|
|
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:36 | |
| - Graystripe schreef:
- @ Liese: Ik mocht thuisblijven van m'n moeder. Anders moest ik mee van de meest lastige klas van 't school, BVL. Die schelden like iedereen (niet mij en Nikki) uit en zijn mega energiek. Zij is op iemand uit die klas, en ging met hen mee wandelen. Dus hang (hing) ik er ook aan vast. Dus zei m'n moeder maar dat ik buikgriep had. xD
Hahaa, gelukzak! Dat zou mijn moeder niet doen hoor^^" x'D |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:37 | |
| - Roseheart schreef:
- Graystripe schreef:
- @ Liese: Ik mocht thuisblijven van m'n moeder. Anders moest ik mee van de meest lastige klas van 't school, BVL. Die schelden like iedereen (niet mij en Nikki) uit en zijn mega energiek. Zij is op iemand uit die klas, en ging met hen mee wandelen. Dus hang (hing) ik er ook aan vast. Dus zei m'n moeder maar dat ik buikgriep had. xD
Hahaa, gelukzak! Dat zou mijn moeder niet doen hoor^^" x'D Mijne ook niet, die zou me veel succes wensen en me dan gewoon vrolijk naar school sturen x'] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:38 | |
| - Greentear schreef:
- Roseheart schreef:
- Graystripe schreef:
Hahaa, gelukzak! Dat zou mijn moeder niet doen hoor^^" x'D Mijne ook niet, die zou me veel succes wensen en me dan gewoon vrolijk naar school sturen x'] Zeker als we met school naar Bobbejaanland zouden gaan, zoals jij ;'$ Ze zou me dan gewoon zeggen dat het vast wel leuk zal worden x'p Maar ja, iedereen is anders (gelukkig) c: |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:40 | |
| - Roseheart schreef:
- Greentear schreef:
- Roseheart schreef:
- Graystripe schreef:
Hahaa, gelukzak! Dat zou mijn moeder niet doen hoor^^" x'D Mijne ook niet, die zou me veel succes wensen en me dan gewoon vrolijk naar school sturen x'] Zeker als we met school naar Bobbejaanland zouden gaan, zoals jij ;'$ Ze zou me dan gewoon zeggen dat het vast wel leuk zal worden x'p Maar ja, iedereen is anders (gelukkig) c: Voor de mijne geld precies hetzelfde ja ^^ |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:40 | |
| Tja, ik lag ook half te sterven van de pijn XD @ Greentear: Ben jij Tamara van Frostclaw? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:42 | |
| - Graystripe schreef:
- Tja, ik lag ook half te sterven van de pijn XD
@ Greentear: Ben jij Tamara van Frostclaw? :3 Arme jij^^" ;'D En euh, m'n setjes worden al beter hé! Ik ga eens proberen om een GIF te bewerken met Gimp c: (Dit wordt echt zoo sukkelen!) |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:45 | |
| Nope, ik ben Tamar van vreselijk onbekende acc'jes Duskpaw, Maryl en Simplepaw :')
#Liese, gif bewerken is redelijk makkelijk met Gimp. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:46 | |
| - Greentear schreef:
- Nope, ik ben Tamar van vreselijk onbekende acc'jes Duskpaw, Maryl en Simplepaw :')
Zo onbekend zijn ze nog niet hoor ;'D |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:47 | |
| - Roseheart schreef:
- Greentear schreef:
- Nope, ik ben Tamar van vreselijk onbekende acc'jes Duskpaw, Maryl en Simplepaw :')
Zo onbekend zijn ze nog niet hoor ;'D Greentear en Maryl niet, Duskpaw en Simplepaw moet ik echt wat dingen voor gaan zoeken... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:51 | |
| - Greentear schreef:
- Roseheart schreef:
- Greentear schreef:
Zo onbekend zijn ze nog niet hoor ;'D Greentear en Maryl niet, Duskpaw en Simplepaw moet ik echt wat dingen voor gaan zoeken... Tja, Simplepaw is inderdaad wel niet de bekendste x'D Duskpaw ken ik gewoon omdat 'ie pleegkit is van Twilightmoon xp T W I L I G H T M O O N Hij was mijn eerste accountje, weet je nog Chi c; Tja, toch mijn eerste actieve accountje x'D Kijk, mijn naam heeft betekenis; L euk I ronisch (x'D) E erlijk S ierlijk E venwijdig xp Omg, die 's fun! :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:53 | |
| OMFG! Momenteel zijn er enkel ThunderClanners online, en veel! :'D Sorry voor de dubbelpost, maar dat moest ik gewoon even zeggen!!!!! |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:54 | |
| - Roseheart schreef:
- OMFG! Momenteel zijn er enkel ThunderClanners online, en veel! :'D
Sorry voor de dubbelpost, maar dat moest ik gewoon even zeggen!!!!! nope, nu ben ik er^^ moehahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 9:56 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Roseheart schreef:
Sorry voor de dubbelpost, maar dat moest ik gewoon even zeggen!!!!! nope, nu ben ik er^^ moehahaha Pret-verpester! Nee hoor, I'm Joking. Welcome, my dear Eva! |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:12 | |
| - Roseheart schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Roseheart schreef:
Sorry voor de dubbelpost, maar dat moest ik gewoon even zeggen!!!!! nope, nu ben ik er^^ moehahaha Pret-verpester! Nee hoor, I'm Joking. Welcome, my dear Eva! hahaha, thanx, moet ik men andere acc pakken? van tc?^^ |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:21 | |
| Eindelijk, mijn aanmelding is af! Nu kunnen jullie allemaal zien hoe lang 'ie is geworden ;'D Veel leesplezier gewenst aan het team en andere die dat zouden willen lezen xp |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:22 | |
| meap, ik heb wat getekend en ga zo nog meer tekenen (als ik niet moet stoppen :c), zou iemand het leuk vinden om mee te kijken en zo? |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:25 | |
| - Blackkit' schreef:
- meap, ik heb wat getekend en ga zo nog meer tekenen (als ik niet moet stoppen :c), zou iemand het leuk vinden om mee te kijken en zo?
ik wil wel meekijken ^-^ (zolang het join.me is) |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:26 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Blackkit' schreef:
- meap, ik heb wat getekend en ga zo nog meer tekenen (als ik niet moet stoppen :c), zou iemand het leuk vinden om mee te kijken en zo?
ik wil wel meekijken ^-^ (zolang het join.me is) kay ^^ Ik heb niks anders dan Join.me (ik heb wel livestream, maar daar snap ik echt helemaal niks van ^^") https://join.me/452-815-313 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 jun 2013 - 10:31 | |
| bij livestream valt mijn pc uit ook al gebruik ik het niet zelf en bij join.me valt mijn pc alleen uit als ik het zelf gebruik (of tot nu toe was het zo) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|