|
|
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 8 jun 2010 - 21:41 | |
| egt super ja egt mooi woord ik zoek een woord een heel nieuw woord een woord dat niemand kent een woord dat wil zeggen dat, jij de liefste bent . |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 9 jun 2010 - 17:59 | |
| ik heb deze uit een andere site gepikt je bent weg,verdwenen. het doet me zo veel pijn. alsjeblieft kom terug. ik wil bij je zijn. ik moet huilen.krijsen, schreeuwen. ik kan 't niet geloven. ik vind het zo erg. dat het licht moest doven. ik zal je nooit vergeten. ik gaf zo veel om jou. je zal helaas niet weten. dat ik eeuwig om je rauw.
Laatst aangepast door Runpaw op wo 9 jun 2010 - 18:01; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spatie te kort) |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 9 jun 2010 - 19:16 | |
| egt prachtig runpaw egt heel mooi bij welke site heb je die vandaan |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 9 jun 2010 - 19:27 | |
| De eeuwige strijd
wanneer de maan s'nachts schijnt is duisternis aan de macht Het moment waar de zon is aangelijnd Dat heet de nacht
de zon is fel en heerst waar licht regeert waar de nacht zichzelf beheerst maar wat nu is beweert
liefde is loyaal en trouw enkel 4 woorden Ik hou van jou moet je kunnen verwoorden |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 9 jun 2010 - 19:42 | |
| is het voor mij? (in de rpg dan) want het gaat ook over de zon sunpaw de wind rijkt over het woud elke kat die je vertrouwd, staat klaar voor de strijd en raken de concentratie niet kwijt , waneer de maan boven aan de bomen staat is liefde waar het om gaat, katten heel erg veel ik heb een brok in mijn keel, maar wat mij het meest gedijt is de stilte voor de strijd. zelf gemaakt over warrior cats. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 9 jun 2010 - 19:44 | |
| Mooi!!!
(natuurlijk over jouw) |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes do 10 jun 2010 - 16:50 | |
| het heeft jammer genoeg geen zin meer.
ik wil naar je toe gaan vragen en vragen waarom het zo moet lopen, waarom je hebt gelogen zie je niet wat je met me doet het voelde zo goed alles wat we samen deden ik dacht dat het echt was ik weet nu dat jij mij niet eens verdient wat heb ik aan z'n vriend je kan gaan je hebt mij laten staan ik zal je nooit vergeten jammer dat het zo moet lopen maar ik kan niet blijven hopen...
Dit vond ik een mooi gedicht Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes do 10 jun 2010 - 17:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes do 10 jun 2010 - 17:42 | |
| |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes do 10 jun 2010 - 17:44 | |
| Mooie gedichten Spottedkit Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes do 10 jun 2010 - 18:16 | |
| |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 12 jun 2010 - 12:11 | |
| midden in een groot donker bos loopt een vos, maar de vos is niet alleen er zijn meer wezens om hem heen, dan zit er een rode kat op het hek hij is ook niet alleen hij kijkt om zich heen, voor een vreemde is het in het bos erg gevaarlijk maar voor een bekende nog steeds niet onbehagelijk, toen zag de kat iets maar nee er was niets, of toch wel? voor een poesiepoes is het daar een hel, twee gele ogen in de duisternis er is daar egt wat mis, maar de kat springt weer aan zijn kant van het hek de kat vindt het niet zo gek, hij gaat binnen liggen in zijn mand voor hem is er niks aan de hand, maar de wind in de bomen vertellen een verhaal waar ik in verdwaal, met allemaal rare geuren niet wetend wat er gaat gebeuren..... made by me heb ik gemaakt |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 12 jun 2010 - 16:07 | |
| cool een gedicht over wat lijkt op warriorcats en in de spoor van een vos! |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 12 jun 2010 - 16:40 | |
| het gaat ook over warrior cats |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes za 12 jun 2010 - 16:49 | |
| het is mooi
als ik naar de hemel kijk kijk ik dan naar jou? ik ken je eigenlijk niet maar je weet dat ik van je hou.
als je weet dat ik besta daarboven in de hemel is de tijd er dat ik ga dan blijf ik eeuwig bij je.
ik blijf in je geloven. ook al heb ik je niet gekent maar in de verhalen van m'n moeder was je een hartstikke aardige vent
Vanbuiten heel erg blij, van binnen als een kei. Ik voel me niet goed, waar is mijn moed!? Ik voel me niet lekker, niet lekker in mijn vel. Ach 't leven, lijkt ganzenbord wel. Zit je in de put, heeft je leven niet veel nut
Laatst aangepast door Runpaw op za 12 jun 2010 - 16:49; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : wat gaat dat je aan) |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 15 jun 2010 - 17:30 | |
| Zilverpels o zilverpels glitter mijn hemel zacht zilverpels o zilverpels sus mij in slaap vannacht
nieuwblad, nieuwblad er was iets wat alleen ik zag nieuwblad, nieuwblad een belofte voor een nieuwe dag?
Laatst aangepast door Kittykit op wo 16 jun 2010 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes di 15 jun 2010 - 17:33 | |
| |
|
| |
216
| |
| |
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 16 jun 2010 - 19:27 | |
| alles komt goed
ik kijk om me heen in een groot zwart gat ik zie een verdrietig meisje en vraag me af: wie is dat?
het meisje zit met haar hoofd gebogen tranen stromen over haar gezicht. ze kan er niet meer tegen en doet haar ogen dicht.
ze heeft het heel moeilijk het leven doet haar pijn ik hoor haar de woorden fluisteren: 'ik wil hier niet meer zijn'
ik pak haar hand ze kijkt me dankbaar aan ik vertel haar dat ze niet op moet geven en dat ze niet zomaar weg mag gaan.
ze houd op met huilen. er verschijnt zelfs een lach op haar gezicht. ze bedankt me. door mij was haar leven weer een beetje verlicht. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes wo 16 jun 2010 - 19:52 | |
| Tranen waarom komen ze steeds? ik kan er niets aan doen maar geen fout is onbetreurd geweest ik weet wel wat het is ik huil te snel, ben perfectionistisch maar soms denk ik ben ik niet egoïstisch? er zijn mensen die het slechter hebben die moeten leven in de open lucht mensen die pijn hebben gekend niemand die bij een onvoldoende zucht en toch, elke keer komen die tranen weer ~ik huil te snel zelf gemaakt
Laatst aangepast door Kittykit op wo 16 jun 2010 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: gedichtjes | |
| |
|
| |
|