|
|
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 9:17 | |
| ik ben ziek vandaag |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 9:20 | |
| |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 9:20 | |
| |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 9:34 | |
| - Wolftear schreef:
- ik ben ziek vandaag
Beterschap ^^ ----- Waarom zijn de FanClans zo goed als dood :c |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 9:42 | |
| |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 10:45 | |
| Terug van de tandarts, geen gaatjes n.n En er hangt daar een tv boven de behandelstoel. Heb de hele tijd naar poolvosjes gekeken ;u; |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 10:47 | |
| meugh, ik heb geen zin om in de tuin te werken... |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:09 | |
| De stilte slaat toe!
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! FINALLY VACATION! <33333333333333333333 *Luistert naar haar grommende buik omdat ze vandaag alleen nog maar een tas chocomelk op heeft* Ik wil pannenkoeken! En zo meteen krijg ik die ook! x'D En nee, Chi, geen ei'tje als een pannenkoek ;p |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:22 | |
| K zou moeten leren voor mn herkansing, maar k heb geen zin meer. Ik ga toch over xD Kom op Waz, nog even. |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:34 | |
| hay everyone
S.O.S dit meisje heeft plezier nodig haar happy meter is gevaarlijk laag S.O.S |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:35 | |
| |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:46 | |
| - Shrewleap schreef:
- Als iemand 'The Last of Us' van Pewds kijkt of wat dan ook, die intense shit is gewoon echt te veel voor mij x'D
Begon ik net een char te liken, is 'ie alweer weg ;-; *Late, but I don't caaaare :'D* Which part are you? :'3 Ghege, I like Ellie, she's so stubborn :'D |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:59 | |
| meap, net een awesome CSScode-achtig iets gevonden en ben die aan het uitproberen op mijn code-test-forum-dingetje :3 |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 12:59 | |
| - Adderpaw schreef:
Moring peepz! Goedemiddag (: |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 13:02 | |
| - Lovelypaw schreef:
- hay everyone
S.O.S dit meisje heeft plezier nodig haar happy meter is gevaarlijk laag S.O.S *Doet even een poging* De leeuwenkoning geeft een feest en iedereen is uitgenodigd. Maar de giraffen moeten over een krokodillenrivier om bij het feest te geraken, hoe doen ze dit? xD Alleen Alex, niks verklappen asje |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 13:03 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- hay everyone
S.O.S dit meisje heeft plezier nodig haar happy meter is gevaarlijk laag S.O.S *Doet even een poging* De leeuwenkoning geeft een feest en iedereen is uitgenodigd. Maar de giraffen moeten over een krokodillenrivier om bij het feest te geraken, hoe doen ze dit? xD Alleen Alex, niks verklappen asje zijn de krokodillen niet al op het feest? |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 13:04 | |
| Alexx, ik ga je ff uitgebreid een pm sturen (:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 13:05 | |
| @Jaws oke
ik wil nu janken.... :'( |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 13:06 | |
| - Heathpaw schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- hay everyone
S.O.S dit meisje heeft plezier nodig haar happy meter is gevaarlijk laag S.O.S *Doet even een poging* De leeuwenkoning geeft een feest en iedereen is uitgenodigd. Maar de giraffen moeten over een krokodillenrivier om bij het feest te geraken, hoe doen ze dit? xD Alleen Alex, niks verklappen asje zijn de krokodillen niet al op het feest? Ja dat is hem, echt droge humor sowwy =C |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 jun 2013 - 13:09 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Heathpaw schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lovelypaw schreef:
- hay everyone
S.O.S dit meisje heeft plezier nodig haar happy meter is gevaarlijk laag S.O.S *Doet even een poging* De leeuwenkoning geeft een feest en iedereen is uitgenodigd. Maar de giraffen moeten over een krokodillenrivier om bij het feest te geraken, hoe doen ze dit? xD Alleen Alex, niks verklappen asje zijn de krokodillen niet al op het feest? Ja dat is hem, echt droge humor sowwy =C Droge humor is niet erg hoor En trouwens als je naar de film de leeuwenkoning en de omgeving goed kijkt klopt die grap niet |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|