kan niet goed zingen
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: