|
|
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 6 jul 2010 - 20:16 | |
| (blackpaw je gedicht is een beetje verwarend lezen omdat het zo vlak achter elkaar staat. dat maakt het moeilijk lezen gebruik comas en punten en op een rijmend woord doe je een nieuwe zin het is moeilijk uit te leggen maar ik zal het je laten zien ) Cindy waar ben je nu we missen jouw vreselijk. Cindy je bent zo dicht bij maar ook zo ver weg. 2 jaar geleden op een warme zomerdag Ontglipt je uit ons leven, Meer jaren zijn je niet gegeven. We moeten zonder jouw verder weer Het lukt wel maar vraag niet hoe. De ene dag met een lach de ander dag met een traan Zo zal het verder met ons gaan Meisje waar je ook bent We zien je in aan de hemel staan Als een ster helder schitteren Wakend over ons in de nacht Elke dag staat er een kaars voor je aan Wetend dat we jouw nooit zullen vergeten En dicht bij ons zal zijn Dit is nu wat wij willen zeggen We houden van je en blijven we je voor altijd missen. is dit beter? hier is mijn gedicht. wereld ben je niet beter zonder mij? ben je eigenlijk wel vrij? is de wereld om mij heen wel zoals hij lijkt? of is het een wereld waar iedereen door heen kijkt? ik voel mij nutenloos voor alle problemen in de wereld. wees nu stil en sta daarbij, en voel je maar blij maar het gaat niet goed dat is waar niemand zich voor hoed bij warrior cats in de wereld bij ons thuis bij jou soms ook in huis overal zijn problemen on opgelost en niemand die ons verlost. zelf gemaakt. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 7 jul 2010 - 1:04 | |
| Door dit topic krijg ik zin om ook te dichten.. x] Volgens zo'n beroepentest op school moets ik dichter worden. niet dat ik er goed in ben. xD Wereld, wat doe je me aan? Je laat me hier zo in de kou staan. Wereld, stop met deze waanzin. Het einde, daar heb ik nog lang geen zin in. Je gaf me alles, alles waar ik behoefte aan had. Maar nu heb je het weer van me af gejat. Laat me gewoon met rust, doe alsof ik niet besta. Want je krijgt me niet zover dat ik ga. 100% improvisatie, ik zette gewoon het woord 'Wereld' neer, en dit rolde er uit. ô.o Lol, ik zie nu dat die van Darkkit ook met 'Wereld' begon. Misschien had ik er onbewust naar gekeken toen ik begon xD Tears are not ment to destroy.. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes zo 18 jul 2010 - 11:33 | |
| er zitten hele mooie tussen, ik zal eens kijken of ik er nog een kan vinden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes do 22 jul 2010 - 15:30 | |
| sorry de dubbelpost; mn eigen gedichtje.
Leegte Er is een soort van leegte, die mijn hart betreed. Er is een soort van leegte, waar ik mijn leven aan besteed. Jij hoort de leegte te vullen, maar of je dat ook doet. Ik wil de liefde voelen, jij bent waar mijn hart naar zoekt. En nu schrijf ik dit, wetend dat ik mij echt zo voel. En op dit moment, ben jij mijn enige levensdoel.
Iloveyou |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes vr 23 jul 2010 - 20:59 | |
| mooi Ik zie sterren in het blauw In het donker, donker blauw Ik zie sterren in de nacht in de stille, duistere nacht Ik zie die sterren al van verre Ik zie sterren in het licht In het licht van de mooie maan In zie sterren in het licht In het licht van zonsopgaanzelfgeschreven |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes vr 30 jul 2010 - 17:40 | |
| dit is een ode aan mijn kat Als ik mij alleen voel dan praat ik tot mijn kat die zit dan stom te kijken en knipoogt dan maar wat. Hij draait ook met zijn oortjes naar mijn stem geluid met zijn rode tongetje een stuk zijn bekkie uit. Het is alsof hij zeggen wil ach mens ga jij toch heen met een kat als ik bij jou ben jij toch niet alleen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 31 jul 2010 - 20:08 | |
| all selfmade. Babe, you're shining in my heart, The one who overlight the darkest part. You make me smile, so many times, you like me for me. For my own stile. I'm not gonna lose ya, have a little faith. It's never been to late.
Loves <3----------------------------------- [i]One heart to give, more people to love (L)------------------------------------- deze heb k voor mn beste vriendin gemaakt; FriendIf lightning strikes me, and stops my heart. If thunder scared me, I'll give me a new start. Things that happend before, doesn't metter anymore. I want to remember me as you was, Even if we're in a diffrent class. You're the one i want to hold in my heart, even with my new start. Couse real friends can't be replaced, I know everymoment, i had to deal with you. Was a right choice. Non of that moments, was a wasted.. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 31 jul 2010 - 20:30 | |
| I can't seem to believe That my love is dead It's just nothing compared To the tears I have shed |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes ma 11 okt 2010 - 16:20 | |
| geloof in je zelf. maak je dromen waar. ga ervoor en vergeet je verleden ook als er iemand is die is overleden je weet wie je vrienden zijn je weet wanneer de wereld goed is als je het ziet wie weet word je een hele toffe griet uit mijn hoofd heel even XD |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes ma 11 okt 2010 - 18:09 | |
| wat, als de liefde echt waar bleek te zijn? niet al die verhalen van tranen en pijn niet het onmogelijke gedoemd tot vergaan maar iets, waarbij ik aan jou zijde kan staan ja, wat mijn hart me vertelt het is niet gelogen het enige wat we moeten doen is blijven geloven [i]
Laatst aangepast door Kittypaw op di 12 okt 2010 - 20:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes ma 11 okt 2010 - 19:34 | |
| Waw zo'n mooi gedichtje weer Kittypaw! Nu zal ik ook eentje uit mijn kop vissen Waarom zie je mij niet zoals ik ben Waarom ben ik niet in jouw hart Waarom kijk ik naar jou en jij niet naar mij als ik voorbijloop Waarom kan ik niet dichter bij je zijn Waarom ben ik zo verlegen Waarom doe jij me dit aan Waarom...
-Het heeft nog een beetje verbeteringen nodig, maar voor de rest vond ik het wel geslaagd XD - Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
Laatst aangepast door Skyleaf op ma 11 okt 2010 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes ma 11 okt 2010 - 20:47 | |
| nieuwste gedichtje:
pap. wanner houd het op waneer zeg ik stop waneer voel ik mij vrij voor eeuwig en altijd blij waneer kan ik weer bij jou zijn? bij jou was het altijd fijn. ik wil naar jou toe nu voel ik mij zo vaak moe moe van verdriet niet dat iedereen dat ziet vriendinnen op school denken dat ik blij ben maar dat betekend niet dat ik dat werkelijk ben ik ben kapot en op mijn werled ik kapot opgerot maar ik moet verder dit had hij ook niet gewild hij had me levend gevild X'D ik hou van hem mijn leven lang en niemand maakt mij bang!
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 12 okt 2010 - 20:22 | |
| Overspoeld door gedachten vond ik de kust stil gelegen in de avondzon
rustig en verlaten het hoogseizoen heeft de strandhuisjes achter zich gelaten
herfst valt voer het land de rust is weergekeerd vredige stilte wachtend op de dag van morgen
~Het leven gaat door
Wat dacht je, toen je wereld verging vielen je tranen de leegte in? meteorieten van je lijden raakten mij vol in mijn ziel net zoals je harde woorden die je achterliet met je val je stempel drukkend op het niets ~Had je me maar losgelaten.. |
|
| |
Esmee 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 12 okt 2010 - 20:34 | |
| Zelf bedacht Leegte, niets is vol en mooi, de wereld is verlaten, niets dat de stilte verbreekt, geen geluidje van iets dat breekt, alles is leeg en donker, ik voel me bedrogen, ik ben bedrogen, alles is te donker, ik zie niets meer........... |
|
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes | |
| |
|
| |
|