|
|
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:15 | |
| - Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Hawkscream schreef:
- .Clearkit schreef:
- Nog 8 toetsen deze week, al twee gehad.
Hoe ga ik dit ooit overleven? D: Imagine that I didn't even started yet ^^" Ik ben waarschijnlijk het laatst van heel WC klaar x'D Na deze week ben ik (zo goed als) klaar. Wanneer is jouw toetsweek dan? o: Woensdag, heb er minimaal 2 per dag, maar vind ik wel chill, ben zowat elke dag rond 10 uur uit d: En ik ben woensdag van de proefwerken af en de week daarop ga ik naar Enschede om daar te werken D: Whut, Minimaal 2 per dag en 10 uur uit D: How do you do that! *Staart naar de toetsen van minstends 2 uur, hoofdvakken 4 uur die ze voorgeschoteld krijgt in een pww* |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:19 | |
| - Strugglepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Hawkscream schreef:
- .Clearkit schreef:
Hoe ga ik dit ooit overleven? D: Imagine that I didn't even started yet ^^" Ik ben waarschijnlijk het laatst van heel WC klaar x'D Na deze week ben ik (zo goed als) klaar. Wanneer is jouw toetsweek dan? o: Woensdag, heb er minimaal 2 per dag, maar vind ik wel chill, ben zowat elke dag rond 10 uur uit d: En ik ben woensdag van de proefwerken af en de week daarop ga ik naar Enschede om daar te werken D: Whut, Minimaal 2 per dag en 10 uur uit D: How do you do that! *Staart naar de toetsen van minstends 2 uur, hoofdvakken 4 uur die ze voorgeschoteld krijgt in een pww* Hm, bij mijn vriendin beginnen ze ook pas woensdag xD Ik start om 9 uur, dan krijgen we eerst drie kwartier de tijd om te leren, toets, weer drie kwartier om te leren, dan die andere toets en uit. Dus ongeveer tien voor half 1 ben ik klaar. En jouw toetsen duren niet normaal lang Cees. Mijne heb ik binnen een halfuurtje gemaakt xD
@Blackkit; Awh, dankjewel! n.n |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:21 | |
| - .Clearkit schreef:
- Strugglepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Hawkscream schreef:
- .Clearkit schreef:
Hoe ga ik dit ooit overleven? D: Imagine that I didn't even started yet ^^" Ik ben waarschijnlijk het laatst van heel WC klaar x'D Na deze week ben ik (zo goed als) klaar. Wanneer is jouw toetsweek dan? o: Woensdag, heb er minimaal 2 per dag, maar vind ik wel chill, ben zowat elke dag rond 10 uur uit d: En ik ben woensdag van de proefwerken af en de week daarop ga ik naar Enschede om daar te werken D: Whut, Minimaal 2 per dag en 10 uur uit D: How do you do that! *Staart naar de toetsen van minstends 2 uur, hoofdvakken 4 uur die ze voorgeschoteld krijgt in een pww* Hm, bij mijn vriendin beginnen ze ook pas woensdag xD Ik start om 9 uur, dan krijgen we eerst een uurtje de tijd om te leren, toets, weer een uurtje om te leren, dan die andere toets en uit. Dus ongeveer tien voor half 1 ben ik klaar. En jouw toetsen duren niet normaal lang Cees. Mijne heb ik binnen een halfuurtje gemaakt xD But.. But... But, that's not fair! D: Mehh... Well, whatever, ik heb ze in ieder geval al gehad :'D Die freaking toetsen ook van 8:35 tot 12:10 |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:30 | |
| - Stiekem he, stiekem ben ik er zo trots op dat ik deze tekening met mijn pc aan het maken ben:
|
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:31 | |
| t a a r t *verveelt zich* |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| |
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:37 | |
| - Blossompaw schreef:
- OH, eigenlijk ben ik best wel improved, vind ik dan ;D
- Eerste is ergens eind vorig jaar, tweede is gister:
En ja de tweede heeft een simpel gezicht en geen achtergrond maar dat komt doordat ik lui was xDD
Je bent ook improved :3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:38 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:40 | |
| - .Clearkit schreef:
- Strugglepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Hawkscream schreef:
- .Clearkit schreef:
Hoe ga ik dit ooit overleven? D: Imagine that I didn't even started yet ^^" Ik ben waarschijnlijk het laatst van heel WC klaar x'D Na deze week ben ik (zo goed als) klaar. Wanneer is jouw toetsweek dan? o: Woensdag, heb er minimaal 2 per dag, maar vind ik wel chill, ben zowat elke dag rond 10 uur uit d: En ik ben woensdag van de proefwerken af en de week daarop ga ik naar Enschede om daar te werken D: Whut, Minimaal 2 per dag en 10 uur uit D: How do you do that! *Staart naar de toetsen van minstends 2 uur, hoofdvakken 4 uur die ze voorgeschoteld krijgt in een pww* Hm, bij mijn vriendin beginnen ze ook pas woensdag xD Ik start om 9 uur, dan krijgen we eerst drie kwartier de tijd om te leren, toets, weer drie kwartier om te leren, dan die andere toets en uit. Dus ongeveer tien voor half 1 ben ik klaar. En jouw toetsen duren niet normaal lang Cees. Mijne heb ik binnen een halfuurtje gemaakt xD Jij krijgt leertijd d: Ik heb dat echt nooit meegemaakt, maar ik zou me daar echt doodvervelen, aangezien ik al twee weken van tevoren moest beginnen met leren en ik ben altijd veels te snel klaar met mijn proefwerken. Ik krijg 50 minuten, bent 20 tot 30 minuten bezig en dan ga ik nietsen. |
|
| |
Mara 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:42 | |
| Iets zegt mij... dat het enorm lang zou kunnen duren voordat de naam van Smosh oranje is... |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:43 | |
| - Blackkit' schreef:
- Blossompaw schreef:
En ja de tweede heeft een simpel gezicht en geen achtergrond maar dat komt doordat ik lui was xDD
Je bent ook improved :3 Idd x3 Ik ga ook maar eens DevianART aanmaken nu ik teken |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:43 | |
| meh... Het is irritant dat twee vrienden (één van hen is eerder een halve vriend van me) van me elkaar echt doodhaten :c |
|
| |
Mara 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:46 | |
| - Finchkit schreef:
- Blackkit' schreef:
- Blossompaw schreef:
Je bent ook improved :3 Idd x3 Ik ga ook maar eens DevianART aanmaken nu ik teken Jeeh! Zou je mij je naam willen sturen? Ga ik je watchen! :3 [EDIT] met naam, bedoel ik dus username x3 |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:48 | |
| - Smosh schreef:
- Finchkit schreef:
- Blackkit' schreef:
- Blossompaw schreef:
Je bent ook improved :3 Idd x3 Ik ga ook maar eens DevianART aanmaken nu ik teken Jeeh! Zou je mij je naam willen sturen? Ga ik je watchen! :3 +1 En de mensen die mij willen watchen/nog niet hebben: AkumaKittyLuna is de naam (WARNING: Momenteel zul je er veel Homestuck en Finnedyr art vinden ^^) |
|
| |
Danii 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:50 | |
| - Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Strugglepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Hawkscream schreef:
- .Clearkit schreef:
Hoe ga ik dit ooit overleven? D: Imagine that I didn't even started yet ^^" Ik ben waarschijnlijk het laatst van heel WC klaar x'D Na deze week ben ik (zo goed als) klaar. Wanneer is jouw toetsweek dan? o: Woensdag, heb er minimaal 2 per dag, maar vind ik wel chill, ben zowat elke dag rond 10 uur uit d: En ik ben woensdag van de proefwerken af en de week daarop ga ik naar Enschede om daar te werken D: Whut, Minimaal 2 per dag en 10 uur uit D: How do you do that! *Staart naar de toetsen van minstends 2 uur, hoofdvakken 4 uur die ze voorgeschoteld krijgt in een pww* Hm, bij mijn vriendin beginnen ze ook pas woensdag xD Ik start om 9 uur, dan krijgen we eerst drie kwartier de tijd om te leren, toets, weer drie kwartier om te leren, dan die andere toets en uit. Dus ongeveer tien voor half 1 ben ik klaar. En jouw toetsen duren niet normaal lang Cees. Mijne heb ik binnen een halfuurtje gemaakt xD Jij krijgt leertijd d: Ik heb dat echt nooit meegemaakt, maar ik zou me daar echt doodvervelen, aangezien ik al twee weken van tevoren moest beginnen met leren en ik ben altijd veels te snel klaar met mijn proefwerken. Ik krijg 50 minuten, bent 20 tot 30 minuten bezig en dan ga ik nietsen. Daarvoor hebben we een tablet xD Dan hoef je je niet te vervelen. En ik ben altijd bang dat ik het weer vergeet dus leer ik toch wel. |
|
| |
Mara 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:54 | |
| - Blackkit' schreef:
- Smosh schreef:
- Finchkit schreef:
- Blackkit' schreef:
- Blossompaw schreef:
Je bent ook improved :3 Idd x3 Ik ga ook maar eens DevianART aanmaken nu ik teken Jeeh! Zou je mij je naam willen sturen? Ga ik je watchen! :3 +1
En de mensen die mij willen watchen/nog niet hebben: AkumaKittyLuna is de naam (WARNING: Momenteel zul je er veel Homestuck en Finnedyr art vinden ^^) die van mij is shyras er staan vooral veel falende foto's van mij. |
|
| |
Esmee 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:54 | |
| - Blackkit' schreef:
- Smosh schreef:
- Finchkit schreef:
- Blackkit' schreef:
- Blossompaw schreef:
Je bent ook improved :3 Idd x3 Ik ga ook maar eens DevianART aanmaken nu ik teken Jeeh! Zou je mij je naam willen sturen? Ga ik je watchen! :3 +1
En de mensen die mij willen watchen/nog niet hebben: AkumaKittyLuna is de naam (WARNING: Momenteel zul je er veel Homestuck en Finnedyr art vinden ^^) Ik heet daar Ezsie |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:56 | |
| - Smosh schreef:
- Iets zegt mij... dat het enorm lang zou kunnen duren voordat de naam van Smosh oranje is...
Dude, mensen zitten op stage, zijn net klaar met proefwerkweek enzo. Give us some free time please. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 20:57 | |
| - .Clearkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Strugglepaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- .Clearkit schreef:
- Hawkscream schreef:
- .Clearkit schreef:
Hoe ga ik dit ooit overleven? D: Imagine that I didn't even started yet ^^" Ik ben waarschijnlijk het laatst van heel WC klaar x'D Na deze week ben ik (zo goed als) klaar. Wanneer is jouw toetsweek dan? o: Woensdag, heb er minimaal 2 per dag, maar vind ik wel chill, ben zowat elke dag rond 10 uur uit d: En ik ben woensdag van de proefwerken af en de week daarop ga ik naar Enschede om daar te werken D: Whut, Minimaal 2 per dag en 10 uur uit D: How do you do that! *Staart naar de toetsen van minstends 2 uur, hoofdvakken 4 uur die ze voorgeschoteld krijgt in een pww* Hm, bij mijn vriendin beginnen ze ook pas woensdag xD Ik start om 9 uur, dan krijgen we eerst drie kwartier de tijd om te leren, toets, weer drie kwartier om te leren, dan die andere toets en uit. Dus ongeveer tien voor half 1 ben ik klaar. En jouw toetsen duren niet normaal lang Cees. Mijne heb ik binnen een halfuurtje gemaakt xD Jij krijgt leertijd d: Ik heb dat echt nooit meegemaakt, maar ik zou me daar echt doodvervelen, aangezien ik al twee weken van tevoren moest beginnen met leren en ik ben altijd veels te snel klaar met mijn proefwerken. Ik krijg 50 minuten, bent 20 tot 30 minuten bezig en dan ga ik nietsen. Daarvoor hebben we een tablet xD Dan hoef je je niet te vervelen. En ik ben altijd bang dat ik het weer vergeet dus leer ik toch wel. Mijn school is niet zo fancy, internet is daar gewoon beveiligd x'D Uhm, maar wij hebben wel Griekse standbeelden in ons gebouw? En het is een soort kasteel? Genoeg pluspunten nu? @MensendieoverDEviantartpraten;; Mijn gebruikersnaam is SoofeRoo, moet er nog eens wat uploaden x'D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 jun 2013 - 21:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |