|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:06 | |
| - Strawberry schreef:
- Ja, heb 'm helemaal zelf geschreven, beginnende met niks xD Ben er 2 dagen mee zoet geweest.
wow, ik zou in die tijd waarschijnlijk al boos mijn computer zijn aangevallen |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:07 | |
| Ahw.... Waarom kan ik niet bewerken x'd
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:12 | |
| @DUCKFACE ik kon twee weken geleden ook niet bewerken hoor |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:13 | |
| Ik voel me beperkt *zucht*
wrm heb ik ook niet zo'n mooie sheet?! |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:17 | |
| - Skullfur schreef:
- Ik voel me beperkt *zucht*
wrm heb ik ook niet zo'n mooie sheet?! die kun je zelf maken^^ of ze laten maken door anderen. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:26 | |
| Babs, ik ben in love met die awesome sheet (er staat alleen een klein foutje in het droptopic: er staat Ashiliy in plaats van Ashlily ;3) |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:28 | |
| - Goldenshadow schreef:
- Skullfur schreef:
wrm heb ik ook niet zo'n mooie sheet?! die kun je zelf maken^^ of ze laten maken door anderen. Tja... Maken gaat niet en de meeste mensen die sheets kunnen maken zijn op vakantie of hebben het heel druk... |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:29 | |
| ik kan geen sheets maken, maar wel kaders ;3 |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:30 | |
| - Skullfur schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Skullfur schreef:
wrm heb ik ook niet zo'n mooie sheet?! die kun je zelf maken^^ of ze laten maken door anderen. Tja... Maken gaat niet en de meeste mensen die sheets kunnen maken zijn op vakantie of hebben het heel druk... hmm, als je een pm stuurt, met plaatje dat je wilt, en hoe je je sheet wil, kan ik wel een sheet voor je maken. als je wilt. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:35 | |
| Bedankt people^^" Ik bedacht m dat ik het wel moest kunnen, aangezien ik ook m'n eigen website gecodeerd had. Dus ik had zoiets van: Ik ga 't gewoon proberen.
Ik zal de spelfout eventjes verbeteren~ |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:42 | |
| - Goldenshadow schreef:
- Skullfur schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Skullfur schreef:
wrm heb ik ook niet zo'n mooie sheet?! die kun je zelf maken^^ of ze laten maken door anderen. Tja... Maken gaat niet en de meeste mensen die sheets kunnen maken zijn op vakantie of hebben het heel druk... hmm, als je een pm stuurt, met plaatje dat je wilt, en hoe je je sheet wil, kan ik wel een sheet voor je maken. als je wilt. Oki |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 18:57 | |
| Zouden jullie het leuk vinden als ik wat basis sheet codes schrijf, die iedereen mag gebruiken? |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:03 | |
| @babs hurr, dat zal geweldig zijn ^^ __ - sheet:
Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst
Imeand die het voor elkaar krijgt om het bovenste randje tegen het plaatje aan te plakken? Ik heb het al wat vaker geprobeerd het lukt niet s: Kan ook beide plaatjes apart geven als dat handiger is ^^ |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:04 | |
| @Babs; Jah, klinkt leuk @hierboven; ik kan het niet sorry. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:11 | |
| Liz@ Ik heb meermaals geprobeerd, maar het lijkt me handig om gewoon het witte randje boven je plaatje weg te halen x"D |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:18 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:19 | |
| Mja, ik heb geprobeerd om voor je met de padding te prutsen en ook met de margin, maar daar reageert hij op de één of andere manier niet op. Ik ben slecht met andermans codes^^" |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:21 | |
| ghehe maak niet uit, ik ga mensen op andere forums nog wel ff vragen (x |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:27 | |
| |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 jul 2013 - 19:37 | |
| Meap, Bullet heeft setje <'33 Miss hem <'33
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |