[ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shrewstar
StarClan
[ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ]   [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:49

"Nee," De tabby schudde zijn kop, maar het was nog niet eg overtuigend voor haar. "Het is niet leuk en het doet ... pijn, maar ik wilde me er niet meer mee bemoeien, maar ik hield jullie in de gaten, altijd," Ze knikte langzaam en bleef hem aankijken. "Maar als het anders was geweest en Wolf en ik niet bij elkaar waren gekomen voor het tweede nestje, h-had je dan iets gedaan?" Besloot ze toch uit nieuwsgierigheid te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ]   [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 22:06



TIME DOESN'T EXIST
"Maar als het anders was geweest en Wolf en ik niet bij elkaar waren gekomen voor het tweede nestje, h-had je dan iets gedaan?" Timesong keek haar eventjes aan, bedacht zich toen dat zijn bek nog half open stond en sloot 'm langzaam. Hij dacht eventjes na en liet zijn kop hangen. "Ik ... Ik was van plan mijn kans te pakken, maar voordat ik de moed bij elkaar had geraapt was het weer goed met Wolftail en droop ik maar weer af, ik wilde geen ruzies veroorzaken en bedacht me dat het misschien beter was om nog eventjes te wachten, kijken of het goed bleef tussen jullie. Ik wilde je niet van Wolf afpakken, dat was nooit mijn bedoeling geweest. Jammer genoeg denkt hij dat nu wel," miauwde hij daarna zachtjes.
WITH: SHREWLEAP.
MOOD: DON'T LIKE THIS
NOTES: POSTS WORDEN KORTER EN KORTER ;w;

Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ]   [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 11:31

Weer kon de kater het niet aan om haar aan te kijken, maar daar ergerde Shrew zich niet langer aan. "Ik ... Ik was van plan mijn kans te pakken, maar voordat ik de moed bij elkaar had geraapt was het weer goed met Wolftail en droop ik maar weer af, ik wilde geen ruzies veroorzaken en bedacht me dat het misschien beter was om nog eventjes te wachten, kijken of het goed bleef tussen jullie. Ik wilde je niet van Wolf afpakken, dat was nooit mijn bedoeling geweest. Jammer genoeg denkt hij dat nu wel," Zei hij vervolgens en Shrew hield haar kopje even schuin. "Wat heb je dan tegen Wolf gezegd waardoor hij dat denkt? Want nu Strugglepaw hem ook nog eens heeft verteld dat ze liever een andere vader heeft, doet hij zo vreemd. Ik zeg niet dat jij nu de oorzaak bent, maar je speelt ook niet bepaald een zeer kleine rol. Maar ik weet zeker dat Foxstream," Bij het noemen van die naam begroef ze haar nagels in de aarde onder haar poten en sloot ze haar ogen even. "een grote rol heeft gespeeld in het kiezen aan welke kant hij staat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ]   [ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ SPT ] Tears are just painful words, and they always come back [ TIMESONG ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: